JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150618/148208-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: wykonanie robót budowlanych Przebudowa pomieszczeń Zakładu Fizjoterapii wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną na potrzeby utworzenia Oddziału Endokrynologii Dziecięcej w Szpitalu  Wojewódzkim  Nr 2  im. Św. Jadwigi Królowej  Rzeszowie, realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pn Utworzenie Oddziału Endokrynologii i  Diabetologii Dziecięcej w Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148208 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie , ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8664000, faks 17 8664702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital2.rzeszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie robót budowlanych Przebudowa pomieszczeń Zakładu Fizjoterapii wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną na potrzeby utworzenia Oddziału Endokrynologii Dziecięcej w Szpitalu  Wojewódzkim  Nr 2  im. Św. Jadwigi Królowej  Rzeszowie, realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pn Utworzenie Oddziału Endokrynologii i  Diabetologii Dziecięcej w Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych Przebudowa pomieszczeń Zakładu Fizjoterapii wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną na potrzeby utworzenia Oddziału Endokrynologii Dziecięcej w Szpitalu  Wojewódzkim  Nr 2  im. Św. Jadwigi Królowej  Rzeszowie, realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pn Utworzenie Oddziału Endokrynologii i  Diabetologii Dziecięcej w Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie

Klasyfikacja robót wg. CPV: 45215140-0 
Miejsce realizacji: blok Kardiochirurgii G1 wchodzący w skład połączonego kompleksu budynków Szpitala  zlokalizowanych na działce Nr 56.34 , obr. 219 Rzeszów - Wilkowyja Południe, 
Dojazd do bloku G1 od strony zachodniej drogą wewnętrzną  do lądowiska 
Budynek Kardiochirurgii złożony z dwóch prostopadle przylegających do siebie bloków G1 i G2,          3-kondygnacyjnych niski i wysoki parter, I piętro , z kondygnacją techniczną - instalacyjną pod całym budynkiem, wykonany w konstrukcji szkieletowo-ryglowej żelbetowej, monolitycznej w układzie poprzecznym. 
Układ trójtraktowy 3x7,20, rozpiętość przęseł 7,20m, przęsła skrajne 3,60 i 6,60m.                
Wysokość kondygnacji nadziemnych 3,30m brutto
Budynek Kardiochirurgii  połączony jest  na wszystkich poziomach łącznikiem z blokiem Łóżkowym A. 

Obszar objęty przebudowa i remontem na potrzeby utworzenia Kliniki Endokrynologii i Diabetologii Dziecięcej: pomieszczenia Zakładu Fizjoterapii zlokalizowanego na niskim parterze bloku Kardiochirurgii G1 w części zachodniej oraz korytarz, który obecnie pełni funkcję korytarza ogólnodostępnego dla komunikacji do pomieszczeń Zakładu Fizjoterapii oraz zlokalizowanych w części wschodniej pomieszczeń technicznych: wentylatorni, rozdzielni co, rozdzielni nn.
Adaptacja pomieszczeń Zakładu Fizjoterapii na oddział łóżkowy ze względu na  bezpośrednie sąsiedztwo pomieszczeń technicznych, wymagać będzie  wykonania odpowiednich zabezpieczeń akustycznych , zastosowania  rozwiązań materiałowo - technologicznych dla istniejących i zaprojektowanych przegród i urządzeń, które pozwolą   zredukować hałas generowany przez urządzenia zainstalowane w wentylatorni do poziomu dopuszczalnego określone przez Polskie Normy.
Powierzchnia objęta przebudową i remontem - 778,50m2 korytarz , pomieszczenia fizjoterapii świetlica, rozdzielnia c.o.

Zakres prac budowlanych obejmuje:
1.	Roboty rozbiórkowe w tym: rozebranie wszystkich ścian wykonanych  w technologii gk na konstrukcji stalowej, posadzek do konstrukcji stropu, sufitów podwieszonych oraz demontaż wszystkich istniejących instalacji w obszarze podlegającym przebudowie.
2.	 Wykonanie wzmocnienia podparcia  stropu nad kondygnacją techniczną   w obszarze projektowanej kliniki
3.	Roboty budowlane: wykonanie wszystkich ścian  w  technologii ścian akustycznych, montaż  izolacji akustycznej ściany  pomieszczeń technicznych od strony korytarza i świetlicy, wykonanie posadzek w układzie akustycznym z wykończeniem zgodnie z dokumentacją projektową, roboty wykończeniowe montaż sufitów podwieszonych  akustycznych, układanie płytek ściennych i posadzkowych, malowanie i tapetowanie, montaż ślusarki drzwiowej, itp.
4.	Montaż systemów akustycznych w pomieszczeniu wentylatorni oraz przebudowę pomieszczenia rozdzielni c.o.
5.	Wykonanie nowej wentylacji mechanicznej  (dwóch układów wentylacyjnych nawiewno wywiewnych - centrale umieszczone będą w wentylatorki i trzech dodatkowych układów wywiewnych) oraz klimatyzacji instalacji wody lodowej do chłodnic w centralach wentylacyjnych i do klimakonwektorów) wraz ze źródłem chłodu dwoma agregatami chłodniczymi umieszczonymi w przestrzeni technicznej.
6.	Wykonanie nowej instalacji wod-kan i c.o.
7.	Wykonanie nowych instalacji elektrycznych oraz  teletechnicznych, w tym instalacji SAP rozbudowy istniejącego systemu, oraz BMS (zaprojektowany system BMS dla kliniki wykonawca robót zintegruje z istniejącym szpitalnym systemem BMS oraz zaktualizuje bądź rozbuduje istniejący system  w zakresie oprogramowania 2 ist. stanowisk komputerowych  - stacji roboczych umożliwiających zdalne sterowanie i zdalny  monitoring pracy układów objętych  systemem BMS.
Uwagi: 
Zamawiający zwraca uwagę na  utrudnienia podyktowane koniecznością zapewnienia prawidłowych warunków dla  funkcjonowania w budynku Kardiochirurgii oddziałów OIOM i Bloku Operacyjnego, które w sposób bezpośredni przekładać będą się na  organizację prac budowlanych. Dotyczy to zwłaszcza robot o dużym natężeniu hałasu oraz przebudowy odcinków istniejących kanałów wentylacyjnym obsługujących oddział OIOM i montażu systemów akustycznych w wentylatorni. Wykonawca  będzie zobowiązany  do uzgadniania  z  działem  techniczno-eksploatacyjnym terminów czasowych  wyłączeń  instalacji  elektrycznych  i  sanitarnych, co w przypadku oddziału OIOM stanowić będzie duży problem dot. terminów wykonania robót).
Roboty budowlane związane  z montażem systemów akustycznych zgodnie z wytycznymi określonym w dokumentacji projektowej podzielone zostały na etapy i mają być wykonane pod nadzorem  dyplomowanego wibroakustyka. Po zakończeniu prac danego etapu  powinny zostać wykonane pomiary hałasu we wszystkich pomieszczeniach objętych robotami przy włączonych i wyłączonych wszystkich urządzenia wentylatorki oraz odebrane protokołem przez wibroakustyka.
Termin realizacji:  10 miesięcy od podpisania umowy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących
nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu
tego samego rodzaju zamówień</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składając ofertę  każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:  
10  000,00 zł

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

1.	Wadium można wnieść w :
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, ztym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
2.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić  na rachunek Zamawiającego :   BANK  PEKAO S.A.  IIO/ RZESZÓW  NR 28124026141111000039639037. (UWAGA ! NA PRZELEWIE NALEŻY WPISAĆ NR POSTĘPOWANIA)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia
zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży wykaz  -  robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom będący przedmiotem zamówienia tj. związanych z  wykonaniem:
rozbudowy ( przebudowy)  i remontu na min 2 czynnych budynkach użyteczności publicznej, w tym min 1 musi być budynkiem szpitalnym o kubaturze min. 900 m3   Zakres robót budowlanych winien obejmować roboty branżowe, między innymi wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji centralnej ( z AKPiA ), instalacji wod- kan i c.o sygnalizacji pożarowej SAP,  instalacji elektrycznych,  sieci strukturalnej,  BMS ( system monitoringu  musi nadzorować i    pozwolić zdalnie sterować  pracą min. układów klimatyzacji i wentylacji). Wykonanie robót budowlanych o zakresie jw. może dotyczyć wykonania nowego budynku szpitalnego.
W przypadku, gdy zakres robót dla wykazanego budynku szpitalnego nie  obejmuje instalacji BMS, wykonawca może wykazać zamiennie wykonanie tej instalacji na obiekcie użyteczności publicznej.  
Uwaga:  Instalacja  BMS  nie podlega oddzielnej ocenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia
zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem oceny spełniania w/w warunku  Wykonawca złoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami tj:
a) Kierownik budowy  - koordynator wszelkich prac budowlanych powinien posiadać uprawnienia budowlane  do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy  z dnia 7 lipca 1994r, Prawo Budowlane (   tj. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ) i doświadczenie zawodowe  co najmniej 10 letnie w sprawowaniu samodzielnych funkcji na budowie,  funkcję kierownika budowy sprawować w ciągu ostatnich 6 lat,  w tym na minimum dwóch obiektach użyteczności publicznej ( jeden z obiektów musi być budynkiem szpitalnym )
b) Kierownicy robót elektrycznych oraz sanitarnych powinni posiadać odpowiednie uprawnieni, doświadczenie zawodowe co najmniej 8 letnie w sprawowaniu samodzielnych funkcji na budowie, funkcję kierownika robót sprawować w ciągu ostatnich 5 lat, w tym na minimum dwóch obiektach użyteczności publicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem oceny spełniania w/w warunku  Wykonawca przedłoży:
Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w  kwocie co najmniej 500 000,00zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek przedstawienia w wykazie dotyczy wyłącznie robót potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wymaga informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony wniosek.
Wniosek i wszystkie załączone dokumenty powinny/a odpowiednio podpisać lub poświadczyć za zgodność z oryginałem osoby/a uprawnione do reprezentowania Wykonawcy ujawnione/a w rejestrze lub ewidencji. Jeżeli czynności te wykonują osoba/y nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał) dla tej osoby /tych osób, udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo powinno zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do dokonywania tych czynności w imieniu Wykonawcy. W każdym wypadku ustanawiania pełnomocnika, należy do wniosku załączyć dokument potwierdzający umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 wówczas Zamawiający zaprosi wszystkich, którzy złożyli wnioski i spełniają warunki udziału w postępowaniu.  W przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów wg następującej oceny: 
Warunek  posiadania wiedzy i doświadczenia
Wykonawca uzyska 1 pkt za każdą kolejną robotę  budowlaną o zakresie określonym  w pkt III. 2 wiedza i doświadczenie), związaną z budynkiem szpitalnym(  max łączna ilość realizacji - 5)
Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej
Wykonawca uzyska 1 pkt za wzrost o każde kolejne 500 000,00 zł wymaganej kwoty  posiadanych środków (max do kwoty łącznej 2 000 000zł)
2. Na podstawie ilości uzyskanych punktów przez Wykonawcę, zostanie utworzony ranking, wg którego Zamawiający zaprosi do składania, ofert nie więcej niż 5 Wykonawców z największą liczbą punktów.
3. W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość brutto wykonanych robót budowlanych, wskazanych  przez Wykonawcę w wykazie robót.
4. Dodatkowej punktacji będzie podlegać tylko doświadczenie własne. Potencjałem podmiotu trzeciego można wykazywać się tylko przy spełnieniu minimalnego warunku udziału.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin gwarancji na wszelkie roboty budowlane i instalacyjne min.5 lat - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany w treści umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian ustaleń niniejszej umowy  w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
1.1  Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy.

1) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, a w  szczególności: 
uzasadnione wstrzymanie robót przez Zamawiającego  prace będą prowadzone w czynnym budynku Kardiochirurgii,
konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
zmiana terminów lub źródeł finansowania wynikająca z obiektywnych przyczyn.
wykonywanie   robót   lub   dostaw   urządzeń   bądź   innego   wyposażenia  przez Zamawiającego, które  będą  miały  wpływ  na  terminową  realizację  przedmiotu umowy przez Wykonawcę, 
1.2. Zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy.
1) Zmiany technologii robót, a w szczególności:
niedostępność na rynku materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji, wycofaniem z rynku,
pojawienie się na rynku materiałów, wyrobów lub urządzeń o lepszych parametrach technicznych, poprawiających warunki realizacji robót lub eksploatacji obiektu,
 zamienne rozwiązania spowodują obniżenie kosztów na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy bez pogorszenia parametrów technicznych materiałów, wyrobów i urządzeń,
konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub konieczności usunięcia błędów w dokumentacji. 
Wprowadzenie powyższych zmian wymaga pisemnej zgody inspektora nadzoru, projektanta i akceptacji Zamawiającego.
1.3. Zmiany osobowe.
zmiana personelu technicznego Wykonawcy na innych pracowników legitymujących się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem  zgodnie z SIWZ -na wniosek Zamawiającego o ile poprawi to warunki realizacji przedmiotu umowy, bądź w sytuacji gdy zajdzie taka konieczność   w następstwie zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy.
1.4.  Pozostałe zmiany.
możliwość rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku wszczęcia postępowania upadłościowego lub otwarcia likwidacji Wykonawcy,
zmiana sposobu rozliczania wynagrodzenia Wykonawcy lub dokonywanie płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu,
rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania pełnego zakresu robót, w sytuacji której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a nie powstałej z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, maksymalnie do wysokości 20% wartości umowy bez żadnych negatywnych skutków prawnych i finansowych. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone i termin realizacji skrócony, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art.3571 KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art 397 KSH. 
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Zmiany umowy w rozumieniu art. 144 PZP nie stanowią:
zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno - administracyjną np. zmiana kont bankowych, procedur związanych z uregulowaniem płatności wobec podwykonawców,
zmiany osób wskazanych w umowie do kontaktów między Stronami,
udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach PZP
2. W  przypadku  zmiany przepisów dotyczących  wysokości podatku VAT,  ceny  ulegną   zmianie stosownie do tych przepisów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital2.rzeszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, Dział Zamówien Publicznych i Zaopatrzenia..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, Dział Zamówien Publicznych i Zaopatrzenia..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com